l.a.h.i
קריאה מהינה לכולם ושבת שלום :))))))))))))

כבשתי אותך!!! עונה 2 פרק 5: מועדון

l.a.h.i 13/09/2014 3276 צפיות 7 תגובות
קריאה מהינה לכולם ושבת שלום :))))))))))))

רוי ועדן עמדו בחוץ מביטים בים.
“הרבה זמן עדן לוין…” אמרתי לו רוי הסתובב למשמע קולי ואיתו הבחור הזה שהיה כנראה עדן.
“לירז…” הוא הביטא את שמי

המשך יבוא….

——-לירז——-
"לירז מאמי זה לא עדן זה מור," רוי אמר בחיוך מביט בי הבטתי בבחור עיניו היו כחולות שיערו בלונדיני בכלל לא זה לא עדן.
"איפה עדן?" שאלתי את רוי.
"מה כוסית לא מסתפקת בחתיך כמוני? מה אתן בכלל מוצאות כולן בעדן?" הוא אמר בחיוך מתגרה מעצבן אותי המניאק.
"א. סתום את הפה שלך לא פניתי עליך וב. אל תקרא לי כוסית! וג. עדן בכלל בשבילי כלום יש לי חבר!" אמרתי עצבנית טילים.
"הו ילדה תרגיעי אני מצטער," הוא אמר צוחק המניאק.
"עוד מעט תצטער על היום שנולדת בו!" גל אמרה עצבנית קפצה להגן עליי.
"ועוד תקרא קדיש על עצמך!" אמרתי מוסיפה לדבריה בחיוך קר רוי הביט בנו וצחק.
"היי תרגיעו מה אתן תוקפות את מור." הוא אמר צוחק עלינו הייתי באטרף הוא עוד מגן על החרא הזה.
"תרגיע את מור החמור הזה שלך מיד!" אמרתי עצבנית אש וגל ורוי החלו לצחוק על הכינוי שנתתי לו.
"היי למי את קראת חמור יא חתיכת היסטרית מטומטמת." מור אמר עצבני אש הוא התקרב אליי עצבני מאוד.
"אפ אפ עד ללירז!" רוי אמר לו בקול מאיים והמור הזה נרגע.
"מור החמור!" גל אמרה והתחילה שוב לצחוק.
"משהו מצחיק אף גדול!" הוא אמר יורד על גל.
"למי קראת אף גדול סתכל על עצמך יא קוקסי." היא אמרה בקול הפראי שלה יורדת עליו זאתי לא דופקת חשבון לאף אחד גל.
"קוקסי מורסי," הוספתי צוחקת על חשבונו רוי צחק גם על מה שאמרתי.
"רוי תרגיע את שני הגמדות האלה לפני שאני ירגיע אותן!" הוא אמר בקול תוקפני.
"למה מה תעשה לי אה! יא דרדס אפילו הדרדס יותר גבוה ממך!" גל אמרה עצבנית תוקפת.
"מה אני אעשה?!" הוא שאל בתוקפני הוא תפס במותניה ונישק אותה.

——–גל——–
הוא נישק אותי? זהו הוא מת הבן זונה הזה מת קבור בעטתי לו בביצים הוא נפל.
"אוח יא בת זונה!" הוא אמר עצבני מאוד אליי מביט בי בזעם.
"אם עוד פעם תעז לגעת בי אני אקבור אותך יא חתיכת הומו מסריח." אמרתי עצבנית מאוד.
"לירז אני חוזרת לחדר נתראה אחר כך." אמרתי לה עצבנית לירז הביטה בי במבט מתנצל ובבחור הזה מור הביטה בו בזעם שולח אל הגיהינום הכרתי את לירז טוב מאוד.
"אני חוזרת עם לירז מצטערת רוי, אבל לא יסתדר לנו לארוך מפגש הידידותי שלנו." היא אמרה לו בקול רציני ותפסה בידי והלכנו חזרה למלון.
"אני שונאת אותו!" צעקתי כשנכנסנו לחדר שלנו התיישבנו על הספות בחדר. "בן זונה הרס לנו את הערב המניאק הזה." אמרתי עצבנית.
"טוב תירגעי ובואי פשוט נחגוג נשים פס על ההומו הזה ונחגוג לנו אחרי הכל אנחנו נגד הזרם." היא אמרה בחיוך אז טוב לא יצאנו הרגנו את החדר וערכנו מסיבת פיג'מות בלגנים עד הבוקר היה לי כיף עם לירז היא הסירה ממני את המצב רוח החרא הזה שהיה לי.

~~~ישראל~~~
——-נפתלי——–
עשר בבוקר קמתי בכיף שלי מתכונן למסיבה שיש הלילה על החוף כל החבר'ה הולכים באיזי שלי יצאתי לי מהבית ההורים כבר ירדו לי מהוריד נסעתי לאטיאס כל החבר'ה ישבו שם על כוסות בירה.
"פנו דרך! חצי בן חצי הגיעה!" רטמיר צעק כולם צחקו להם.
"איזה כבוד כמה אהבה אני עוד שנייה בוכה מרוב אושר." אמרתי צוחק.
"בוא תיקח קח פחית יא כוסית שלנו אנחנו רואים שנטלי לא משפיעה עליך טוב." אטיאס אמר צוחק על חשבוני המניאק.
"מדבר מלך הכוסיות," אמרתי צוחק על חשבונו.
"כן אני מלך והן פלגשות שלי." הוא אמר בחיוך ממזרי.
"חוץ מלירז אשתך החוקית שמסובבת אותך איך שבא לה." קוקו קפץ להגנתי צוחק.
"אשתי היחידה והיחידה שכישפה אותי ביופייה." הוא אמר בחיוך.
"טוב לא באנו לדבר על לירז תנו לי פה בירה!" אמרתי לאטיאס הוא נתן לי פחית התיישבנו ליד הבריכה.
"לחיי שנשתכר ליד נשותינו לעולם!" יקיר הדבע אמר כשעל רגלו בחורה.
"לחיים!" צעקנו שותים לנו בכיף.
"יאללה גלגלו מה היה בחו"ל." מוטי פיצה אמר.
"קיצר מנהל שפן בנות כוסיות אש היו והכי יפות בחבורה שלנו." אמרתי בחיוך נזכר סטוצים שהיו לי.
"למדתם יא דבעים?" יקיר שאל אותנו.
"למדנו? פ'חה המורות התאבדו בגללנו." קוקו אמר צוחק לו.
"כן איך שהם הגיעו אני זרמתי לתוך האקשן." נייל אמר צוחק הילד למד מהר עברית סחטיש.
"אלוואי אליי להכיר כוסיות כאלה." מוטי פיצה אמר.
"פיצה תגיד הזמנת כוסית לא מרוצה ממנה?" אמרתי צוחק מביט בכוסית שאיתו.
"מה אתה לא אוהב אותי מוטוש?" היא שאלה בקול של פקצה.
"אוהב חיים שלי פשוט סקרן, חצי למה פתחת את הפה שלה אליי!" הוא אמר עצבני מאוד כשהבחורה עזבה אותו.
"חח קשה נתפסה אה." אמרתי צוחק על חשבונו.
"אטיאס מתי תכיר לנו את החברה הזו שלך?" יקיר שאל אותו.
"לירז תהיה בחו"ל עם גל עד סוף החודש." הוא אמר ראיתי על פניו איך הוא מתגעגע אליה.
"כן במסיבת סוף הקיץ נראה אותה." מוטי קפץ על ההזדמנות.
"נראה אולי נגיע עם החרות האלה לא יזמנו אותנו מוקדם." רטמיר אמר זה תמיד צודק בעניינים כאלה.
"יאלללה למים!" דחפתי את פיצה ויקיר כולם צחקנו.
"חצי יא בן אלף שרמוטות!" פיצה צעק.
"יא חתיכת זונה ממין נקבה!" יקיר צעק לי כולם צחקו.
"מדבר הקוקסינאל." אמרתי צוחק הורדתי את החולצה ושמתי את האייפון והמפתחות על השולחן וקפצתי למים עם שאר החבר'ה שיחקנו במלחמה קיצר חגגנו לנו עם מוזיקת דיכאון ברקע צוחקים לנו.

——-נטלי——-
יצאתי לי לעשות קניות דחופות למסיבה שתתקיים בערב על החוף צלצלתי לניקול ולתימור הן אמרו שיפגשו אותי כבר ליד המזרקה, הלכתי לשם לשם רואה אותן עומדות כבר ומחכות.
"כמה זמן לוקח לך לבוא!" תימור אמר עצבנית.
"שלום גם לך תימור." אמרתי צוחקת.
"לאן נלך?" ניקול שאלה אותנו.
"בואו נזרום ונראה איזה חנויות כבר יש." תימור אמרה עברנו את כל עזריאלי מצאנו חנות בגדים התכלנו למדוד שמלות בחרתי שמלה שחורה חשופה באיקסים ותחרה ותימור הלכה על חצאית מיני וחולצת בטן וכמובן ניקול על שמלה ורודה הילדה חולה על ורוד.
"יופי מוכנות להערב נלך לאכול בגרג?" שאלתי אותן.
"יאללה בואי," תימור גררה אותנו לאכול.
חזרנו אחרי הארוחה עברו שעות ואני התחלתי להתכונן שעה לפני כי התקלחתי כבר שעה לפני אני אפילו לא הייתי צריכה לעשות פן שיער חלק מדי בטבעי. סירקתי אותו קלות התחלתי להתאפר עשיתי צלליות זהובות ואלינר כמו קלאופטרה לא ארוך מדי אבל די יפה שמתי אודם ורוד עדין ובוהק ולבשתי עקבים שחורים.
"נטלי נפתלי הגיעה!" אמא צעקה מן הסלון ירדתי במדרגות נפתלי הביט בי ואני בו.
"אתם כל כך יפים." אמא אמרה בהתרגשות.
"את מושלמת חיים שלי," הוא אמר וחיבק אותי הבטתי בו הוא לבש ג'ינס משופשף וחולצה לבנה מכופתרת.
"לא אתה מושלם," אמרתי מחבקת אותו.
"תהינו לכם," אמא אמרה לפני שיצאנו מהבית יצאנו לכיוון האוטו נפתלי הביט בי בחיוך.
"את יפיפייה נטלי אבל יכולת קצת יותר סגור עוד יגנבו לי אותך." הוא אמר בחיוך צוחק.
"אתה תשמור אליי אין לי מה לדאוג נכון חיים שלי?" הוא שאל אותי בחיוך.
"נכון מאוד יפה שלי." הוא נישק אותי ברכות בדקתי שבארנק שלי יש הכל ליתר בתיכון והכל היה שם.
נסענו לכיוון החוף על הרחבה מעץ התחילו להתאסף אנשים הלכנו לפגוש את החבר'ה שמה כולם הגיעו.
"יואל תרגיע כולה חצאית וחולצה מה יש לך!" היא אמרה עצבנית מאוד עליו.
"חברה שלי לא תתלבש ככה!" הוא אמר עצבני מאוד.
"רד ממני אני הולכת עם עדי!" היא אמרה עצבנית.
"היי מה כל העצבים האלה?" נפתלי שאל צוחק קצת.
"היא החליטה להתלבש כמו לא יודע מה." קוקו אמר עצבני טילים.
"היי תימי היי עדי," אמרתי ניגשת אליהם בזמן שיואל ונפתלי דיברו.
"היי נטלי מה קורה?" עדי שאל בחיוך.
"הכל טוב על מה כל המהומה?" שאלתי אותם.
"החבר שלי המפגר החליט שהוא יחליט לי איך להתלבש." היא אמרה עצבנית מאוד.
"תימור חיים שלי הוא אומר זאת לטובתך בשביל שלא תפגעי." עדי אמר מסביר לה.
"תעזוב אותי עדי אין לי עצבים עליו, עד כמה שאני זוכרת אף פעם לא נפגעתי כשיצאנו ביחד." היא אמרה לו הוא נאנח נראה מתוסכל.
"עדי תן לי לטפל בזה." אמרתי לו בלחש הוא הנהן והלך לשאר.
"עכשיו תפרטי לי מה קרה?" אמרתי והתיישבנו על איזה ספסל.
"אני התלבשתי כפי שאני אוהבת להתלבש האידיוט הזה יצא אליי עכשיו אני לא יודעת מה עובר עליו בעבר התלבשתי ככה ולא קרה כלום מה יש לו!" היא אמרה עצבנית מאוד.
"תימי את צודקת אולי תדברי איתו ותשאלי מה הבעיה?" אמרתי לה.
"הקטע שניסיתי האידיוט לא אומר לי מה הקטע שלו לכל הרוחות, הוא לא אבא שלי אני אתלבש איך שבא לי." היא אמרה עצבנית מאוד.
"טוב אל תתבאסי בואי נלך להינות עם כול יהיה כיף." אמרתי לה בחיוך היא הנהנה והלכנו אל כולם.
"יאללה הולכים?" אטיאס שאל.
"יאללה," אמרנו כולם ונכנסנו הבנים הלכו לבר ואנחנו הלכנו לרקוד לנו בכיף ברחבה.
"יאללה תימי בואי נלך," ניקול אמרה לה בחיוך היא חייכה חיוך קטן ושלושתנו התחלנו לרקוד לנו בכיף על הרחבה אחר כך הבנים הצטרפו אלינו לרקוד רקדנו לנו נהינות לנו.
"טוב אני זזה לשנייה לשירותים ואני חוזרת." אמרתי לבנות והתחלתי ללכת לכיוון השירותים הלכתי עד שלא שמתי לב נתקלתי במישהו וכמעט נפלתי עם העקבים אבל הוא הספיק לתפוס אותי בגבי פנינו היו קרובות, עיניו היו כחולות כהות כקרח עם גוון שחור מהפנטות הבטתי בפניו היפות שהיו בזיפים עדינים קלים עיניו היו פראיות וגופו היה שרירי מושלם שיערו היה חום בהיר הוא היה מעט שזוף.
"את חיה קטינה," הוא אמר בחיוך ממזרי, העיניים שלו היו כל כך מהפנטות… ה' ירחם יופי טהור היה בהן. אבל כשהוא התחיל לדבר האופי שלו לא הקסים אותי כלל.
"אמא שלך קטינה." אמרתי בחיוך צדדי וואלה יופי מי הוא חושב את עצמו את ישרתי והתחלתי ללכת לי. הוא תפס במרפקי וסובב אותי עליו ולחש לאוזני.
"אני מבין שיש לי פה קטע עם ערסית, יפה, יפה אני אוהב אתכן חמות." הוא אמר בחיוך פראי השתחררתי מאחיזתו.
"אמא שלך חמה, יאללה רד לי מהוריד!" אמרתי עצבנית טילים משתחררת ממנו.
"מה יש לך מאמא שלי יאללה רדי מאמא שלי." הוא אמר מגחך בקולו הקר הוא התקרב אליי.
"תגידי שאת מתה לי על התחת ונגמור עם ההצגה הזו." הוא אמר התחלתי לצחוק לו בפנים הוא הביט מבולבל.
"פרוש לדוקים מי ירצה נעל כמוך," אמרתי צוחקת עליו והלכתי השארתי אותו עצבנית. אחד אפס לטובת נטלי עמר. הלכתי לשירותים נכנסתי לאחד התאים הוא היה כולו מלוכלך נאנחתי ויצאתי צועדת לכיוון המראה. סידרתי את האיפור קצת ואת שיערי.
"מתייפייפת בשבילי ככה?" הבחור הערס ההוא נכנס לשירותים מביט בי כשאני מביטה בעצמי במראה גיחכתי למשמע דבריו.
"יש לי חבר חתיך פי אלף ממך מי חשב עליך בכלל." אמרתי מסדרת את השמלה ואת האיפור הוא התקרב אלי בחיוך ערמומי.
"אין אחת שלא חושבת עליי." הוא לחש באוזני בקול מפתה תופס בבטני ומצמיד אותי עליו.
"יש אחת כזאת וזו אני." אמרתי מסתובבת בלי לחשוב וניסיתי לדחוף אותו הוא לא זז למטר ממני. הוא היה קרוב אליי הייתי צמודה לכיור הרגשתי את הבל פיו.
"כן? קטינה את לא תתחמקי בקלות ממני." הוא אמר בחיוך מפתה הוא ליטף את פני ואת רגלי הבטתי בעיניו והוא הביט בעיניי. בלי לחשוב הרבה נתתי לו ברכית בין רגליו, הוא נפל על הרצפה.
"יא בת—" הוא התחיל להגיד לי בזעם התקדמתי לכיוון הדלת בחיוך.
"אף אחד לא מתעסק איתי ובטח לא ג'וק כמוך צ'או תבלה בנעימים." אמרתי בנועם מחייכת חיוך ממזרי ויצאתי מהשירותים חוזרת למסיבה שהיתה.
"איפה היית יפה שלי?" נפתלי שאל בחיוך חיבקתי את צווארו רוקדת איתו.
"סתם היה תור ארוך בשירותים." אמרתי בחיוך והתחלנו לרקוד בכיף שלנו נהינים עם החבר'ה במועדון. מזוית עיני ראיתי את הבחור ההוא יוצא הוא הלך לבר הוא הביט בי ובנפתלי צמודים במבט קר ושלח מבט מאיים עליי עשיתי את עצמי כלא רואה. רקדנו לנו ככה עד שתיים בלילה עם החבר'ה בשתיים וחצי בלילה יצא מהמועדון.
"לילה טוב נתראה מחר," אמרתי לחבר'ה הלכתי עם נפתלי למכונית שלנו.
"היה לילה מוצלח נכון?" הוא שאל אותי בחיוך גדול כל כך יפה נסיך שלי חיים שלי.
"כן היה לילה מדהים שלי איתך." אמרתי מנשקת אותו בזמן שנסענו, הנחתי את ראשי על כתפו ונסענו כך כל הדרך הביתה. לא שמתי לב איך נרדמתי התעוררתי כשאני בזרועותיו של נפתלי כשהוא מכניס אותי לחדר שלי.
"נפתלי מה קורה?" שאלתי ישנונית מאוד כשהוא הניח אותי על המיטה.
"שש.. תשני יפה שלי, לילה טוב יפיפייה שלי." הוא אמר מנשק את מצחי ויצא מחדרי לפני שנרדמתי חזרו אליי עיניו של הבחור שהתחיל איתי משום מה ניסיתי להשכיח את עצמי חושבת על נפתלי. הוא היה הנסיך שלי הלילה נפתלי שלי.

המשך יבוא…..


תגובות (7)

תמשיכייייייייייייייייייייייייייי
העלתי פרק. אני אשמח שתקראי :)))))))

13/09/2014 14:45

    תודה loveeee אני ממשיכה ואני אקרא את הפרק כמובן :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    13/09/2014 22:50

תמשיכי דחוף דחוף
התמכרתי לסיפור שלך.

13/09/2014 15:05

    תודה LOVE:) אני ממשיכה מחר אני אשתדל לעלות פרק :)))))))))))))))))))))))))))

    13/09/2014 22:51

תמשיכי מושלם!!! שגל ולירז יחזרו כבר לארץ!!!;)

13/09/2014 21:08

    אפרת בקרוב הן יחזרו לארץ :)))))))))))))))))))))))))))))

    13/09/2014 22:52

נטלי תודה לך :))))))))))))))))))))))))))))

13/09/2014 22:53
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך