היי זה סיפור ראשון שלי מקווה שתהנו אם יש לכם הערות תגיבו. אני רק רוצה להגיד שזה יהיה ספיור בהמשכים אבל לא נראה לי עם הרבה פרקים אז תהנו ואם יהיו 5 תגובות אני אמשיך מחר באותה שעה

"כוח לאהבה" פרק -1-

01/02/2015 525 צפיות אין תגובות
היי זה סיפור ראשון שלי מקווה שתהנו אם יש לכם הערות תגיבו. אני רק רוצה להגיד שזה יהיה ספיור בהמשכים אבל לא נראה לי עם הרבה פרקים אז תהנו ואם יהיו 5 תגובות אני אמשיך מחר באותה שעה

"היי טופז יפה לך בגדים" גל זרק לעברי בעת שעברתי ליד הברזייה בבית הספר.
אני יודעת שאתם לא מבינים על מה אני מדברת אבל זה רק בגלל שאני עדיין לא הבנתי. אני רק זוכרת שקמתי בבוקר עם חצאית מיני שחורה וסטרפלס לבן שכתוב עליו LOVE. את החצאית קניתי לפני חודשיים ליום-הולדת של נועה חברה שלי אבל מאיפה הסטרפלס הזה, אין לי מושג. בקיצור התעוררתי הפוכה עם כאב ראש נוראי וריח אלכוהול שנדף ממני. כשרציתי ללכת לכיוון המקלחת ראיתי את המחשב דלוק עם סרטון שלי בלי הרבה דברים על עצמי זאת אומרת בלי בגדים בכלל רק 2 מעטפות לבנות שמחביאות את הקטעים המביכים, אומרת דברים על המורה "החתיך" לספורט כמו "לא הגיוני שמורה לספורט יהיה גדול פי 2 מהבית ספר" "ושבמקום לרוץ סביב הביצפר צריך לרוץ סביבו". דקה אחרי שראיתי את הסרטון השעון המעורר צלצל התארגנתי כמה שיותר מהר כדי לצאת לבית הספר. בבית רק אני הייתי ההורים שלי טסו אתמול לחו"ל לסופ"ש בסביבות שש בבוקר, אז אחי הקטן אצל סבתא ואחותי הגדולה שהייתה צריכה להשאר איתי, הביאה לי חמישים שקל חמש דקות אחרי שההורים עזבו את הבית ואמרה שהיא הולכת לחברה שלה ישר אחרי בית ספר ושכנראה תישאר לישון אצלה ושאני לא אומר דבר על זה להורים. את היום של אתמול אני זוכרת.יום רגיל בכיתה קיבלנו את המבחן בפיזיקה שבו קיבלתי 90 ציון טוב לתלמידה בכיתה י'. אחרי שהמורה חילק את המבחנים סיפרתי לשיר חברה טובה שלי שבמקרה יושבת לידי, שאני כנראה יהיה לבד בבית ואם לא אכפת לה לבוא לישון אצלי. ברור שישר היא הסכימה ובהפסקה סיפרה לכולם שיש לי בית ריק ושתהיה מסיבה. כמובן שעצרתי את השמועה וביטלתי אותה. אמרתי להם שאחותי תהיה בבית וגם סבתא שלי ואחי, זה היה מעצבן גם בגלל שאני שונאת לשקר וגם בגלל שאני לא רוצה להרוס לעצמי את הרמה החברתית שאני נמצאת בה וברור שלא בא לי שתומר יחשוב שאני חננה ולא זורמת למסיבות. אם אתם לא יודעים אז תומר הוא הילד הכי חתיך ומתוק ונפלא שקיים ואני גם קצת מאוהבת בו מכיתה ז'. אנחנו ידידים טובים אבל אף פעם לא מעבר. בקיצור אחרי שדיברתי עם שיר והסברתי לה שהיא לא בסדר היא נזכרה להגיד לי שהיא לא יכולה לישון אצלי בגלל שהיא נוסעת לדודה שלה בצפון. יופי באמת שהיא נזכרה להגיד לי את זה. הבעיה שלי שאני לא זוכרת מה קרה אתמול בערב עד היום בבוקר.
אחרי שהשעון המעורר צלצל ויצאתי מהבית לכיוון בית ספר הרגשתי שכל מיני ילדים מסתכלים עליי בצורה מוזרה אפילו צוחקים והשיא היה זה כשגל אמר לי את מה שהוא אמר.
עכשיו אני בבית ספר הגעתי באיחור של חמש דקות לשיעור. יואו זה כזה מוזר אני בטוחה שכולם מסתכלים עליי אבל למה? אפילו המורה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך