מסוממת
גוד נייט!!3> LoVe YoU

כוכב מאוהב- פרק 10

מסוממת 28/10/2014 793 צפיות 2 תגובות
גוד נייט!!3> LoVe YoU

כוכב מאוהב: פרק 10
ישבנו ושתינו מיילשייק הוא ניסה לרמוז לי אם אני יכולה ״ללמד״ אותו לרכוב על סקייט.
אחרי שדיברנו כמה זמן הבנתי שכבר אני צריכה ללכת, הוא רצה תמספר שלי אבל הוא צריך להתאמץ קצת יותר בשבילו.
המשכתי לבית ושרקתי לעצמי מנגינה מוכרת. בדרך ראיתי את אד החבר הכי טוב של אחי הוא קרא לי ״אדוס מה קורה?״ חייכתי ״אני בדיוק בדרך לבית שלכם אז בואי נלך כבר ביחד״ ״סבבה״ עניתי
״איך אם השיעורי גיטרה?״ שאלתי אותו
״טוב מאוד, רצית שאני ילמד אותך נכון?״ שאל אותי ״כן,אתה יכול אתה יכול?״ קפצתי
״ברור אבל אני עדיין קצת מתחיל״
״אז מה תלמד אותי מה שאתה יודע בנתיים״ התחננתי ״טוב אני ילמד אותך..מתישהו״ אמר ״יש יש יש״ עשיתי תנועת ניצחון עם היד והוא צחק ״אז מה את עושה בחוץ כל כך מאוחר ההורים שלך..״
״פאק שכחתי בכלל מהם!!״ צעקתי ההורים שלי מאוד שמרנים עלי הם לא מבינים שאני בת שש עשרה פאקינג בת שש עשרה שעוד שנתיים אני ימצא כבר בית משלי!!
״זה בסדר אני ישלח להם הודעה״ אמר
״תודה תודה״ חיבקתי אותו , תמיד ידעתי שיש לו רגשות אלי ולכן הרגשתי אותו רועד ברגע שחיבקתי אותו. הוא היה מובך וגירד את הצוואר שלו וחייך חיוך עדין ויפה שנמסתי, תמיד אהבתי בנים ביישנים וחמודים.

״הגענו״ פתחתי את הדלת באנחה ״נתראה״ חייך והלך לחדר של ראיין. עליתי לחדר וראיתי את טרייסי ועוד חברה מדברות ״אני לא יפריע״ יצאתי אפילו שאם הייתי שם היא לא הייתה מדברת או מתייחסת אלי. ירדתי למטה וחיפשתי את הקורנפלקס…. הנא הוא כ״כ גבוה.
עליתי על השייש והוצאתי את הקורנפלקס ומחוסר שיווי משקל נפלתי אבל בקגע האחרון ידים תפסו אותי ״תזהרי״ חייך שוב את החיוך הביישני שלו , היינו קרובים שמענו את הנשימות אחד של השני ״אחמ״ אמרתי והוא הוריד אותי ״אני ילך״ אמר והלך לחדר של ראיין , בהחלט מוזר.
אכלתי מהר את הקורנפלקס וניגשתי לפלאפון דיברתי בהודעות עם סטיב והבנתי שהוא מאושר עם מירנדה ומי אני שיפריע לאהבה כזאת?! אחרי שחברה של טרייסי הלכה עליתי לחדר ולבשתי פיגמה זריז.
וכמו כמעט לילה , אני-במטבח-מולי שוקו.
שתיתי לגימה ואז שמעתי את הצליל של הפלאפון שלי, זה הבהיל אותי שירקתי את השוקו על הריצפה, עניתי לשיחה מספר לא מוכר.
״הלו?״ שאלתי
״מריה״ שמעתי את קולו, איך בדיוק?!


תגובות (2)

וואו! מעלף! תמשיכי לכתוב, אני מחכה לפרק 11!

28/10/2014 13:04

תמשיכיייי

30/10/2014 10:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך