כולה סטוץ׳ ארוך- פרק 10

diana567 17/05/2015 873 צפיות 4 תגובות

התנשקנו.
היה צלצול נכנסנו שתינו לכיתה, כולם יסתכלו עלינו מוזר . אוקיי. לא איכפת לי אני הכחיש.
שיעורים משעממים , הגיע המשיח והיה צלצול להפסקה.
פה התפלאתי מעצמי. במקום להיות עם החרות שלי בהפסקה , אני ויובל התחבאנו בשירותים ופשוט התנשקנו….
הרגשתי שאני מאוהבת. הרגשתי שהוא האחד.
אז איפה היינו אאהההה כן , הפסקה , שירותים ,נשיקות .
הפסקנו רגע לקחנו אוויר בזמו דלקחנו אוויר אני התיישבתי , לא היה לי כוח לעמוד והתחלתי לדבר "יובל מה אתה רוצה שיצא מהקשר הזה ועכשיו הכי רציני "
"כמה שיותר"
" מה זה כמה שיותר ?! לא הבנתי אתה עושה את כל זה בשביל מה?
בשביל להשכיב אותי ?!"
"מה את מפגרת אין סתומה כמוך" הוא התיישב ותפס לי את הפנים עם הידיים הארוכות שלו.
"את ממש סתומה, נראלך אני עושה את זה בשביל להשכיב אותך. את מכירה אותי אני בעצמי לא מוכן לדבר כזה, כאילו אני מוכן אבל רק עם מישהי שתהיה מוכנה גב100%"
"אההההה אז אתה בא להגיד לי שאם מישהי תבוא אלייך מחר ותהיה מוכנה אז אתה תשכב תשכב איתה?! עזוב אל תענה לי אין לי כוח אלייך"
באתי לקום ולצאת לא היה לי כוח אליו . קמתי והוא מיד הושיב אותי על הרצפה " את יכולה להפסיק עם השאלות האלה?!" הוא צעק. באותו זמן החזיק לי את מפרק היד.
"יובל עזוב אותי אין לי כוח"
"תעני לי"
"יובל עזוב אותי אתה מכאיב לי" הוא לא שיחרר, לקח לו זמן לשחרר אותי ….
הוא שיחרר אותי קמתי ויצאתי משירותי הבנים.
ראיתי שיש לי סימן על היד . לאציודעת מה להגיד.
כנראה זה היה בטעות . אבל לעומת זאת הוא החזיק לי את הידיים עוד כמה רגעים אחרי שאמרתי לו שחרר אולי הוא אוהב להכאיב?… ואולי אני סתם פרנואידית? כן אני סתם פרנואידית.
בדיוק שהייתי בדרך לבנות נשמע הצלצול ונגמרה ההפסקהההפסקה., אז חזרתי כבר לכיתה.
התיישבתי על הכיסא הייתי עם האייפון עדייל כאבו לי הידיים, ואייי הבן אדם הזה חזק ואז ראיתי בזווית העין את יובל מתקרב אלי יאווו נווו באמת עדיין יש לי אדום על הידיים רק שלא יראה את זה.
הכנסתי את הידיים מתחת לשולחן. "תקשיבי חן"
"אין לי כוח להקשיב לך יובל לך"
" אם תבוא אלי מחר בחורה אני לא ילך איתה למה אני איתך ורק איתך ואני רוצה רק אותך ולא בשביל משהו אני בבאמת אוהב אותך"
האמת זה מה שרציתי לשמוע … אמרתי לו "אוקי" וחייכתי. הוא נתן לי נשיקה בלחי והלך.

בערב הלכתי אליו הביתה לעשות פרויקט באנגלית … אני שונאת אנגלית.
סוף סוף פגשתי את אמא שלו . את אבא שלו כבר הכרתי ואני בטוחה שהוא אוהב אותי , למעשה כל האבות שפגשתי אוהבים אותי אבל האמהות לא ממש ….


תגובות (4)

מהמם תמשיכיי

17/05/2015 21:41

אני אנסה להיות עדינה עד כמה שאפשר. אני אתחיל מזה שכל מה שאני אכתוב פה זו ביקורת בונה ולא יותר מזה .

17/05/2015 23:41

אני אתחיל מזה שהסיפור שלך בנוי בצורה זורמת מדי; אין פסיקים, נקודות וכו׳ בדיוק במקומות שצריך. את שואלת יותר מדי שאלות רטוריות – ז״א הדמות שואלת את עצמה שאלה ועונה לעצה לאחר מכן, ובהתחלה זה לא הפריע לי אבל זה נוראי פשוט. אני גם אמשיך בזה שאת לא מגבשת לדמויות בסיפור שלך עמדה, הן סותרות את עצמן ללא הרף, או שהן מתחרטות על כל צעד שהן עושות. כמובן גם המשלב הלשוני בסיפור עצמו נמוך, אבל זו כבר הבחירה שלך. אני פשוט אסכם את זה בכך שהסיפור לא מעניין כל כך בגלל הצורת כתיבה שלו. וזהו, הכל פה ביקורת בונה, אין לי שום מטרה לפגוע חס וחלילה, יום טוב.

17/05/2015 23:44

ממש יפה ובאמת חוץ מעניין בפסיקים הנקודות וכו' שבאמת מפריע לקריאה אני חושבת שאת כותבת מהמם תמשיכיייי

18/05/2015 01:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך