כולה סטוץ׳ ארוך- פרק 11

diana567 20/05/2015 890 צפיות 2 תגובות

הגעתי אליו הביתה. פגשתי את אמא שלו, ניסיתי לעשות רושם ראשוני אבל לא נראלי שכל כך הלך לי.
אוףףף איך כל האמהות שונאות אותי?! אני אחלה בן אדם.

נכנסנו אליו לחדר בשביל להתחיל להכין את הפרוייקט באנגלית. סגרנו את הדלת, אבל לא נעלנו (הטעות השנייה הכי גדולה שיש). ניסינו לעשות את הפרוייקט אבל לא הצלחנו , היינו עסוקים
בדברים אחרים. מה חשבתי לעצמי הצעתי לו לעשות את הפרוייקט הזה ביחד(הטעות הראשונה הכי גדולה שיש).
נשכבנו על המיטה הדלקנו טלוויזיה והתחלנו עם הה"פוצי מוצי".
פתאום אבא שלו נכנס ותפס אותנו בתנוחה לא ממש נוחה.
יובל היה בדיוק מעלי, פאאאאק! איזה פאדיחות!
מהר זזנו אחד מהשנייה. אבא שלו שאל אם אנחנו רוצים לשתות או לאכול , שתינו ענינו לא והוא יצא מהחדר.
למזלי זאת לא הייתה אמא שלו, היא הייתה מעיפה אותי בבעיטה נראלי.
הכניסה של אבא של יובל בפתאומיות לחדר , הכניסה לי וליובל כוח וזה הדבר שגרם לנו להתחיל את העבודה ולא לשכב על המיטה.
בערך בשעה 21:00 חזרתי הביתה. כשנשכבתי לישון חשבתי על כל היחסחם שלי ושל יובל. האמת שאני מוכנה להגיד לו . כן אני מוכנה.
הוא שלח לי "לילה טוב אני אוהב אותך"
החזרתי לו "אני אוהבת אותך"

בבוקר קמתי התארגנתי והלכתי לבית ספר., הגעתי יחסית מוקדם.
נכנסתי לכיתה ורק יובל היה שם, הוא הסתכל עלי , היה לו משהו מוזר בעיניים, עיניים מלאות תשוקה, מוזר…..
הוא התקדם אלי במהירות, אני בדיוק הורדתי את התיק מהגב.
הוא אמר לי היי ודוחף אותי אל קיר הכיתה. לפני שאני מבינה מה קורה הוא מצמיד אותי אל הקיר עם האגן שלו, שאני אמות. היד שלו תופסת לי בשיער ומרימה לי את הפנים, ורק אז הוא נישק אותי. אני מתענגת בטעם המנטה שיש לו בפה, הלשון שלו פאאאאאקקקק!!! בחיים לא נישקו אותי ככה! הידיים שלי תופסות לו בחולצה ומושכות אותו אליי, אני מרגישה את הזקפה שלו לוחצת לי על הבטן.
פאקקק איזה גודל זה לא הגיוני. אני לא אתנגד לדבר כזה כל בוקר , הנשיקה הכי לוהטת שלי !
אהל מה פתאום קרה לו שהוא הכניס את הלשון שלו במלא תשוקה לתוך הפה שלי?….


תגובות (2)

תמשיכי

20/05/2015 00:51

מהמם תמשיכי

20/05/2015 08:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך