כולה סטוץ׳ ארוך- פרק 2

diana567 03/05/2015 1024 צפיות 2 תגובות

חזרתי הביתה הטענתי את האייפון… ושלחתי לו הודעה.

לאחר שלקחתי את עצמי בידיים, אחרי שהתחלתי להשתגע בבית למות מבכי ולצרוח כאילו מישהו נפטר.
הבנתי שאני צריכה להפסיק להתנהג ככה . הוא אוהב אותה הוא אמר לך אפילו "…אני רוצה את זה…." אין לך סיכוי דייי חן תפסיקי להתנהג כמו משוגעת כמו ילדה עם לב בכל זאת בחיים לא היית במערכת יחבים , את לא יודעת מה זה , זה מורכב לך מידי את לא מהילדות האלה.
את לא אוהבת ילדים , את לא אוהבת אנשים (לא את רובם) , את לא אוהבת זוגות!!
זוגות מעלים תמונות ואת נגעלת אז למה זה כזה כואב לךתשהוא רוצה שיהיה לו טוב .
את יודעת שאת תעשי לו רע, את גורמת לו לרע ואת יודעת את זה! כולם אומרים שהוא נהיה ממורמר בגללך אז דיי תרפי זה יעבור לך עוד שעה . הכל טוב.
ואז שלחתי לו הודעה…
-סורי נכבה לי הטלפון לא הייתה לי סוללה איפה היינו?
– מה אני עושה מה להגיד לה , לא נראלי שכדאי לי….
~פתאום היה לי חיוך על הפנים, אוחחחחח אני בן אדם רע. אבל בכל זאת הוא יעשה טעות אם הוא לא יהיה איתה.~
– יובל אל תעשה טעות אני תמיד רציתה אותה ותמיד תרצה אותה, לפחות תשאל אותה מה פתאום היא נזכרה אחרי ששנים אתה רודף אחריה ?….
~האמת ממש עניין אותי למה היא פתאום נזכרה בו בכל זאת הילד רוצה אותה מכיתה ח' ואני לא מגזימה ורוני בכלל רצתה את לירון כל הזמן אז מה הקטע שלה~
עברו 3 דקות מאז ששלחתי לו את ההודעה והוא עד עכשיו לא ענה לי אז הבנתי שהם מדברים ואיבדתי תקווה ….
למה חן למה פתאום מכל הגברים בעולם התאהבת בפעם הראשונה שלך שמישהו שרוצה מישהי אחרת והוא מתוסבך נוווו באמת !?!
התחלתי לקפוץ בבית ולצאוח מכאב לצרוח מבכי השתגעתי ממש השתגעתי בית משוגעים. מזל שאף אחד לא היה בבית אחאת ישא היו שולחים אותי לאברבנל …
עברו 7 דקות והוא שלח לי הודעה …
– היא אמרה לי שלא עבד לה עם לירון ובאמצע היא הבינה שהיא אוהבת אותי ושלחה לי הודעה ישר אז מה את אומרת?….
– עכשיו יובל הכי רציני שיש , אתה רוצה א. זה ואל תענה לי בב"לא יודע" ואם אתה באמת לא יודע תן לי סיבה למה את לא יודע….
– אני באמת שלא יודע
– יובל מי נכנסה לך ללב?
– האמת שאת ….

קיבלתי שוק מה זה שוק חשבתי שהלב שלי הפסיק לפעום לכמה שניות.
אני ?! אני נכנסתי לו ללב אני שטן !
איך יכול להיות?!
ואז בוווווםםםםם…. כל הרגש ירד לי והתחלתי לדבר מהמוח
ידעתי שאיתי לא יצא לו כלום….

-יובל…..


תגובות (2)

תמשיכיי

03/05/2015 06:51

יואווווו

14/05/2015 20:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך