כולה סטוץ׳ ארוך- פרק 3

diana567 03/05/2015 1461 צפיות 7 תגובות

– יובל… אתה רציני?
– כן, את נכנסת לי ללב
~פאקקקקק פשוט פאקקק איזה בן אדם מפגר יתאהב בי נווו באמת אני לא יודעת מה זה אהבה .
איך הוא יכול להגיד את זה והוא יודע שאיתי יהיה לו רק רע אז בשביל מהמה.
בשביל שיהיו לי רגשות אשמה שבגללי הוא לא יהיה איתה עכשיו.אם הוא לא יהיה.~
– אז תוציא אותי מהלב שלך למה זה לא יעבוד ושנינו יודעים את זה ,אני יכאיב לך ואתה תיפגע !!
– שזה לא יבהיל אותך, את כן נכנסת לי ללב אבל אני לא אוהב אותך אני סתם מרגיש אלייך רגש קטן.
– אז גם את הרגש הזה תוציא כי לא יקרה כלום וחוץ מזה גם אם כן זנ יהרוס אותנו כאילו את החברות שנוצרה בינינו ולא אני לאצרוצה את זה נצא לא רוצה שאנחנו נסתיים בגלל רגשות מפגרים אז בבקשה, אל תגיד יותר שיש לך רגשות כלפי למה לי אין .
~דרך אגב "למה לי אין" זה שקר מוחלט אני לגמרי בשלבי ההכחשה~
-טוב.

נראלי פגעתי בו נראלי לא הייתי צריכה להגיד לו את זה , בכל זאת הבן אדם פיתח רגשות כלפי ואני ניפצתי לו אותם.
אחרי הטוב שהוא שלח לי לא עניתי לו הרגשתי רע , אבל מלאת תקווה שיכול להיותצשהוא לא ילך עם רוני .
זאת השיחה האחרונה שדיברנו באותו חודש .צכל יום הייתי קמה רואה שהוא מחובר ומצפה שהוא ישלח לי הודעה , כי בכל זאת האגו שלי יותר גדול מהתחת שלי….
ולא הוא לא שולח וככה זה היה שלושה חודשים.
שמעתי שהם נסעו לאינשהו במסגרת האימונים שלהם ביחד , הם ועוד כמה ילדים מהכיתה, שמעתי שהם ניסו את זה .
הוא הסכים, כאב לי, ממש כאב לי.
הרגשתי רע קיבלתי חום אכלתי מלא גלידה , למה נהפכתי לילדה ממורמרת, אפשר להגיד נואשת, שמחכה שרק הוא ישלח הודעה.
הם ניסו את שלושה חודשים , בחודש הראשון שזה היה חודש האחרון לפני החופש הגדול בכלל לא ידעתי שהם מנסים. אבל הכל התברר לי בחופש הגדול , כל החופש לא דיברנו, לא ראיתי אותו , בוא נגיד שהתגעגעתי ממש אבל התגעגעתי וכל פעם שחברות מזכירות את השם שלו , אני ישר מכחישה אותו כאילו לא קרה כלום.
אוףףףףף אני אוהבת אותו ,צכן אמרתי את זה כן אני אוהבת אותו.
שלושה חודשים של בכי, געגועים וגלידה גרמו לי להבין את זה.
בזמן החופשה לאחר שהודיעו לי ניסיתי להתאפס כן זה הצליח…
עד ששבוע לפני תחילת הלימודים הודעה ממנו …
צרחתי… מהתרגשות כמו ילדה קטנה יש הוא שלח לי הודעה .
מה את אומרת על זה רוני חה חה חה לך לפנים. אין השתגעתי מרוב שמחה השתגעתי.
יובל: חן?
~ברור שאני לא יראה לו את ההתרגשות שלי שהוא ששלח לי הודעה אז אני ישחקת אותה אדישה.~
אני: ?
~הצלחתי~


תגובות (7)

חחחח תמשיכי

03/05/2015 10:00

חחח ממש אהבתי

03/05/2015 10:23

יפה מאמי מצפה להמשך…

03/05/2015 10:35

מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי ולהביע את דעתך

03/05/2015 10:47

תמשיכייי

03/05/2015 15:04

ברקי וטולי חיים שלי האהבה שלי בחיים

03/05/2015 18:22

מהמםם

14/05/2015 20:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך