diana567
פעם ראשונה תהיו עדינים... נ.ב להמשיך....

כולה סטוץ׳ ארוך

diana567 03/05/2015 1255 צפיות 3 תגובות
פעם ראשונה תהיו עדינים... נ.ב להמשיך....

לאחר לילה ארוך של סמים ואלכוהול, לא זכרתי כלום!
חוץ מהנשיקה שלי איתו….
אני מתאהת בו מחדש , כן מחדש.
הפעם הראשונה הייתה לפני שנה וחצי, שנינו היינו בקטע
שנינו לא יכולנו לדמיין מציאות אחרת שאנחנו עם מישהו אחר, למרות שהיינו רק בני 16
גיל טיפשי לחשוב על דברים כאלה.
אבל איתו ממש האמנתי שנשאר לעד ותצא מזה חתונה. כן הייתי טיפשה ועלובה ופטתית ולא השתנתי עד עכשיו, כל הדבר הקשור אליו אני מתנהגת בטיפשות.
מה אני יגיד אהבה באמת יכולה להפוך אתכם למטומטמים!
אז איך הכל התחיל?……
כמו שאמרתי גיל 16 כיתה י בגרויות וכאלה תקופה עמוסה… אבל תמיד יש זמן לאהבה, כן אמרתי
את זה עכשיו , כן אני נגעלת מעצמי לפעמים.
לפני הכל קצת על עצמי
אני לא מהבנות האלה שיגידו על עצמן שהן בסדר אפילו שהן פצצות מין
וכן, אני לא פצצת מין אבל אני יפה. הרבה בנים רוצים אותי ומלא בנות מקנאות בי
בעיניי אני ממש יפה וזה מה שחשוב . ולפי מה שהבנתן אני בן אדם עם בטחון, לא בן אדם ביישן
אומרת הכל עושה הכל לא מפחדת לדבר על כלום, האמת אני יחסית לבנות בכיתה שלי אני ממש גבר. כאילו מדברים מיניות ורק אני מדברת, וחוץ מזה אני שתיינית ענקית ואני שותה מלא אני יודעת לשתות לא רואה אף אחד בשכבה שלי ורוב הבחורים שישבתי איתם בואו נגיד ,אני הייתי צריכנ לפעמים להחזיק להם את השיער .
אני לא בן אדם של אהבה קשה לי להתאהב . מזל דגים ואפילו לא קרובה לאישיות שלהם תמיד ידעתי שאני יותר דומה למזל עקרב…
בקיצור אהבה לא בשבילי, עד שהכרתי אותו…
אז מה מכיתה ז׳ אנחנו באותה כיתה ורק בכיתה י הבחנתי בו …
התחלנו לדבר וואלה הילד הזה הוא מציאה אין ילד יותר מקסים מושך ונסיך יותר ממנו
האישיות שלו כובשת .
אז בכיתה י התחלנו לדבר להתקרב ידידים וכאלה אתם יודעים…
אותה תקופה סיימתי קטע שהלך… אז בואו נגיד הוא ניצל את הפרידה ותקף…
הבנתי שאני מאוהבת בו כשראיתי אותו מתחבק עם מישהי , כן כמו ילדה קטנה בכיתה ג׳ שמקנאה ככה הייתי לידו, ככה הוא גרם לי להיות. אני בן אדם מאוד עצבני נגיד כל דבר קטן מעצבן אותי . יכולים ילבוא לגעת לי בשולחן אני יקבל קריזה ומי היחיד שיוכל להרגיע אותי?
כן הוא, הוא היחיד ירגיע אותי יושיב אותי ויגרום לי לא להרים את הקול.
אהההה… ההוא השם שלו זה יובל.
ליובל הייתה מישהי אחרת בלב שהבנתי שכן מתפתחות אצלי רגשות כלפיו.
רוני קראו לה ילדה חייכנית אופטימית תמיד מחייכת , אני ההפך הגמור אני בקושי מחייכת אנייותר עצבנית. והיא הייתה אצלו בלב …. הוא ניסה להיות איתה ניסה להשיג אותהאבל היא אהבה מישהו אחר , אני הייתי ליובל "ידידה טובה" זה שיוכל לספר לה הכל כי רגשות אין בינינו . ככה שתינו חשבנו. תמיד כלפי כל אחד הייתי מדחיקה את הרגשות . לא הייתי מרשה לעצמי להתאהב זה לא בשבילי, וכן אני יותר חזקה מהרגש הנעים הזה שגורם לך לנשק אותו כל רגע נתן כל פעם שאת רואה אותו אז את הרגש הזה הייתי מדחיקה.
כל הזמן הזה שאני ויובל היינו ידידים בערך חצי שנה תמיד חשבתי שהוא אוהב עדיין את רוני עד לרגע הזה…
הייתי באוטובוס לא הייתה לי סוללה
פתאום יובל שולח לי הודעה
-איפה את?
– בדרך הביתה אין לי סוללה משהו דחוף?
-רוני שלחה לי הודעה
-מה היא שלחה?
-שנייה אני יצלם לך
~שולח תמונות~
נכנסתי לתמונות כלומר לשיחה שלהם פתאום אני רואה אשהיא כתבה לו….
"יובל אני יודעת שזה ישמע קצת מוזר אבל נראלי שעשיתי טעות ,
נראלי שהייתי מטומטמת שלא נתתי לנו סיכוי שלא רציתי שנהיה ביחד .
אז סליחה מקווה שאתה סולח
אני רוצה לנסות אני מרגישה מטומטמת , מקווה שאתה בעניין?
אני אוהבת אותך."
אני הייתי בשוק אני הייתי המומה הרגשתי מוזר ממש מוזר תחושה שלא הרגשתי בחיים.
מה אתה מתכוון לענות לה? שאלתי.
-אני לא יודע אני רוצהאת זה אבל אני לא יודע, מה את אומרת?
~"אני רוצה את זה" לא יודעת למה אבל ממש קשה היה לי לקרוא את סה בעצם היה לי מיים בעיניים כן כמעט ירדו לי דמעות באוטובוס אבל ברור שלא רציתי לצאת פאדחנית ולהתחיל לבכות מול כל האוטובוס אז התאפסתי על עצמי כמו גדולה ועוד שנייה הוצאתי צרחה אבל לא אני התאפקתי)
– לך על זה וואלה אתה רוצה אותה מכיתה ח ועכשיו יש לך הזדמנות לך על זה.
(בעצם רציתי להגיד לו שהוא אידיוט ושלא יעשה את כזה כי זה יהיה מפגר כאילו מה תראה מה היא עושה לא הולך לה עם ההוא אז היא באה אלייך , יובל תתאפס, תסתכל סביב. תסתכל עלי!!!!!!!!!) אבל לא אמרתי את זה.
– אני לא יודע מה לענות לה חן…
~אהההכ כן קוראים לי חן איך שכחתי להזכיר את זה~
באתי לענות לו אבל נחבא לי הטלפון
סוללה ארורה של אייפון !!!! כל הנסיעה באוטובוס שזה בערך 15 שנותרה לי חשבתי
מה היא רוצה ממנו , הוא באמת ילך איתה… הוא עדיין רוצה אותה?!
מלא מחשבות היו לי בראש, בעיקר חששות .
מה אני יפגע בפעם הראשונה שאני יתאהב בפעם הראשונה שאני יקנא למישהו ….
אין הוא יהיה איתה בדוק.

חזרתי הביתה הטענתי את האייפון…. ואז שלחתי לו הודעה.


תגובות (3)

וואי מסכנה מעניין אותי מה ייקרה תמשיכיייי

03/05/2015 01:13

זה התחיל יפה מאודאהבתי את הכתיבה,אבל לקראת הסוף היה נראה לי שזה מישהי אחרת כותבת.
בכל מקרה זה כן מעניין ותמשיכי:)

03/05/2015 01:32

ממש יפה אהבתי

14/05/2015 20:49
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך