כימיה הפוכה / 2

goosip girl 02/12/2013 952 צפיות 3 תגובות

ואם אני יאמר לכם שהשמועה שמישהי חדשה שלא אכפת לה כלל ממערכות יחסים הגיעה לעיר
התפשטה בכזאת מהירות שלא הספקתי אפילו להגיע לשלוש בנים , אי אפשר כבר ללכת למועדונים
מזורגגים בלי שיתקרבו אלי וינסו לגעת לי בתחת . אני בורחת את האנשים שלי בסלקציה שלי ואף
אחד לא יכול לנסות להתקרב אלי בלי לעבור סלקציה דמיונית אצלי בראש .
אחרי שקורל הגיעה אלי לבית לפני יומיים היא הכירה לי את השכונה ואת חברות שלה , הן התייחסו
אלי יפה אבל אני מרגישה שהם חושבות שאני זונה , חושבת רק על עצמי ושוכבת עם כמה שיותר בנים .תנסו בגיל ארבע עשרה לצאת עם מישהו בן שש עשרה ואז את מגלה שהוא עשה חצי עיר מאחורי
הגב שלך ולידך הוא שיחק מלאך . איך זה נודע לי ? ובכן היה כבר עדיף את הדרך של ' היי אמיליה ,
ידעת ? רון עשה כבר את כל העיר , הוא לא קדוש כמו שאת חושבת.' אבל אני גיליתי את זה בדרך
של 'היי אמיליה , כנסי לפייס של רון דחוף.' ונכנסתי , שם אני מוצאת סרט סקס שלו ושל אחת הבנות
בבית ספר שלי , ולאחר מכן אני מגלה שזה לא הסרט הראשון .
למה אחרי מקרה כזה אני אמורה להאמין שכול הבנים הם שומרים על האחת שלהם ? כן , בטח . רק אם
זה היה הגיוני יום אחד , אז אולי נדבר . קורל ניסתה בכיוון של להראות לי שיש זוגות בבית הספר שאוהבים אחד את השני אבל לכו תדעי מה הם עושים באמת אחרי הבית ספר , או מה הם עושים בכלל בחיים .אל תנסו לומר לי שאלו החיים , מי באמת בוחר לחיות באשליה ?
בראש השנה פתחו בפורום מסיבת נוער , הכריחו אותי ללכת לשם . כאילו ברצינות , אני מנסה להוריד פרופיל כדי לא לשמש כדוגמא לשמועות המתפתחות בעיר והן גוררות לי למקום שכולם ינעצו בי עיניים
וילחשו איך אני מעיזה ללכת לשם ?
בסוף גיליתי שקורל והבנות התלבשו יותר חושפני ממה שאני אי פעם לבשתי בעולם הזה , תגידו את האמת מי יוצאת עכשיו זונה ? אני שלובשת שורט וגופייה שחורים ונעלי עקב או מישהי שלובשת שימלת מיני קצרה עם מחשוף מקדימה ? שאלה מכשילה לא ככה ?
"אל תדאגי אמיליה , לא ניתן לאף אחד לקרוא לך זונה , או שרמוטה," אמרה דניאל וחייכה את החיוך שלה , לרגע אחד חשבתי שהחיוך הזה אמיתי אבל מיד שיניתי את התחושת המחנק שלי בגרון . איזה חיוך אמיתי ואיזה נעליים ?
"תלכו לרקוד אני יקח לי משהו לשתות והתיישב , אני לא מרגישה טוב," לא אכפת לי בדיוק מה המחשבה שעוברת אצלם בראש ברגע זה אבל תנו לי להגיד לכם דבר אחד , היא לא טובה .
דניאל ,ניקול וקים הלכו לרקוד על רחבת הריקודים ביחד עם כול החבורת בנים שרקדה שם , אמרתי
כבר שאני שונאת ערסים ? לא , אז הובכן אני שונאת ערסים .
"מה בשבילך?" שאל הברמן החרמן בחיוך המלווה בקריצה , גלגלתי את עיניי . שום משקה חריף , בבקשה הכול חוץ מזה .
"קולה," כאילו שאני צריכה עכשיו להשתכר ואני המצא את עצמי במקום לא מוכר , אם כבר לעשות את
זה אז בבית שלי .אני צריכה עכשיו לחפש את עצמי בבאר שבע ? לא מכירה את המקום הזה .
הוא הגיש לי כוס קולה , רצה להוציא עוד מילה אבל לפני שהוא הספיק זרקתי לו כסף והלכתי לשבת על אחת הכורסאות החדשות ששמו במקום . הדלקתי סיגריה ונשענתי לאחורה .
"למה את לא רוקדת עם הבנות ?" התיישבה לצידי קורל , אני יכולה להודות לאלוהים שיש במקום הזה
בן אדם שפוי אחד שמוכן לצאת מהבועה שלו ולשאול מה קורה איתי . הבנות אפילו לא שמות לב למה שקורה מסביבן , כמה בנים נוגעים להן בתחת ובחזה והן נותנות .
"אני לא רוצה," סובבתי את מבטי לכיוון היציאה , הבן שנכנס לכאן תפס את מבטי מקרוב , הבן זונה
הזה נראה דווקא סבבה , סבבה למדי .
"מי זה?" שאלתי והעפתי את מבטי ולגמתי מהקולה , קורל סובבה את מבטה לכיוון היציאה ונאנחה , ראיתי בעיניים שלה שהיא שונאת את הבן אדם הזה .
"אחי, דין. ת'אמת שלא ידעתי שהוא חזר מהפנימייה שלו , מעניין איפה הוא ישן," היא גלגלה את עינייה ורכנה קדימה לעברי , היא ישבה על ברכייה מולי והביטה בו בצער " שאלה רטורית."
דין , דין , דין איפה לעזאזל שמעתי את השם הזה
הפלאפון של קורל צלצל והיא נעמדה על הרגליים , ענתה לפלאפון ושמעתי את השיחה בברור . זה לא שהיא ניסתה להסתיר אותה .

-נקודת מבט דין –
פאק , למה לעזאזל כול הבנות המטומטמת הזה חושבות שאני ערס ? אני נראה להם כמו ערס ?
אני לא מבין איך ההורים הדפוקים שלי יכול לשלוח אותי לפנימייה הצבאית והמזדיינת הזאת , אני נראה להם כמו סודני שהם יכולים לסגור אותי מאחורי סורגים ? סקרתי את כול הפורום , לראות אם יש כאן כמה בנות שאני לא מכיר ולצערי לא מצאתי . הזונות האלו נופפו לי , אלו החברות של אחותי ?
אני יהרוג את קורל , מה היא עושה בחור הזה ?
" מי ליד אחותי?" כוסית ,לא מכיר אותה . היא שותה קולה ומעשנת סיגריה , איזה עבריינית . צחקתי בקול והדור לא הבין למה אני צוחק . דפוק .
"אמיליה שחף , שכנה שלכם." אמר אסף וחייך את חיוך הניצחון שלו , הבן כלב הזה כבר זיין אותה , לאן הגענו שהוא הצליח להגיע אל הכוסית הזאת . למה להרוס את הפרח הזה , אני מקווה שהיא לא נדפקה מהקטן של אסף.
"איך הצלחת להכניס אותה למיטה ? אמרת לה שאתה אוהב אותה והיא האמינה לך ?" אסף בא לענות אבל שאר החברה צחקו כול כך חזק שהתחלתי להאמין שהוא לא באמת זיין אותה , מה זה החרא הזה?
"יש לה שריטה , היא בעצמה קראה לו לבוא ." הבטתי לעברה , היא בדיוק הסתובבה אלי עם העיניים
המדהימות שלה ולקחה שחטה מהסיגריה , אבל בדיוק הבנתי .
ראיתי , ראיתי את העיניים שלה ואני בדוק יודע איך עיניים פגועות נראות , מישהו מהעבר פגע זה .
—————————————————————————————————–
מה קורה אם אהבה שלא קיימת הופכת לאהבה ממשית ? האם אמיליה ודין יצליחו להתעלות על הפגיעה שלהם מהעבר ולהפוך לזוג אמיתי . אני לא יאמין לזה , אבל אם זה יקרה אתם תהיו חייבים לי מיליון דולר.
התערבו ?
קדימה .


תגובות (3)

תמשיכיייייייי

02/12/2013 11:39

המשך דחוף!

02/12/2013 11:47

מושלם

02/12/2013 13:10
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך