השם שלי ברשותי.
טם טם טםםםםם
מקווה שהיה לכולן קל לחזור לשגרה, ואם לא, לא נורא, גם ככה עוד שנייה יש חופש (;
אוהבת אותכן הכי שישש
18+ תגובות וממשיכה ❤
(שוב, בזמן בית ספר הכל עמוס, אז יהיה לי יותר קשה להעלות .. אבל אני אשתדל (; )

כימיה מושלמת- עונה 2- פרק 4-

השם שלי ברשותי. 08/09/2013 2519 צפיות 18 תגובות
טם טם טםםםםם
מקווה שהיה לכולן קל לחזור לשגרה, ואם לא, לא נורא, גם ככה עוד שנייה יש חופש (;
אוהבת אותכן הכי שישש
18+ תגובות וממשיכה ❤
(שוב, בזמן בית ספר הכל עמוס, אז יהיה לי יותר קשה להעלות .. אבל אני אשתדל (; )

מנקודת המבט של אלינור-
התעוררתי בבוקר. יופי, אני ועומרי רחוקים אחד מהשני, זה כבר סימן טוב. יצאתי מהמיטה, והתקדמתי אל האמבטיה, לצחצח שיניים. הסתכלתי בפלאפון שלי. ראיתי שכבר הספיקו כמה אתרי רכילות להעלות את זה שעומרי ואני היינו במקלט בדרום, ונראינו קרובים מתמיד.
״מפגרים״ מלמלתי לעצמי וחיפשתי את הבגדים שהביאו לנו.
אחרי כמה זמן, הלכנו להיפרד במתנ״ס, ואז נסענו בחזרה. עוד פעם נסיעה שקטה. זה שבמקלט דיברנו קצת לא אומר שהוא לא קילל אותי חמש שעות לפני. הפלאפון שלי צלצל, הסתכלתי על הצג- מספר לא מוכר. ניתקתי את השיחה. זה צלצל שוב עם אותו מספר. ניתקתי. ואז זה צלצל שוב.
״הלו?״ אמרתי. זה או מעריץ מטורף או חבר שהחליף מספר. מקווה שזה השני.
״אלינור״ שמעתי את הקול של ג׳יימס.
״היי״ אמרתי בחיוך.
״סליחה על הניתוקים, חשבתי שזה מעריץ מטורף״ אמרתי בחיוך.
״אני מעריץ מטורף״ הוא אמר. חייכתי.
״התקשרתי גם כדי שיהיה לך את המספר החדש שלי, וגם כי שבוע הבא יש לי יומיים פנויים, וחשבתי על לקפוץ אלייך״ הוא אמר.
״׳לקפוץ׳ לישראל?״ שאלתי. אני באמת אשמח אם זה יקרה, אני די מתגעגעת אליו.
״כן, הרבה זמן לא הייתי בארץ הקדושה״ הוא אמר וגיחך. גוי חמוד שלי.
״והרבה זמן לא נפגשנו״ הוא הוסיף. חייכתי.
״ואתה מתכוון לעשות כאן משהו או אתה רוצה שזה יישאר בסוד?״ שאלתי. במדינה הזאת אי אפשר לשמור סודות, אבל אפשר לנסות. על מי אני עובדת, אם מישהו יישמע שג׳יימס לי הגיע לארץ ישראל, כל העולם יטוס לפה.
״אני רוצה שזה יעבור חלק. בלי לימוזינות ומלונות, אצלך בבית״ הוא אמר.
״אוקיי״ אמרתי.
״אז בשני על הבוקר אני אנחת בתל אביב״ הוא אמר. נזכרתי במטוס הפרטי שלו. חוויה מדהימה.
״אני אאסוף אותך משם״ אמרתי.
״מצוין. טוב, אני חייב לזוז, נדבר״ הוא אמר.
״נדבר״ החזרתי, וניתקתי את השיחה. שאלות מכיוון עומרי יגיעו בעוד שלוש, שתיים..
״עם מי דיברת?״ הוא שאל.
״חבר קרוב״ אמרתי. הוא גיחך.
״חבר קרוב? דיברת בכזאת רשמיות..״
״לימדו אותך מה זה נימוס? כי לצוטט לשיחות של אנשים לא נכלל בתוך זה״ אמרתי.
״נימוס זה לדבר בשקט, ולא לצעוק ׳אומייגאד אתה בא לישראל? יואו איזה כיף אני אקח אותך!׳״ הוא אמר. גיחכתי. ערס שמחקה אותי?
״כאילו שאתה יותר טוב. ׳אל תשחקי אותה עם הפוזות שלך, אני מכיר אותך, אני זה ואני זה׳״ אמרתי בעצבנות.
״כי ככה את מתנהגת כפרה״ הוא אמר.
״ולמרות הכל, הערסיות יוצאת החוצה״ מלמלתי.
״קראת לי ערס?״ הוא שאל והסתכל עליי.
״לא קראתי לך, זאת עובדה״ אמרתי.
״ראבק את בת עשרים ושלוש ומתנהגת כמו מתלהבת בת שתים עשרה״ הוא אמר.
״וואי, אין לי כוח לדבר איתך״ מלמלתי.
״אני מזמן הפסקתי לדבר איתך״ הוא אמר. הסתכלתי עליו.
״הרגע דיברת!״ אמרתי בתדהמה. הוא התעלם.
״אתה כזה קרציה לפעמים״ מלמלתי והנחתי את הראש על החלון.

מנקודת המבט של עומרי-
חזרתי הביתה, עייף מהחיים. אתמול בלילה אשכרה חשבתי שאלינור לא דפוקה, ואז היא הראתה לי שטעיתי. נגעל מהבחורה הזאת. הפלאפון שלי צלצל.
״אה?״ מלמלתי והתיישבתי.
״בוא ל׳דאון׳״ שמעתי את מאור צועק בצד השני.
״עזוב אותי בחייאת ראבק״ אמרתי ונשכבתי בחזרה.
״תתחיל להרים תתחת שלך מהמיטה יא נקבה״
״אהה מה נהיה?״ התעצבנתי.
״קום קום, אל תשחק לי אותה סנוב עכשיו״ הוא אמר וניתק. קמתי, החלפתי חולצה, ויצאתי לאופנוע שלי.
התעוררתי בבוקר, מסטול לגמרי. במיטה הייתי לבד, אבל אני זוכר שבלילה לא. כוסאוחתי, אני זיינתי שתיים. אף אחד מהן לא הייתה נעמה.
״טמבל״ מלמלתי ובעטתי בעציץ שמעריצים הביאו לי. גם כן, מי מביא עציץ?
הפלאפון שלי צלצל. הרמתי אותו בעצבנות.
״מה?״ שאלתי.
״עומרי, מדברת המזכירה של משה בן יהודה, רצינו להודיע לך שהצילןמים מתחילים היום בשתיים״ היא אמרה.
״אה״ מלמלתי. אין לי משהו היום נראה לי.
״אתה מאשר הגעה?״ היא שאלה.
״מאשר מאשר..״ אמרתי.
״תודה רבה. לא לשכוח, היום בשתיים, אולפני מושיקו ברמת גן. יום טוב״ היא אמרה וניתקה. עכשיו הוואחד סיבוך בראש שלי זה נעמה. אם אני אומר לה על הבנות כמו ילד טוב ושטינקר, היא מעיפה לי כאפה ובורחת. אם אני לא אומר לה, הבנותהאלה מספרות לכל החברות שלהן כי בנות זה עם דפוק, והיא מגלה, מעיפה לי כאפה, כל התקשורת שומעת על זה, וכולם הורגים אותי. המצב לא טוב. לא טוב בכלל.
הגעתי לאולפנים. אמרתי שלום לאלה שאני מכיר מהצוות, ואז התחלנו לקרוא את התסריט של הפרק הראשון.
״טוב, אז אני אסכם בקצרה את הרעיון. עומרי, אתה צחי, פושע מסוכן מהעולם התחתון. אלי, את נופר, הבת של הבוס שלו. את לא מוכנה לקבל מאבא שלך כסף שחור, אז את עובדת כחשפנית..״ מפה לא היה לי כוח להקשיב. אני אבין בסוף, לא?
בערב, יצאתי לכיוון האוטו שלי. הייתי עם כובע מכוער שמסתיר את כל השיער, ככה אף אחד לא זיהה אותי.
״אהלן אבוקסיס״ מאור אמר לי כשהתקשרתי. הייתי חיב לשמוע מה הלך אתמול בלילה.
״אחי, מה עשיתי אתמול בלילה?״ שאלתי.
״מה לא עשית אתמול בלילה״ הוא אמר בחיוך.
״אל תזיין תשכל, את מי זיינתי וכמה אפשר לשלם כדי שזה לא ייצא להם מהפה?״ אמרתי.
״שלוש, אחת נשואה, אחת קטינה, ועוד זונה. יש לי מספרים, אם בא לך תקפוץ״ הוא אמר. כוסאמאמק, למה אדוניי למה.
״דבר איתן בחייאת ראבק, אין לי זמן״ אמרתי.
״נראה לי שלך הן יותר יקשיבו כפרה״ הוא אמר.
״מעניין לי תזין למי הם יותר יקשיבו. אם חברה שלי מגלה שזיינתי בלילה אני מת. מת! תדאג לזה״ אמרתי וניתקתי.
״סססאמק..״ מלמלתי ופתחתי את האוטו. התיישבתי, וראיתי את אלינור עומדת מולי.


תגובות (18)

ישששש…העלת פרק חחח אני חיכיתיי
תמשיכייי דחופפפ את הדבר המושלם הזהההה…:)

08/09/2013 05:50

ואווווווווו תמשיכיייייייייי!!!!!!!

08/09/2013 06:02

עוד פרק!!!!

08/09/2013 06:06

מושלםםםם כלככככייייי

08/09/2013 06:08

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

08/09/2013 06:18

אני נגעלת מעומרי אבל פשוט איכס. (פרצוף נגעל). תמשיכי!!!!!

08/09/2013 06:40

תמשיכייי

08/09/2013 06:51
LOL LOL

מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

08/09/2013 07:01

תמשייכיי !

08/09/2013 07:04

תמשיכי!!!!

08/09/2013 07:36

תמשיכייייי

08/09/2013 07:38

ייאאאאא OMG תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי!!!!!!!!!!

08/09/2013 07:51

תמשיכי (:

08/09/2013 07:56

תמשיכיי

08/09/2013 11:46

OMG תמשייכייי!!!

08/09/2013 11:53

יואוווווווווווווווווווווווו תמשייכי

08/09/2013 12:06

ווהוווו יואווווו

08/09/2013 14:29

תמשיכיייי

09/09/2013 07:24
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך