כי אהבה ראשונה לא שוכחים… פרק 20

♥Lipstick 08/01/2014 1851 צפיות 3 תגובות

פרק 20
~נ.מ מורין~
״מורין את שומעת אותי? בבקשה מורין אני מתחנן בפנייך תתעוררי…״ לירון צעק וניסה להעיר אותי. ניסיתי לענות לו אבל אז הכול החשיך.
״… קחו אותה ל…. מהר….״ שמעתי קולות מקוטעים אנשים עם חלוקים לבנים רצו סביבי אחת הדלתות נפתחו והכניסו אותי פנימה אחד מהרופאים התקרב אליי עם מזרק גדול ״אל תדאגי זה לא יכאב״ הוא התקרב אליי והזריק לי את החומר ליד ושוב הכול החשיך.
שמעתי קול קטוע זה היה לירון.
״חיימשלי… אני לא יודע אם את שומעת אותי אבל…״ לירון! זה באמת הוא ניסיתי לקרוא לו ניסיתי להראות לו שאני שומעת אותו אבל הרגשתי שהגוף שלי כבד מדי ולא הצלחתי לזוז.
״היום אני.. הת.. התנשקתי עם מאי….. עד שהבנתי שאני בוגד באישה שלי..״ …..׳
התעוררתי בבהלה הלב שלי דפק מהר והייתי רטובה מזיעה. זה הפעם השלישית שאני חולמת את אותו חלום. אבל הפעם הוא נראה כלכך אמיתי…
עבר שבוע מאז שהייתי בבית חולים קרה הרבה מאז אני ודניאל חזרנו להיות כמו שהיינו פעם הוא ואופק מאוד התקרבו ואני מקווה בשבילם שהם יהיו ביחד ומה איתי? טוב חוץ מזה שעדיין ישלי עדיין יש פלאשבקים הכול מעולה אבל הרופא אמר שזה אמור לעבור בזמן הקרוב אז אני לא דואגת יותר מדי…
׳נסיכה שלי אני אצלך עוד חמש דקות׳ קיבלתי אסמס מלירון.
דפיקה נשמעה על הדלת רצתי ופתחתי אותה ״חיימשלי התגעגתי״ הוא אמר ורכן כדי לנשק אותי אבל התרחקתי.
״מה קרה?״ הוא שאל פגוע
״היום חלמתי חלום. הוא היה נראה כלכך אמיתי כניראה שזה היה פלאשבק אבל אני לא יודעת…״
״מה ראית?״ הוא שאל מבולבל
״אותך. יושב לידי בבית חולים.. אמרת לי שנישקת את מאי.״ לחשתי ובבת אחת הבעת הפנים שלו השתנתה.
״א.. אני… זה. לא…״ הוא גמגם
״זה היה חלום או שזה קרה באמת?!״ קטעתי אותו ראיתי שהוא משקר אבל הוא רק שתק והשפיל מבט לריצפה.
״תענה!״ צעקתי עליו כבר איבדתי את הסבלנות שלי.
״זה אמיתי.״ הוא לחש והדמעות התחילו למלא את עיניי אסור לי לבכות. לא עכשיו. לא האמנתי שהוא עשה אתזה שזה באמת קרה.
״אני יכול להסביר בבקשה מורין..״
״תעוף מפה!״ צרחתי עליו
״יפהשלי בבקשה…״ הוא אמר ותפס לי את היד,
״אני לא מאמינה ששיקרת לי!״ צעקתי
״חיימשלי בבקשה אני מצטער אני נשבע שרציתי לספר לך אבל….״
״קודם כל אני לא החיימשלך יותר ודבר שני תעזוב אותי.״ אמרתי
״אז… מה את מנסה להגיד?״ הוא שאל
״זה ניגמר בינינו.״ לחשתי ובשנייה שטרקתי לו את הדלת בפנים הדמעות התחילו לזלוג בלי הפסקה.


תגובות (3)

תמשיייכייייייייי

08/01/2014 07:58

אעאעאעאעאעעאעע תמשיכיי

08/01/2014 08:00

תמשיכי

08/01/2014 08:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך