♥Lipstick
2 תגובות ואני מעלה עוד פרק 3>

כי אהבה ראשונה לא שוכחים… פרק 21

♥Lipstick 09/01/2014 1211 צפיות 4 תגובות
2 תגובות ואני מעלה עוד פרק 3>

פרק21
~נ.מ לירון~
״אז… מה את מנסה להגיד?״ שאלתי למרות שכבר ידעתי את התשובה.
״זה ניגמר בינינו.״ היא לחשה וטרקה לי את הדלת בפנים.
לא ידעתי מה להגיד כל הרגשות הציפו אותי בבת אחת רציתי לצעוק רציתי לשכוח רציתי להתעורר מתוך הסיוט הזה.
התחלתי ללכת לכיוון הבית שלי כשהגעתי הבית היה ריק, עליתי לחדר וטרקתי את הדלת, הדלקתי מוזיקה בפול ווליום והתחלתי לשתות.
אף פעם לא שתיתי בכאלה כמויות, אףפעם מישהי לא שברה לי את הלב ככה.
אני אוהב אותה אני מכור אלייה. אני מכור לריח המתוק שלה לחיוך היפה שלה…
אני לא יכול בלי לגעת בה לחבק אותה או לנשק אותה אני לא יכול בלעדייה, אין לי טעם לחיות כשהיא לא פה לצידי. אני לא מוכן לאבד אותה לא כמו אז…
שתיתי עוד, השתייה אף פעם לא איכזבה אותי היא עזרה לי לשכוח.
כבר שתיתי יותר מ3 בקבוקים עד שהכל התחיל להיות מטושטש ואז אני כבר לא זוכר מה קרה.
***
פתחתי עיניים כבר היה בוקר היה לי כאב ראש מטורף. אני לא זוכר מה קרה אתמול אני רק זוכר ששתיתי, שתיתי בגללה בגלל מורין בגלל שהיא נפרדה ממני. המצברוח שלי בריצפה ואני מרגיש כאילו עוד שנייה אני מת. הלב שלי שבור לרסיסים, לא ידעתי איפה לקבור את עצמי.
הלכתי למקלחת והתקלחתי עם מים קרים כדי להתעורר, התארגנתי וירדתי למטה לקחת כדור, לא היה לי מצברוח לכלום כל מה שרציתי לעשות זה לשבת בבית לראות טלוויזיה וזה מה שעשיתי במשך שבוע לא יצאתי מהבית.
דפיקה על הדלת הקפיצה אותי. לא היה לי כוח לאורחים אז לא עניתי.
שוב דפיקה. סעאמק מיזה עכשיו שילכו.
הפעם הדפיקה הייתה חזקה יותר
״נו יבןזונה אני יודע שאתה בבית תפתח כבר!״ קמתי באי רצון וגררתי את עצמי לדלת פתחתי אותה ובפתח עמד…


תגובות (4)

תמשיכייי

09/01/2014 09:26

תמשיכייי

09/01/2014 09:26

תמשיכייי

10/01/2014 03:25

תמשיכי

10/01/2014 04:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך