♥Lipstick
לכל הקוראות שלי3>
אני אשמח אם תביאו עוד כמה קוראות חדשות:)

כי אהבה ראשונה לא שוכחים… פרק 23

♥Lipstick 11/01/2014 1568 צפיות 3 תגובות
לכל הקוראות שלי3>
אני אשמח אם תביאו עוד כמה קוראות חדשות:)

הוספת דמויות:
ליאור- בן 17 כיתה יא שיער שחור ועיניים חומות החבר הכי טוב שלי הוא לירון.
ההורים שלי התגרשו השנה אז עברנו דירה תכלס לא כזה אכפת לי זה היה צפוי מראש…
יש לי אחות קטנה בת 16 קוראים לה קורל אני פשוט חולה על הילדה הזאת.
חברה? לא דחוף כרגע אני בדרך כלל זורם עם מי שיש, שלא תבינו לא נכון אף פעם לא בגדתי במישהי אני מכבד את המין הנשי ואני לא שוכב סתם עם כל אחת.
אני חיית מסיבות מעשן ושותה אני לא ערס כי לדעתי זה שאני מעשן לא הופך אותי לאחד כזה.
המשפט שלי הוא: ״תאהב את עצמך ויאהבו גם אותך.״

קורל- בת 16 כיתה י׳ שטנית עם עיניים חומות מעפנות רצח.
בית ספר אצלי זה בגדר המלצה. אני לא שמה על אף אחד, לא אכפת לי מה חושבים עליי הביטחון העצמי שלי בשמיים, פעם הוא לא היה כזה אבל אחי לימד אותי שאם אני יאהב את עצמי יאהבו גם אותי.
יש לי אח שגדול ממני בשנה קוראים לו ליאור.
סוף סוף אנחנו עוברים דירה עכשיו אני יכולה להיות קרובה יותר לקובי הוא חבר שלי כבר שנה וחצי אני פשוט מאוהבת בבן אדם הזה לא יכולתי לבקש חבר יותר טוב ממנו.
————————————–
פרק 23
~נ.מ מורין~
״הגענו״ אמר הנהג מונית, שילמנו לו ויצאנו.
״איפה החיוך?״ שאלה אופק
חייכתי חיוך מזויף
״נו חיוך אמיתי, מילה שיהיה לך כיף!״ היא אמרה וחייכתי את החיוך הכי אמיתי שהצלחתי לחייך אבל החיוך שלי נמחק בשנייה שמונית אחרת עצרה לידנו ומתוכה יצא ילד שאני לא מכירה ולירון. יופי אני והמזל הנחאס שלי…
״תתעלמי״ אופק לחשה לי באוזן כשראתה שהחיוך שלי נמחק.
הוא עבר לידי בלי להעיף מבט אחד קטן הרגשתי צביטה קטנה בלב. תתאפסי על עצמך מורין הוא בגד בך!
נכנסנו למועדון הוא היה פשוט מפוצץ
״היי אני חושבת שראיתי את דניאל אני יכולה ללכת?״ אופק צעקה כדי להתגבר על המוזיקה הרועשת.
״כן זה בסדר תלכי״ צעקתי בחזרה היא נתנה לי נשיקה קטנה על הלחי והלכה.
לא היה לי כוח לרקוד אז התיישבתי על אחת הספות.
״תגידי את מאמינה באהבה ממבט ראשון או שאני צריך לעבור פה שוב?״ איזה בחור אחד אמר לי, היה לו שיער שחור ועיניים בצבע חום בהיר.
״נראלי שאתה צריך לעבור פה עוד פעם״ צחקתי והוא התיישב לידי.
״אפשר לשאול איך קוראים לך?״
״מורין ולך?״
״ליאור, כבר אמרו לך שאת יפה?״
״כן, גם אתה לא רע״ חייכתי. על מי אני עובדת הוא היה פשוט חתיך!
״אז מה את באה איתי לרקוד?״ הוא קם והושיט לי יד, תפסתי אותה והוא משך אותי לרקוד.
רקדנו צמוד עד שכבר התעייפתי. תאמת היה ממש כיף.
״נראלי אני ילך לנוח״ אמרתי לו
״רגע חכי יש סיכוי למספר שלך?״ הוא שאל וחייך חיוך מושלם כזה שאי אפשר לסרב לו.
״עם כזה חיוך איך אני יגיד לא?״ צחקתי ונתתי לו את המספר שלי
״נהיה בקשר״ הוא צעק מאחוריי.
התיישבתי על הבר
״ומה בשבילך יפה?״ שאל הברמן.
״לא אממ אני לא שותה…״
״בעצם תן לי כוס אחת בבקשה״ אמרתי רציתי לשתות רציתי לשכוח את לירון רציתי להרגיש איך זה….
קיבלתי אסמס מאופק 'יפה שלי איך את?׳
׳מעולה:)' עניתי לה
״אחי תן איזה שתי כוסות״ מישהו אמר והתיישב לידי.
הרמתי את העיניים מהפאלפון והתחרטתי על הרגע הזה… זה היה לירון.


תגובות (3)

תמשיכייייי

11/01/2014 07:36

תמשיכיוש

11/01/2014 13:54

המשךךך

12/01/2014 06:08
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך