מקווה שתהנו מהסיפור <3

"כי בסוף עוד נגלה … "

12/03/2012 537 צפיות תגובה אחת
מקווה שתהנו מהסיפור <3

היי (:
אממ אני חדשה פה וזה הסיפור הראשון שלי, אז אני יתחיל, למה לא? (:

פרק א': "איך הכול התחיל"..

פקחתי את עיני ונשמתי את האוויר הצח , היה קיר בחוץ אך מחוץ לחלוני נצנצה שמש צהובה. זהו ריחו של הבוקר- רק חבל שעוד מעט צריך לקום ולהתארגן. התהפכי והשענתי את ראשי על כף ידי. הסתכלתי בשעון הקטן שיד המיטה והבנתי שכבר מאוחר. לקח לי אולי עוד איזה 10 דקות עד שהצלחתי לצאת מהמיטה ולהתעורר לגמרי. התלבשתי, הסתרקתי, צחצחתי שיניים, שטפתי פנים, נעלתי נעליים, הכנתי מערכת, סיימתי את השיעורים שנתנו לנו בגאוגרפיה (שתבינו כמה שזה נשמע הרבה אבל עשתי את זה רק ב-27 דקות וחצי על סטופר) וירדתי למטה. כמו כל בוקר אמא קלתה לי לחם בטוסטר ומרחה עליו חמאה ובנוסף גם שוקו. סיימתי לאכול מהר, נתנתי נשיקה לאמא על הלחי ומיהרתי לבית הספר. טוב אני יודעת, אני יודעת, אני כבר כמעט מסיימת את הפרק ואתם אפילו לא יודעים איך קוראים לי אז הנה-
קוראים לי מאי, אני בת 12 , לומדת בכיתה ו' . אמא שלי קוראים דפנה ואבא שלי קוראים בן. יש לי אחות גדולה שקוראים לה קים, ואח קטן שקוראים לו טל.
החברות הכי טובות שלי הם שני וחן. ו… אני אוהבת פיצה, וזהו. (:
אפשר להמשיך? טוב. אתם יכולים להודות שגם אתם לא סובלים לחכות שעה ברמזורים אדומים בצומת, יופי , אז זה בדיוק מה שאני עושה עכשיו. תסבלו יחד איתי? תודה. סתם לא, אתם יכולים לפסיק לסבול כי אני סתם מקשקשת- כמו שאני עושה תמיד כשמשעמם לי. הגעתי לבית הספר, לא התגעגעתי אליו ממש,
וכן אני יודעת שאני קוטרית, ואתם יכולים להגיד את זה כמה שאתם רוצים וזה לא אכפת לי , או שבעצם כן? סתם לא נעלתי זה בסדר .
הסתובבתי קצת במקומי ופניתי אל כיוון הכיתה, שפתאום טום החליט לחסום את המעבר. דחפתי אותו קצת הצידה והוא התחיל לצעוק עלי: "מה את דוחפת ?! " , "מה עשיתי לך" וכל מיני כאלו.. התעלמתי שוב. ניגשתי לשולחן והתחלתי להוציא את הדברים שלי מהתיק הפצפון שלי. ניערתי את הג'ינס המשופשף, וישרתי את החולצה הנופלת והגדולה עלי באולי 5 מידות, וכן אני יודעת שאני רזה , ולא אתם לא צריכים לומר לי את זה שוב. שיחקתי עם הטבעת נחש הכסופה שהייתה תלויה לי על האצבע וציפתי למורה שלנו. (זה לא שאני חושקת בלימודים, לא לא, אני שונאת ללמוד- זה הדבר הכי משעמם בעולם, פשוט היום יש לנו בשעה הראשונה שיעור חופשי ואיך אני יודעת את זה ? כי אני גאונה, סתם, אני לא, טוב אולי קצת, ואולי לא, ואולי בכול זאת, אבל ברצינות, יש לנו שיעור חופשי כי חבצלת – איזה שם נורא ! המורה שלנו להיסטוריה לא הגיעה היום כי היא לא מרגישה טוב או משהו כזה ויש לנו מורה מחליפה נחמדה ברמות!!!!
בקיצור כבר עמדתי ליד הכיסא – בדקתי בפעם השלישית אולי היום מה השעה בפלאפון (הלא צ'אט שלי !) והשעה הייתה : 8:54 בדיוק (אה , אנחנו מתחילים ללמוד בתשע (: אה הא, איזה כיף לנו ! ) ופתאום את מי אני רואה נכנסת ? את דנה. אני אוהבת את דנה , היא חברה טובה שלי וגם… אוי לא !!! זה היום, שחכתי …!


תגובות (1)

נשמע נחמד…יותר מידי תיאורים
מחכה להמשך!! ;-)

12/03/2012 15:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך