סוואגית סלינטור
אני ממש מצטערת שזה כזה קצר אבל לא היה לי זמן ליותר ארוך ורציתי להעלות משהו

כי בסופו של דבר כולנו ניפגש.. פרק 1 'זה הפחד לאבד אותך..'

סוואגית סלינטור 02/04/2014 1424 צפיות 6 תגובות
אני ממש מצטערת שזה כזה קצר אבל לא היה לי זמן ליותר ארוך ורציתי להעלות משהו


קריאה מהנה!

"אנחנו צריכים לדבר" אמר לי והשפיל את מבטו העצוב "מה יש?" שאלתי אותו "אנחנו חייבים להיפרד" אמר ובאותו הרגע נשברתי התאמצתי לשמור את הדמעות בתוך עיניי. "למה?" שאלתי מרגישה את הדמעות העומדות לצאת "כי אני כבר לא אוהב אותך" הרגשתי באותו רגע איך ליבי נשבר למיליוני שברים.. הרגשתי את הדמעה הבוגדנית שכל כך ניסיתי להסתיר יוצאת מתוך העין שלי. ואחריה עוד דמעה ועוד דמעה. "לורן.." אמר מלטף את פניי, אבל אני מיד נרתעתי אחורנית מרגישה איך הדמעות ממשיכות לזרום כמו נהר.. "לא.. דור פשוט לא" אמרתי לו ממשיכה ללכת לאט אחורנית. ואז רצתי לכוון ביתי. שהגעתי אל ביתי נפלתי על מיטתי נותנת לדמעות ליפול מעיניי.
הרגשתי כל כך מושפלת.. איך נתתי לו לעשות לי את זה? כל פעם לא משנה מה האמנתי, לו סלחתי לו עשיתי הכל כדי שירגיש בסדר, רק מהפחד לאבד אותו.. עשיתי הכל בשבילו נתתי לו הכל נתתי את כל כולי בקשר הזה ובסוף אני זאתי שיושבת פה בוכה.. נמאס לי! נמאס לי לתת את כול כולי בשביל אנשים שבסופו של דבר מאכזבים אותי ושוברים אותי. כי כמה עוד אפשר?
פשוט נמאס לי ששוברים אותי כל פעם מחדש זה נמאס לתת את כל כולך בשביל משהו מבפחד לאבד אותו ובסוף למצוא את עצמי שבורה ובוכה על המיטה כל פעם מחדש..

זה הפחד לאבד אותך
גורם לי לנסות..
להיות יותר טובה
לטפס מעל חומות
זה הפחד לאבד הכל
זה גורם לי רק לרצות את חיבוקך
להיות הכי טובה שיכולה להיות..


תגובות (6)

איזה מסכנה לורן נכון אף אחד לא רוצה להיפגע , הלוואי שבסוף היא תמצא מישהו שיאהב אותה .
והשיר מאוד יפה , מדרגת לחמש.
יש המשך? תמשיכי

02/04/2014 21:44

אהבתי

02/04/2014 21:53

המשך

02/04/2014 22:02

ממש אהבתי המשך דחוף!!! :)

02/04/2014 22:28

מסכנה לורן !!!
תמשיכיייייייייי

04/04/2014 13:52

מסכננות :( על תדאגי לורן, את עוד תמצאי את האחד שלא יפגע בך מבטיחה!

08/05/2014 18:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך