סוואגית סלינטור
איך? איזה מתח אהההההההההההה פליז תגיבוווו

כי בסופו של דבר כולנו ניפגש.. פרק 6

סוואגית סלינטור 14/05/2014 896 צפיות 3 תגובות
איך? איזה מתח אהההההההההההה פליז תגיבוווו

עליתי לחדרי אחרי שיחה מפתיעה עם אבא שלי. נסתבר שישלו חברה והוא החליט לספר לי אחרי שנה! אחרי פאקינג שנה!
כאשר נכנסתי לחדר הבחנתי במעטפה אדומה על השידה שליד מיטתי. התקדמתי לכוון השידה ולקחתי את המעטפה, פתחתי והתחלתי לקרוא.
'יפה שלי' וברגע הזה קפאתי. הרגשתי צמרמורת בכל גופי רק הוא היה קורא לי כך.. כולם יודעים זאת אבל.. זה לא הגיוני הוא לא פה הוא כבר לא פה..
נשמתי עמוק והתחלתי לקרוא עוד פעם.
אבל אז שמעתי דפיקות בדלת חדרי. הלכתי לכוון הדלת ופתחתי. שפתחתי ראיתי את מיקה מחייכת. "מה את עושה פה?" שאלתי אותה מצחקקת "את.אני.מסיבה.חתיכים." אמרה לי הלי נשימה צחקתי והלכתי להתארגן "אה!" אמרה "זאת מסיבת בריכה אצל לירון חבר של איתי" אמרה והנהנתי בראשי לכן הלכתי ובחרתי בגד ים עם חוטים שהחלק העליון שלו בצבע ורוד מרקר והחלק התחתון שחור. מעל לבשתי שמלת חוף שחורה קצת שקופה שמתי איפור עמיד במים וקלעתי צמה יפה על הצד לשיערי. "אני מוכנה" אמרתי לה בחיוך ויצאנו.
כשהגענו למסיבה שמעו עוד מהרחוב את המוזיקה החזקה. כשכנכסנו הבחנו שהבית מפוצץ ילדים "אעאעאעא חייםשלייייייייייי" שמעתי את מיקה צועקת ורצה לבחור עם שיער שחור בוהק ועיניים ירוקות בהירות הוא היה גבוהה בעל תספורת מארניס קוביות ובקבוק בירה בידו.
הוא חיבק את שירה ונשק לשפתייה מחייך "בוא" אמרה ומשכה אותו לכיווני.
"איתי, תכיר את לורן החברה הכי טובה שלי. לורן תכירי את איתי החבר שלי" אמרה "היי" אמרנו ביחד וצחקנו "טוב בואי אני יעשה לך סיבוב יכיר לך כמה ילדים" אמרה ומשכה אותי איתה.
"חבר'ה תכירו זאתי לורן. לורן תכירי את לירן, אסף ודנה" אמרה לי והצביעה על כל אחד מהם. "היי לורן חדשה?" שאל אותי אסף בחיוך כובש לאסף היו עיניים חומות גדולות ובהירות ושיער בלונדיני קצוץ. "כן" אמרתי לו בחיוך "בואי שבי איתנו" אמר לי חייכתי והתיישבתי לידו.
ישבתי איתם בערך שעה, בשעה הזאתי הספקנו להכנס לבריכה ולצאת ולדבר גיליתי שהם ממש חמודים "טוב אני שנייה חוזרת אני מתה מצמאה" אמרתי בחיוך והלכתי לכוון הבר. "בקבוק בירה בטעם דובדבן בבקשה" אמרתי לברמן בחיוך הוא חייך אליי והביא לי את הבירה בחיוך.
הלכתי כאשר הלכתי הבחנתי בבחור עם שיער שחור כהה כהה כמו השמיים ועיניים אפורות בהירות משום מה הרגשתי טוב שהסתכלתי עליו.. הרגשתי התרגשות. הרגשתי שאני מכירה אותו?
הוא ראה אותי מסתכלת עליו. הסתכלנו אחד לשני כמה שניות בעיניים ופתאום הוא נבהל. הוא נראה כמו מישהו שהבין משהו חשוב ואסור שהמשהו הזה יתגלה. תוך שניות הוא ברח, ואני חזרתי לשאר.
כאשר חזרתי הביתה חזרתי צוחקת ומאושרת המסיבה הייתי כיפית והכרתי מלא אנשים חדשים. נכנסתי להתקלח וכאשר יצאתי נזכרתי בבחור המסתורי שראיתי במסיבה, וגם במכתב.. המכתב עוד היה מונח על מיטתי. החלטתי לקרוא אותו, פתחתי אותו והתחלתי לקרוא.
'יפה שלי,
אין לך מושג כמה אני מתגעגע, כמה את חסרה לי בחיים שלי או מה הייתי עושה כדי לקבל את החיבוק שלך עוד הפעם או סתם להריח את הריח שלך.
אין יום שעובר בלי שאני חושב עלייך, חושב כמה את חסרה לי, חושב על כמה שהייתי רוצה לראות אותך שוב לא יותר מי זה גם אם זה לשנייה העיקר לראות אותך, לדעת שאת מאושרת! לדעת שלא חסר לך כלום לדעת שאין אף אחד שגורם לחיוך שלך לרדת מפנייך.
אני יודע שעבר הרבה זמן ושאולי כבר הפסקת לחשוב עליי לחשוב על כמה אני חסר לך אבל אני לא! כי את חשובה לי כל כך.. אני יודע שאת תכעסי, אבל את חייבת לדעת שעשיתי הכל בשבילך! הכל בשביל שתהיי מאושרת ומוגנת.. לא רציתי מעולם לגרום לך לבכות, וכל פעם שבכית בגללי רציתי להחטיף לעצמי אגרוף ולצעוק על עצמי את כמה שאני טיפש להטיח בי את האמת. אבל החזקתי את עצמי כי ידעתי, ידעתי שאני חייב להיות חזק אם לא בשבילי אז בשבילך כי ידעתי שאם אני אשבר את תישברי.. ונמאס לי! נמאס להיות זה שגורם לך להישבר כל פעם מחדש. פעם אחר פעם נמאס לי להיות זה שבגללו כל יום שלך נגמר בבכי.. אני לא רוצה להיות האחד הזה! אני רוצה להיות האחד שיצחיק אותך, שיגרום לך לחייך שיגרום לך להיות מאושרת כמו שאף פעם לא היית..
כי את אחותי
אחותי אני אוהב אותך ומתגעגע…..


תגובות (3)

אני שונאת אותך !!!!!
מה את משירה אותי במתח ?!?!
תמשייכייייייייי

15/05/2014 19:08

עדן איפה את?????????? את נעלמת לגמריי אני אהרוג אותך. מה נראלך בכלל את תקבלי מכות פשוט מכות תחזרי אני מתגעגעת אלייך ננוווו

25/05/2014 20:31

עדןןןןןןןן
נטשת !!!!!
וואייייי אני מתגעגעת.
איפה את ?!?!?!?!?!?!?!
תני סימן !!!! אני מתה פה בלעדייךךךךך

16/06/2014 20:52
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך