האביר שבלב
הפרק התשיעי של הסיפור. כל החבורה נוסעת לחופשה משותפת בצפון. מה קרה שם? מה בדיוק יגידו כולם על זה?

כך זה היה – פרק תשיעי

האביר שבלב 03/11/2015 1109 צפיות 2 תגובות
הפרק התשיעי של הסיפור. כל החבורה נוסעת לחופשה משותפת בצפון. מה קרה שם? מה בדיוק יגידו כולם על זה?

בעוד שבוע יחול חג הפסח. אורן משתחרר עוד כמעט חודשיים. דורון ושרון, עוזבים בקרוב לקורס קצינים. על ליאור יש שמועות שתעזוב בקרוב את הבסיס גם היא. החבורה על סף פירוק.
"אנחנו בקרוב מתפרקים, בואו נעשה משהו לפני שכולנו עוזבים, משהו שנזכור תמיד, משהו שיסכם את השירות שלנו יחד" אמרה ליאור לאורן ולשאר החבורה.
"בואו נרד לאילת" הציע דורון.
"לא חושב" אמר אורן. "לא לכולם יש את הכסף שיש לך. טיסה עולה המון כסף, לך יש מסוק פרטי שיטיס אותך."
"חוץ מזה אני לא יכול" ענה אורן, "אני אצל דודים שלי בצפון, תצטרכו לוותר עליי."
"לא, לא אני מתחננת אני ממש רוצה שנעשה משהו כולם ביחד לקראת הפירוק" הפצירה בהם ליאור.
"במושב של דוד שלי יש צימר ממש נחמד, אם את ממש מתעקשת נלך כולנו לצימר" אמר אורן.
"מושלם…" השיבה ליאור. "דורון תזמין לכולנו לשבוע הבא לחג."

"אני חושב שזה רעיון לא טוב" כתב אורן לשרון באופן אישי.
"כן אני מסכימה איתך, אנחנו נהיה כמו גלגל שלישי בשביל שניהם" ענתה.
"הרי ליאור עוד לא סיפרה לדורון שהיא מאוהבת במישהו אחר, הוא מבחינתו חושב שהם בדייט, והיא מבחינתה לא חושבת בכלל" השיב אורן.
"אני יודעת" אמרה שרון.
"חוץ מזה שאני ממש לא אוהב את היחס שלהם האחד כלפי השני" הוסיף אורן.
"אני לא מבינה למה הכוונה?" אמרה שרון.
"דורון מחפש מערכת יחסים. ליאור בחורה שטחית, מחפשת כסף ויופי" הסביר אורן.
"אתה צודק, נצטרך אבל לעשות את זה" ענתה שרון. "נהיה שם אחד בשביל השני, עוד מעט כולנו עוזבים."

יום שישי 14:00 בצהריים, דורון אוסף את שרון וליאור מביתן, וכולם מגיעים לצימר במושב. צימר "המערה" זה נקרא.
אורן הגיע מהבית של הדודים שלו מעט באיחור.
"אל תשכח להביא יין לקידוש מהם" אמרה לו שרון.
"אין בעיה אני עוד מעט מגיע" השיב.

אורן הגיע לצימר, נכנס למערה. שרון מיד קפצה עליו וחיבקה אותו, הוא עוד לא הצליח להוריד את השקיות מידיו.
מיד לאחר שהוריד אותן, ליאור הגיע וחיבקה אותו.
"אותי אתה לא מחבק מיד, להוריד את השקיות חשוב יותר" היא אמרה.
אורן חייך, העדיף להעביר את היום הזה בצימר בכיף.
עכשיו ניתן היה לראות את המערה עצמה. לרגע הרגיש אורן שהוא נמצא כמו בסרטים על האדם הקדמון. התקרה הייתה נמוכה ומעוגלת מאבן, ממש כמו במערה. החדר עצמו ענק, מחולק לשני חדרים קטנים. בחדר אחד הכניסה עם מיטה זוגית וסלון קטן. שולחן עם ספה מסביב. החדר הסמוך היה גולת הכותרת של המערה. בחדר השני המטבחון, שולחן קטן עם כיסאות, טלוויזיה שטוחה עם מערכת קולנוע ביתית, מיטה זוגית נוספת וכמובן הג'קוזי. יש מקום לארבעה אנשים בפנים, עלי כותרת בפנים, סבונים מפנקים וריחניים, נרות. הכל רומנטי כמו שכתוב בספרים. בשני החדרים מפוזרים שוקולדים קטנים בצורת לב.
הצימר בהחלט שווה את מאות השקלים שכל אחד מהם השקיע.
היה ברור לכולם שהחדר עם הג'קוזי ישנו בו הבנות. ובחדר השני אורן ודורון.
כולם החלו להתמקם בחדרים, כשהבנות צועקות לבנים שלא יכנסו לחדר השני הן מחליפות לבגד ים.
אורן הרגיש כמו בחלום, הוא בצימר חלומי, עם חבריו הטובים, שתי בנות בביקיני. אפשר רק לקנא בו. דורון כמובן הביא שתייה והחל למזוג לכולם. מוזיקה מחרישת אוזניים מילאה את החדר, וכך גם התחיל להתמלא הג'קוזי בריח משגע.

בתוך הג'קוזי דורון זרק רעיון לאוויר. "בואו נשחק משחק. אם אני מנצח, אני ישן עם ליאור בלילה."
כולם הסכימו, גם אורן הסכים בלית ברירה. דורון הפסיד. אבל רעיון נוסף עלה במוחו, בעודו מוזג עוד כוסות שתייה ומשקה את ליאור.
"נשחק משחק, ואם אורן ינצח הוא ישן עם שרון." אין בעיה אמרו כולם.
שרון הוסיפה "אין לי בעיה כל עוד אני בחדר הזה עם הג'קוזי."
אורן התאכזב מכך ששרון הסכימה להצעה. האם היו אמורים להיות כיד אחד נגד היחסים המקולקלים של ליאור ודורון.
אורן ניצח במשחק והחלוקה הייתה ברורה. אורן ושרון ישנים יחד, דורון וליאור ישנים יחד.
כולם המשיכו לשתות, לרקוד ולהנות.
הלילה התקרב וכולם נחו להם על המיטה, בחדר עם הג'קוזי.
ליאור שמה את ראשה על יד אורן, כאשר אורן מלטף את שערה הרך. כבר הרבה זמן שאורן וליאור לא היו קרובים כך. שעה ארוכה ליטף אורן את שערה של ליאור, ונראה היה שהיא נדרמת, אבל חיוך על פניה.
דורון לא אהב את מה שראה ולא נשאר חייב. נצמד לשרון, חיבק ונישק אותה בלחי.
עוד שעה ארוכה עברה.
"נלך לישון?" שאל דורון.
"כן" אמרה ליאור.
"אורן אתה רוצה ללכת לישון עם ליאור בחדר השני?" שואל דורון.
ברגע של חוסר מחשבה, ענה אורן "לא זה בסדר תלכו."

אורן ושרון עומדים להרדם בחדר עם הטלוויזיה והג'קוזי.
ליאור ודורון כבר ישנים בחדר השני.
"אתה שומע את זה?" לוחשת שרון לאורן.
"שומע מה?" הוא תוהה.
"אתה לא שומע נשיקות, לא שומע את המיטה שלהם זזה?" שאלה בלחש.
"לא את סתם מדמיינת… רגע זה… זה כלום לילה טוב."
אורן הלך לישון במחשבה שבאמת קורה משהו בחדר השני, אבל למרות הבקשות החוזרות של שרון, שילך לחדר השני לבדוק מה קורה, העדיף להתעלם מהכל, לשכוח וללכת לישון.

בבוקר למחרת, קם אורן וניגש אל התיק שלו שהיה בחדר השני. ליאור כבר הייתה ערה, ומסמנת לו עם היד שיבוא.
"בוא בוא, שכב לידנו" אמרה ליאור בחיוך. "בוא אלינו למיטה."
אורן ניגש ונשכב לידה בהיסוס.
דורון קם והלך לחדר השני בעצבים. אורן ליפף את ידו סביב בטנה של ליאור והם היו מחובקים וקרובים מאי פעם.
"איך ישנת?" שאל אותה אורן.
"ישנתי טוב, אני חולה עלייך" ענתה כשחיוך רחב על פניה.
"אני חייבת לספר לך משהו" המשיכה. "זוכר את ההוא שהייתי מאוהבת בו, הוא עצבן אותי בלילה, אמר לי שהוא שכב עם מישהי ושגם לי מותר עם בא, העפתי אותו."
"ובגלל זה את שמחה?" שאל אורן.
"לא סתם היה לי כיף" השיבה.
הפעם אורן כבר היה ישיר ולא חיכה "התנשקתם?" שאל.
"אמממ כן, הפעם השנייה הרבה יותר קלה מהפעם הראשונה" ענתה.
אורן לא הגיב. אין טעם להכנס למריבות. עוד חודש גם ככה הוא משתחרר.
"טוב קומו עוד מעט נוסעים להחלקה על קרח" צעקה שרון מהחדר השני.

גשם שוטף ירד בחוץ. כולם נכנסו לרכב של דורון והם נסעו לכיוון האגם בו יש החלקה על קרח.
"יש לכם שעה אחת להחליק תהנו" אמר הפקיד בכניסה.
"בואו נצטלם כולם ביחד ונשלח את התמונה שכולם יראו."
הם שלחו את התמונה בלי לחשוב מה ההשלכות של הכל.
אורן לא נהנה בהחלקה. הוא לא הצליח להתרחק מהקיר. גם ליאור לא ידעה להחליק, אבל דורון שהוא כבר מחליק מקצועי, החזיק את ידה והוא החליק איתה.
מהצד, עם כל החיוכים שלה, נראה היה שהם זוג של ממש.

זמן ההחלקה נגמר ואורן היה המאושר באדם.
הם החלו בנסיעה הביתה. תחילה הוריד דורון את שרון בביתה.
לאחר מכן נסע לכיוון ביתו של אורן. ליאור ישבה ליד דורון מקדימה כיוון שהייתה האחרונה לרדת. הרכב נעצר והנה הם הגיעו לביתו של אורן. היה לי כיף הוא אמר, ניפגש מחר בבסיס. התקרב ללחי של ליאור ונתן לה נשיקה, בפעם הראשונה.
"אתה חייב לשמוע משהו מצחיק" שלחה ליאור הודעה לאורן. "אמרתי לדורון שנתת לי נשיקה פעם ראשונה, שהיה כיף. הוא נבהל, שאל מה איפה…"
"אני שמח שאהבת את הרעיון של הנשיקה בלחי, מה לעשות שאני לא משכר בנות בשביל לנשק אותן" עקץ אורן את ליאור.

יום ראשון הגיע ואורן מגיע לבסיס.
לכל מקום שאליו הולך אנשים מסתכלים ומתלחששים ביניהם. מיד הוא הבין במה מדובר. אותה תמונה שראו כולם, גרמה לחבורה להיות הדיבור המרכזי בבסיס.
"בוא כנס למשרד" אמרה המפקדת לאורן.
שני המפקדים הבכירים של המחלקה ישבו במשרד.
"כן מה יש לך להגיד להגנתך?" צחק המפקד הבכיר.
"ספר, ספר לנו מה היה אתמול?" חייכה המפקדת.
"נו אתם רציניים" שאל אורן. "היה נחמד, נהנו, החלקנו על קרח, זהו."
"בטוח שזה הכל?" צחקו המפקדים.
"כן בטוח, ביי" יצא אורן מהמשרד, יודע לקראת מה הוא הולך.

לפתע תפס אותו אחד הקצינים הבכירים בגדוד.
"אורן אני חייב לבקש ממך טובה" הוא אמר.
"אני רוצה ללכת עם אישתי לצימר בשבוע הבא" הוא המשיך. "אתה יכול להמליץ לי על צימר טוב? הבנתי שאתה ממש מבין בזה."
כל הסובבים צחקו, חייך הקצין, טפח על שכמו של אורן והמשיך לדרכו.
"מה מחכה לי בימים הקרובים" חשב בליבו.
"איך היה בצימר?"
"איך התחלקו הזוגות, או שהתחלפתם גם ביניכם?"
"נהנתם, איך היה בג'קוזי?"
ועוד מלא הערות סקסיסטיות היו רק חלק מההערות שהעירו לאורן בהמשך השבוע.

סוף השבוע הגיע. אורן ושאר החבורה לא נפגשו הפעם. כולם היו חייבים מנוחה אחד מהשני זה רק יעשה להם טוב.
כל ראשון, באופן קבוע נסעו ליאור ואורן באותו האוטובוס לבסיס, באותה שעה קבועה, זה היה משהו קבוע וחשוב לשניהם.
הפעם אורן קיבל הודעה דרמטית במוצאי שבת.
"אורן, בלי הרבה שאלות, יום ראשון אתה מוקדם בבוקר בבסיס. בלי ויכוחים" שלחה לו המפקדת.
"את רוצה לומר לי מה קרה?" שאל אורן.
"לא" ענתה המפקדת, "פשוט תגיע."


תגובות (2)

היי זה הקטע מה״טעימה הראשונה״…
אני הייתי בטוחה שהטעימה
הראשונה זה הקדמה..

03/11/2015 22:29

חחחח דווקא לא… נתתי טעימה מהסיפור חחח

03/11/2015 22:31
סיפורים נוספים שיעניינו אותך