אממ , בפרק הקודם לא היה כלכך הרבה צפיות , אזז .. לא העליתי הרבה זמן .. אבל , מקווה שבפרק הזה יהיה , ומי שעוד לא ענה על השאלה של העונות אזז . 1. עונה 2 .. עונה ממשממש מעניינת . 2. סיפור חדשת 3. שירים 4. סיפור באנגלית 5. המשך 'ככה זה בגיל 16' - עם הילדים של הדמיות תהנו ♥ (כדאי לקרוא את הפרק הזה כי פרק 16 לדעתי יהיה הפרק הכי יפה שעד עכשיו כתבתי .. אזז .)

ככה זה בגיל 16 … :) פרק 15 :)

15/03/2014 1091 צפיות תגובה אחת
אממ , בפרק הקודם לא היה כלכך הרבה צפיות , אזז .. לא העליתי הרבה זמן .. אבל , מקווה שבפרק הזה יהיה , ומי שעוד לא ענה על השאלה של העונות אזז . 1. עונה 2 .. עונה ממשממש מעניינת . 2. סיפור חדשת 3. שירים 4. סיפור באנגלית 5. המשך 'ככה זה בגיל 16' - עם הילדים של הדמיות תהנו ♥ (כדאי לקרוא את הפרק הזה כי פרק 16 לדעתי יהיה הפרק הכי יפה שעד עכשיו כתבתי .. אזז .)

חיטטתי לה בתיק להביא לה את הפלאפון ואז אני רואה בתיק שלה מבחן שהיא קיבלה בו נכשל …
"יפה שלי ?"
"כן ילד שלא עושה בשבילי כלום ?"
"מה זה ? "
-נקודת המבט של אלינור-
"מה זה ?" הוא שאל
זה היה המבחן שקיבלתי נכשל כי לא עשיתי אותו ביום שאני ונדב הברזנו
"סתם מבחן , למה ?"
"כי כתוב פה 13/12/13 זה היה כשהברזנו"
"אתה יודע מתי אנחנו עושים מה ? איזה חמוד" ניסיתי להעביר נושא
"די לנסות להעביר נושא , שמעי את תלמידה מצטיינת , לפחות שממך יצא משהו , אני לא רוצה להוריד אותך בלימודים ."
"תרגע , אתה לא מוריד אותי בלימודים , אני פעם אחת קיבלתי נכשל , ביג דיל אפשר לחשוב"
"אני לא מאמין שאת לוקחת אתזה כלכך לא ברצינות .."
"כולם מקבלים נכשל כל הזמן גם אתה אז מה אתה מוציא אתזה עליי ?"
"גם אני ? טוב .. אני צריך ללכת"
"נדב אני לא התכוונתי"
"למה ? להבהיר לי שאני נחות ממך ? שאני רמה מתחתייך ? שאני לא כזה חכם ?"
"לא התכוונתי לזה ככה אני מצטערת"
"זה לא חשוב , אני הולך"
-נקודת המבט של שרון-
*the big brother מתקשר* (תרגום : האח הגדול)
"אני לא נשאר אצל אלינור , רבנו וזה … שמעי … את יכולה להשאר עם דוד , כאילו אם את חושבת שזה מפריע לי … כאילו חח הוא יכול להשאר , אני במילא לא אצא מהחדר .."
"בסדר אל תדאג , פשוט תגיע מהר ותספר לי הכל טוב ?"
דוד היה בחדר שלי והוא ישן אצלי אז אחרי שנדב בא וסיפר לי הכל , התחלתי ממש לכעוס על אלי , כאילו מה היא חושבת לעצמה ? לא טרחתי להתקשר אליה והלכתי לישון עם החבר הזה שלי …
דוד ואני החלטנו לפצות על כל הזמן הזה שלא היינו ביחד ולעשות יום כיף … אז אחרי שנדב הלך לביצפר דוד עדיין ישן חחח הוא יפה כשהוא ישן … הרשיתי לעצמי לעשות לו ארוחת בוקר(:
הכנתי לו פנקייקים ומיץ תפוזים חחח
עליתי עליו ודיגדגתי לו את האף עם השיער …
"אל תתגרי בנמר" הוא העיף אותי ועלה עליי והתחיל לנשק אותי …
"חחחח סליחה נמר אל תאכל אותי" הוא נישק אותי בצאוור "או שאולי כן חחח" אמרתי ..
"אני מריח אוכל ? פאקק ימושלמת"
"שמנמן , הכנתי לך את הארוחת בוקר שאתה הכי אוהב"
"לחם מטוגן ? יפההשלייי"
"לא , הכנתי לך פנקייקים"
"זה לא הארוחת בוקר האהובה עליי אבל .. אני מאוהב בפנקייקים , אבל יש משהו שאני אוהב יותר .."
"לחם מטוגן ?" אמרתי עם פרצוף עצוב
"לא , אותך " התנשקנו מלאמלא זמן ואז התחלנו לאכול ..
-נקודת המבט של נדב-
כשהלכתי לביצפר ראיתי את הפיינבול , ואז הבנתי .. ממתי אני ואלינור הפכנו להיות כלכך מסובכים ? אמרתי לה פעם שלא משנה מה , אני תמיד אהיה שם בשבילה … אז עכשיו אני צריך להיות שם בשבילה …
זה היה בשעה 9 בבוקר … הלכתי לים עם הגיטרה … הגעתי לשם באיזה 9:15 ואז אני רואה …


תגובות (1)

עונה 2 והמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

17/03/2014 13:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך