היי אני בובה :))
תקראו ותגיבו עם לא אהבתם תודה בכל זאת שקראתם
עם אתם רוצים שאני ימשיך תכתבו ואני מיד ימשיך :))
מקווה שאהבת :)))
לירון ( שמי מהסיפור חח ) זה לא שמי האמיתי.

אהבה במעמקי הלב .. סיפור על נערות ונערים.

02/01/2012 1924 צפיות 2 תגובות
היי אני בובה :))
תקראו ותגיבו עם לא אהבתם תודה בכל זאת שקראתם
עם אתם רוצים שאני ימשיך תכתבו ואני מיד ימשיך :))
מקווה שאהבת :)))
לירון ( שמי מהסיפור חח ) זה לא שמי האמיתי.

הקדמה :
היי , אוקי הסיפור מבוסס כך על ילדה בשם לירון.הסיפור מתחיל ביום העצמאות.
כולם בדרך למקום שלהם ושם יש עוד ילדים לירון נמצאת עם החברות הכי טובות ככה : החברה הכי טובה היא יובל ואחריה שרון שובל מאי ולינור.בפארק שנמצא קרוב לביתה של שרון נפגשו הבנות עם חלק מהבנים שבדר כלל הן מסתובבות : דויד,גיל,עידו,דולב,בר,תום.הכי מוזר כאן זה ככה : לירון (אני בסיפור) אוהבת את בר והחברה הכי טובה שלה היא יובל והידיד הטוב שלי הוא דולב.יובל אוהבת את דויד והחברה הכי טובה שלה אני , והידיד הכי טוב תום.לינור אוהבת את תום החברה הכי טובה שלה שובל והידיד הכי טוב שלה עידו.שרון אוהבת את עידו החברה הכי טובה שלה מאי והידיד הכי טוב גיל.מאי אוהבת את גיל והחברה הכי טובה שלה היא שרון והידיד הכי טוב דויד.שובל אוהבת את דולב החברה הכי טובה לינור והידיד הכי טוב בר.עכשיו הבנים ככה : בר אוהב את לירון החבר הכי טוב שלו דויד והידידה הכי טובה שובל.דויד אוהב את יובל החבר הכי טוב שלו בר והידידה הכי טובה מאי.גיל אוהב את מאי החבר הכי טוב שלו תום והידידה הכי טובה שרון.תום אוהב את לינור החבר הכי טוב שלו גיל והידידה הכי טובה יובל.דולב אוהב את שובל והחבר הכי טוב שלו עידו והידידה הכי טובה לירון (אני).עידו אוהב את שרון והחבר הכי טוב שלו דולב והידידה הכי טובה לינור.והמתח עובר בין כול אחד ואחת. לא יודעת עם תאהבו אבל אני מתחילה.
________________________________________________________________
פרק 1 :
נשמעה דפיקה בדלת.זאת הייתה יובל.
פתחתי והיא אמרה איך אני נראת ? אמרתי לה מדהימה :)) חכי שנייה אני צריכה לסיים עם האיפור ולהתלבש,אפרופו איפור אני מתאפרת אצלך לא סיימתי .
אני הלכתי להתלבש אמרתי וחייכתי. פתחתי את הארון וחשבתי מה אני ילבש ?
אולי אני ילבש את הגופייה הלבנה עלייה את החולצה המרובעת בצבע תכלת עם השרוולים וגינ'ס קצר בצבע כחלחל ?
כן, התלבשתי ובידיוק יובל סיימה עם האיפור.יצאו לקראת לינור ושובל.
שמעי לירון , אמרה בקול צרוד יובל.
אני לא יכולה יותר ככה אני אוהבת את דויד אני מרגישה כלום בלעדיו.
אל תדאגי סיכמנו הרי כול הבנות שנחכה עם זה לכי תדעי מה הם מרגישים.לכי דברי עם מאי היא הרי הידידיה הכי טובה שלו לא ?
וואלה , אבל את לא זוכרת שסיכמנו שלא נספר עם הוא והיא אוהבים אחד את השנייה ? למשל כמו דולב ושובל…
שעם דולב אומר לך משהו על שובל לה אסור לשאול אותך !! אוווף לעזאזל עם ההסכם חחח צחקקה יובל :)))))
__________________
בנתיים אצל הבנים :
דולב אחי בוא רגע לכאן צעק בקול בר.
מה קורה אח שלו ? שאל דולב בחיוך.
סבבה שמע רגע אני חייב עזרה ואני יודע שהיא תבוא רק ממך..
בר אחי עם זה בקשר ללירון עשינו הסכם כול הבנים אסור לי להגיד כלום עלייה את מי אוהבת וזה .. למרות שעדיין לא דיברנו על זה וגם אני לא סיפרתי לה על שובל.
חחחחח דולב אני יודע אני רוצה עזרה בקשר אלייה נכון אבל שלא תספר לי אני רוצה שתעזור לי עם עצמי אתה מבין אותי עם לירון אתה מכיר אותה הכי טוב ??? אני רוצה רק שכשתראה שאני לא מפסיק להסתכל עלייה והיא קולטת רק תבוא אליי ותיקח אותי לצד ותזכיר לי לא להסתכל עלייה הרבה כול כך , אמרתי גם לדויד.
טוב אחי אני כאן בשבילך…פתאום נשמע צלצול טלפון….בר קלט שזאת לירון מתקשרת אל דולב ואמר לו חכה,דולב עצר מלענות ובר אמר לו שים על רמקול.טוב אני ישים ואז דולב ענה ושם מיד על רמקול.
היי דולביי התגעגעתי,חחחח טוב לשמוע אותך מה קורה ? הכול טוב אני מרגישה בעננים..למה את מרגישה ככה ? חחחחחחחחחחחחחחחחחחח כי אני מאוווהבתתתתתתת !!!!!!! אתה לא תאמיין במיי זה כזה כיף לי ההרגשה הזאת.דולב מיד הוריד את הרמקול וזז מבר.שמעי לירון זה לא מתאים לי ככה תגיעי ונדבר עכשיו אני מכין הכול למדורה נדבר נשמה בייי :)).ביי דולבי.
בר שמע רגע אני זזתי כי לא טוב שתשמע ועם זה אתה ?? לך תדע
זה בסדר אחי אני קצת חושב על זה אבל יעבור לי.יאלה אני הולך להביא מזרונים דויד מחכה לי עפתי בי אחיי.יאלה בר אח שלו דבר איתי כבר.
_____________________________-
למה ניתקת ? שאלה יובל…
הוא בטח היה ליד מישהו ולא יכל עכשיו אנחנו נדבר כבר שם במקום שלנו "הזולה".
אה חחחח היי תראי הנה שובל ולינור.
שווובללללללללללללללללללללללללללללליי ???? איך היה באילת ? צעקנו אליה כמו שתי מטורפות.
חחח אתן מפגרות ידוע לכן ? התגעגעתי אליכן ובמיוחד ל…. דולבוווש D: , למרות שהוא לא יודע שאני אוהבת אותו בכל זאת אני אוהבת לקרוא לו דולבווש D: . יאלה בואו לזולה מאי ושרון יגיעו אחר כך.אמרתי בקול שמח במיוחד משום שכול כך התגעגעתי לשובל.
לינור מה בנתיים אצלך מה עם תום ?אמרה יובל.
את יוודעת רגיל הוא לא יודע כלום ממה שאני מרגישה הכול כרגיל :/ …
חחחח גם אצלי ואצל לירון וכמו שהבנת בטוח גם אצל שובל.
היי תראו צעקה שובל הנה עומרי הוא בטח בדרך לזולה.היי עומרי !!!
עומרי הסתובב ופתאום נראה אור לבק ובוהק נשמעה עצירת אוטו ולא סתם אוטו אלה אוטובוס שמענו צעקה ואז פתאום קרה הדבר …………….


תגובות (2)

ממש יפה עכשיו אני מתה לדת מה קרה
אני ישמח אם תקראי את הסיפור שלי

03/01/2012 11:13

תודה :)) אני יקרא את הסיפור שלך :))

03/01/2012 11:20
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך