כל אחד והנשק האישי שלו / פרק 5/ קארין מסבכת אותי

יורי סאלם 01/04/2013 935 צפיות 6 תגובות

שבועות של תיכנונים מאחורי והיום המסיבה הגדולה ביותר שידעה העיר יוצאת לדרך. החינמיים הקבועים שלי (אור, אחי הקטן דני ויגאל כרגיל) כבר הגיעו ועכשיו אני צריך לסגור כמה פינות אחרונות " אריק, החסות הגיע" סידרתי מקום לחסות והעובד של xl התחיל לפתוח עמדות של מיני ברים מתקפלים.
הדיג'ס התחיל לתת בראש ויכלתי להתפרק. סתם עוד ילד רגיל בבוקר, וסמול/ג'וניר סלב בלילה. הברמן קרא לי ושאל איפה העובד השני שהיה אמור לעבוד איתו וכנראה הבריז. באתי בראש טוב והחלטתי להשלים עם קארין שלחתי לה הודעה בוואצאפ "כניסה חינם וכמה ג'ובות על הדרך. את הברמנית היום". אחרי הכל מה יותר מתאים לפריחה הזאת מלמזוג שוטים? איי. אל. נכנסה בכניסה האחורית, התקרבה אלי, נתנה חיבוק קטן ונשיקה בלחי. השד הקטן שבמהלך השבועות האחרונים גדל מאד השתלט עלי וקארין שקלטה את המבט המאוהב שלי דחפה לכיוונינו 2 שוטים תוצרת אבסולוט. המהירות שבה איי. אל. הורידה את השוט שלה הטריף אותי "לא משפיע עלי הלימונדה הזאת" אמרה. לא שמעתי, ההגברה העוצמתית שהיתה ב'פוווק' חזקה מידי אבל ניחשתי מה היא אמרה "נראה אם זה מה שתגידי עוד 10 דקות" צעקתי ויצאתי לרקוד איתה. אני יותר טיפוס של פופינג אבל הריקוד-לא-סגור-על-עצמו שלה עשה לי את זה וניכנסתי לקצב. אחרי שעה שבמהלכה הספקתי לגמוע עוד כמה כוסות משקה-תוצרת-עצמית (פרפקט ורד בול) ולתת את כל מה שאני יודע בבריקדאנס (בעיקר להשתולל בלי לשים לב מי בטעות מתנגש בי) ישבתי איתה בספות שבצד "איזה ניגוד מוזר אתה" היא כתבה לי בפייסבוק לאחר שהתייאשנו לצעוק יותר חזק מהרמקולים והחלטנו לעבוד בשיטה יצירתית: כתיבת הודעות אחד לשני כשאנחנו יושבים צמוד, מאד. "כל אחד והחסרונות שלו" השבתי והיא לחשה לי (משום מה הצלחתי לשמוע)
"זה לא חסרון
טיפשון" היא אמרה וניגשה אלי, הצמידה שפתיים, שלחה לשון והפגינה צרפתית ממושכת. הרגשתי את ידה יורדת במעלה גופי והבנתי שהאלכוהול עלה לה לראש. החלטתי להקשיב לראש ולא לחשוב רק על עצמי ולקחתי אחריות "מאמי, זה לא יקרה הלילה!". העיקר שהיא אמרה לי שזה לא משפיע עליה… היא נתנה בי מבט מאוכזב של מסטולה ונרדמה מיד. ילדה טובה. ליטפתי את שערה המושלם ברכות והרמתי אותה לחדר vip שלי והנחתי אותה בעדינות על המיטה ויצאתי. תפסתי את הכוס שהברמן שלח לכיווני, שתיתי ואז קרה דבר מוזר. לא, לא לקחתי שום 'חומר', זה ממש מוקצה ב'פוווק' אבל בכל זאת לא הצלחתי להבין איך איי, אל. רוקדת לייד הדיג'י? לא התעמקתי בשאלה. בכל זאת, כשאתה מסטול ברמות כאלה כל הדברים המוזרים מתגמדים. רצתי אליה נתתי צרפתית קטנה ואמרתי לה שאני הולך אז נדבר מחר, לא הבנתי מה המבט המופתע שהיא ועוד כמה חברים שלחו לכיווני. הלכתי לחדר vip כדי להביא את הסקייטבורד והתיק ולזוז הביתה. נכנסתי. היא עדיין ישנה. "מה הולך פה?!!" אמרתי ורצתי בחזרה לאולם כדי לראות אם אכן היתה עוד אל. איי. ואני טכנית, רשמית, מתחרפן. לא היתה שום בחורה שדומה ליפה שלי ובמקום שראיתי אותה מקודם עמדה קארין שנראתה מוכת-הלם ודי מרוצה מעצמה. "פאאאאאאאאק" צעקתי בלחש


תגובות (6)

אתה יודע, עכשיו קראתי מפרק 3 עד לפה ואני חושבת שהסיפור הזה הוא אחד הסיפורים שהם לא על וואנדי הכי טובים שקראתי!
ואם אתה מכיר את נוני love אתה יכול לשאול אותה, אבל היא תגיד לך שאני לא אומרת את זה הרבה לכותבים באתר, כי אני קוראת בעיקר סיפורים של וואנדי (בתור דיירקשנית מושבעת…)
המשך מייייייד!
ו…. מדרגת :)

01/04/2013 08:44

המשך המשך השמך!!!
(בפעם הקודמת הפרק לא עלה.. :( )
(אין לך מוסג כמה חיכיתי שתעלה את הפרק!!! )

01/04/2013 09:29

תודה נסיכות!!!!! תענוג לשמוע כאלה פידבקים!!!!!

01/04/2013 09:38

למה לא לסיפור כזה מושלם?
תעלה את ההמשך בימים הקרובים או שאני מתחרפנת!!!

01/04/2013 09:41

הפידבקים ניתנים לך בגלל הכתיבה המהממת שלך – אתה 100המם מצפה להמשך תודה יאיר ובהצלחה בהמשך ממני בקי ♥♥♥♥

01/04/2013 09:43

אושר חחח :) אני יעלה את ההמשך הלילה

01/04/2013 10:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך