לעולם. פרק 1

אנונימית ^~^ 25/01/2014 955 צפיות 2 תגובות

דור : "מאיוששששששששששששששש"
מאי : "מה עכשיו?"
דור : "בואי רגע" רצתי למעטה דור ועומר חיכו לי שם
עומר: "מאי את בסדר? את נראת חולה?"
מאי: "אאאני בסדר." וחייכתי
דור: "טוב אז ככה ההורים רוצים שנחזור הבייתה.. את רוצה?" הייתי אדומה וצעקתי :"כן!!".

קצת עלי:
אני מאי בת 16 כיתה יא' יש לי שני אחים ואפשר להגיד גם 4 הורים.. דור בן 17 כיתה יב' ועומר בן 14 כיתה ט' כן.. כולנו קטנים ואני הבת היחידה במשפחה.. יש לי משפחה מאמצת בגלל שההורים שלי לא היו יכולים לגדל אותנו אבל מחר.. אני חוזרת הביתה ^^ חברה הכי טובה שלי גרה באותה עיר שההורים שלי גרים בה וקוראים לה אנאל אני שטנית עם עיינים כחולות אפורות ויש לי חולשה לעיינים חומות.

יום אחרי אני דור ועומר עמדנו בכניסה לבית נפרדים מההורים המאמצים.. בכיתי ממש אהבתי אותם.. הם ביקשו שנתקשר לפחות פעם בשבוע.. אני יודעת שעומר ודור לא יעשו את זה כי הם נאמנים להורים שלנו אבל אני כן לפחות בזמן הקרוב..

הגענו אחרי 4 שעות ברכבת הגענו בערך ב-2 וחצי והתחלנו לחפש את הבית מצאנו אותו בסוף בתוך שכונה של עשירים בית ענקי ויפה עם חצר ענקית ההורים שלנו חיכו לנו בחוץ חייכתי ורצתי אליהם אמא שלי חיבקה אותי אוהב אבל אבא חיבק חיבוק מזלזל התנתקתי מהחיבוק ישר..ואמא הכניסה אותי לתוך הבית והראתה לי את כל הבית.. היה לנו קומה לכל אחד ובכול קומה היה הכל מהכל.. קיבלתי את הקומה האחרונה עם הנוף לבריכה שיש לנו הייתי בשוק לא ידעתי מה לעשות פשוט רציתי לקפוץ לבריכה אבל במקום החלפתי בגדים וירדתי לקומה של דור והוא פשוט עמד ולא זז הוא הסתכל על משהו וניסיתי לראות מזה אבל לא הבנתי ואז ירדתי עוד קומה ביחד עם דור וראיתי ש.. לא זה לא יכול להיות..
כן זה כן!! הוא האח התאום שלי!!! הפרידו בנינו וחילקו אותנו בין כמה בתים אני לא מאמינה.. התלהבתי רצתי וחיבקתי אותו… קוראים לו שני…
שני:"אוקיי רק מי את?" התנתקתי ממנו מהר והוא התחיל לצחוק..
שני:"חחחח צחקתי תרגעי" וחיבק אותי
מאי:"שני?"
שני:"ממ?"
מאי:" מה אתה דפוק?! חחח ככה להבהיל אותי?!"
שני:"חחחחחחחחחחח התגעגעתי אלייך אני רואה שאת יותר יפה ממה שדימיינתי אותך.."
מאי:" חחח תודה חיתך שלי" ונישק אותי נשיקה עדינה עלל השפתיים
דור:"טוב נו מה תהיו זוג וזהו" והתחלנו לצחוק..
אמא:"טוב נראה לי שכדי שתלכו לישון כולכם עשיתם דרך ארוכה במיוחד אתה שני.."
מאי:" שני.. מאיפה באת?!"
שני:"חחח אילת"
מאי:" לילה טוב דור ועומר שני יש לי עוד שיחה ארוכה איתך בוא" ומשכתי אותו כולם צחקו ואני ושני עלינו לקומה שלי בסוף מצאו אותנו רדומים שנינו ביחד..
בבוקר..


תגובות (2)

תמשיכיייייייי רק שאלה הם אחים תאומים והם התנשקו?! זה לא בסדר בכל כך הרבה מובנים אבל נזרום איתך…

25/01/2014 08:21

חחח לא התנשקו.. זו נשיקה כזאת של אחים לא משהו מיוחד.. אל תדאגי..

25/01/2014 08:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך