sabriel123
נזכרתי.. סורי על השגיאות הכתיב.. זה היה אתמול באחת עשרה בלילה שכתבתי את הפרק והייתי סחוטה.. נו, מה דעתכן??

כל כך קרוב אך כל כך רחוק פרק -20-

sabriel123 19/07/2012 1471 צפיות 29 תגובות
נזכרתי.. סורי על השגיאות הכתיב.. זה היה אתמול באחת עשרה בלילה שכתבתי את הפרק והייתי סחוטה.. נו, מה דעתכן??

סורי על האיחור.. שך שבועיים.. אהמ.. אהמ..
אבל עד שהיה לי כח לשבת ולכתוב!!! מקווה שלא תשתעממו.. ו- לא זוכרת מה רציתי להגיד..

פרק -20-

מיכל פקחה את עיניה והסתכלה סביבה. החדר לא היה מוכר לה. היא הייתה מוקפת בארבע קירות לבנים.
מיכל ניסתה להתרומם אך גילתה שקשה לה.
"בבקשה, לא," שמעה קול, מעט חלוש לצדה.
מיכל הסתכלה הצידה וראתה את גלעד מסתכל עליה בדאגה. "התעוררת." אמר לבסוף.
היא הסתכלה עליו מופתעת. גלעד לקח נשימה עמוקה ואמר, "מכונית פגעה בך ואיבדת את ההכרה לכמה ימים."
מיכל הנהנה בראשה ובמשך כמה דקות ישבה בשקט. לחדר נכנס רופא צעיר, הוא חייך ואמר, "אני רואה שהתעוררת, איך את מרגישה?"
"בסדר גמור, הראש קצת כואב לי, מה קרה לי דוקטור?"
הרופא העיף מבט בגיליון שהיה בידו והקריא, "מיכל דוד, נפגעה מרכב, נפצעה קל, שברים קלים בצלעות ויד שמאל שבורה."
מיכל העיפה מבט בידה והראתה שהיא חבושה. "כמה זמן ייקח עד שיורדו לי אותה?"
"זה תלוי בך, אם תעשי את תרגלי הפיזיותרפיה שלך בלי להתלונן, אני מניח שאז עד חודש חודשיים."
מיכל לא ענתה. כעבור כמה דקות הרופא עזב.
"קרה משהו?" שמעה את גלעד לידה.
היא חייכה ואמרה, "בסדר, התעוררתי, אני לא יודעת.. אני בסדר."
גלעד הסתכל על מיכל בחשדנות אך לא אמר כלום. מיכל הסתכל עליו ושאלה, "איפה חן?"
גלעד הסתכל על מיכל מופתע ואמר,"אני לא יודע, ואני גם לא רוצה לדעת! אחרי מה שהוא גרם לך אני מאד אכעס אם הוא יראה את הפרצוף שלו כאן."
"למה אתה כל כך כועס עליו?"
"כי את היית באחריותו והוא כמעט גרם למותך!" אמר בתסכול.
מיכל הסכלה על חן שנראה כעוס ומיואש בו זמנית. "אבל זה לא אשמתו, הוא לא היה יכול לחזות שמכונית תבוא ותדרוס אותי."
גלעד הסתכל על מיכל בחיוך מריר ואמר, "זה לא קשור, אם הוא לא היה מניח את המריבה המטופשת בצד, דבר מזה לא היה קורה."
מיכל ליטפה את ראשו של גלעד ואמרה, "אל תכעס, אני מצטערת."
גלעד אחז בידה של מיכל ואמר, "לא! אל תצטערי! זו לא אשמתך! מיכל, חן הוא האשם היחיד בסיפור הזה, אם הוא לא היה מתנהג כמו תינוק מגודל.."
מיכל חייכה אליו באהבה ואמרה, "אני אוהבת אותך, אתה יודע את זה?"
"גם אני אוהב אותך, מיכל," אמר. לפתע נעמד ואמר בכעס, "אני לא יכול להתרכז, המחשבה שהאדיוט הזה כמעט גרם למותך משגעת אותי!"
הוא פנה למיכל ואמר, "אני לא יכול לאסור עלייך לפגוש אותו, כי אחרי הכל הוא חבר שלך ואתם חברים כבר הרבה זמן, אבל מיכל תיזהרי, אני מפחד שבגלל שהוא לא סובל אותי הוא יגרום לך להיפגע, אז אני מבקש ממך שתתרחקי ממנו.. לא לגמרי!"
מיכל הסתכלה על גלעד בהלם ושאלה, "אתה רוצה שאני אנתק את הקשר איתו?"
גלעד התקרב למיכל ואמר בעדינות, "לא, אני רק מבקש ממך שתיזהרי, אם את רואה שהוא מתחיל להשתגע בגלל הקשר בינינו אז תתרחקי, אני לא יכול לסבול את המחשבה שיקרה משהו בגללי."
במשך כמה שניות מיכל ישבה דוממת על מקומה שלפתע שמעה קול רעש מכיוון הדלת. היא העיפה מבט על הדלת, אך לא ראתה אף אחד.

***

"אז מה שלומך?" שאלה רבקי כשישבו בביתה, אוכלות קערת קורנפלקס במטבח.
כמה ימים לאחר השיחה עם גלעד שוחררה מיכל מבית החולים והחלה פיזיותרפיה. במהלך השבועיים היא השקיעה את כל כוחה בלרפא את ידה, אך עבודה רבה עוד הייתה לפניה.
במשך השבועיים שבילתה אצל רבקי ואשלי היא לא ראתה את חן בכלל ובכל פעם ששאלה את רבקי לגבי זה היא פטרה אותה בתשובה מתחמקת.
"בסדר, אני רק מקווה שיורידו את הגבס המעצבן הזה מהר, הדבר הזה מגרד לי." אמרה מיכל בכעס קל.
רבקי חייכה ואמרה, "ס'תכלי על זה בצורה החיובית לפחות זו לא יד ימין, אז את עוד יכולה לכתוב."
"ואיך זה מעודד אותי?" שאלה מיכל בהרמת גבה.
רבקי צחקה ואמרה, "מיכל, את מסתכלת על זה בצורה לא נכונה. יש לך כאן אופציה להיות עלוקה על אנשים, רק לבקש ו-וואפ הבקשה תתגשם."
מיכל הסתכלה על רבקי בחיוך ממזרי והאחרונה אמרה, "שלא תעיזי לחשוב על זה."
"אפילו לא חשבתי על זה," אמרה מיכל בתמימות.
לפתע שמעה מיכל את דלת הבית נסגרת. "חן הגיע?" שאלה מיכל בהפתעה וקפצה מהכיסא.
"מיכל, לא!" צעקה רבקי ומעדה על הרצפה.
מיכל הסתכלה על רבקי, מבולבלת והאחרונה אמרה, "שבי, אני אסביר לך."
מיכל התלבטה אם ללכת לראות את חן או לשבת להקשיב להסבר אך לבסוף חזרה והתיישבה על הכיסא.
"בשבועות האחרונים חן מתעלם ממך… זאת אומרת, לא מתעלם, מנסה להתחמק ממך בגלל," היא לקחה נשימה עמוקה. "כי הוא לא רוצה להיות ליד מי שמזכירה לו יותר מידי על מה שהוא כמעט גרם."
מיכל הסתכלה על רבקי בהלם ואמרה, "זה הסיבה הכי מטומטמת שאי פעם שמעתי." וקמה מהכיסא ששמעה את דלת הבית נטרקת.
מיכל יצאה לסלון בעצבים וצעקה על הדלת הסגורה, "אז ככה, זה מה שאתה יודע לעשות, לקום ולברוח?"
מיכל ניסתה למחות את הדמעות שצצו בזוויות עיניה והמשיכה, "אתה פחדן חן! פחדן מטומטם, למה אתה עושה את זה?"
רבקי יצאה מהמטבח והביטה בחברתה שנראתה שבורה, היא התקרבה אליה וחיבקה אותה בחום, "הכל יהיה בסדר, אני בטוחה."
מיכל לא ענתה והמשיכה לבכות.

"נה, נה, נה נה, ליבין או אה היי וויר," מלמלה מיכל בשקט את מילות השיר. היא עמדה באמצע הסלון הרחב בביתה והזיזה את גופה בזהירות לפי קצב השיר.
היא לקחה את המטאטא שעמד בצד, מוכן שיעשו בו שימוש והתחילה לשיר לתוכו.
היא שרה ושרה, רוקדת ומזיעה עד ששמעה את הדפיקות בדלת.
היא עצרה את הטייפ וצעדה לעבר הדלת. היא פתחה אותו בחיוך כשהבחינה בו, עומד מולה. מושלם כל כך, נראה כל כך תמים.
"מה אתה עושה פה?" שאלה מיכל ונמנעה מלצור איתו קשר עיין.
"באתי להגיד שלום," אמר חן. "אני יכול להיכנס?"
"אמרת שלום, אתה צריך עוד משהו?" שאלה מיכל בכעס.
"מיכל, אני יודע שאת כועסת עלי ואני יודעת שאת לא רוצה לדבר איתי ו—"
"אתה צודק," קטעה אותו בגסות. "שבועיים שלמות שאני מנסה לראות אותך ולדבר איתך ומה אני מגלה, שאתה לא רוצה לראות אותי כי אתה לא רוצה לעמוד ליד משהי שמזכירה לך במה אתה אשם? אל תספר לי את הבולשיט הזה כי רבקי כבר סיפרה לי
חן הסתכל על מיכל ואמר בשלווה, "רבקי שיקרה."
בפעם הראשונה מאז שראתה אותו היא הסתכלה עליו, מופתעת. "על מה אתה מדבר?"
"אני יכול להיכנס?" שאל.
היא פתחה את הדלת והוא נכנס פנימה. הוא חייך ואמר, "אני מבין שהיית באמצע לנקות את הבית?"
"כדי שתתחיל להסביר את עצמך!"
חן הסתכל על מיכל ואמר, "רבקי שיקרה, כי ביקשתי ממנה. הסיבה האמתית שהתעלמתי ממך הייתה כי שמעתי את השיחה שלך עם גלעד בבית החולים."
מיכל הסתכלה על חן בבעתה ואמרה, "לא נכון, אבל—"
"מיכל הוא צודק, אני כמעט גרמתי לך למות ו—"
"אבל אתה לא!" אמרה בתסכול. היא התקרבה אליו ושאלה בלחש, "למה אתה עושה את זה?"
"מיכל," אמר בלחש, הוא הרים את ידו וליטף קלות את לחיה. "גלעד צודק, אני כמעט גרמתי לך למות, אם לא הייתי כל כך טיפש, אם לא הייתי מתנהג בצורה כל כך חסרת אחריות את לא היית גורמת ביד שבורה."
מיכל הרגישה את הדמעות זולגות במורד לחייה ואמרה, "אתה לא יכול לעשות את זה, אתה לא יכול למחוק שנים של חברות בגלל טעות מפגרת שאני עשיתי!"
"אל תבכי, בבקשה," התחנן חן.
"איך אני לא אוכל, אני ילדה מפגרת! בגלל שהתנהגתי כמו ילדה מפונקת וטיפשה אתה סובל!"
חן חייך ואמר, "זה לא נכון, את ילדה חכמה, את אפילו לא רואה את זה."
"מה בדיוק עשיתי שגרם לי להיות חכמה, כי כל מה שהספקתי לעשות זה להיות בתאונת דרכים, לריב עם הידיד הטוב ביותר שלי ולגרום לחבר שלי לשנוא אותך!"
חן לא ענה ומכל המשיכה, "ומה יקרה מעכשיו, אחרי שנים של חברות בגלל טעות מפגרת הכל בינינו יעלם, שום דבר?"
"לא, הזיכרונות האלה יקרים לי, אני לעולם לא אשכח אותם והייתי רוצה שלא תשכחי."
"אז אל תלך, אל תעלם, אל תגרום שיישארו רק זיכרונות."
"מה את רוצה שיקרה?"
מיכל הסתכלה על חן ואמרה בשקט, מבחינה שנשאר רווח קטן בינה לבינו. "אני רוצה שהכל יחזור למה שהיה."
חן הסתכל על מיכל אך לא ענה. במקום הוא הרים את ידו בהיסוס לעבר צווארה. "תמיד חלמתי לעשות את זה." אמר בשקט.
הוא הניח את ידו על צווארה, מרגיש את מרקם עורה הרך על כף ידו המחוספסת. לאט לאט עלה לכיוון לחיה, מצחה, עיניה, אפה ולבסוף שפתיה.
מיכל פשקה מעט את שפתיה. חן הרגיש על אצבעותיו את הבל נשמותיה בחמימות. הם הסתכלו אחד על השני, מיכל יכלה לראות בעיניו תשוקה לא מרוסנת, אותה תשוקה שחשה בעצמה.
היא עשתה צעד קטנטן לעברה אך חן עצר אותה ואמר, "בבקשה, מיכל לא!"
היא הסתכלה עליו מופתעת והוא המשיך, "אני לא מסוגל, זה לא יכול לקרות."
מיכל צעדה לאחור ואמרה בקול קפוא, "אתה צודק, זה לעולם לא יקרה, אתה לעולם לא תעשה את זה! חן, היחסים בינינו חייבים להשתנות אם נרצה להישאר ידידים, אסור לנו להגיע למצב כזה לעולם, יש לי חבר ואני לעולם לא אבגוד בו!"
היא הסתכל על חן ולמרות מילותיה הפוגעניות, היא לא יכלה להפסיק להריץ בראשה את מגעו של חן על עורה. את המחשבה על מה היה קורה לו עצר אותה.
חן הביט בה וראה שלמרות מילותיה עיניה נצצו בתשוקה לא מרוסנת. הוא חייך בממזריות ואמר, "את צודקת, המצב חייב להשתנות." והוא עזב את הבית.


תגובות (29)

יוואו,אני כל כך אוהבת את הסיפור הזה!
הלוואי שמגעילעד הזה יעוף ממנה!הוא כזה דביל ומעצבן ו…
מה נראה לו שהוא אמר לה להתרחק מחן?!
אוףףף…וחן ומיכל כ"כ מתאימים!איזה מקסימים הם ביחד…
חחח,יאלה,תמשיכי במהירות!!!אני רוצה לדעת מה חן זומם.
אוהבת:)

19/07/2012 10:11

לעזאזל לעזאזל לעזאזל!!!!
פרק מעולה!!!!
את חושבת מה שאני חושבת??????
טוב נו
אני אראה אם צדקתי בפרק הבא…
חן פשוט מושלם!!!!
אוף!!!
למה הסיפורים שלך כל כך יפים? חחחח
חח טוב אין לי עוד מה להגיד חוץ מזה שזה מדורג לחמש!!! ווהו!! חחח

19/07/2012 10:25

יאאווווו איזה יפה!!!!!!!

19/07/2012 10:32

וואוו ואוו וואו וואו!!! ושוב פעם, ואווו!!!!
למה בלי נשיקה?!! משהו???!
אוחח'..!!!
והגלעד הזה.. יואוו בא לי.. בא לי… שהיא תיפרד מימנו!!!!!!!
כן!!!!!
הא!!!!
אני לא אוהבת את גלעד!!!
וגם לילוש לא!!!
וגם חן לא!!!
3 נגד 1!!!!
הא!!
ניצחנו, מיכל של חן!!!!!!
והוווווו!!!!
אז יאללה, לפני שאני אשתגע סופית, תמשיכי!!!! :)

19/07/2012 10:55

אנונימית כמה שאני רוצה..זה קצת קשה..הם סוג של גתיים וגם אם הם לא שומרים מרחק נגיעה..עדיין הם מבינים שיש כאםן סוג של בעיה..אבל אני אשתדל לעשות משו..ההמשך יהיה בשבוע הבא..אוקי?

19/07/2012 10:59

אפילו שכתבתת את זה באחד עשרה בלילה זה מוושלם ^^

19/07/2012 13:06

ואוווו התגעגעתי לסיפור הזה!!
את כותבת מצויין!!
ויש לי הרגשה שגלעד הזה הולך לפגוע במיכל!! ימח שמווו!!
אז תמשיכי לא צריך יותר הפסקות!!
תודה!!

19/07/2012 13:07

מעולה :)
כל כך אהבתי!
מסכימה עם אנונימית…
כולם שונאים את גלעד, שיעוף כבר!
ואז מיכל תהיה עם חן :)
הם מושלמים ביחד!
פרק מצמרר ומושלם…
כתיבה סוחפת וזורמת…
תמשיכי!!!!!!

19/07/2012 23:29

שבוע הבא אומר… יום ראשון, נכון?!
כי השבוע כבר תכף נגמר..!!!
אז אם לא נשיקה, תעשי שהיא תתיפרד מגלעד ותהייה עם חן!!
כן!!
חח תעשי מה שבא לך, אבל חסר לך שהסוף לא יהייה טוב!! ;)
וקוראים לי רוז.
מעניין, אני צריכה לכתוב את זה בכל תגובה שלי כי קוראים לי אנונימית..הממ.. למה לא קראתי לעצמי בשם משתמש -רוז?? אוחח'… :)

19/07/2012 23:33

היי סבריאל החביבה – אהבתי כל כך את הסיפור שלך ומקווה כי תמשיכי אותו מהר ככל שתוכלי שבת שלום ממני בקי ♥♥

20/07/2012 01:12

האמתי..אני לא יודעת..אני צריכה לשבת לחשוב על ההמשך..שיהיה מעניין..
אז לגבי פרק בראשון..נראה..לא מבטיחה..
ורוזי למרות שזה שלוש נגד אחד את שוכחת פרט חשוב מאד! מיכל אוהבת את גלעד

20/07/2012 01:13

סבריאל שוב אני צצה לך חחחחחחח הסיפור שלך מדהים – ואינני מחדשת לך דבר וחצי דבר – אבל יש לי משהו אחר לומר האם את כועסת עלי חלילה האם העלבתי אותך ואני כבר מתנצלת – היחס שלך כלפיי ישתנה ואני לא יודעת למה – סליחה שאני מתנהגת באינפנטיליות אך את מאד מאד אהובה עלי – תודה ובהצלחה ♥♥♥♥

20/07/2012 01:18

לא בקי..יפה שלי!חס וחלילה..אני לא כועסת עלייך..לא פגעת בי..
את מקסימה מדהימה ואני משוגעת עלייך..זה שלא יוצא לנו לדבר זה באמת חבלאבל זה לא אומר שאני כועסת עלייך..

20/07/2012 02:17

אחח… פרק מעוולה…. :)
ואז מה שמיכל אוהבת את גלעד, היא אוהבת גם את חן!!!!!!
וחן הוא סתם דפוק!!
דפוקדפוקדפוקדפוקדפוק!!
חחח…..
תמשיכי מהר!!

20/07/2012 02:39

אוף.. אני חולה..בחופש חולה.. איך זה תמיד קורה לי..
והפרק הזה יושב לי בול..אז תודה
אני מסכימה אם כולם ברוב קולות מוחלט חן נבחר עבור מיכל!!
ואז מה שהיא אוהבת את גלעד את חן היא אוהבת יותר:))
שבת שלום..
שני-אנונימית לי יש אותה בעיה כמוך..

20/07/2012 03:43

חן צודק המצב באמת חייב להשתנות!
את לא יכולה להעלות פרק כל שבועיים!!
ההההמממממשששששךךךךך

22/07/2012 13:35

מתי תמשיכי??

25/07/2012 12:16

סבריאל!! מתי את ממשיכה לעזאזל?!
את חושבת ששחכתי את הסיפור שלך?? את לא תתחמקי מזה!!
תמשיכי!!
אני רוצה לדעת את ההמשך כבר!!
ולא משנה אם את חושבת שזה לא פרק טוב ובלה בלה בלה, כי אני רוצה המשך!!!!
הבהרתי את עצמי?
חח סורי קצת על ההתקפה..
אבל הייתי חייבת להגיד את זה!!
ביוש, נתראה בפרק הבא, (ואוי לך אם לא יהיייה אחד כזה בקרוב!!!)
;)

01/08/2012 08:26

הלווווווווווווו..?
לאיפה נעלמת???????

02/08/2012 09:53

הלללווווו?!?!?!
את חיה?!?!
תמשיכי כבר!!!

04/08/2012 22:36

סבריאל?
האם את כאן?
עבור?
אממ אנחנו דיי מתבשלים פה…
גם מהחום וגם מהמתח שהשארת אותנו כאן!!
אני לא אכריח אותך להמשיך…
אבל היי? חחח סימן חיים קטן שיגיד לנו "אל תדאגו חבר'ה, הפרק עדיין בשלבי בנייה…" זה יספיק לנו!!
העיקר שנדע שלא שכחת את הסיפור הזה!! :)

05/08/2012 07:11

בנות מושלמות שלי!
Dont worry, everything is fine
אני באמצע כתיבת הפרק..אני פשוט לא בטוחה איך להמשיך בלי להישמע שאני חוזרת על עצמי..
והעלאות איטייות..הי,.אני עצלנית.. :-)

05/08/2012 10:23

ווואוווווו…שנים עברו מאז שהעלת!
הפסקת?!!!?!?!

07/08/2012 04:01

לא..אל ד יום חמישי, בלי נדר אני מעלה!
והפרק הולך להיות ע-נ-ק! (לא יודעת אם באורך) אבל בעלילה זה הולך להיות גדול!
אז האם אתן מוכנות?! ;-)

07/08/2012 11:50

כןןן !!! רק תמשייכי כבר !! D':

07/08/2012 11:51

לכל הבנות שחיכו שנים לפרק..
אז זהו נגמרו היסורים..פרק 21 יועלה מחר..שעה- לא ידוע.
תהנו!

08/08/2012 16:21

היום זה כבר מחר!!! (משפט מוזר..חח)
איפה הפרק?!!
כבר אחר-הצהריים!!
אני מקווה מאוד בשבילך שהווא יהייה בערב או יותר מאוחר..!!
ולמה בפרק הבא זה נגמר? :(

09/08/2012 07:31

אני העלתי את הפרק.. האתר רק צריך לאשר..
זה לא נגמרק בפרק הבא.. אני פשוט אומרת שאחרי שנים של ציפיה לפרק חדש, זה הגיע.. או במקרה שלנו זה יגיע אחרי שהאתר יאשר.. :)
אקיצור, תשארי רגועה, תקחי נשימות עמוקות ונקווה שהפרק יעלה מהר!!

09/08/2012 07:52

לכל הבנות שקוראות את הסיפור שלי (בואנה אני בטח נשמעת נואשת)
אקיצר פרק 21 עלה..אז..אתן יודעות מה צריך לעשות..

09/08/2012 13:22
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך