כל מה שרציתם לדעת על תום ואליאב (: 14+

2roni123 12/04/2015 3523 צפיות 9 תגובות

היי בנות (:
אז… אני דיי בטוחה שאתן מכירות את סהרצ'ו המדהימה (sahar_love_live_smile )
ויש לה סיפור מדהים, שקוראים לו היחידה, אז עופו לקרוא!
בכל מקרה, אני וסהרצ'ו התחלנו בפרוייקט בו אנחנו לוקחות את כל הקטעים שבהם אליאב ותום עשו אהבה ובמקום כל הצינזורים, הפכנו אותם לקטעים ארוכים (יחסית), כי לא נמאס לנו מאליאב ותום (:
אני אשמח לחוות דעת רצינית, זה הקטע שאני כתבתי ובפעם הבאה נפרסם קטע שסהרצ'ו כתבה.
*אזהרה*
הקטעים הבאים מיניים, מי שלא יודעת להתמודד עם קטעים כאלו ואחרים שבהם מתקיימים אקטים מיניים, אני לא ממליצה לקרוא.
קריאה מהנה (:
***
החדר היה ריק, אז פשטתי את השמלה וחיפשתי אחר בגדיי בחדר הענקי.
לפתע דלתות המעלית נפתחו, אליאב עמד בפתחן, ואני הרגשתי את לחיי מסמיקות. עמדתי מולו, לבושה רק בחזיה ותחתונים.
הוא בחן את גופי, בולע את רוקו.
"תום…" הוא לחש והתחיל להתקדם לכיווני. להט היה בעיניו. צעדתי אחורה, ככל שהוא התקדם לכיווני. לבסוף, נצמדתי לקיר. אליאב נצמד אלי והניח את ידיו מצידי גופי, כפות ידיו צמודות לקיר.
"את האישה הכי מושכת שראיתי בחיי." הוא לחש, קובר את ראשו בצווארי. רטט עבר בגופי, לחיי הסמיקו והרגשתי פעימה בין רגליי.
הוא פיזר נשיקות רטובות בצד צווארי, אנחת עונג נפלטה מפי. ידי עלתה לשיערו, מצמידה את ראשו לצווארי.
לאחר כמה שניות הוא הזיז את ראשו מצווארי. עכשיו עיניו הביטו בעיניי ושפתינו היו במרחק נגיעה.
הוא הצמיד את שפתיו לשפתיי בשניה, לשונו מלקקת את שפתי התחתונה. נאנחתי לבין שפתיו, מתמסרת לזרועותיו החסונות. הלשונות שלנו ליטפו זו את זו, עיניי עצומות.
ידו עלתה אל כתפיית החזיה שלי, מלטפת במעט את כתפי ומורידה את הכתפיה. כך הוא עשה גם בכתפייה השניה.
ידו נמשכה אל סוגר חזייתי ופתחה אותו. החזיה נפלה על הרצפה, משאירה אותי חשופה. הרגשתי את לחיי מאדימות, אך לא עצרתי את אליאב. רציתי אותו יותר מתמיד.
אליאב הביט בעיניי, שואל ללא מילים אם אני בסדר ואם להמשיך. הנהנתי, לא מסיטה את מבטי מעיניו הירוקות והמדהימות.
הוא הרים אותי, רגליי כרוכות סביב אגנו וידיי סביב צווארו. הוא השכיב אותי על המיטה, הוא מעליי.
ידי עלתה אל עניבתו, מושכת אותו אליי ונושקת לשפתיו ברכות.
כעבור כמה דקות הוא היה לבוש רק בבוקסר, ואני רק בתחתוני תחרה שחורים פשוטים.
אליאב נשק לכל חלק בצווארי, נגע, ליטף, ואני הרגשתי בעננים. כל נגיעה הכי קטנה שלו הרעידה את עולמי. כל נשיקה הכי קטנה שהוא נשק לגופי, גרמה לגופי לצרוב כששפתיו התנתקו מעורי הלוהט.
ידו של אליאב נשלחה אל תחתוני התחרה שלי ומשכה אותם. התחתונים נעלמו כלא היו.
שפתיו של אליאב נשקו לצווארי ברכות ואט אט ירדו אל שדיי, ידו חפנה את אחד משדיי ואצבעו ליטפה אותו בעדינות,
"את יפיפייה." הוא נשק לשד החשוף ושמט אותו מידו. מצאתי את עצמי מאדימה מהרעפת המחמאות שלו.
ידיי ירדו אל מותניו ומשכתי מעט את גומי תחתוניי הבוקסר הצמודים שלו, ואז, בבת אחת, משכתי אותם ממנו והעפתי אותם מחוץ למיטה. אליאב צחקק בשקט ונשק לשפתיי נשיקה חמימה, שהרעידה את עולמי וגרמה לבטני להתהפך בקרבי.
אליאב התמקם בין רגליי, ידו תופסת בקרסולי. לאט לאט הרגשתי אותו חודר אליי, בעדינות, באיטיות, באהבה. החנקתי גניחה מביכה מבין שפתיי ועיניי נעצמו בעונג רב.
הוא לא היה צריך לעשות הרבה כדי להביא אותי לאורגזמה.
"תסתכלי עליי," שמעתי את קולו הצרוד והעמוק, גנחתי בשקט, בזמן שהוא החל לנוע בתוכי בסבלנות.
פקחתי את עיניי והבטתי בעיניו הירוקות והיפות שזרחו אליי.
הוא נדחק אלי פעם אחר פעם, גורם לגניחות קולניות ומלאות עונג להפלט מפי במבוכה. שפתיו תרו על חזי וצווארי, ידו הפנויה ליטפה את בטני ברכות.
ייללתי, גנחתי, נאנקתי והתנשפתי.
לפתע תנועותיו של אליאב נעשו מהירות ותשושות,
"תגמרי בשבילי, בייבי." הוא נשק לשפתיי ברכות וליטף את הלחי שלי, בכל רגע שעבר הרגשתי את עצמי קרובה יותר ויותר לאורגזמה מטורפת.
"את חייבת לגמור בשבילי." אליאב אמר, הוא לא התחנן, הוא דרש. ועצם זה שהוא היה צריך שאני אגמור, עצם זה שהוא דרש את העונג שלי, גרם לי לפלוט גניחה קולנית אחרונה ולקשר שנקשר בבטני להפרם. ניצוצות של עונג עליאי, של אושר ושל תשישות עברו בגופי.
אליאב גמר גם, קרס מעליי וקבר את ראשו בשקע שבצווארי. רגע לפני ששנינו שקענו בתרדמת מדהימה של אחריי הסקס, ידיו של אליאב נכרכו סביבי, חיבקו אותי אליו, והוא לחש בקול עייף,
"לא ציפיתי לפחות מזה."


תגובות (9)

אני כבר מתגעגעת לסיפור הזה 33>

12/04/2015 16:50

תעשי עונה 3

12/04/2015 17:20

אני מתגעגעת תעשי פליזזז עונה 3 שהם יחזרו ושאופיר תמות וגם הילד שלה לא שכחתי לך על זה שהיא מתה
רוצים עונה 3!!!

12/04/2015 18:35

לפחות תעשי אפילוג שהילד או הילדה נולד/ה ואליאב ותום מתחתנים!!!!!

12/04/2015 18:39

פליז תעשי עונה 3 זה ממש ישמח את כול מי שקראה את כל העונות וגם זה ממש יהיה מעניין את יכולה לספר בעונה ה3 על הלידה של תום איך היא מסתדרת עם הילד אם אליאב רוצה להיפגש איתו אם אליאב המשיך בחיים שלו בלי תום הבייבי שלו או שהוא עזב את אביב ושוב פעם מתחנןןן מתום שהם יחזרו

12/04/2015 19:33

אני כל כך רוצות לעשות עונה שלישית… אתן לא מבינות כמה…

12/04/2015 20:14

אהובה שלי! זה יצא מהמם וכל שאר הקטעים יצאו לנו מהמם! ואני כל כך שמלה שאנחנו עושות את זה ביחד !!
דברי איתי ❤️

12/04/2015 21:36

וואו פשוט מוכשרות!
שאפו! ,אתן טובות וואוווו.
אני חושבת שגמרת את הסיפור במקום הנכון, רק חסר קטע קטנטן יותר נכון האפילוג!
את לא חייבת לכתוב עונה שלמה…
לדעתי, את יכולה להשאיר את הסיפור ככה.
אהבתי את הקטע שכתבת פה כול כך!
יפה!❤️

13/04/2015 02:09

רואים שקראת את אסון יפיפה ;) (בת כמה את?)

17/04/2015 20:59
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך