♥ strawberry ♥
מקווה שאהבתם! ♥

כמה אהבה- פרק 1

♥ strawberry ♥ 14/12/2014 763 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתם! ♥

"קדימה אור קומי!" צעקה ליאן, אחותי תוך כדי שהיא קופצת על המיטה שלי וגם קצת עליי
"ליאן, קומי את מכאיבה לי!"
"מצטערת, אבל הבטחתי לאמא שאני מעירה אותך"
"אבל גם ככה קמתי"
"יופי, אז תארגני מהר כי אמא צריכה שתיקחי את עידן לגן שלו"
"טוב, טוב" אמרתי וך כדי שאני משפשפת את העיניים שלי.
ליאן היא אחותי הקטנה, היא בת 10, ואנחנו ישנות יחד באותו חדר, מיטה ליד מיטה, כי החדר הוא דיי קטן. לפני שעברנו לכאן, גרנו בבית קצת יותר גדול, אבל בגלל שאבא שלי פוטר מעבודתו, היינו צריכים למכור את הבית ולעבור לכאן. אנחנו 5 נפשות בבית: ההורים שלי, אני, אחותי ליאן, אחי אופיר בן 8, ועידן בן 5. אופיר ועידן ישנים ביחד, אני וליאן ביחד וההורים שלי ביחד. אנחנו גרים עכשיו בדירה די קטנה, באיזה בניין ישן. למזלנו, אמא שלי קיבלה עבודה כרופאת ילדים ואבא שלי עדיין מחפש. בגלל שעברנו, הייתי צריכה לעזוב את בית הספר שלי. אמא שלי רשמה אותי לבית ספר "אלונים" שזה מין בית ספר משולב, כלומר שלומדים בו גם עשירים וגם אנשים במצב כמו שלי. טוב… בחזרה לסיפור.

קמתי מהמיטה והלכתי לבחור לי בגדים. לבית ספר הזה אין תלבושת אחידה, אני חושבת שזה בשביל שהעשירים יוכלו להשוויץ במותגים שלהם. בחרתי בחולצת ג'ינס בהירה, ג'ינס כהה ונעלי אולסטאר ישנות. הלכתי למטבח וראיתי את ליאן, אופי ועידן שותים שוקו ואת אמא מכינה כריכים. לקחתי את הכריך שלי ושמתי אותו בתיק, נפרדתי מאמא שלי, לקחתי את עידן, שמתי אותו בגן והלכתי לבית הספר. כשהגעתי, כל בית הספר הענקי הזה היה מלא באנשים שהתחבקו, ודברו אחד עם השני. משהי בלונדינית דחפה אותי תוך כדי שהיא רצה לחבק את החברה שלה. הרגשתי בלתי נראית, הרגשתי לבד. נכנסתי לתוך בית הספר וחיפשתי את הכיתה שלי, פתאום, נשמע הצלצול וגל של ילדים רצו לכיתות, המסדרון שאני היחידה שהלכה בו נהפך בין רגע לצונאמי אחד גדול של בנות ובנים שלא שמים דאודורנט (איח!) מרוב כל הילדים לא שמתי לב עד ש……


תגובות (4)

אמרתי כבר שהרעיון נחמד, היו כמה פרטים שחזרת עליהם פה למרות שכבר אמרת אותם בהקדמה, זה די מיותר, אבל בסדר.
תעריכי מעט את הפרקים אם את יכולה, רק אם את יכולה.
סך הכל התחלה טובה, משום מה היו קטעים שהצחיקו אותי מעט (:
מחכה להמשך!

14/12/2014 17:10

חחח תודה, האמת שרציתי לעשות מין מתח כזה. ואני ממש שמחה שהיו קטעים שהצחיקו אותך! :) אני חושבת שהיום אני אעלה אני הפרק השני והוא יהיה ארוך

14/12/2014 17:28

    אני ממש שמחה שאת מגיבה לי ואומרת לי מה את חושבת, זה מאוד חשוב לדעת במה אני טובה ובמה פחות, אז ממש תודה שאת מעירה לי, זה מאוד חשוב לי! ;) ♥

    14/12/2014 17:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך