נונו
מקווה שאהבתם אני אהבתי אותו יותר מהקודם " סתם אחת" הקשבתי וניסיתי לעשות הכי טוב עם הפיסוק וזה אם יש הערות תגידי ;) אם אתם לא אוהבים את הסיפור כי אני ממש אהבתי אז אני ימשיך את השני ומחר או היום בלילה אני ימשיך את הסיפור תודה לקוראים (תגידו מה דעתכם) נועה :)

כמה כזאת אני כבר יכולה להיות? פרק 1

נונו 18/05/2014 1396 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתם אני אהבתי אותו יותר מהקודם " סתם אחת" הקשבתי וניסיתי לעשות הכי טוב עם הפיסוק וזה אם יש הערות תגידי ;) אם אתם לא אוהבים את הסיפור כי אני ממש אהבתי אז אני ימשיך את השני ומחר או היום בלילה אני ימשיך את הסיפור תודה לקוראים (תגידו מה דעתכם) נועה :)

"מיה מאמי תתעוררי" צעקה לי אמא מהקומה הראשונה כשאני בקומה השלישית.. הצעקות שלה זה משהו, "קמה" צעקתי בחזרה. קמתי מהמיטה והלכתי למקלחת. התקלחתי, צחצחתי שיניים, הסתרקתי ויצאתי לחדר שלי בחזרה. לבשתי חולצת בית ספר לבנה, שקיפלתי מעל הפופיק, מכנסיים גבוהים קצרים ממש עם קרעים בצבע ג'ינס, אולסטאר שחורות נמוכות. השארתי שיער פזור ולקחתי גומיה ליתר ביטחון… שמתי בתיק שלי את האייפון וירדתי לקומה הראשונה, נישקתי את אמא שלי אמרתי לה ביי וחיכיתי לברונו ומולי שיבואו לאסוף אותי כמו כול בוקר. אחרי שתי דקות הם הגיעו, נכנסתי לאוטו והתחלנו לנסוע…

ברונו – שיער פרוע כזה חום, עיניים ירוקות כהות גוף מושלם, והכי חשוב לא מעשן,שותה כשהוא עצוב, חמוד, חיוך מושלם, ותמיד אופטימי! יש לו חברה מתוקה בשם דינה.

מולי – שיער שחור, עיניים חומות כהות גדולות ויפות. נמוכה ושטוחה, תמיד הולכת עם עגילים גדולים, ובגדים מצחיקים. כי זה פשוט הקטע שלה, מולי לא מבריזה לא שותה אף פעם, ולא מעשנת. היא הילדה הטובה מבין שלושתנו.

"מיה אז מה את חושבת על זה" שאל אותי ברונו " על מה?" לא הבנתי. " על הסוכנות דוגמניות שהצעתי לך" " זה לא בדיוק הקטע שלי" הרהרתי לעצמי "מולי תחשבי, שככה לא כול הזמן תהיה מדוכאת" אמר ברונו. " מיוש אני חושבת שזה רעיון נפלאה" אמרה מולי, " רק אם תבואו איתי לאודישן ואמא שלי תסכים.." "בכיף," אמרו פה אחד.

הגענו לבית ספר והלכנו לכיתה, הגענו בול בצלצול. " מיה תפסיקי לדבר עם ג'יסון" " מפסיקה, מפסיקה".

ג'יסון- שיער בלונדיני עיניים כחולות (חתיך טיפוסי), קוביות שרירים הכול, גוף מושלם! אבל.. חרא של לב, מגעיל שוכב וזורק (סטוציונר). מעשן ושותה..

אחרי שנגמר היום הדפוק הזה אני, ברונו ומולי הגענו הביתה

" מיה תשאלי את אמא שלך, אני רואה את האוטו שלה היא בטח נמצאת בבית." אמרה מולי
"טוב קרצי" עקצתי אותה. נכנסו וישר הלכתי לאמא שלי.. אחרי שתי דקות חזרתי אליהם מבואסת קצת… "נו.." מולי זירזה אותי " היא הסכימה -,- " אז מה את מבואסת רעה" ברונו החזיר " לא יודעת לא מרגישה שזה יעודד אותי, אולי יהיו שם בנים חרמנים שינסו אתה יודע.." " אין מצב אנחנו נהיה איתך כל הזמן! מבטיחים" "נכון" מולי אישרה " תודה אני מעריכה את זה" דמעה זלגה לי, ניגבתי אותה במהרה.. " טוב בואו לבריכה" אמרתי. שמתי ביקיני כחול ים לקחנו מגבות ועלינו לגג. אני וברונו ניכנסו לבריכה ישר, ומולי לג'יקוזי. שחינו ביחד והיה כיף ומצחיק, רציתי שכולם יחשבו עלי כמו שהם חושבים עלי, כי נמאס לי מהמדבקה שהדבקתי לעצמי מגיל 14.

כשיצאנו ברונו אמר לי שמחר בשעה 17:00 האודישן, ו-100% אני עוברת. נכנסו לבית, אמא שלי הלכה למשמרת לילה (היא רופאה) ואבא שלי בצרפת עובד. ככה שהיינו לבד, כולם התקלחו. ראינו סרט ואכלנו פופקורן ובאמצע צלצל לי בטלפון ממספר חסוי, עניתי ושמעתי את הקול של ג'יסון " כן ג'יסון?" " מה דעתך לבוא אלי?" " אין בעיה מאמי" מה הוא רוצה? מולי וברונו שאלו בלי קול.. אחר כך סימנתי להם בידיים. " טוב אז מאמי תבואי אלי עוד חצי שעה" אמר לי ג'יסון" " טוב ביי" "ביי" סיים את השיחה.
ניתקתי והם ישר שאלו " מה הוא רצה" " סתם סקס" אמרתי להם בזלזול


תגובות (6)

טוב אז ככה, ממש אהבתי את הסיפור אבל יש לך כמה דברים לשפר.
דבר ראשון, אני מציעה לך לעשות פרקים ארוכים, זה יהיה יותר יפה ומעניין.
דבר שני, אני מציעה לך כל פעם שיש דיבור כלשהו לרדת שורה.
נגיד.. "מה הוא רוצה?" הם שאלו.
"סתם סקס" עניתי.
זה יהיה יותר קריא ומעניין לדעתי.
דבר אחרון, פיסוק. את חייבת להקפיד על פיסוק נכון.
חוץ מהדברים האלה ממש אהבתי את הסיפור :))
מקווה שתקחי את העצות שלי כביקורת בונה ולא כמשהו להעליב כי זו ממש לא הכוונה שלי..
בכל מקרה אם את צריכה עזרה בכל דבר או שאלה אני תמיד פנויה במייל ואני אענה לך על השאלות.
אוהבת המון,פירפיר

18/05/2014 18:03

    מה פתאום שאני אעלב אני אף פעם לא נעלבת ואני יודעת שאני צריכה לעשות פרקים יותר ארוכים ולעבוד על הפיסוק ממש השקעתי בפיסוק בפרק הזה אני ישתדל יותר ;) תודה על העצות להמשיך? רק את הגבת.. למרות שהרבה ראו

    18/05/2014 19:35

אין כזה דבר , אני אף פעם לא נעלבת , אם את לא נעלבת פעם אחת בחיים של עד כו , את חיצונית… XD

18/05/2014 19:38

    אני כן נעלבת אבל לא מדברים כאלה

    18/05/2014 20:34

תמשיכי

18/05/2014 20:24

אהבתם? המשכתי

18/05/2014 20:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך