כמו אח גדול, או קצת יותר מזה – פרק 17

rotem444 13/03/2014 1708 צפיות 12 תגובות

בקרוב אעשה נקודות מבט של אנשים שונים… בינתיים :

***נקודת המבט של אלנור**

לא הייתה לי שיחה עם ג'ייק מאז… אבל זה עדיף ככה. לא יצא לי לדבר גם הרבה עם טובי, מאחר שהוא עסוק בלתכנן את המסיבה שלו בשבת הזאת כאן בבית… אני שונאת את המסיבות הבייתיות שלו, תמיד אני זאת שזוכה לנקות הכל בבוקר שלמחרת. שונאת את זה שההורים אף פעם לא בבית…. ככה תמיד יוצא לטובי לעשות מסיבות מטורפות.
ונסה נתנה לי טרמפ הביתה מבית הספר ונסעה ישר לאסוף את אחד ההורים שלה מתחנת הרכבת או משהו.. דווקא רציתי שהיא או אמה יבואו אלי ונעשה משהו.. זה עוצר אותי מלהתכונן לבגרויות כל פעם כשאני חוזרת מבית הספר, ואני רק מחפשת תירוצים ללמה לא ללמוד כשמעמם לי בבית… אמה וונסה הן תמיד התירוץ הזה.

אמרתי שלום לונסה ונכנסתי הביתה. הורדתי את התיק במבטח ומזגתי לי מיץ לכוס. הייתי הדרך לעלות לחדר שלי והופתעתי לראות בסלון שלי את ג'ייק מתנשק עם איזו בלונדה על הספה.. הוא מביא בחורות הביתה כבר כמה ימים.. מנסה לגרום לי לקנא, ועם כמה שאני שונאת את זה, הוא מצליח… אבל גם עם כל הקנאה הזאת, אני מנסה להתעלם הכ יחזק שלי, ולא לעשות מזה עניין כזה גדול.. לפחות מתשדלת, והאמת שמצליח לי. וכמו כרגיל, אני הייתי עולה לחדר שלי ומתעלמת, וכעבור חצי שעה יורדת בחזרה למטה ורואה שאותה בחורה כבר נעלמה.. זאת כבר פעם שלישית. הוא פשוט מנצל את הבחורות האלה כדי להוכיח משהו לי… אני לא באמת מבינה מה, אבל אני גם לא רוצה להתעסק בזה ולגלות.

**************************************************************************
"נוו הוא הולך להיות כאן עוד מעט ואני עדיין לא יודעת מה ללבוש!" אמרתי לאמה שחיפשה לי בגדים לדייט. "את צריכה להגיד לי לאן הוא לוקח אותך כדי שאדע איך להלביש אותך!" היא אמרה לי לחוצה בחזרה. "הוא לא אמר לי… הוא רוצה לעשות את זה 'הפתעה'" אמרתי מגלגלת עיניים.. אני שונאת הפתעות. "רומנטי" ונסה אמרה חולמת בהקיץ. "אם את כל כך רוצה את יכולה לצאת איתו בעצמך" אמרתי לה והיא ישר יצאה מהחלום שלה וחייכה במבוכה. "פשוט תלבשי גינס קצר ואיזה חולצה נוחה… זה יתאים לכל סוג דייט שיהיה.." ונסה אמרה וחשבתי על זה קצת, ולבסוף הסכמתי. לבשתי את הג'ינס הבהיר הקצר שלי וחולצת טי שירט לבנה עם כתוביות מגניבות עליה, ונעלתי את האולסטאר הבורדו שלי. הרמתי את השיער שלי לקוקו פשוט ונחמד והתכוננתי לדייט פשוט של יום בהיר ויפה. אמה וונסה רצו לאפר אותי, אבל לא הסכמתי לאיפור כבד מדי. בסך הכל שמתי סומק, אודם בהיר ומסקרה.. לא רציתי להראות מוגזם מדי. אני רק מקווה שזאת לא תהיה מסעדה או משהו, אבל לא חששתי לגבי זה מאחר שהדייט רק בשבע. זה מוקדם מדי לארוחת ערב רומנטית או משהו, ובחוץ דיי חם אז יכולתי להתלבש פשוט ונוח.

בדיוק כשסיימתי שמענו מלמטה דפיקות בדלת. "זה בטח הוא…. איך אני?" שאלתי מסתכלת במראה. "יפה כרגיל" אמה חייכה אלי וחייכתי בחזרה. "ונסה את יכולה לפתוח בשבילי את הדלת בבקשה, תגידי לו שאני עוד דקה ארד" אמרתי לה כשהיא עמדה בפתח הדלת שלי, מסתכלת דרך המדרגות על מה שמתרחש למטה.
"אמ…. אלנור?" היא שאלה נראת מודאגת טיפה. "נו למה את לא פותחת?" שאלתי.
"כי… אמ.. ג'ייק הספיק לעשות את זה במקומי" שיט… "אין לי כוח לזה…" אמרת נאנחת ויורדת למטה. "לאן אתה לוקח אותה?" ג'ייק תחקר אותו נשען על המעקה של הדלת וחסם לו את הכניסה עם היד שלו. מייקל הסתכל אל מעבר לזרוע של ג'ייק כדי לנופף לי לשלום. "היי אלי… את נראה מדהים" הוא אמר עם חיוך ושמעתי את ג'ייק מלמל משהו כמו 'כמה קטשי' או משהו כזה. "ג'ייק מה אתה רוצה?" אמרתי מוזיזה בכוח את היד שלו מהכניסה כדי שאוכל לצאת למייקל. "כלום.. אני רק מזכיר לו להחזיר אותך מוקדם.. טובי אמר שהוא רוצה שתספיקי להיות במסיבה" הוא אמר והלך משם באדישות. גלגלתי עיניים והתצנלתי בשם ג'ייק למייקל. "תהנו!" אמה חייכה וונסה הנהנה כשיצאנו החוצה.

"אז.. לאן הולכים?" שאלתי את מייקל כשנכנסנו למכונית שלו. "את תראי" הוא חייך וניסיתי שלחייך כמה שפחות מאולץ. אני פשוט לא מתה על עניין ההפתעות הזה…
הנסיעה הייתה טיפה מביכה ושקטה, אבל בסופו של דבר הגענו למקום מהמם.. מן אגם כזה והכל היה זוהר כשהתחיל להיות חשוך, הפנסי רחוב האירו בדיוק לאורך השביל. "וואו.." אמרתי נהנת מהמראה. "בואי" הוא חייך אלי והחזיק לי את היד בעדינות. הרגשתי את עצמי מחייכת טיפה. הלכנו לאורך הגשר ובסופו של דבר הייתה מונחת מולנו סירה קטנה שמחכה רק לנו. "אני מקווה שאת לא מפחדת ממים או משהו" הוא צחקק וצחקתי יחד איתו. הוא עזר לי להכינס לסירה ונכנס גם הוא אחריי. "אף פעם לא ידעתי שהמקום הזה נראה ככה בלילה" אמרתי והוא חייך כשהתחיל להשיט אותנו בסירה לאורך האגם המואר. זה היה קצת קיטשי, אני חייבת להודות.. אבל זה היה נחמד. ברגע שהגענו לאמצע האגם, הוא פשוט הפסיק לחתור ונתן לנו לזרום לאן שהמים יקחו אותנו. "אז… על מה את חושבת?" הוא שאל כשראה אותי בוהה בירח שמתחיל לעלות לשמיים. "אני לא בדיוק יודעת…" אמרתי והסתכלתי עליו. הוא חייך.. דיברנו המון, והשיחה ממש זרמה. אבל הרגשתי כאילו אני מדברת עם ידיד ממש טוב שלי. דיברנו על לימודים וחברים ועל קולג' והורים ואוניברסיטה, ואפילו דיברנו על אקסים… באיזה דייט מדברים על אקסים?? מבינים עכשיו למה הרגשתי שהוא כמו ידיד טוב?

"תגידי…" הוא התחיל להגיד. "אומרת" אמרתי מצחקקת והוא חייך. "סתם.. משהו שרציתי לשאול אותך כבר כל הערב הזה" הוא אמר נראה מתוח טיפה. "תשאל" אמרתי מחייכת מנסה לגרום לו להרגע טיפה. "אבל תבטיחי להגיד את האמת…. יש משהו בינך לבין ג'ייק ?" אה……… השאלה הזאת טיפה הפתיעה אותי.. לא ידעתי מה לענות מאחר ולא רציתי לשקר לו. זה לקח לי קצת זמן, אבל בסוף החלטתי את מה שראיתי לנכון.

"לא בדיוק… תראה, אתה ממש מדהים מייקל, באמת.. אבל אני לא רואה אותנו ביחד, היה לי ממש כיף היום. אבל… יש לי רגשות לא סגורים כלפיו.. ו… אני לא ממש יודעת עוד מה קורה איתנו" וואו.. פעם ראשונה שאפילו הודתי בזה לעצמי, ובטח שלמישהו אחר. בקול רם.
הוא הנהן בשקט. "אני מבין.. אפשר לראות את זה את יודעת.. הוא נראה ממש שמרני כלפייך" הוא אמר וצחק, צחקקתי יחד איתו. "אז מה קורה בין שניכם?" הוא שאל מתחיל להתעניין. "אפילו אני לא ממש יודעת… בינתיים כל מה שקורה ביננו זה שהוא פשוט מביא בחורות הביתה בתקווה לגרום לי לקנא" אמרתי מגלגלת עיניים והוא צחק, כנראה מזדהה עם התוכנית של ג'ייק… "אז למה שלא תגרמי לו לקנא בחזרה..? אני יכול לעזור" הוא אמר מרים גבה.

"לא יודעת… אני לא רוצה לשחק כמו ילדה קטנה כלפיו… זה לא הקטע שלי" אמרתי מצחקקת לרעיון. "את צודקת.. אבל אולי זה יבהיר לו שכמו שזה מרגיז אותו ככה זה מרגיז אותו, אז כדאי שיפסיק את זה" טוב… אולי הוא צודק באיזשהו מקום. אולי אפשר רק לנסות.
"אני בפנים" אמרתי והוא חייך ואפילו צחקק.

*********************************************************
כבר מהרחוב השלישי יכולנו לשמוע את הרעש מהבית שלי… המסיבה כבר כנראה בעיצומה. מייקל החנה לליד שאר מליון המכונית ונכנסנו לבית. המוזיקה הייתה חזקה וכולם היו שיכורים ורקדו. הראשונה שקיבלה אותי בברכה בבית הייתה ונסה, שהייתה שיכורה למדיי. "הייייייייייי אלייייי בואי לרקודד" היא צחקה ובקושי הצליחה לעמוד כמו שצריך. מייקל ואני צחקקנו. "את שיכורה ונסה, לא יותר משקאות להערב לך… לכי לרקוד או משהו" אמרת לוקחת לה את כוס הבירה מהיד והיא פשוט תפסה את הבחור הראשון שנתקל בה ורקדה איתו.

הלכנו לכיוון המטבח, וטובי היה שם. "הייי סיס.. שמח שהגעת בסוף" הוא אמר וחייך. "אני גרה כאן גם אחרי הכל טמבל.." אמרתי. "אה.. נכון" הוא אמר עם חיוך של אהבל על הפנים, מה שהעיד על כך שגם הוא ממש שיכור.. הו ליטף לי את הראש והלך לרקוד עם שאר האנשים. הבית היה נראה כבר כמו בלאגן אחד גדול.. אני שונאת להתנהג כמו אמא, אבל אני יודעת מה הולך לקרות מחר בבוקר. אני מנקה את כל הזבל הזה… ואני שונאת להרים קונדומים מהרצפה!

"רוצה לרקוד?" הוא שאל והרמתי מבט מבולבל אליו.. חשבתי שהבהרתי לו שאנחנו לא ככה. אבל הוא סימן לי להסתכל אחורה, וראיתי את ג'ייק עומד ומתצפת עלינו מהכניסה למטבח, ואלוהים… אם מבט יכל להרוג…
הנהנתי והוא תפס לי את היד, לוקח אותי לרחבת הריקודים. הוא תפס לי במותניים, מקרב אותי אליו רק כדי להיות בטוח שג'ייק מבחין. יכולתי להרגיש את הנשימות שלו על הכתף שלי והיידים שלו שמלטפות לי את המותניים. אחרי כמה שירים, פרשתי למטבח כדי להביא לנו משהו לשתות. עשיתי את צעדיי למטבח ומזגתי לנו בירה לתוך כוס.
"הייי אליייי" הוא חייך כמו טמבל. "איך היה בדיייייטט..?" הוא התקרב אלי ותפס לי במותניים. הלב שלי קפץ ואהבתי את ההרגשה, אבל הוא היה שיכור, וזה סתם הרגיז אותי. "תפסיק ג'ייק.. קח, תשתה את זה, זה יעזור" נתתי לו כוס מים והכרחתי אותו לשתות, הוא לגם מהכוס והניח אותה ברשלנות על השיש, כמעט פספס והפיל את הכוס לרצפה. "אני בבסדרר" הוא צחק והתקרב אלי שוב, אבל הרחקתי אותו ממני. "אתה שיכור ג'ייק… אתה צריך לישון" אמרתי מסתכלת על השעון ורואה שכבר דיי מאוחר גם ככה" תפסתי לו בזרוע והעלתי אותו למעלה, יותר נכון סוחבת אותו. גררתי אותו למעלה במדרגות ולעזאזל הוא פשוט כבבבבד!

פתחתי את הדלת של החדר שלי והופתעתי לראות שאין שם איזה זוג שבדיוק באמצע העניינים על המיטה שלי- למזלי… הנחתתי אותו על המיטה והתכוונתי לצאת החוצה. "לאא תישארי איתיי" הוא אמר אבל התעלמתי והמשכתי ללכת לכיוון הדלת, שפתאום הרגשתי יד תופסת לי בזרוע וגוררת אותי אחורה בחזרה. הרגשתי את הגב שלי צמוד לבטן שלו, והראש שלו היה ממש מעל הכתף שלו. הנשימות שלו הזיזו לי את השיער בעדינות, והוא גרם לי לצמרמורות בכל מקום. הרגשתי את היידים החמות שלו על המותניים שלי. זוחל אל מתחת לחולצה, גורם לי לצמרמורות בעור החשוף כשהוא נגע במותניים שלי, מלטף אותי בעדינות. התחילה לי צמרמורת בכל מקום ופשוט קפאתי במקום. "בבקשה.." הוא לחש, גורם לי אפילו ליותר צמרורת. ניסיתי לדבר.. אבל פשוט לא הצלחתי. "א… ג'ייק.. אני לא יכולה אתה שיכור, מספיק.." גמגמתי. אני נגד הדברים האלה עם אנשים שיכורים.. אני לא אוהבת לדבר עם שיכורים, אני מרגישה שהם לא אמינים, שום דבר לא אמיתי, זה הכל כמו פנטזיה. "לעזאזל ג'ייק אני מקווה שיהיה לך את ההאנגאובר הכי גדול שיש כשתקום מחר בבוקר!" התעצבנתי אבל בעיקר על עצמי.

"ומה אם לא הייתי שיכור…?" הוא אמר. "מה?" שאלתי מבולבלת טיפה, מרגישה את היידים שלו עדיין על המותניים שלי. "אני חושב שכוס המים שלך עשתה את העבודה…" הוא אמר וישר הסתובבתי אל הפרצוף המחייך שלו וחבטתי לו בכתף. "אני לא מאמינה שעבדת עלי ג'ייק! ועוד סחבתי אותך במדרגות!" התעצבנתי והוא צחקק. "מה יכולתי כבר לעשות??" הוא אמר רציני. "הוו אני לא יודעת, מה אתה אומר על 'היי אלנור אפשר לדבר איתך לכמה דקות?' " אמרתי והוא צחק. "כאילו שלא ניסיתי את זה לפחות עשרה פעמים. והיית אומרת לא אם הייתי מבקש שוב" הוא אמר והאמת, שהוא צודק.. אז פשוט נאנחתי.

"בדיוק, תראי, לא רציתי להעמיד פנים שיכור רק כדי לקבל את תשומת הלב שלך אבל זאת הייתה הדרך היחידה בה הצלחתי".

"ג'ייק.. אין לי זמן לשחק את המשחקים האלה יותר אז כל מה שיש לך להגיד, פשוט תגיד ובו נגמור עם זה". כל הדבר הזה ביננו פשוט מתחיל לעשות לי כאב ראש.
"אוקיי" הוא אמר נותן לי קצת מרחק ומחפש מה להגיד. בלעתי את הרוק שלי וראיתי איך הוא מסתכל לי ישר לתוך העיניים, גורם לי לעמוד ישר. "אני יודע שעשיתי כמה דברים מטופשים בזמן האחרון.. ושהכל קורה דיי מהר וזה מוזר, אבל, אני. אה…" הוא חיפש את המילים הנכונות והעביר את היד שלו בשיער של עצמו.

"ג'ייק.."

"לא, אני צריך להגיד את זה" הוא לקח נשימה עמוקה ואז לקח עוד צעד קדימה אלי, כל כך קרוב שיכולתי להרגיש שוב את הנשימות שלו על העור שלי. "אלי.. אני ממש, ממש, ממש מחבב אותך. ואני לא מתכוון כמו בדרך בה אני מחבב את שאר הבנות, זאת אומרת.. אני כל כך מחבב אותך שזה משגע אותי. לא שכבתי עם בחורה כבר שבועות. אז כן, התנשקתי עם היילי, אבל זה לא מה שאת חושבת. איתן ביקש ממני לפתות אותה כדי להוכיח לה כמה שהיא לא נאמנה לו. היה לו חשד שהיא בוגדת בו כבר זמן מה.. את יודעת איזה קשה זה שאתה עוד מעט הולך לקולג' ויודע שחברה שלך השווה עכשיו בתיכון עם מלא בחורים שרוצים אותה… אני יכול להבין אותו וזה למה הסכמתי. ההחלטה הייתה קשה כי פחדתי שיתחילו שמועות עלינו ולא רציתי לבלבל אותך.. ידעתי שזאת הייתה טעות…"

"ג'ייק…"

"אני אוהב את הדרך בה את מתחייסת באדישות לכל דבר, אני אוהב את הדרך בה את לועסת את קצוות השיער שלך כשאת לחוצה בגלל שזה מרגיע אותך ואת לא רוצה להראות לאף אחד שאת לחוצה, כי זה מלחיץ את כולם. אני אוהב את העובדה שכשאת צוחקת זה אומר שאני באמת מצחיק אותך, כי את אף פעם לא עושה את עצמך, וזה נותן לי הרגשה טובה… אני אוהב את זה שאני יכול לזהות מתי החיוך שלך אמיתי ומתי הוא מזוייף, כי הגומות שלך מופיעות רק ברגע שהחיוך אמיתי. את לא רואה אותי כפלייאר או איזה פלייבוי אלא כאל עצמי. כשראיתי אותך עם… מייקל," הוא עשה פרצוף כשהוא אמר את השם שלו כאילו זה רעל גרם לי לצחקק. "אני ברצינות רציתי לקרוע לבחור הזה את הצורה רק בגלל הדרך בה הוא הסתכל עלייך. אני רוצה להיות איתך אלנור"

הפעם לא אמרתי כלום. המשכתי לבהות בעיניים החמות שלו כשהוא הסתכל על הפנים שלי, ניסה לחפש איזה תגוסה. אחרי כמה דקות לקחתי נשימה עמוקה. "אני לא בטוחה מה אני אמורה לעשות ג'ייק.." אמרתי רועדת בקולי. "אני לא רוצה לסיים נפגעת כי מאיזשהי סיבה אני רואה את זה נגמר רע–"

"איך את מרגישה עכשיו?" הוא אמר קוטע אותי באמצע.

"מבולבלת" הידיים שלו מצאו את המותניים שלי וקירבו אותי אליו לא משאירות מקום לאוויר ביננו. לא הורדתי את העיניים שלי משלו וראיתי שהן מסתכלות לכיוון השפתיים שלי. הוא הסתכל בחזרה אלי לפני שנשען קדימה ונישק אותי.

הפעם הנשיקה הייתה טיפה שונה מהפעם האחרונה שהתנשקנו, היא הייתה יותר רכה וממושכת. אחרי כמה שניות הוא משך שוב בחזרה אחורה.
"ואיך את מרגישה עכשיו?" הוא לחש. "כי בשבילי, זה מרגיש נכון" אני אשקר אם לא אסכים.. אני יודעת שזה לא הולך להגמר יפה במיוחד, אבל לאזעזל, אם ג'ייק ואני רוצים, אז מה עוצר אותנו? אמא שלי מיד אמרה לי לחיות בהווה, ולא לחשוב כל הזמן אחר כך 'מה היה קורה אם…'

במקום לענות על השאלה שלו, פשוט העלתי את היידים שלי לצוואר שלו ונישקתי אותו בחזרה. הוא הרים אותי, סוחב אותי למיטה ומפיל את שנינו עליה. פשוט המשכנו להתנשק כל הלילה, עד שלבסוף נרדמנו בזרועות אחד של השנייה.. הכל הרגיש כל כך נכון, שפשוט לא היה לי אכפת מכלום.


תגובות (12)

תמשיכייי מהררר
רציתי להיות ה1 מגיה עכשיו אני רצה לקרואאאאא :)

13/03/2014 21:23

וווווייי!!! איזה כיף סוף סוף ( : ( :
אני מאווושרת!!

ורק רציתי להגיד שהכתיבה שלך ממש ממש טובה!!

זהו.. יום שמח , ותמשיכי מהר P:

13/03/2014 21:29

איזה חמודיםםםם
תמשיכייייייייי דחוךףףף

13/03/2014 21:33

גאדדד זה מושלם!

13/03/2014 21:38

את כותבת פאקינג מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי עכשיו!!!!!!!!!

13/03/2014 22:33

אני עכשיו קראתי הכל וזה מושלם תמשיכי מהרררר

13/03/2014 22:44

ישששששששששששששששש
הם סוף סוף ביחד
תמשיכי

14/03/2014 13:56

תמשכיי

14/03/2014 18:22

אוייייייייייייי נושים קטנים המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך עכשיוווווו

14/03/2014 20:19

אוו מיי גאד תמשיכי דחוףףףףףף

15/03/2014 09:24

תמשיכי במיידית!!!!!!!!!!!!!!!!!
סוף סוף תודה לאללללללללללללללללללללל

15/03/2014 16:38

עכשיו קראתי את כל הפרקים שפספסתי והם היו מושלמים!!!! תמשיכי!!! אלינור וג'ייק לנצחחחחחחחחחחחחחח מה לא ברור?!?!

15/03/2014 23:27
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך