'כמו בימים שהיה ברור שרק נאהב כמו בלילות שבכינו אז ביחד..' אליאור ובר הקדמה

♥mori♥ 07/11/2014 1331 צפיות אין תגובות

התעוררתי בבוקר נכנסתי להיתקלח ועשיתי את כל אירגוני הבוקר יצאתי לחדר עם מגבת והיתלבשתי: http://www.polyvore.com/בצפר/set?id=74990552
עם חולצה לבנה של בצפר ונעלי בובה של אדידס, שמתי גם טיפה מייק אפ, רימל, קצת סומק ושמתי ליידי מליון אספתי תשיער לקוקו גבוהה סידרתי תפוני בובה, הוצאתי תאייפון מהמטען לקחתי את התיק של אדידס וירדתי למטה למטבח לשתות שוקו, ובדיוק היתקשרו אליי 'כמו בימים שהיה ברור שרק נאהב כמו בלילות שבכינו אז ביחד..' זו הייתה שירן.
אני: 'הלו'
שירן: 'איפה את קופה?'
אני: 'בבית איפה אני עוד יכולה להיות בבוקר איפה את?'
שירן: 'בדרך אלייך עוד 5 דקות אני אצלך רדי'
אני: 'טוב ביי קוף'

ניתקתי לקחתי את התיק על הכתף מרחתי עוד שכבה של אודם ויצאתי, שירן הייתה בחוץ אמרנו שלום אחת לשנייה והלכנו לכיוון בצפר ובדרך ראינו את שני ורותם אמרנו להם שלום והמשכנו לבצפר הגענו ובדיוק היה צלצול אז אני ושירן ניכנסו לכיתה י'2 שני ורותם לכיתה י'1 .היו לנו שעתיים של היסטוריה על הבוקר חפירות עם לאה המכשפה אז אני ושירן ישבנו ודיברנו בוואצאפ.

אני: 'שןשן אוף :( יש היום מסיבה ואני לא יכולה ללכת'
שירן: 'למה?'
אני: ב'גלל אחים שלי'
שירן: 'אולי תנסי לדבר איתם וניצא'
אני: א'יזה הם לא יתנו לי ואת זוכרת מה היה פעם שעברה שיצאנו'
שירן: 'כן כן זוכרת עם ההוא חחחח'
אני: 'חחחח מסכן הוא סתם היסתכל לכיוון אבל איזה חתיך הוא היה'
שירן: 'חתיך אבל עזבי שלא ימות בגלל אחים שלך ;)'
אני: 'כן אה.. את יוצאת?'
שירן: כן אבל תנסי לשכנע אותם שתצאי
אני: 'טוב אני ינסה אם כן את באה אליי היום ב7 וחצי נתארגן מאצלי וניצא ותישארי לישון אצלי'
שירן: 'טוב בובי, וואי לאה החופרת הזאת כמה היא מדברת'
אני: 'מדברת ולא מפסיקה יש עוד דקה הפסקה את באה איתי לאחים שלי כן?'
שירן: 'כן, אבל לידור גם שם נכון?'
אני: 'חחח כן ימאוהבת וגם אם לא את באה איתי ותעשי עם זה משו'
שירן: 'איזה לעשות משו הוא לא שם עליי'
אני: 'אם לא תנסי לא תדעי, טוב נו בואי'

אחרי שעתיים חופרות של היסטוריה סוף סוף היה צלצול יצאנו מהכיתה ומהבניין והלכנו למחששה איפה שאביאל ולידור הגענו לשם והיה שם אחד חתיך היו לו עיינים ירוקות מיוחדות כאלה סוג של בהייתי בו עד שהוא קלט אותי וישר הסתובבתי לכיוון של אביאל ולידור ואז הם ראו אותי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך