♥mori♥
מה אתן חושבות על הסיפור עד עכשיו? :)

‘כמו בימים שהיה ברור שרק נאהב כמו בלילות שבכינו אז ביחד..’ אליאור ובר פרק 3

♥mori♥ 08/11/2014 1478 צפיות תגובה אחת
מה אתן חושבות על הסיפור עד עכשיו? :)

– מנקודת מבט של בר –

קמתי בבוקר מהשעון החופר אחרי הרבה זמן שישנתי נכנסתי להתקלח ועשיתי את כל הארגונים של הבוקר.
ולבשתי ג'ינס שורט בצבע ירוק תרכיז מהמם חולצה לבנה מכופתרת שקושרים אותה בסוף היא הייתה טיפה גדולה הכנסתי אותה למכנס חוץ מהקדימה שלה שנשאר בחוץ ג'קט ג'ינס תואם, נעלי בובה לבנות, שלוש צמידים ירוקים ועוד צמיד גדול בצבע ירוק בהיר, ביד השנייה עוד שני צמידים מזהב טבעת זהב בצורת עוגן, עגילים ירוקות משולבות באבנים וענדתי שרשרת יפה.
התאפרתי שילבתי שתי צלליות מרחתי איילנר דק ושפיצי שעשה לי את העין בצורה טיפה חתולית, מרחתי אודם ורוד ומעליו טיפה גלוס שמתי קצת ברונזר להבליט את העצמות לחיים, סידרתי את השער השארתי אותו היום פזור, שמתי קצת ליידי מיליון לקחתי את התיק את האייפון הוצאתי מהמטען סגרתי את הדלת וירדתי למטה.
ראיתי את אביאל הוא ישב על הכיסא במטבח ושתה את הקפה שלו.
"ברי בוקר טוב, מתי חזרת אתמול?" אביאל אמר.
"בוקר טוב, באחד למה?" אמרתי גם ונתתי לו נשיקה.
"לא סתם, נו עוד פעם בר אמרנו לך כבר על הקצר הזה" הוא אמר
"נו אבל זה יפה תראה" אמרתי ועשיתי חצי סיבוב חח
"חחחח לא יעזור נו תחליפי ליותר ארוך את לא כמו כל הבנות" אמר ומשך אותי לחיבוק.
"נו אני יודעת בבקשה רק היום פליזפליזפליז" אמרתי נוותנת לו מלא נשיקות בלחי
"טוב רק היום!" אמר לי באזהרה.
"יייש תודה אבי" אמרתי לו בחיוך.
ולידור ירד למטה "בוקר טוב" בחיוך נותן לי נשיקה בראש "בוקר טוב" אמרתי לו מחייכת.
"מזה הקצר הזה בר תעלי תחליפי את לא יוצאת ככה" לידור אמר לי בטון כועס.
"אבל אבי הסכים לי" אמרתי "אבי מה הסכים לך?" הוא שאל לא מבין.
"ללכת ככה" והסתכלתי על אבי "עזוב תן לה היום וממחר היא עם ארוך!" אביאל אמר ללידור.
"כן כן ממחר" אמרתי בחיוך "טוב בסדר מחר את הולכת רק עם ארוך" לידור אמר ונאנח.
"טוב בסדר" אמרתי.
"טוב בואו" אביאל אמר ויצא מהבית לכיוון האוטו של לידור, יצאנו גם אנחנו, נכנסו לאוטו ולידור נסע לכיוון של בצפר.
שירן לא באה היום היא לא מרגישה טוב ושני גם לא באה אז היום זה רק אני ורותם, הגענו לבצפר ונכנסו הם הלכו לכיוון המחששה ואני הלכתי לכיתה בדרך ראיתי את רותם, דיברנו קצת צחקנו, וקבענו ללכת מחר לקניון במקום לבוא לבצפר.
היה צלצול כל אחת נכנסה לכיתה שלה למדנו שעתיים של מתמטיקה.
אוח אני שונאת מתמטיקה ועוד על הבוקר, סיימנו שעתיים והיה הפסקה הלכנו לשבת בחוץ במגרש עם שתי בנות חדשות דווקא חמודות אור ולירון כל אחת סיפרה על עצמה..

לירון כהן – בת 15 וחצי שיער שטני חלק עד אמצע הגב עם פוני וילון, עיניים ירוק עם קצת צהוב יפה, לא ממש גבוה באמצע כזה עגיל באף ובטבור, שזופה ורזה חבר? כן רון אין כמוהו.

אור אסרף – בת 15 וחצי שיער חום חלק עם קצת בקבוקים יפה כזה עד אמצע הגב עיניים ירוק עם טיפה אפור לא נמוכה באמצע עגיל בטבור, שזופה ורזה חבר? כן אלידור ואני מתה עליו.

רון לוי – חתיך, קוביות, שרירים, גבוהה, שזוף, עיניים ירוקות שיער שחור שמבליט את הצבע עיניים, עגיל בלשון ובגבה חברה? כן לירון כהן חולה עלייה, חברים טובים? לידור אברג'יל, אביאל אברג'יל, אליאור אסולין, אלידור אטדגי, אסי ביטון,ואלירן אזולאי.

אלידור אטדגי – חתיך, קוביות, שרירים, גבוהה, שזוף, עיניים ירוקות דבש שיער חום עגיל בלשון ובגבה חברה? כן אור אסרף חולה עלייה, חברים טובים? לידור אברג'יל, אביאל אברג'יל, אליאור אסולין, רון לוי, אסי ביטון,ואלירן אזולאי.

"'טוב אני זזתי לאחי אני לא מרגישה טוב ואין לי כוח לחפירות אז אני יקח מפתח ויזוז לבית מישהי רוצה לבוא?" אמרתי קמה מהמקום בו ישבנו.
"אני אבל אני באה אלייך היום סבבה?" שאלה וקמה גם היא.
"סבבה בואי" אמרתי לה בחיוך והסתובבנו ללכת..
"חכי אני ולירון גם באות נגיד לבנים שלום" אור אמרה, והיא ולירון קמו גם הן.
"טוב בואו" אמרתי להן, והלכנו לכיוון המחששה הם לא ראו אותנו, אבל רון ואלידור כן.
"נסיכה מה שתיכן עושות כאן?" אלידור שאל את אור "נסיך באנו עם רותם ובר היא באה לאחים שלה או משהו" אור אמרה לו ונתנה לו נשיקה וחיבוק.
ואז אליאור לידור ואביאל הסתובבו לכיוון שלנו "נו בר עוד פעם מה עכשיו? להשתחרר את לא משתחררת אז שכחי מזה וכסף אין לי אני צריך לסיגריות וכשאנחנו באים הביתה את זורקת תמכנס הזה" לידור אמר לי "תשכח מזה אתה ותביא לי את המפתח של הבית" אמרתי.
"אמרתי לך שלא, ואני יזרוק לך את השורטים שלך אם את לא תזרקי אותם" לידור אמר לי בעצבים. ואביאל התערב בשיחה "בר לכי ללמוד נו נישאר לך עוד 4 שעות."
"תעשה מה שאתה רוצה, אין לי כוח נו אבי אני לא מרגישה טוב" אמרתי לו קצת יותר בשקט.
"מה יש לך?" אביאל שאל במבט דואג.
"לא יודעת אבל כואב לי הראש וללמוד עוד 4 שעות לא מסתדר ביחד וחוץ מזה אני באמת לא מרגישה טוב" אמרתי.
"קחי כדור ותלכי לכיתה עכשיו" לידור אמר.
"אני לא מדברת איתך, אבי אתה מביא או לא?" אמרתי ללידור והבטתי באביאל בשאלה.
"תפסיקי להתנהג כמו ילדה קטנה את לא משתחררת" לידור אמר לי בעצבים
"טוב לא צריך בי" החזרתי לו גם בעצבים והסתובבתי, הלכתי לכיתה לקחתי את הדברים הכנסתי לתוך התיק והתחלתי ללכת לכיוון הבית.
הגעתי לכניסה של הבית והתיישבתי. נשארתי שם על המדרגות הסוללה של האייפון שלי ניגמרה מזמן אחרי שעה אני חושבת.
שמעתי רעש של צעדים הרמתי את הראש וכבר החשיך אני חושבת שהשעה הייתה שבע וחצי או שמונה בערב, הם ראו אותי יושב מחוץ לבית על המדרגות, לידור הסתכל עליי במבט של רוצח ואביאל גם.


תגובות (1)

הסיפור נחמד אבל יש הרבה בעיות פיסוק כלומר יש הרבה מאוד פסיקים במקומות שאין בהם צורך ובמקומות שכן אז אין פסיק. חסרות הרבה נקודות בקטע כל כך ארוך יש מקומות שצריך לשים בהם נקודות כי אז הסיפור נשמע זורם מידי ולא מובן..
סליחה אם העלבתי זה הכל רק בשביל לעזור לך לשפר את הסיפור :-) תמשיכי!

08/11/2014 08:17
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך