♥mori♥
אז.. היי די אני חדשה כאן, וזה הסיפור בין הראשונים שלי אז תרחמו ואני מקווה שתאהבו תסיפור.. שבת שלום ♥

‘כמו בימים שהיה ברור שרק נאהב כמו בלילות שבכינו אז ביחד..’ אליאור ובר דמויות

♥mori♥ 07/11/2014 1322 צפיות 2 תגובות
אז.. היי די אני חדשה כאן, וזה הסיפור בין הראשונים שלי אז תרחמו ואני מקווה שתאהבו תסיפור.. שבת שלום ♥

בר אברג'יל – בת 15 כיתה י' גרה בנתניה.
שיער חום דבש חלק עד קו המותניים עם קצת גווני שמש טבעי, עיינים ירוקת בהירות, שפתיים מלאות ומשורטטות באופן משלם, גוף שזוף, רזה מאוד לא נמוכה ולא גבוהה באמצע כזה, עגיל בטבור ובאף ילדה טובה משקיעה בלימודים תלמידה מצטיינת, אבל אני יוצאת לפעמיים עם אחים שלי מרשים לי.
ההורים שלנו בנסיעת עסקים לשנה אז אני חייה עם אחים שלי הגדולים לידור ואביאל תאומים בני 16 כיתה י"א גדולים ממני בשנה חושבים שהם גדולים ממני במליון שנה כל דבר שאני עושה או רוצה צריך לעבור אישור שלהם.
כן הם מהאחים החופרים האלה: קצר, עקבים, איפור, לא להתקרב לבנים כל זה.
חבר? אין ואף פעם לא הייתה לי אהבה, היו כמה פעמים שנדלקתי על אחד או שניים ולא קרה כלום כי יש את העניין עם אחים שלי..
חברות הכי טובות? שירן אדרי, שני אלפסי,ורותם בללי.
אנחנו יותר מסתם חברות טובות אנחנו כמו אחיות החברות שלנו היא מגיל קטן אנחנו יודעו הכל אחת על השניה

שירן ולידור? הם חולים אחד על השני אבל אף אחד לא מוכן להתחיל משהו.

לידור אברג'יל – בן 16 כיתה י"א גר נתניה.
שיער חום בהיר עם תספורת מארינס לצד, עיינים ירוקות כמו שיש לבר, עגיל בלשון ובגבה, גוף שזוף טבעי,קוביות שרירים, וגבוהה.
כדורגל, מועדונים ומסיבות זה החיים שלי מזיין וזורק, מעשן, שותה… ערס טיפוסי אהבה אמיתית? אין כולן פה שרמוטות אין היום בנות שמורות אבל.. יש את שירן חברה של אחותי היא אחת ששומרת על הכבוד שלה היא כן יוצאת למסיבות.. אבל היא לא מתלבשת זנותי או מתאפרת מוגזם היא מהבנת האלה שיש להן יופי טבעי.. טוב אני מתחיל להישמע עכשיו כמו הומו
אני שומר על בר כמו על החיים שלי אני לא יתן לאף אחד לפגוע בה.
חברים הכי טובים? אליאור אסולין, אסי ביטון, ואלירן אזולאי אחים שלי.

אביאל אברג'יל – בן 16 כיתב י"א גר בנתניה.
שיער חום בהיר עם תספורת מארינס לצד, עיינים ירוקות כמו של לידור ובר, עגיל בלשון ובגבה, גוף שזוף טבעי,קוביות שרירים, וגבוהה כדורגל, מועדונים מסיבות חי ונושם את זה מזיין וזורק, מעשן ושותה… ערס טיפוסי אהבה אמיתית? אני לא בנוי לכל החרא הזה למה שאני יסמוך על מישהי ובסוף היא תבגוד בי? אין על חיי הרווקות ולכל אלו שחושבות שהן יכולות לשנות אותי שלא ינסו.
שומר על בר כמו על החיים שלי אנחנו מחוברים קצת יותר..
חברים הכי טובים? אליאור אסולין, אסי ביטון, ואלירן אזולאי אחים שלי.

שירן אדרי – בת 15 וחצי כיתה י' גרה בנתניה.
עיינים ירוקות שיער שטני עד אמצע הגב לא הכי גבוהה אבל גם לא נמוכה באמצע כזה רזה עגיל בטבור ובאף.
חבר? אין אבל אני אוהבת את לידור והוא בטח לא שם עליי.
חברות הכי טובות? בר אברג'יל, שני אלפסי, ורותם בללי אנחנו קצת יותר מאחיות.

שני אלפסי – בת 15 וחצי כיתה י' גרה בנתניה.
עיינים ירוקות דבש ויפות תמיד מדגישה אותן בעזרת טיפה מסקרה, שיער חום חלש חלק עד אחרי הכתפיים לא נמוכה ורזה עם גוף יפה, עגיל בטבור ובאף.
חבר?אין. חברות הכי טובות? בר אברג'יל, שירן אדרי, ורותם בללי.

רותם בללי – בת 15 וחצי כיתה י' גרה בנתניה.
עיינים חומות ירוקות יופי טבעי, החיוך שלי? חיוך אלוהי שאין אחד שלא אומר לי כמה הוא יפה, שיער חום חלק עד קצת אחרי הכתפיים, לא גבוהה באמצע כזה רזה עגיל בטבור.
חבר? אין. חברות הכי טובות? בר אברג'יל, שירן אדרי, ושני אלפסי אנחנו תמיד ביחד.

אליאור אסולין – בשבילכם השם הכבוד והאגדה.
בן 16 כיתה י"א גר בנתניה.
שיער שטני בתספורת מארינס עיינים ירוקות יפות, עגיל בלשון ובגבה גוף שזוף טבעי,קוביות שרירים, וגבוהה.
מכבד בנות שמכבדות את עצמן מי שלא מכבדת את עצמה שלא תצפה ממני ליחס מיחד תגידו מה שתגידו משחק בבנות מניאק, חרא, סטוציונר זה אני ואני גאה בזה. מת על כדורגל, מזיין וזורק, מעשן ושותה… ערס טיפוסי.
אהבה אמיתית? לא מאמין בחרא הזה אבל אהבה עצמית יש.
יש לי אח קטן בן 6 הוא כל החיים שלי… הוא אוצר הדבר הכי טוב שיש לי אחרי אימא שלי.
מזה בנות שאי מכבד? לא הולכות עם קצר מידי, בלי מחשופים, בלי יותר מדי איפור,כאלה שיש להן יופי טבעי? אני ישר אומר להן להוריד תאיפור הן צריכות רק תחיוך, זה מה שיעשה אותן יותר יפות.
חברים הכי טובים? לידור אברג'יל, אביאל אברג'יל, אסי ביטון,ואלירן אזולאי אחים שלי.


תגובות (2)

מושלמי מחכה להתחלה ואני אשמח עם תקראי את הסיפור שלי :)

07/11/2014 21:29

נחמד מאוד.. אשמח אם תקראי את סיפורים שלי. בהצלחה באתר :)

07/11/2014 23:15
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך