psychominde236
אני מקווה שהמסר ברור. נ.ב. אין חשיבות להיותם הומואים, זה פשוט הרגיש לי טבעי.

כמו בסרטים

psychominde236 24/04/2015 772 צפיות 3 תגובות
אני מקווה שהמסר ברור. נ.ב. אין חשיבות להיותם הומואים, זה פשוט הרגיש לי טבעי.

אנחנו נתאהב, כמו בסרטים, זה יהיה קסום.
אני אראה אותך יושב שם, מורכז במשהו, כשלפתע תסכל עליי. מבטינו יצטלבו מהרגע הזה לעד, ונדע באותו רגע שאנחנו אוהבים זה את זה, שזו אהבת אמת.
בהתחלה נהיה כל כך מטומטמים שאפילו לא ניגש זה אל זה, פשוט נביט זה בזה מידי פעם, כשליבינו פועמים ביחד בעוצמה. למרות שאנחנו עדיין לא נכיר זה את זה, אנחנו נאהב.
לאט לאט נהפוך לחברים טובים, זה יכאב לא לעשות שום דבר, אבל ניאלץ לעבור את זה ביחד.
יום אחד אנחנו סוף סוף נעשה את זה, אנחנו נביט זה בזה שוב, כמו אז, נתקרב אחד לשני בעדינות, נעצום את ענינו, ואז אתה תרחיק אותי. אני לא אדע למה, אבל יש לך סיבה. אני אנסה לשאול מה קרה, אבל אתה תרחיק אותי והלב שלי ישבר. אבל אני אמשיך, אמשיך להביט בך במבט אוהב, ואני אחכה שתחזור אליי.
אחרי זמן מה אני אגלה את הסיבה, אני אגיד לך שזה לא משנה לי, שאני אוהב אותך. ואז זה יקרה, הנשיקה הראשונה, הרגע הכי קסום במערכת היחסי בינינו.
למחרת בבוקר, כשכולם יגיעו, אתה תתעלם ממני, אתה תפחד מה אנשים יחשבו. לא נורא, אני אסלח לך. אבל בשלב מסויים ימאס לי, אנחנו נריב ולא נדבר שוב.
מתישהו אתה תחליט לעשות לי מחווה גדולה, להוכיח את אהבתך אליי, אתה תספר לכולם. ואני, אני כבר המשכתי הלאה, אבל אני אזרוק את הכל בשבילך. אנחנו נהיה ביחד, מאושרים.
אבל אז יקרה משהו, אני לא אספר לך כלום וכשתגלה, אנחנו שוב נריב.
אתה תעשה עוד מחווה גדולה, ואני אסלח לך, אבל מהר מאוד אני אראה משהו שיגרום לי לחשוד שאתה בוגד בי, אז אני אחקור על זה מאחורי הגב שלך. כמובן ששוב נריב, שוב מחווה גדולה ונחזור להיות ביחד.
כל פעם מחדש, נשקר, נסתיר, נחשוד.
זה יהיה קסום, כמו בסרטים.


תגובות (3)

מסר ברור מאוד:)
**אפילו לא שמתי לב בהתחלה שהם הומואים, אבל לדעתי המסר הזה נכון לכמעט כל מערכת יחסים בסרטים ובספרים בזמן האחרון (עצוב).

24/04/2015 07:17

זה נשמע קצת ציני בסוף אבל בכל זאת…וואו זה כזה מדהים!!! אולי כל מערכת יחסים שראיתי בסרטים חוץ מבדמדומים פשוט נראתה איך שתיארת! ובסוף זה יוצא ממש קסום!!! שאפו !

24/04/2015 07:41

    הסוף הציני הוא בכוונה, זה בא להדגיש את המסר, שכאילו לא רק שכל מערכות היחסים בסרטים\ ספרים הן אותו דבר, אלא שהן נוראיות ולא בריאות לשני הצדדים.

    24/04/2015 13:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך