כמו עלה, את מנסה לברוח ברוח..

טולי 17/06/2017 903 צפיות אין תגובות

פרק 4- הדמייה.

"הבנת הכל?" לילה שאלה ואני הנהנתי במבט ריק מתוכן, למען האמת לא ישנתי כל הלילה, זה ישמע מצחיק אבל זה היה דייט לכל דבר ועניין. אני בחורה בת עשרים ושתיים והפעם האחרונה בה יצאתי לדייט היה בגיל שש עשרה.

*
"היי," מלמלתי בשקט והבטתי בדון שיש על הכיסא בנוחיות והביט באנשים בטיילת שהולכים וחוזרים בלי סוף.
"היי," אמר החיוך כשהביט בי ונעמד, נשק לחיי וחיכה שאשב.
"ספרי לי עלייך וילו," אמר וקרא בכינויי הידוע שלי.
"אני בחורה רגילה.. אני בת שש עשרה, בת יחידה, אבא שלי הוא איש עסקים מצליח ואמא שלי עבדה מהבית ומעצבת בגדים להנאתה עם חברה שלה, היא מתה בתאונה לפני שנתיים, זהו.. אין כל כך מה לדעת." מלמלתי בשיט וסובבתי את הטבעת על אצבע, הייתי לחוצה, מתוחה מכל בחינה אפשרית. זה היה הדייט הראשון שלי.
"ואת בתולה, בדייט ראשון שלך איתי." אמר בגסות והביט בי כאשר נשכתי את שפתי התחתונה.
"ואתה שמוק, מהשניה שנולדת ואין לזה קשר לדייט הזה." הקנטתי אותו והוא צחק, העביר את ידו השמאלית בשיערו באיטיות.
"זה בהחלט התחלה של משהו חדש וילו. אני אלמד אותך להנות מהחיים," קבע וקרא למלצרית לבוא לקחת את ההזמנה.
*

יצאתי מהרכב של לילה בעודה נוסעת לעשות שני היקפים ולחזור לבית הקפה בתור אחת שבאמת רוצה קפה.
נכנסתי לבית הקפה השכונתי החדש וחיפשתי את ליאון בעיניי, מצאתי, הוא ישב בשולחן הקבוע שלו בצד רק שהפעם במקום כיסאות היו ספות צדדיות, התקדמתי לעברו בעודו מניף את ידו וקורא למלצרית. הוא נעמד, יד אחת על מותני ונשק לחיי בקצרה, ידו השניה הזמינה אותי להיכנס לשבת מולו והנהנתי, חייכתי חיול קטן כהרגלי כאות תודה.
"היי, אני מקווה שלא חיכית הרבה." אמרתי לבסוף בשקט והבטתי בו במתיקות, מתיקות שהסתירה הרבה.
"היי, זה בסדר, הציפיה הייתה שווה את זה. את נראית מדהים," אמר כאשר בחן אותי. לא הייתי מאופרת מוגזם, בכל זאת בוקר עכשיו ואני אוהבת להיות טבעית, מרחתי אודם ורדרד על שפתיי הדקות ומסקרה כדי להאריך את ריסיי. שיערי הגיע עד לבית החזה הוא היה חלק אך פה ושם היו קצוות שיער מתולתלות, אהבתי את המראה המתוק והחמוד שזה יצרה האשליה.
"מה תרצו להזמין?" הגיחה לה המלצרית משום מקום והבטתי בליאון ואז בה, היא הביטה בו כאילו הוא הטרף שלה וליקקה את שפתיה. זרמים של עצבים עברו בגופי, אני פה.
"אני חושב שניתן לעוצרת נשימה שאיתי שתתחיל," אמר כאשר התעלם באופן מוחלט ממבטה וחיוכה, חיוך קטן בצבץ בין שפתיי וסומק טבעי עלה על לחיי האחרון שהחמיא לי היה הקורבן הקודם וגם אז המחמאה לא היה ואו.

*
"את כל כך יפה שזה כואב שתדעי, איך בחורה יפה כמוך יכולה להתגלות כשטן?" שאל בעצבים והביט בי בשנאה, הייתי רגילה למבט הזה, כאשר חשפתי את פניי ואת פניו מול משפחתו. הייתי אמורה להיות המאהבת של אדון חוליו הצעיר, אך לאחר כמה חודשים של הרבה בגידות באישתו ואף סקס אחד ניפצתי לו את האשליה והרסתי את ביתו. אישתו זרקה עליו את כל הבית, הארגטל פגע בקיר ואחת הזכוכיות פגעה בידו. שיחקתי את הקורבן כאשר לא אני הייתי אלא הוא שלא ידע מאיפה זה הגיע. בכיתי בפחד ובלחץ לאישתו המסכנה שגילתה שהוא בוגד בה מנסה לזיין אישה אחרת על מיטתה, ואילו היא, תמימה כזו האמינה שנמכרתי לאשליות כאשר זה היה שקרי. אני זו שמכרה אותן ואני בודאות לא הייתה זו קנתה.
*
"אמה?" ליאון קרא ונגע בידי כשהחזיר אותי למציאות, לדייט שלנו, למחמאות האמיתיות.
"שוקו חם עם הרבה קצפת," אמרתי בחיוך והבטתי במלצרית שהביטה בליאון.
"שמעת או שאני אחזור ואאיית לך?" זרקתי בארס כאשר הניחה פתק על יד ידו של ליאון.
"ומה בשבילך?" היא שאלה מתעלמת ממני באופן מוחלט, נשמתי עמוק מנסה להרגיע את עצביי המרוטים.
"קפה הפוך אחד סוכר, בנוסף קחי את המספר שלך ותזרקי לזבל, שאת הבקשות יביא מלצר אחר." אמר בכעס לאחר שהביט בי, מבטי התרכך בעודו מכניס את  הפתק לידה ושולח אותה בגסות לדרכה.
"אני חושבת שהתאהבתי בך הרגע," אמרתי בחיוך ובדיוק לילה נכנסה.
"מזל, כי התאהבתי מהרגע הראשון," הוא אמר בחיוך וליבי התכווץ, הוא לא יודע לאן הוא נכנס.
"ליאון," קול בחורה נשמע חזק וחיפשתי את מקור הכל, כך לילה עשתה גם והניפה את ידה כלא יודעת.בחורה נמוכה מעט רצה בקלילות לעברינו וליאון נעמד וחיבק אותה חזק. קול הודעה נשמע ופתחתי את האייפון לראות את ההודעה של לילה.
'זו ויקטוריה, אחותו.' שלחה לי והבטתי בהם מתחבקים, מתיישבים כשהם מולי.
'מה היא עושה פה? לא אמרת שהיא שוכבת עם אדון ג'ייק? מה קרה היה קשה לו לשמור עליה במיטה?' שלחתי ומצד אחד קינאתי, אני וג'ייק יצאנו בהתחלה עד שהבנו שזה בלתי אפשרי בעבודה הזו. להשאיר בחורה במיטה היה דבר פשוט בשבילו.
'מבררת,' שלחה והחטפתי מבט ונרגעתי כאשר ראיתי אותה מחייגת ויוצאת מבית הקפה בעודה צועקת בפלאפון, כנראה עליו. אידיוט.
"אמה, תכירי זו ויקטוריה אחותי הקטנה," אמר ליאון בחיוך והתרוממתי מעט ונישקתי אותה בלחי.
"נעים מאוד," אמרתי בחיוך ביישני, מנסה להרשים רושם חיובי.
"גם לי, את לא יודעת כמה לחוץ ליאון היה היום בבוקר. הוא ביקש ממני לבוא לפה להציל אותו אם ילך לו גרוע מהלחץ," היא אמרה בחיוך וצחקתי.
"פחדת ממני עד כדי כך שהתכוננת לתוכנית ב לברוח?" שאלתי בהלם, הבטתי במלצרית החצופה מתקרבת בעודה מניחה את השוקו מולי ואת הקפה של ליאון.
"אני רוצה עוד שוקו אחד אבל קר, ושלושה קוראסונים." אמר ברצינות ושלח אותה לדרכה שוב.
"אני מצטער.. כשאני בלחץ אני מפשל הרבה." אמר בשקט וחייכתי, הפעם היה תורי להרגיע, הנחתי את ידי על ידו והנהנתי.
"זה בסדר ככה יצא לי להכיר חברה חדשה," אמרתי והבטתי בויקטוריה כאשר גנבה מעט מהקפצת שלי.
"זה שלי חצופה," אמרתי ונתתי לה סטירה חלשה על ידה והיא צחקקה וגנבה את השוקולד שלי.
'שמרתי עליה במיטה טוב מאוד. את יודעת עד כמה אני טוב נכון?' ג'ייק שלח לי הודעה וגלגלתי עיניים למסך.
'כנראה נהרסת עם הזמן,' שלחתי בהקנטה וזרקתי את האייפון בתיק. מביטה ומקשיבה לויקטוריה כאשר מספרת  לי פדיחות על ליאון.
"והייתה את הפעם ההיא שהוא הביא בחורה הבייתה ושנאתי אותה כל כך שדקה לפני שהיא התפשטה נכנסתי לחדר ודפקתי לה עוגה בפנים. לא הייתה לה ברירה והיא זרקה את ליאון באותו הרגע כי הוא צחק," ויקטוריה סיפרה וצחקתי שוב, היא מדהימה. במהלך הזמן ליאון התיישב לידי, מול ויקטוריה שקרצה לו והניח את ידו מאחורי גבי כאשר ליטף אותו הלוך ושוב. ידו החסונה העבירה זרמי בכל גופי.
"תפסיק ללטף אותה היא יוצאת מריכוז," ויקטוריה אמרה והשפלתי מבט כאשר ליאון הפסיק והעביר את ידו אל ירכי מביט בי כמבקש רשות ואני הנחתי את ידי על ידו כמאשרת. הרגשתי פעימות בין רגליי ושנאתי על העובדה שגופי נמשך אליו.
צלצול קטע את מחשבותיי והוצאתי את הפלאפון מהתיק.
'גולי' התנוסס על המסך, לילה התקשרה מהמספר הבדוי שלה.
"גול היי," אמרתי והבטתי בחיוך מתנצל על ליאון וויקטוריה.
"את מאחרת בשעתיים, בואי לכאן מיד!" צעקה בפלאפון והבטתי במסך. השעה הייתה אחת עשרה, בהחלט לא שמנו לב לזמן שלנו. אנחנו ביחד משמונה.
"אני כל כך מתנצלת לא שמתי לב לזמן אני כבר מגיעה למשרד," אמרתי וניתקתי את השיחה.
"ואו, אחת עשרה.. אני חייב לעוף ממזמן אני מתנצל." אמר ונישק ללחיי.
"גם אני לא שמתי לב לשעה.. העבודה לא נגמרת לעולם אה?" שאלתי בגיחוך והוא הנהן.
"אני מצפה לראות אותך שוב," אמר בשקט והנהנתי.
"גם אני. גם אותך ויק אני רוצה שניפגש ביחד," אמרתי ונשקתי את לחייה גם.
"אל תדאגי תהיי בטוחה." אמרה ויצאתי במהירות מבית הקפה, מכוניתה של לילה נעצרה מול בית הקפה והיא הביטה בי בחיוך זומם.
"עשית את זה?" שאלה והנהנתי בראשי.
"הצמדתי את הפלאפון שלי לשליהם כך שיש לך גישה להכל," אמרתי לאחר שהיא שמה את רגלה על הגז וחייכה אליי חיוך גדול.
"עכשיו הם אכלו אותה," אמרה בחיוך וחנתה בחניה של המשרד.

"כל אחד יספר על ההצלחה שלן עד עכשיו," מונרו אמר וכולם הנהנו.
"ג'ייק" אמר ומבטינו עברו אליו.
"פגשתי אותה במועדון הקבוע שלה, הלכנו אליה, זיינתי אותה שלוש פעמים במהלך הלילה וקבוע להיום שוב." אמר בחיוך גאה ומונרו הנהן, הרעיון היה שהוא וויקטוריה יהיו סטוץ קבוע עד שהוא יגיד לה שהוא לא יכול והוא רוצה מעבר.
"וילו," אמר והביטו בי עכשיו.
"פגשתי אותו במהלך ריצה בשבת כמו שכולם יודעים, נפגשנו היום לקפה, קבענו להיפגש בערב שוב." אמרתי והבטתי במונרו שהנהן.
"לילה," מונרו אמר והבטתי בה בבלבול, היא מעולם לא השתתפה במסווה.
"נפגשתי עם פיטר, והוא נפל ברשת." אמרה ומונרו הנהן.
"מצויין."

"את מה?" צעקתי על לילה בשירותים כאשר גיליתי שהבוס רוצה נקמה יותר גדולה, את לילה במיטה של פיטר ובהריון ממנו.
"זה בסדר, הוא מזיין טוב, הוא מאוהב מעל כל הראש והוא יעשה עוד טעות," אמרה כהרף עין והבטתי בה.
"מזיין טוב?" שאלתי כלא מבינה.
"היום בבוקר כשהיית עם ויקטוריה וליאון, אצלו במשרד, פעמיים." אמרה ונשכה את שפתיה. היא לא הייתה רגילה למסווה, או לסקס. היא הייתה מתבודדת והסקס היחיד שלה היה עם האקס שלה, שמגיע פעם בכמה זמן כשלילה רוצה אותו בתוכה, גניחות אל הלילה ובסוף זורקת אותו כמו כלב עד לפעם הבאה.
"העיקר שלא תפגעי," אמרתי מודאגת והיא הבינה בי בחיוך.
"אני שולטת בהכל," אמרה וצלצול קטע אותה. 'פיטר'.
"היי," אמרה בשקט שחרמן אותו.
"תבואי למלון שנתתי לך, עכשיו. אני צריך לזיין אותך חזק כל כך שלא תוכלי ללכת אפילו דקה אחריי," אמר בקול עבה והבטתי בלילה שגנחה מעט.
"תגעי בעצמך ותגנחי, בבקשה," התחנן והיא עשתה כמבוקשו, גנחה והוא ביחד איתה.
"גמרתי, עכשיו בואי." אמר בפקודה וניתק.
"העבודה לא נגמרת, אבל זה ישתלם לראות את הכאב על פניו כשהוא יזכר בי. בן של זונה," מלמלה בשקט ומבטה נשבר כשהבינה את מעשה.
"את רוצה להפסיק?" שאלתי והיא הנדה בראשה."הוא ישלם, והוא יזכר את פניי הפעם." אמרה, מחתה את דמעותיה ויצאה מהשירותים, נאנחתי מעט ויצאתי אחריה כאשר קיבלתי הודעה מליאון.
'בואי נראה סרט,' שלח לי.
'מהיר ועצבני?'
'כן.'


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך