כמו עלה, את מנסה לברוח ברוח..

טולי 19/06/2017 578 צפיות אין תגובות

פרק 6- טיימינג.

"חרא, הלך פשוט חרא!" ג'ייק צעק בעודי מגלגלת את עיניי, הארוחה בהחלט הייתה זוועתית.
ג'ייק ופיטר לא הפסיקו לעקוץ אחד את השני עד שלבסוף ג'ייק יצא מהבית בסערה וויקטוריה התחילה לבכות שפיטר הורס לכולם את החיים, ליאון התעצבן שהוא מנסה להשתלט להם על החיים ואני ניסיתי להבליג על העלבונות הקשים שקיבלתי ליד ליאון למרות שבתוכי לא התרגשתי מהם כלל, לבסוף עזרתי לרוז עם הכלים וברחתי משם. לא נפרדתי מליאון והתחמקתי כמה שיותר.
"ואצלך וילו?" מונרו שאל והנדתי בראשי כלא רוצה לדבר על זה ונאנחתי כאשר ראיתי שליאון מתקשר שוב. לא ידעתי מה להגיד פשוט לא ידעתי, פעם ראשונה בהונאה שכולנו פשוט חסרי מילים, כוח ויכולת. אחרי הארוחה לילה יצאה לכיונו של פיטר שרצה לפרוק את עצביו, כאילו הוא ה שהיה צריך לסבול את עצמו.
"תעני לו," מונרו אמר בקשיחות, הנהנתי בראשי ועניתי לשיחה בעודי יוצאת אל המרפסת.
"היי," מלמלתי בשקט ראשונה, מחכה לשמוע את קולו.
"אני לא יודע מה להגיד. אני שונא את המשפחה שלי, הם דפוקים. חשבתי שאבא שלי ישתוק וינסה לקבל אותך, את שניכם למען האמת. מייקל עושה טוב לויק אני באמת לא מבין אותו, הוא חושב שנשאר לבד לנצח וכולם מנסים לעשוק אותנו ומתאהבים בכסף שלנו ולא באנו. כאילו אי אפשר לאהוב אותנו, והקטע הוא שאני יודע שסביר להניח שהוא הרס משהו שבקושי התחיל אבל," אמר בייאוש ונשמתי עמוק, מנסה להבין את כל מה שאמר.
"אבל.." דירבנתי אותו בשקט ושיחקתי עם העלה של אחד הפרחים.
"אני רוצה אותך ג'ונסון. אני רוצה להיות איתך יום יום, לסבול את העצבים, הייאוש, החרפון שלך, אני רוצה לזיין אותך בכל פעם שיתחשק לאחד מאיתנו, אני רוצה לראות אותך מאושרת ומחייכת את החיוך המתוק שלך. אני פשוט רוצה אותך אלוהים." אמר לבסוף בנשימה אחת והסמקתי מהאופן והגסות בה הפגין ודיבר, אהבתי את הצד הזה שבו, למרות שניסה להסתיר אותו.
"מעולה, כי גם אני רוצה אותך."

"קבענו להיפגש היום בערב," אמרתי בחיוך והבטתי במונרו כאשר הביט בי וחיוך קטן בצבץ לו, בעוד ג'ייק נאנח שוב והתייפח שנמאס לו מויקטוריה.
"אני לא מבין איך היא תמיד מצליחה לסובב את כל העולם על האצבע הקטנה ואני תמיד צריך להילחם יותר כדי להשיג משהו," קרא בקול ודפק את ידו על השולחן ובסוף את ראשו.
"כי אתה חושב בעזרת החבר שלך ואני מהראש," אמרתי בחיוך מתנשא ונשקתי לראשו.
"אם הייתי חושב בעזרתו מזמן הייתי מזיין אותך," אמר בשקט בגסות לאוזני ונישק את צווארי וברח מהמשרד.
"יום יבוא ואני אהרוג אותו." מונרו אמר בשעשוע וסימן לי לצאת, אני שונאת את שניהם.
נכנסתי למשרד של לילה כאשר החלה להריץ מספרים על המסך.
"מה זה?" שאלתי בהתעניינות והבטתי בכל המספרים.
"הלוך ושוב של פיטר בבנק, יש כל כך הרבה דברים שלא מסתדרים מבחינה חוקית שהוא יכול להיכנס לכלא לכל כך הרבה שנים, הוא מוכר משפטים. בן של זונה," אמרה בכעס ואיגרפה את ידה.
"כלב. תגידי איך באמת זה עובד לך?" שאלתי בשקט וסגרתי את הדלת ובסוף התיישבתי מולה כאשר מבטה תקוע במחשב.
"מה עובד?" היא שאלה בחוסר הבנה.
"הקשר הזה, שהוא מזיין אותך בכל פעם שהוא רוצה," אמרתי והיא הראתה לי היקי קטן על צווארה השחום.
"הוא מזיין טוב, הוא קבע לנו צימרים בצפון, אני מחכה לזה בקוצר רוח, בעיקר כשהוא יגלה מי אני בסוף. הידיעה שהוא יגלה שזאת שהוא זיין הרסה את חייו כמו שהוא הרס את שלה, תכאיב לו כל כך שהוא ינסה להתאבד ואני אעצור אותו גם אז, אבל בשביל זה הוא צריך להתמכר אליי."  אמרה בשנאה והביטה בי במבט שמעולם לא הכרתי, רציתי להיכנס לראשה ולהבין איך היא מתמודדת, בידיעה שאני לעולם לא הייתי מצליחה.
"אנחנו פחות נוכלות מפעם שתדעי, פעם זה היה מהנה, גונבים כסף, זהות ונעלמים, היום צריך ראיות להפליל במשטרה גם. ממש הפכנו לחוק בשקט." אמרה בגיחוך וצחקקתי מעט, עצוב כמה שזה נכון. אזרחים נוכלים שהופכים לחוק.

"אוקיי. אני רוצה שכל אחד ממכם יכתוב סיטואציה מאוד מאוד ספציפית שקרה לכם עם הקורבן שלכם, אפילו המיני ביותר, תפרטו מה הוא אוהב או אוהבת כדי שתדעו מה לעשות יותר, בסוף אני אשב איתכם לקרוא ונעשה סיכום קצר לפני סוף השבוע," מונרו אמר וחילק דפים ועטים, כולם הנהנו, כולל האנשים המכניים יותר, אלה שעושים מעקבים, צילומים והקלטות בכל רגע נתון.
"אני אכתוב על הסקס עם פיטר, זה כרגע הדבר היחיד שיש לנו." לילה אמרה ולקחה עט והתחילה לכתוב.
"אני לא יודע על מה לכתוב, היה לנו סקס, הרבה, אבל גם שיחות בין לבין אני פשוט אשלב," ג'ייק אמר ואני הבטתי בדף, אני וליאון לא שכבנו עדיין אבל היה כמעט, היה נגיעות שגרמו לי לגנוח וכמעט לגמור, להגיע הבייתה ולסיים זאת בעצמי. והשיחות הקטנות של הלילה עד שלוש ארבע לפנות בוקר שגרמו לי לחשק לעוד. היה ויש כל כך הרבה.
"עברו שעתיים תניחו עפרונות," מונרו אמר בקול נוקשה והבטתי בשני הדפים שכתבתי. ואו.
"נתחיל במכני, איך הולך מבחינת תצלומים, הקלטות? יש הכל?" מונרו שאל ושני בחורים הנהנו והגישו את מה שהם אספו בשלושה שבועות, שלושה שבועות אני וליאון ביחד.
"מצוין. עופו מפה," אמר.
"אני רוצה לשמוע אבל סיפורים," זאק אמר ומונרו הביט בו במבט רצחני. מונרו שנא שאנשים שלא בשטח שטח ישמעו על חיי המין עם הקורבן זה היה כדי להגן עלינו. כך עבר אחד אחד עד שנשארנו אני, הוא, לילה וג'ייק.
"מי ראשון?" מונרו שאל והביט בג'ייק שגיחך ואז הבין שמונרו היה רציני. הוא התיישב והתיישר והביט בדף.
"אז ככה, הגענו אל בית המלון ששכרתי יום לפניי, שכולם סידרו את הפנטאהוז כאילו גרתי שם במשך חודשיים לפחות," אמר והביט במונרו שסימן לו להמשיך.
"בהתחלה ראינו סרט קיטשי של דה קאפריו ולבסוף מצאתי אותנו מתנשקים על הספה בתשוקה, הנחתי יד אחת על השד שלה ומחצתי אותו, ירדתי עם שפתיי אל בית החזה ומצצתי את הפיטמה שלה בתאווה, בכל זאת הסקס האחרון לפניה היה לפני שנה, כי לא עבדתי עם מישהי ששווה זיון." אמר ושילבתי את רגליי, אני הייתי איתו לפניי שנה, אני האחרונה שלו.
"הרמתי אותה לחדרי, זרקתי אותה על המיטה, מתבונן בה באיטיות מייסרת על הדרך בה הורידה את השמלה שלא השאירה לי מקום לדמיון והיא נשארה בחזייה ותחתון, הורדתי את חולצתי איתי, ועליתי מעט, פמפמתי את גופה עליי והיא גנחה בקול, הורדתי את התחתון הקטן שלה והכנסתי אצבע לתוכה, רטובה ומוכנה לקראתי." אמר והרגשתי את דמי בוער בי. קינאתי.
"ואז שחקנו עוד ועוד וזיינתי אותה שלוש פעמים במהלך הלילה." אמר כהרף עין והביט בי שנשכתי את שפתיי. מונרו הנהן.
"תמשיך איתה לשיחות רגשניות, מתחילים להרוס את המשפחה, תגיד לה שפגשת את לילה ופיטר בצימר, קח אותה לאותו אחד, תדאג שהם יפגשו," אמר לו וללילה שהנהנה.
"וילו." מונרו אמר והבטתי בדפים.
"אהמ, רוב השיחות הם עליי ועליו, הוא מספר לי על העבודה שלו, על זה שהוא מתנדב בבית מחסה לכלבים, שהוא משכיר דירה חדשה, שהוא רוצה להתחיל ללמוד ציור, הוא סיפר לי על אמא שלו רוזלינה שהייתה מסוממת והוא מנסה לגמול אותה וכמעט מצליח," אמרתי בקצרה והבטתי בג'ייק כאשר חייך חיוך חרמן אליי והתעלמתי ממנו.
"מצויין. תתקרבו יותר, תשיגי חרא על אבא שלו." אמר והנהנתי.
"לילה," קרא והיא הביטה בדפים.
"סקס, סקס וסקס. ובשבת צימר עם מלא סקס." אמרה באושר שקרי וגלגלה עיניים.
"תתחילי להפתיע במשרד בימי רביעי כשאישתו מגיעה בשתיים עשרה תגרמי לה לחשוד." אמר והיא הנהנה.
"מצויין," שבת שלום לכולם, נתראה בראשון." מונרו אמר ויצא מחדר הישיבות.

הייתי באחת מהמכוניות שמונרו שכר ביחד עם כל הציוד, הפעם אני זו שהייתה אחראית על ההקלטות והצילום בחדרים. ג'ייק וויקטוריה נכנסו אל תוך החדר היוקרתי ששכרתי להם יומיים לפני, היא נשקה אותו באהבה והוא העביר את ידו על גבה עד שהגיע לתחת שלה ומחץ אותו והיא בתגובה נאנחה וגנחה מעט, הורדתי את האוזניות מהאוזניים, ידעתי שזה לא רק ההונאה זה הרעיון של ג'ייק להתעלל בי מסתכלת עליהם שוכבים. הבטתי בלילה שנכנסה ביחד עם פיטר והתיישבה מעליו כאשר נשקה לו על צווארו וירדה אל חזהו. זה הולך להיות שבת קשה.
'מה אתה עושה?' שלחתי לליאון, הוא חשב שנעשה משהו השבת אבל בגלל שזה תורי להיות אחראית אז אמרתי לו שקבעתי עם חברות ממזמן ושלא נעים לי לבטל.
'חושב עלייך," שלח לי וחייכתי מעט.
'ועכשיו את האמת.' שלחתי בצחקוק ונשכתי את שפתיי.
'מנסה לעבוד כמה שיותר כדי שראשון יהיה פנוי למענינו.' שלח והרגשתי את חיוכי גדל וישר מחקתי אותו כאשר הבנתי את הטעות של החיוך.
'מצוין.' שלחתי וסגרתי את האייפון.
טום אחד מהאנשי הקלטה הצביע על האוזניות והנחתי אותן על ראשי, ג'ייק הוביל את ויקטוריה אל חדר האוכל בעוד לילה ופיטר ישבו לאכול כבר כאשר ידו על פניה והיא יושבת עליו.
"שנכנס אהובה?" קולו נשמע והבטתי בטום.
"ג'ייק מודיע לנו לפני הכניסה. תתחילו לצלם ולהקליט." נתתי פקודה וטום והשני החלו לעבוד והנהנו כמוכנים.
"אני רוצה דג סלומון ולמנה שנייה שניצל עם אורז, ובשבילה סטייק עם פירה." ג'ייק אמר וחיוכו נראה על המסך.
"את פריקית של אוכל," עקץ אותה והמשחק החל כאשר כחכך בגרונו והביט בלילה שנשקה את פיטר.
"בייב אולי נלך למסעדה במקום?" ג'ייק שאל את ויקטוריה שארשת פנייה מבולבלות וחיפשה את מקור הסיבה. היא החווירה כאשר קלטה את אביה מנשק אישה שזו לא אימה ודמעות עלו בעינייה, לרגע הרגשתי כל כך רע ששנאתי את עצמי שאני כאן.
'את חושבת שבשבת בערב יהיה לך זמן אליי?' ליאון שלח וידעתי שהוא מחייך ואני קרועה בין אמה ג'ונסון שמאוהבת בו מעל הראש לויולטה הייל הכלבה הידועה לשמצה.
'כן.' שלחתי לו והבטתי בסצנה שויקטוריה עשתה ובסטירה שפיטר חטף, ביציאה הדרמטית שלה.
"שלחו לליאון את הסרטון של פיטר ולילה שוכבים ממספר חסוי." אמרתי וטום החל לפעול לפי ההוראות, הוא לחץ שלח והרגשתי את ליבי נקרע כאשר פגעתי בליאון בלי דרך חזרה.
'תוכלי לבוא.. אני מתחנן אני צריך אותך,' ליאון שלח והרגשתי את כאבי עליו.
'אני בדרך.'


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך