אני מצטערת שהסיפור הזה קצר , פשוט אין הרבה קוראות.. רציתי להתחיל סיפור חדש , אך אינני יודעת אם שווה לי, מה אתן חושבות ? :)

כמו שאתתתת-פרק אחרון

16/01/2014 935 צפיות 2 תגובות
אני מצטערת שהסיפור הזה קצר , פשוט אין הרבה קוראות.. רציתי להתחיל סיפור חדש , אך אינני יודעת אם שווה לי, מה אתן חושבות ? :)

שטום קלט אותנו מחובקים הוא כעס וטרק תדלת בעצבים שהעיר אותי ואת דניאל משינה.

מנקודת מבט של גאיה :
ווואו אני לא מאמינה שזה קרה, טום תפס אותנו מחובקים.. מה הוא עושה פה? הוא לא היה באיזושהי ארוחה? ואיך הוא ידע שאני פה? ועכשיו הילי במצב הזה. כבר יומיים שהיא בבית חולים הרופאים פוחדים שהיא תעשה משהו לעצמה ומעדיפים שהיא תישאר בבית חולים קרובה אליהם רחוקה מסכנות, טום בקושי עונה לי לטלפונים ודניאל חזר לזונות שלו.

מנקודת מבט של דניאל:
יש טום תפס אותנו מחובקים החלום שלי התגשם, זמנית חזרתי לסטוצים עד שגאיה תבין שאני האחד בשבילה.

מנקודת מבט של גאיה:
קמתי בבוקר התארגנתי בחפיף גם בקושי התאפרתי לקחתי כסף אייפון מפתחות ועפתי לבית ספר, אין לי מצב רוח לכלום.
הגעתי לבית הספר ובשער שיראל חיכתה לי , כמו שאני מאושרת בשבילה היא עם אחי וכיף להם ביחד.. סיפרתי לה מה שקרה בשבוע הזה והיא אמרה לי שאני חייבת לדבר עם טום , אזרתי אומץ והכלתי לדבר איתו מצאתי אותו במחששה הוא אמר לי שהוא מבין אותי ואמר לי שהאהבה האמיתית שלי נמצאת אי שם חח התחלתי לצחוק ואמרתי לו תודה על הכול והלכתי לחפש את דניאל דיברתי איתו וחזרנו להיות ביחד.
הנה עברה לה שנה של אהבה, שמחה, אושר,צחוקים,ובכי אני ודניאל ביחד וגם מאור ושיראל שרדו ביחד שנה חח.
טום נשאר הידיד הכי טוב של אין עליו אני מספרת לו כל מה שקורה לי והוא תמיד שם בשבילי

מנקודת מבט של גאיה:
אני ודניאל ישבנו לראות סרט במיטה שלי, הבעיה פה שדניאל בחר תסרט ואתם מתארים לכם בראש איזה סרט הוא בחר , אקשן ופעולה.. אני השתעממתי ולקחתי תאייפון של דניאל והתחלתי להצטלם דניאל הלך לשירותים ובדיוק שלחו לו הודעה לירון הזונה ככה היא כתובה אצלו.. הדמעות התחילו לרדת דניאל ראה אותי בוכה ושאל מה קרה הראיתי לו תהודעה ואמרתי לו יש לך עד 3 לעוף מפה , הוא ניסה להסביר לי , לא נתתי לו אז ניסיתי להעיף אותי בכוחות היחידים שנשארו לי ופשוט בכיתי בוקר צהריים ערב לילה ככה עברו להם יומיים שהייתי תקועה בחדר לא אכלתי לא יצאתי לנשום אוויר אפילו לבית הספר לא הלכתי ..
טום התקשר אליי לראות מה קורה איתי עניתי לו בבכי וביקשתי ממנו שיבוא אליי הוא הגיע תוך 2 דקות וטום ניצל את המצב שהייתי בו ונישק אותי היא שמה לב לטעות שעשתה והתרחקה וטום הבין מה קרה ביקש סליחה והלך ממנה , גאיה הבינה שאהבת חייה זה דניאל ולא אף אחד אחר, אבל דניאל חזרה לסטוצים שלו וגאיה החליטה להילחם עליו , דניאל אוהב את גאיה אבל פוחד לפגוע בה ומעדיף לשמור מרחק..
אחרי חודש :
דניאל רואה את גאיה צוחקת עם בנים, יוצאת נהנית ולא חושבת על דניאל בכלל ..
דניאל לא מבין ומעדיף לשכוח את גאיה ומתחיל לשתות , הוא הגיע למצב ששתה 4 בקבוקים של וודקה והתקשר להילי היא מגיעה והוא מתחיל לנשק אותה היא בהתחלה מתנגדת אבל אחר כך היא נהנית מזה גאיה מבינה שבלי דניאל היא לא יכולה לחיות היא באה לבית של דניאל עולה לחדר שלו ורואה את הילי ודניאל במיטה ערומים , היא יוצאת מהבית בבכי הילי רצה אחרייה והילי לא מוכנה להקשיב לה דניאל חושבת על מה שעשה ונכנס לדיכאון.
דניאל לא מפסיק להתקשר אל גאיה ללא הפסקה שולח הודעות ובודק כל שנייה מתי היא הייתה בוואטסאפ פעם אחרונה ומבין שפשוט היא לא רוצה לדבר איתו.
הוא מחליט ללכת אלייה הביתה הוא מתארגן לובש טרנינג שם בושם ויצא אלייה , הוא נקש בדלת והיא ירדה לפתוח לו לגאיה כבר אין כוחות היא רק בוכה היא פותחת לו תדלת והולכת לשבת בסלון והוא בא יושב אחרייה ונתחיל לנשק אותה , גאיה נענית לו והיא סולחת לו (הרי גם היא התנשקה עם טום -אז עכשיו הם פיטים)
גאיה מאושרת עם דניאל היא אוהבת אותו והוא אוהב אותו והם מאושרים ביחד :)


תגובות (2)

לא לא תשני שזה יהיה פרק 7 ותמשיכייי הכל קרה מהר מדיי אבל אם לא באלך אז לפחות תתחילי חדשש
בבקשה??

16/01/2014 08:59

אוקייי נסייכה אני יתחיל חדש :)

16/01/2014 09:10
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך