כמו שאתתתת, פרק 1

11/01/2014 882 צפיות 3 תגובות

נקודת מבט של גאיה :
בוקר, עצרתי את השעון מעורר, צחצחתי שיניים והתחלתי להתארגן לבשתי חולצת בית הספר שחורה צמודה , ג'ינס קרעים בהיר ונעלי אויינס שחורות, התאפרתי בקטנה, רימל ,אייליינר אודם ורוד חלש לקחתי את התיק האדידס השחור שלי, אייפון וירדתי למטה סימסתי לשיראל שאני מוכנה ושתגיע כבר :)
התקדמתי אל המקרר לקחתי את השוקו ושיראל סימסה לי שהיא בחוץ, יצאתי חיבקתייייי אותה ובירכתי אותה באלפי ברכות שאי אפשר לתאר !!
התקדמנו לבית הספר שנה חדשה והכול הלכנו למזכירות לראות איפה שובצנו, המזכירה אמרה שאנחנו בכיתה י'2 שמחנו מאוד והלכנו לכיתה ..
יום רגיל כמו תמיד , המורות דיברו ודיברו על הבגרויות ואני עוד שנייה נרדמתי משעמום חחח
שיראל חפרה על היום הולדת שלה ושכמה שהולך להיות כיף היום ואני חיכיתי רק לערב היא אמרה שהמסיבה ב-21:00 נגמר היום והלכנו לבית שיראל גרה שתי בתים לידי הגענו לביתה אמרתי לה ביי והמשכתי לבית שלי פתחתי תדלת וראיתי את מאור עם שני חברים שלו אושר ואבי חייכתי אליהם ועליתי לחדר הייתי קצת בפייסבוק ,ואיכשהו נרדמתי …

מנקודת המבט של מאור :
סוף סוף מסיבה כמה חיכיתי לרגע הזה עליתי לחדר להתארגן לבשתי ג'ינס בהיר חולצה של אדידס נעלים של אדידס, שמתי ג'ל בשיער בושם של וואן מיליון לקחתי תאייפון והלכתי לראות אם אחותי סיימה להתארגן, דפקתי צעקה ..
"אההה מטורפת קומי כבר 20:00" מאור אמר
"מהההההה ? קמתי מהר בבהלה לשטוף פנים ורצתי מהר להתארגן, הלכתי לארון לראות מה ללבוש, הוצאתי שמלת מיני שחורה,נעלי עקב ורוד עתיק כזה , התאפרתי רימל אייליינר עיפרון שחור אודם אדום, שמתי בושם לקחתי תאייפון :)

נקודת מבט של גאיה :
לקחתי מפתח ויצאנו לבית של שיראל נכנסנו בדלת וכל המבטים היו עליי במיוחד דניאל. אמרתי לו מזל טוב וחייכתי חיוך מזוייף, ראיתי את שיראל רצתי לחבק אותה וצחקנו כמו תמיד כמה שאני מתה עלייה !
חיפשתי בעיניים שלי את טום מצאתי אותו יושב על הספה עם כמה חברים ובמיוחד בנות (זונות) באתי אליו והוא שמח לראות אותי והתנשקנו נשיקה סוערת שלא יכלתי להפסיק אותה
קמנו לרקוד נהנינו

נקודת מבט של דניאל :
ראיתי את גאיה שלי מתנשקת עם טום מה נראה לו בכלל שהוא מנשק תאישה שלי התעצבנתי לא יכלתי לראות את זה הלכתי לשתות הכי עדיף שתיתי ושתיתי ושתיתי בלי סוף רקדתי עם בנות .
קלטתי שגאיה לבד וטום לא ליידה ניצלתי תרגע משכתי את גאיה לחדר ו…


תגובות (3)

תמשיכי

11/01/2014 13:41

תמשיכי

11/01/2014 13:41

את כותבת מדהים , להמשיך זריז !!!!!!!!!!!!

11/01/2014 14:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך