רצייתי להגיד תודה שיש לי אנשים שקוראים תסיפורים שלי , אני ממש מכבדת אותכם, תודה :)

כמו שאתתתת-פרק 5

13/01/2014 879 צפיות 2 תגובות
רצייתי להגיד תודה שיש לי אנשים שקוראים תסיפורים שלי , אני ממש מכבדת אותכם, תודה :)

נקודת מבט של טום:
מה קורה לגאיה בזמן האחרון היא מתרחקת ממני מאז המקרה שקרה אתמול כן כן שמעתי שמאור דפק מכות לדניאל יש לי הרגשה שדניאל אחראי למה שקורה.

נקודת מבט של מאור:
לא יאומן מאור שוהם התאהב?!? היא כל כך מדהימה אוף לא בא לי לפגוע בה, מה אני עושה?!
חזרתי לבית ומה אני רואה את גאיה ודניאל מתנשקים סגרתי ת'דלת הייתי מאוכזב, מה יש לה היא לא מבינה שהיא פוגעת בעצמה ובכבוד שלה …
אחרי שעה שטיילתי חזרתי הביתה ,הבית היה ריק כנראה הבן זונה הלך. עליתי למעלה להתארגן למסיבה.

מנקודת מבט של גאיה:
מה עשיתי ?? התנשקתי עם דניאל אחרי כל מה שעברתי בגללו מה עובר עליי? ממתי אני בוגדת בטום? הוא אוהב אותי אני לא יכולה לעשות לו את זה. אווף כמה שאלות הייתי קצת בפייסבוק העליתי סטטוס לילה מלא במחשבות.. סגרתי תמחשב ועליתי לישון…
ניסיתי להירדם ופתאום שמעתי את מאור מדבר בפלאפון עם חבר שלו על מסיבה..
"מסיבה? איזו מסיבה? ולמה אני לא שם?"אמרה גאיה
קמתי לחדר שלו ודפקתי בדלת ,הוא לא שמע , נו בטח שם שירים על שיא הווליום איך יישמע? פתחתי תדלת מזלי שהוא היה כבר לבוש שאלתי אותו לאיזה מסיבה הוא הולך?
" הוא אמר מסיבה וזה לא לגילך" אמר מאור הוא נשמע מבואס בקול שלו
"אמ.. הכול בסדר"? שאלתי
"כן, למה?" אמר מאור
"אפשר לשאול מי יהיה במסיבה?" שאלתי
"אם זה כל כך חשוב לך האקס שלך יהיה ובמיוחד חבר שלך, יאללה יצאתי אם את צריכה אותי אני עם האייפון" אמר מאור

מה מאיפה הוא יודע שאני שואלת ספציפית על דניאל ,אולי הוא ראה את הנשיקה שלנו, כי כשהתנשקנו שמעתי דלת נטרקת , אני חייבת לברר.. הלכתי לחדר נכנסתי למיטה ונרדמתי..

המסיבה:
רקדנו,שתינו, צחקנו וכמו שאומרים החיים הטובים , וואלה הייתי מסטול רצח , פגשתי את טום
"טום מה קורה אח שלי?" מאור שאל
"הכול טוב אחי , מה איתך?" טום אמר
"וואלה החיים יפים כששותים וצחק" מאור שאל
"הא ועוד משהו, שמור על חברה שלך כוסראבקק מתנשקת עם בנים אחרים ואתה כאן נהנה?" מאור אמר
"מההה? עם מי התנשקה?" טום שאל
"כאילו שאתה לא יודע."מאור אמר
טום הלך מהמסיבה מבואס…

המשכתי לרקוד ולשתות וראיתי את דניאל כל הזמן צמוד לאיזה משיהי.. לא ידעתי מה לעשות מצד אחד הוא לא מעניין אותי אבל מצד שני הוא פוגע באחותי רגע אחד מנשק אותה ורגע אחד מתמזמז פה עם בנות, באתי הבאתי לו בוקס לבטן וחתכתי הביתה.

נקודת מבט של דניאל:
כנראה שתיתי יותר מידי ונמרחתי על מישהי במסיבה לא זוכר הרבה… רק תשם שלה ליטל ניראלי, משום מקום מאור בא והביא לי בוקס והלך לא הבנתי מה קורה לו. העדפתי לעוף לבית מכל היום הזה , נכנסתי הביתה והיא ישבה שם, מה היא עושה פה?!?!


תגובות (2)

תמשיכי

13/01/2014 05:38

תמשיכי

13/01/2014 06:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך