אשמח אם תגידו לי מה לשפר, זה הסיפור הראשון שלי. ותגידו את האמת, אהבתם?

כמעט כמו בכל בוקר

26/04/2014 823 צפיות 6 תגובות
אשמח אם תגידו לי מה לשפר, זה הסיפור הראשון שלי. ותגידו את האמת, אהבתם?

היום כמו בכל בוקר התעוררתי מחלום מתוק עליו, חלום בו אנחנו יחד בחוף הים…
אבל כמו בכל בוקר אני צריכה להבין שזה רק חלום להתעורר, להתארגן להתלבש יפה, לשים את השרשרת, זאת שאני הכי אוהבת כי הוא הבאי לי אותה ליום הולדת 16. וללכת לבית ספר במחשבה העצובה שעוד מעט אני אראה אותו הוא יגיד לי בוקר טוב אני אסתכל בעינים שלו, אבל הוא לא יבין עד כמה אני אוהבת אותו. אני מוכנה לעשות הכל למנענו אבל הוא לא מבין…אז כמו בכל בוקר הגעתי לבית הספר עליתי לקומה השניה, נכנסתי לכתה שלי ורציתי להתיישב ליד החברות שלי כמו בכל בוקר. אבל היום הוא כבר היה שם, וזה מוזר כי הוא כמעט תמיד מאחר והיום הוא ישב במקום שלי למרות שהוא יושב בקצה השני של הכתה, והיום הוא אמר לי בוקר טוב כמעט כמו בכל בוקר אבל הוא התקרב אלי…כל כך קרוב שהרגשתי את הנשימה שלו על הלחי שלי. ובעוד רגע לפני שהספקתי להבין עד כמה אני מאושרת, הרגשתי את השפתיים שלו על שלי. זאת הייתה הנשיקה הראשונה שלי, הראשונה והכי מושלמת שאפשר לחשוב עליה חברות שלי הסתכלו אלינו הממומות כשהוא שאל אותי "רוצה שנלך היום לסרט" עמדתי המומה, לא יכולתי למצוא מילים מתאימות אז פשוט עשיתי כן עם הראש ואז הוא נישק אותי שוב, עוד נשיקה שגם היא הייתה מושלמת.


תגובות (6)

וואו ההתחלה (חחח עד שהוא התקרב אלייך בסיפור), זה ממש החיים שלי! סיפור מדהים! ממש אהבתי!

26/04/2014 13:11

ממש ממש אהבתי :) דירוג של 5 ♥♥♥♥♥

26/04/2014 21:05

    המון תודה, מה את חושבת על הסיפורים האחרים שלי? אני רוצה לשמוע כמה שיותר דעות, ולשפר את הכתיבה והדעה שלך ממש חשובה לי

    26/04/2014 21:08

מאוווד אהבתי! אהבתי זו לא מילה.. אני אחשוב על מילה אחרת ואחזור אלייך(;
מושלם!!

26/04/2014 22:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך