skyler222
פרק ארוך!!! אני יודעת, מקווה שתאהבו ;) , מחכה לתגובות שלכן/ שלכם ! :) יום טוב

"כן המפקד." פרק 10- "חשופה ופגועה." (+18)

skyler222 21/12/2015 2696 צפיות 15 תגובות
פרק ארוך!!! אני יודעת, מקווה שתאהבו ;) , מחכה לתגובות שלכן/ שלכם ! :) יום טוב

המבטים שלנו לא חולפים, הוא הגורם .. הוא גרם למשפחתי למות.

המפקד ממשיך להסתכל עלי ומנסה לומר משהו שיתקן את המצב,, אך המחנק בגרונו עוצר אותו מלדבר. הנחל זורם בחוזקה בצידנו ואני עושה לא עם הראש במהרה, עיני מוצפות בדמעות.
אני הולכת צעדים ארוכים אחורה.
"בבקשה יסמין." הוא מתקדם אלי אך אני רצה.
מנסה לגרום לריצה להשכיח את מה ששמעתי.
להשכיח את הכאב שבטני מרגישה,
להשכיח את הכאב בראשי,
להשכיח את הזיכרונות,
להשכיח את הנשיקה של אמא לפני שאני יוצאת מהבית,
להשכיח את אחותי הקטנה שתמיד נתנה לי הרגשה שאני שווה משהו,
להשכיח את אחי הגדול שתמיד שמר שאהיה מוגנת בשריון עבה,
ולהשכיח את הבן אדם החשוב לי מכל.
אבא.
העיניים שלי מתחילות להתערפל ואני מסתכלת אל הצדדים, מבולבלת.
הנפש שלי כבר לא רוצה להיות כאן, אני רוצה את אבא.
אני רוצה את אבא ..
~~~

העיניים שלי נפקחות לאט, אני רואה במטושטש ושומעת עמעומים של קולות.
אני ממצמצת בעייני ונאנחת בכאב, כואב לי הגבה והיד, ואני מתחילה לקבל תמונה כוללת בעייני.
אני רואה את מייקל מולי ונאנחת בשלווה, תודה אלוהים.
"תודה שבאת." הקול שלי צרוד ואני מחכת בגרוני. לאחר כמה שניות אני מבינה שאני בחדר של המפקד והעיניים שלי נפקחות, אני מושכת את עצמי אחורה ומייקל תופס בלסת שלי.
"זה בסדר יסמין. אני לוקח אותך. אין לך מה לחשוש." הוא אומר בקול בטוח, אני מסתכלת עליו ומהנהנת לאט.
אני מושכת את הרגליים שלי מהמיטה וקמה לאט, מייקל תופס במותני, התיק לי כבר ארוז והוא לוקח אותו על כתפו הרחבה, אנחנו יוצאים מהחדר של המפקד.
אני שולפת את הפלאפון מהכיס שלי ורואה 24 שיחות שלא נענו ממייקל, ו4 שיחות שלא נענו מדודה.
אני מרימה את עיני ורואה את המפקד מולי, מסתכל עלי ואז על מייקל.
"בבקשה תשארי יסמין." הוא מכווץ את עיניו ומניח יד על הכתף שלי, ריח חריף של אלכהול מגיע מפיו ואני מטה את ראשי הצידה שלא יגיע בי.
מייקל מזיז בחטף את היד שלו ומסתכל עליו, "כרגע אתה לא המפקד שלי. חבל אם תעשה את זה עוד פעם אחת." מייקל מסתכל עליו בתקיפות.
המפקד מסתכל עליו לכמה שניות וצוחק מעט, הוא מתקרב אל מייקל ומסתכל לו בעיניים.
"מייקל." הוא עוצר לכמה שניות " יש לך מזל שאני שיכור. אם לא הייתי שיכור ממזמן הייתי מכניס לך את הראש לתוך החור של התחת שלך." הוא אומר בקול מפחיד ואני מושכת את מייקל אלי, רוצה אותו קרוב אלי.
מייקל מתעלם ומחזיק חזק יותר בתיק שלי, אנחנו עוקפים את המפקד ויוצאים מן הבית.

אנחנו יוצאים מן המעלית של המלון ומתקדמים אל החדר, מייקל משאיר אותי צמודה אליו ואוחז בי,
הוא כלכך גבוה.
הוא מעביר את הכרטיס ואני מושכת באף שלי, הדלת נפתחת לאט ואנחנו נכנסים לדירה יוקרתית.
אני מצליחה להבחין ברהיטים יוקרתים אך לא מתעסקת עם זה יותר מידי. אני רק מחפשת את המקלחת.

אני כבר חצי שעה מתחת למים הרותחים, אך שום דבר לא מזיז לגופי.
אני מחבקת את גופי עם הידיים והראש שלי מוטה כלפי מטה כאשר השיער מעל פני,
אני לא מצליחה לחשוב חוץ מזה שזה כלכך הכה בי.
אני שומעת דפיקות ממש חזקות על הדלת ונבהלת, מייקל פותח את הדלת ואני יושבת צמודה לקיר.
"יסמין." מייקל אומר, אני מרימה את עייני אל מייקל שעם היד על פניו,אני מסתכלת עליו.
"יסמין, את בסדר?" הוא אומר שנית.
אני קמה לאט מהרצפה וסוגרת לאט את הזרם מים, אני מתקדמת ערומה אל מייקל ומניחה את ראשי בין חזהו, הדמעות מתחילות ליפול ומייקל קופא לכמה שניות, הוא מניח את ידו לאט על גבי ומחבק אותי בעדינות.
"בבקשה יסמין, תסבירי לי מה קרה." הוא לוחש באוזני, מה שגורם לי לבכות יותר.
הוא נאנח מעט ומלטף את השיער שלי לאט.
"בואי לישון יפיופה." הוא לוחש לי ולוקח לאט חלוק מהמתלה, עוטף אותי בו ואני מחזיקה בו.
"חמש דקות אתקלח ואבוא. חכי לי." הוא נושק את ראשי ואני עוצמת את העיניים לאט.
כלכך זקוקה לאהבה.
אני יוצאת לאט מן המקלחת והוא סוגר אחריו את הדלת.
אני מסתכלת מסביב לדירה ועוטפת את עצמי יותר. אני מתקדמת אל החלון הגדול, מזיזה באטיות את הווילונות ורואה את תל אביב הגדולה, האורות, אך השעה כבר 04:30 בבוקר, החושך כבר נגוע בטיפת אור עם כוכבים נוצצים.
אני מביטה בכוכבים ומזילה דמעה נוספת על אמא, ועוד אחת על שקד, ועוד אחת על מייקל, ועוד אחת גדולה על אבא.
אתה חסר לי אבא.
אני בוכה עוד ונוטלת את פני בידי, בוכה אליהן ולאחר כמה שניות מתקדמת אל המיטה הגדולה.
אני מסירה מעצמי את החלוק ונשכבת במיטה הגדולה, גופי חשוף וגם כן ליבי.
אני חשופה, שבירה, ופגועה.
גופי מתוח על המיטה הגדולה, הדלת מן המקלחת נפתחת.
אני פוקחת את עייני בעדינות ורואה את מייקל יוצא מן המקלחת והאדים אחריו, הוא נראה כלכך מעורפל וסקסי כשהמגבת רופפת על עצמות האגן הרחבות והשריריות שלו.
אנחנו מסתכלים על אחד השניה והוא מתקדם אלי לאט, אני מהנהנת אליו באטיות וכהוא מגיע אל קצה המיטה, מסתכל בעיני, ורוקן אל המיטה באטיות.
כל דבר חזק מימני כרגע.
מייקל מניח בעדינות את היד הגדולה שלו לצד השכמות שלי, אני מסתכלת על הדמות הגדולה שמעלי ומעלה את פני באטיות אליו.
אני מנשקת ברכות את השפה התחתונה שלו ועוצמת את עיני באטיות, הוא מעביר את היד שלו מהשכמות אל העורף שלי ומחזיק בי. אנחנו מתנשקים ברכות ואהבה.
עם ידו השנייה הוא שולף את המגבת הרופפת ממותניו וחודל לנשק אותי.
הוא מסתכל לי בעיניים לכמה רגעים ואני מרגישה שהוא מנסה לוודא שזה בסדר. הוא מרכין את ראשו מטה ומנשק בעדינות את החזה שלי. פטמותיי מתזקרות ויוצאת לי צווחה קטנה, הוא ממשיך להעביר ברכות את לשונו המיומנת על הפטמה הזקורה שלי ואני מרגישה את חמימות ירכיי.
הוא יורד מטה ומנשק את בטני הצרה, כשהוא יורד לאגן שלי נשמתי כבר לא הדוקה, אני מעלה אליו את חלקי התחתון כמה שיותר למעלה והוא מבחין בתשוקה שלי כלפיו.
הוא ממשיך לנשק ולאחר מכן מעביר לשון ארוכה ומענגת.
אני גונחת קלות ותופסת בשערו החלק, הוא עולה חזרה אלי ונושק אותי בתשוקה, אני מרגישה את הבליטה החזקה והגדולה שלו בין רגלי, ואני פותחת באטיות את הרגליים.


תגובות (15)

פרק יפה!!!! כמו תמיד:)תמשיכי מהר!!

21/12/2015 15:16

    חחחחחחחח איך הספקת לקרוא כלכך מהר!!
    תודה רבההההה

    21/12/2015 15:17

מדהים!!!!! אני פשוט מאוהבתתתת

21/12/2015 15:57

    תמשיכי דחוף!

    21/12/2015 15:58

    את מדהימה.
    את לא מבינה כמה זה משמח.
    תודה!

    21/12/2015 15:59

מה הקשר מייקל?? מה הקשר????????
רק ג'ונתןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21/12/2015 16:06

    *המפקד,
    חחחחחחחחחח סתם

    21/12/2015 16:11

כפרה על מייקל ????????תמשיכיי

21/12/2015 16:53

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חמודה!
    תודה!

    21/12/2015 20:06

אימלה לרגע קראתי שזה פרק אחרון ונבהלתי …
תקשיבי קראתי את כול הסיפור[ לא שהוא ממש ארוך ] והוא ממש מהמם …
תמשיכי מהר פליז , אחד הסיפורים היפים שיש באתר הזה..

21/12/2015 20:26

    איזה תגובה מחממת!!!
    כלכך כיף לשמוע את זה את לא מבינה כמה
    תודה רבה!!!

    21/12/2015 20:36

תמשיכייייייי

21/12/2015 20:32

    ממשיכההההה

    21/12/2015 20:37

פרק מעולה.
מחכה להמשך!

21/12/2015 21:51

    תקבל המשך.

    21/12/2015 21:56
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך