skyler222
הפרק הזה ללא ספק מוקדש לאיילת. ועכשיו, מה אתם אומרים?;) והבנתם את הכוונה של הכותרת? מחכה לתגובות שלכם! תאמרו לי כמה אתם בשוק מ1 עד 10. לילה טוב :) !!!

"כן המפקד." פרק 24: " 2 קולות גבריים"

skyler222 11/01/2016 1631 צפיות 36 תגובות
הפרק הזה ללא ספק מוקדש לאיילת. ועכשיו, מה אתם אומרים?;) והבנתם את הכוונה של הכותרת? מחכה לתגובות שלכם! תאמרו לי כמה אתם בשוק מ1 עד 10. לילה טוב :) !!!

אני מביטה בגבר מולי וממצמצת בעיני בשוק.
המון דברים קרו לי בחיים, אבל אף אחד לא בא אלי ביום בהיר ושילם לי על שמלה 500 דולר.
"לא אדוני." אני אומרת בעדינות בחיוך ומחכת בגרוני, לוקחת את השקית שלי בעדינות מימנו בשביל להחזיר אותה והוא מביט בעיני.
"זה 500 דולר." אני אומרת בחיוך קל אליו, מצליחה לשחק את המשחק שלי ושולטת בפרפרים שמשתוללים בבטן שלי ברגעים אלו.
"את יפיפייה.." הוא אומר בכיווץ גבות, בוחן את פני ואני נעשת אדומה עוד יותר ויוצא לי צחקוק.
"תודה." אני מביטה למטה ומתלבש על פני חיוך מתבייש, שונאת את עצמי ככה, כלכך אישה.
הוא מסתכל עלי לעוד כמה רגעים ומוציא מהר ברשלנות כרטיס ביקור ועט מהכיס של מכנסי החליפה שלו,
כותב כמה מילים ומושיט לי בחיוך רחב.
הוא מכווץ את עיניו וממשיך לבחון אותי לשניות אחדות בחיוך, "את לא תצטערי." הוא מחייך אלי, לא מזיז את מבטו מימני, אני מטה את ראשי אל הצד הצדדי של הכרטיס ביקור ורואה רחוב.
"אני.." אני מנסה להשכיל וטניה קוטעת אותי.
"היא תבוא, עלי." היא אומרת בבירור ונותנת לי מכה בכתף, אני צוחקת ממבוכה ומסתכלת בעיניו.
חיוך מתפרס על פניו והוא מהנהן אל טניה ומסתכל עלי שוב, כאילו אני הבחורה הכי יפה שראה מאודיו, בהערצה כזאת.
"נתראה בערב." אני אומרת בטון ברור עם ביטחון, הוא מחייך חיוך קטן וצדדי, מסתובב ויוצא מהחנות.

אני מביטה בעצמי במראה בחיוך ומהנהנת.
"את נראת כלכך טוב.." טניה מסתכלת עלי מהצד, עוד עם הבגדים של הצהריים מהחנות, בוחנת את כולי.
אני עם חצאית שחורה מיני שמחמיאה לרגליים שלי עם העקב האפור שמותאם בצורה מושלמת לסוודר הארוך והגדול שנראה עלי רחב בצורה יפה.
טניה עשתה לי צמה ארוכה בגבי שמגיעה לי הגב התחתון ונראה מסורבל בצורה פשוטה ויפה.
השפתיים שלי צבועות בשפתון בצבע גוף מאט והעיניים שלי מובלטות עם צלליות מעושנות בצבעים נועזים שגורמות לעייני להראות יפות ממה שהן עם המסקרה הטובה של טניה.
אני מסתכלת על המראה לעוד כמה שניות ומסתובבת לטניה, מתיישבת לצידה ומסתכלת על רגלי, חיוך קטן עולה על שפתי ואני מרגישה את בטני רוקדת אך ליבי מתעקש להשאיר אותי אדישה וכאובה.
טניה מסתכלת בעיני ומחייכת אלי חיוך עדין ויפה, היא מזכירה את אלה כלכך.
(חברה של יסמין מהצבא)
"את חייבת לשחרר ג'סמין." היא מניחה יד על הברך החשופה שלי.
"אני באמת מתרגשת טניה." אני מרימה את מבטי אליה והיא מבחינה בחיוך שלי
"אבל חלק בי כל הזמן מזכיר לי שנטשתי את האנשים שלי." אני אומרת בלחש.
מבטה כועס והיא מכווצת את גבותייה, "אישה!" היא אומרת בהומור וגורמת לי לצחוק.
"את עשית את הטוב בשבילך." היא מצהירה.
"את לא יכולת להיות עם המפקד שלך אהובתי.." היא אומרת בלחש.
היא נשארת בשקט לכמה שניות ומסתכלת בעיני , "היו מגלים את זה והוא היה נכנס לכלא, והחיים של כולם היו נהרסים." היא מצהירה ואני מהנהנת בראשי, בטבעיות.
"את חייבת להבין שאת עשית את הבחירה הנכונה. בשבילך ובשביל גו'נתן." היא אומרת עם החיוך האופטימי שלה ואני מביטה בחברתי הטובה,
שכל פעם מצליחה אותי מחדש.
"זה הזמן שלי." אני אומרת וטניה מהנהנת אלי.
"לעבור הלאה." היא אומרת ברכות ואני מהנהנת אליה.
אני מרגישה את גופי משתחרר וליבי גם כן הוא,
זמנית.

אנדרו עוצר מול המסעדה המבודדת והענקית, אני מסתכלת על כרטיס הביקור של העורך דין שמחכה לי במסעדה.
"זה כאן." אני מהנהנת בחיוך שלא יורד משפתי ומביטה באנדרו שבוחן אותי.
"אם 500 דולר היה מה שגורם לי להשיג אישה כמוך.." הוא אומר ובוחן את פני,
אני מסתכלת בעיניו בעדינות ויודעת מה אני עושה לו.
כלכך מייקל מצידך אנדרו.
אני פותחת לאט את הדלת של הרכב ויוצאת, סוגרת בעדינות את הרכב והוא נוסע במהירות ונותן חריקה מסוכנת אל הכביש המהיר.
אני מסתכלת על הכביש לכמה רגעים ומסובבת את גופי אל המסעדה הכפרית והיוקרתית שמולי.
אני מבחינה בה לכמה שניות והולכת בצעדים אטיים ואלגנטיים במדרכה שמובילה אל המסעדה.
מסביב דשא בריא וירוק עם סוג של כיכר שבתוכו יש מזרקה שמסביבה מלא ורדים גדולים בצבע בורדו של האודם של טניה, כלכך יפים.
אני מגיעה אל הכניסה ועומד בצד שומר עם רשימה,
הוא בוחן אותי קלות ומסתכל עלי, הוא מסתכל חזרה אל הרשימה ומתקשה לא להסתכל עלי, אני מניחה יד על העורף שלי והוא מתעסק ברשימה.
"אני אדאג לך מכאן." קול גברי מהרקע אומר ואני מרימה את מבטי אליו,
אלוהיי.
הוא לבוש בחולצה לבנה מכופתרת עד לאמות, ומכנס שחור של חליפה ו העיניים הכחולות שלו בוהקות בגלל התאורה הכפרית והנעימה של המסעדה.
הוא מבחין בי וחיוך קטן עולה על שפתיו היפות, הוא מסמן לי להיכנס ואני מרגישה את כל גופי מתוח.
אני נכנסת לאט לבפנים ואני מרגישה חלק מהאנשים שמבחינים בי, כולם כלכך מטופחים ונראים פנסי כלכך.
הרבה עיניים בוחנות אותי ואני לא מבינה למה אנשים כלכך מסתכלים עלי.
יש מצב משהו מלוכלך לי על הבגדים.
הוא מניח לי את היד על הגב התחתון ומושך אותי אל השולחן שלנו שליד החלון הגדול שמקיף אל המזרקה היפה והמרהיבה, הוא נראה כלכך בטוח בעצמו ורק אני לחוצה.
"קרה משהו?" הוא שואל באי הבנה ואני מושכת את הכסא אחורה, מתיישבת לאט ומסתכלת עליו בלחץ.
"למה כולם מסתכלים עלי, הבגדים שלי מלוכלכים או משהו?" אני אומרת בלחץ אטומי.
אני מותחת מעט את החולצה הרחבה שלי ומנסה לראות אם המסקרה הארורה של טניה נמחרה עלי.
"אלוהים." הוא צוחק צחוק מתגלגל ואני מרימה את מבטי אליו, פני נאדמות ואני מרגישה באי נוחות, ידי מונחות על הברכיים שלי ואני משחקת בחצאית שלי בלחץ.
כל הכבוד יסמין, מצליחה להרוס את הסיכוי היחיד שלך לגבר כזה.
"את מקסימה אותי." הוא מתוודה ואני מכווצת את עיני בחוזקה, מנסה להבין את הגבר הזה.
"כולם נועצים בך מבט כי את הדבר הכי יפה שדרך להם אי פעם על הרצפה הארורה של המסעדה הזאת." הוא אומר ועיני נפקחות למה שהוא אומר, ליבי צונח עד לתחתונים מאמירתו.
"וזה כלכך יפה שאת בכלל לא מבינה את זה." הוא מסיים ובוחן את פני ומהנהן בשלילה בחיוך.
אני מסתכלת בעיניו ולא יודעת איך להגיב לדבריו, אבל הלב שלי מגיב מהר מאוד.
אני מחייכת ומסתכלת מטה וצוחקת מאמירתו, מגרדת מעט בעורף ומסתכלת לרגע על השולחנות שמסביבנו, אני מבחינה בברמנים שמסתכלים עלי בעודם מנקים את הכוסות בבר.
"זה מחמיא לי." אני אומרת ואז מסיטה את מבטי אליו, מחייכת חיוך וגם כן הוא.
"לואי." הוא מושיט אלי יד ואני באה להרים את ידי מהברכיים שלי.
"גו'נתן." אני שומעת קול גברי בא מין הצד ולוחץ את ידו של לואי,
אני מסיטה את מבטי ורואה את גו'נתן לצידי.


תגובות (36)

שוק! הלם מוחלט!

11/01/2016 21:43

אני חסרת מילים

11/01/2016 21:44

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מעולההההה

    11/01/2016 21:44

אוומיגאדדד אוומיגאדדד תודה לאל!!סוף סוף זהו עכשיו רק שיחזרו להיות ביחד!!ג'ונתן החמוד את לא הולכת להשאיר אותו בלי יסמין!!לואי חמוד אבל אין על ג'ונתן:)!!את חייבת להמשיך ומהרר

11/01/2016 21:57

    חחחחחחחחחחחחח אני מטורפת עליך.

    11/01/2016 21:58

פאק, ענק!! תמשיכייייי

11/01/2016 21:59

    חחחחחחחחחחחח תודה!!!

    11/01/2016 22:01

גדוללללללללל!! איך התגעגעתי לגונתןןןןןןןן

11/01/2016 22:03

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אכן כן,
    כולנו!

    11/01/2016 22:05

אומיגאד וואט דה פאק, סוף סוף חשבתי על משהו דומה אבל לזה לא ציפיתי באלוהים הפתעת אותי. עכשיו היא תיהיה עם גונתן והכל יהיה מושלם בעולמה של יסמין לא גסמין יסמיןןןןן

11/01/2016 22:16

    חחחחחחחחחחחח אם את אומרת את זה….

    11/01/2016 22:21

או מיי פאקינג גאד ! מה. הולך. פה ?! אני וואו בלי מילים באמת !!!!! את תותחית מחכה ליום שתוציאי ספר ואני יהיה בין הראשונות שיקנו ! את מוכשרת ברמות !!!!!

11/01/2016 22:32

    אומייגד את לא מבינה איזה חיוך את כרגע העלת לי.
    את באמת לא מבינה.
    כלכך כיף לשמוע ואני ממש מעריכה את זה!

    11/01/2016 22:36

מושלם תמשיכי

11/01/2016 22:42

    תודה!
    אוהבת אותך:)

    11/01/2016 22:44

חחחחחחחחחח בנייה גדולה בסוף. היה כיף

11/01/2016 22:58

    מי אוהבת אותך מיייייייי

    11/01/2016 22:59

אוקי זה היה הלם מוחלט , הצלחת ליצור הפתעה מרתקת ..עכשיו אני מחכה יותר בהתלהבות לפרק השני , למרות שרציתי שיקרה בין לואי לבינה משהו !!!!!!! :(

11/01/2016 23:07

    חחחחחחחחחחחחחחחחח
    חכי אבל
    לא לקפוץ למסקנות,
    יכול להיות שהיא תהיה עם לואי בסוף

    11/01/2016 23:11

לאא לואי!!! רק ג'ונתן! היא וג'ונתן צריכים להיות ביחד כי הם מושלמים!!! כל.כך.מושלם!!!!!!!!! תמשיכי דחוף אני בהלם ממנו, נכון הוא חיפש אותה מהרגע שהיא עזבה?? נכון היא הולכת לעזוב את הכל בשבילו? נכון את הולכת לגרום לי לקפוץ משמחה נכון?????

11/01/2016 23:36

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תצטרכי לחכות ולדעת <3

    12/01/2016 00:20

לא ציפיתי לסוף כזה,שאפו כל ההפתעה.
מחכה להמשך ❤❤❤

12/01/2016 00:55

    חחחחחחחחחחחחחחחח כיף לשמוע, תודהההה

    12/01/2016 07:51

אומיגד.
עכשיו זה יגיע הרגע שהיא תדמיין את זה וזה בכלל לא קרה ואני אשנא אותך לכל משך חיי.
אל תעזי לעשות את זה בבקשההההההההההההההההההה
אני רוצה לראותתתתתתת ושתארי אותו כבר אני מתגעגעת אליווווווו

12/01/2016 08:00

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני צוחקת בקול בגללך!
    ולא היא לא מדמיינת, אין לךך מה לדאוג

    12/01/2016 14:59

את מהממתתת דיי זה גאוניייי אני פשוט בלי מילים והפה שלי לא נסגררר זה ממ

12/01/2016 09:59

    חחחחחחחחחחחחחח דיייי כמה שכיף לשמוע!!!

    12/01/2016 14:59

20 . אני ממש בשוק חייבת המשך עכשיו , כמו שאת מבינה כנראה מכמות התגובות שזה אחד הסיפורים היפים שיש פה .
בבקשה תמשיכי מהר..

12/01/2016 10:24

    אומיגד אני כלכך שמחה לשמוע את זה מימך.
    תודה רבה ואני נורא נורא מעריכה את זה

    12/01/2016 15:00

סיפור מדהים, המשיכי כך!!

12/01/2016 22:19

    דייייייי איזה כיף לקרוא את זה!
    תודה!

    13/01/2016 08:48

אני בהלם! תמשיכי!!
את כותבת בצורה מושלמת!

12/01/2016 23:32

    איזה כיף לקרוא הודעה כזאת,
    תודה רבה לך.
    מעירה את זה.

    13/01/2016 08:49

דה פאק למה עצרת תמשיכייייי די זה כזה סיפור מושלםםםם????????

13/01/2016 23:49

חחחחחחח תודה רבה!!!!

14/01/2016 09:56
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך