סיפורונת
פרק 1 לעונה, מקווה ש - ♥

כנפיים – עונה 2 פרק 1

סיפורונת 11/08/2013 800 צפיות 3 תגובות
פרק 1 לעונה, מקווה ש - ♥

פיצ'ו עלה על הארון שלי והתכרבל בין האבק שנאסף שם מזה כמה שנים .
כן, אני מתעצלת להגיע לחלק הזה של החדר שלי ואני מודה בזה .
בקרוב יהיה יום השנה לקבלת פיצ'ו השובב, ואני ואמא שלי כבר חשבנו על רעיון בשבילו, אבל ראשה של אמי היה במקום אחר, יום ההולדת ה – 18 שלי מתקרב .
נשכבתי על המיטה שלי ובהיתי בתקרה, והנייד שלי רטט על קבלת הודעה חדשה .
" אהיה בבית שלך בעוד שעה, תהיי מוכנה, זה חשוב "
הנחתי את הנייד שלי על השידה ונאנחתי " אוי פיצ'ו .. " הזנב הארוך שלו שבקצהו הוא לבנבן צץ ממעלי הארון, זה נראה מצחיק כל כך, וגעגועים לאבי הגיעו אליי, הוא תמיד היה לוקח זנב של חתול לא אמיתי ומתחבא מאחוריי משהו ואז עושה כאילו יש שם חיה שבאה לטרוף אותי, אני זוכרת עד כמה הייתי מבוהלת מהזנב ומתחבאת מתחת לשמיכה, כולי רועדת . וכשאבא שלי היה מבין שהוא הצליח להבהיל אותי מספיק, הוא הכניס את ראשו לשמיכה ועשה כזה " קו – קו " ואני תמיד הייתי צורחת והוא היה צוחק, וזה נהפך למשהו קבוע שהוא צריך לעשות לי, ועד שהוא עזב הוא היה עושה לי את זה, וכשהתבגרתי הייתי צוחקת יחד איתו והיינו נזכרים בילדות שלי .
בזמן שבהיתי בתקרה פיצ'ו הצליח לקפוץ מהארון ולעלות על המיטה שלי ולהתכרבל בין זרועותי .
ואז קמתי ונזכרתי בהודעה, שאני צריכה להיות מוכנה בעוד שעה .
פתחתי את הארון שלי ולכסנתי את מבטיי אל שקית אפורה שהייתה עמוק בארון שלי, ואז הוצאתי אותה ומצאתי שם שמלה שקניתי לפניי כמה חודשים, יום לפניי שפאץ' טס .
אז קצת פרטים על מה שקרה : אחריי אותו יום שאבא של פאץ' הופיע בחדר שלי ( באותו יום שקיבלתי את פיצ'ו ממנו ), פאץ' נאלץ לטוס לכמה חודשים לאיטליה – שם רוב המלאכים גרים או נמצאים לרוב, הוא הציע לי לטוס איתו אבל סרבתי מרוב טיפשותי, וכך אני מחכה שיחזור כבר כמה חודשים .
את הסיבה שבשבילה הוא טס ? לא הייתה ידועה לי אבל פאץ' אמר שיסביר לי הכל ברגע שיחזור והוא ניתק קשר לכמה חודשים אחריי שטס .
~ אחריי שעה ~
שמתי גופיה וחצאית, עקבים, בושם אנג'ל, את הנייד והחטפתי ליטוף לפיצ'ו שחיכה לי על השידה שבכניסה ויילל, לחשתי לו " אמא תכין לך כבר אוכל, אני חייבת לזוז "
מה שהייתי סקרנית במיוחד זה שההודעה הגיעה ממספר חסוי, ועניין אותי מאוד מי זה והחלטתי לא להבריז למי שזה לא יהיה .
וכשיצאתי ראיתי את ..
" פאץ' ! " לכמה שניות עמדתי קפואה במקום המומה ואז כשחזרתי למציאות רצתי אליו וחבקתי אותו, הוא נראה שונה – הרבה יותר גברי, משהו השתנה בו והוא נעשה מושך יותר .
" התגעגעתי אלייך מאוד " שמעתי את קולו אחריי הרבה זמן שנמשך כמו נצח שלא שמעתי אותו .
" גם אני אלייך " לחשתי ואז הוא התרחק ממני ונשם עמוקות " יש לי הרבה הסברים בשבילך, תוכלי להיכנס לאוטו ? "
הנהנתי והוא פתח לי את הדלת ונכנסתי פנימה וכמה שניות אחריי זה הוא ישב במושב הנהג שהיה על ידי, התניע את האוטו ונסע .
" אז איך קראת לחתול ? "
" פיצ'ו "
" למה פ'יצו ? "
" הוא עושה הרבה אפצ'י, ורציתי לשלב את אחת האותיות מהשם שלך כדי להיזכר בך, אז הגעתי לשם פיצ'ו, וזה שם ממש חמוד "
פאץ' צחקק ואני גלגלתי עיניים " מה מצחיק ? "
" בחיים לא שמעתי כזה שם "
" זה אומר ש .. "
" השם הזה מדהים . התכוונתי שבחיים לא שמעתי כזה שם כי הוא מיוחד "
חייכתי ואת שאר הנסיעה העברנו בשקט עד שהאוטו חנה בחניית חוף הים .
" בחוף הים פאץ' ? רציני ? "
" אני צריך להראות לך משהו, וזה הזמן וזה המקום, בואי "


תגובות (3)

תמשיכי, עכשיו, במיידי.

11/08/2013 13:06

תמשיכי. עכשיו!
או. שאת. מתה!

11/08/2013 13:12

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11/08/2013 13:31
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך