סיפורונת
מצטערת על העיכוב הענק, אני לא נמצאת בבית וקשה לי לעלות פרקים ..
אז הפרק מוקדש לכל הקוראים המדהימים של הסיפור ♥

כנפיים – עונה 2 פרק 2

סיפורונת 16/08/2013 940 צפיות 4 תגובות
מצטערת על העיכוב הענק, אני לא נמצאת בבית וקשה לי לעלות פרקים ..
אז הפרק מוקדש לכל הקוראים המדהימים של הסיפור ♥

פאץ' הוביל לאחת מהמערות שיש בחוף הים, והיו בתוכה הרבה נרות .
גלגלתי עיניים " פאץ' .. אתה חייב לי הסברים .. לא באנו לכאן כדי להתנשק או משהו "
הוא נראה מאוכזב " אני יודע .. אבל לא ראיתי אותך כמה חודשים " הוא התקרב אליי והזיז שערה מפניי " את לא מבינה כמה התגעגעתי " ואז הוא רכן ונישק אותי .
התנתקתי ממנו והסתרתי את החיוך שעלה על פניי " בסדר, עכשיו להסברים ? "
פאץ' הנהן וסימן לי שאשאר במקום שלי אבל הוא המשיך ללכת לפנים המערה .
עקבתי אחריו במבטיי כשהוא בדק שם משהו במשך כמה דקות ואז כשחזר אליי אחז בידי והוביל אותי פנימה . היה שם מעגל סלעים והחלטתי להתיישב על אחד מהם ולהתעסק בלנקות את הסלע מגרגירי חול וכשהתיישבתי סוף סוף ראיתי את פאץ' עומד מולי בלי חולצה .
" כן אני מקשיבה " שמתי רגל על רגל והבטתי בו .
" אני צריך שתנשקי אותי "
" ולמה זה עוזר ? "
" פשוט תעשי את זה וזהו "
התקרבתי אליו ונישקתי אותו, הוא ליטף את שעריי תחילה ואז עבר לתמוך בי בגב ואז הוא התנתק ממני בעיניים עצומות ולקח נשימה עמוקה .
ראיתי את כנפיו נפרסות אבל הפעם הנוצות שלו היו אפורות, הדבר צימרר אותי מעט והיססתי אם לגעת בהם אבל פאץ' עצר אותי והבנתי שהוא לא רוצה שאעשה את זה .
" זוכרת את הפעם הקודמת שנגעת לי בגב ? תעשי את זה שוב "
הנהנתי ועקפתי אותי כדי להגיע לגבו .

" למה הופעת שם ?! "
" אני לא יכול לתת לזה לקרות .. אתה לא מבין ?! אתה יכול למות מזה "
" מה ? " פאץ' צחק ואביו גלגל עיניים .
" אתה עוד צעיר מכדי להבין "
" אתה בן אדם ! אתה לא יודע כלום ! " צעק עליו פאץ' ואביו לקח נשימה עמוקה והמשיך " אתה לא מבין למה אמך מתה ? היא לא מתה בגלל שהרגו אותה .. היא מתה לבד "
פאץ' הביט בו המום " זה לא יכול ! זה עוד אחד מהשקרים שלך ! "
" לא פאץ' הפעם זה לא – "
" תמיד היית משקר לי ! היית בוגד באמא ויוצא עם נשים אחרות ! לא היה לך אכפת בכלל מאמא ! אז למה שאאמין לך הפעם ?! כדי לחשוב שפתאום אתה אכפתי כלפיי ? "
" לא בשביל זה באתי עד לשם . אמא שלך מתה כי בגדתי בה, והייתי בן אדם ולא הבנתי את זה "
" היא לא יכולה למות מבגידה "
" הכנפיים שלה נפרסו לראשונה כשראתה אותי, זה אומר שהיא הפכה למלאכית כי היא התאהבה "
פאץ' הניד בראשו " זה לא יכול להיות . אתה עדיין בן אדם ואתה עדיין – "
" אני אחד מהמלאכים הבכירים פאץ' " פאץ' הרים אליו את מבטו ואביו המשיך " אתה צודק, לא הייתי אבא טוב, וגם הייתי בוגד באמך באופן קבוע, ואתה לא מבין עד כמה הצטערתי על הטעות הזאת . כשהמלאכים הבכירים שמעו על כך רוב ההצעות היו מוות עבורי, אבל בסופו של דבר הם החליטו שאהיה מלאך ואסבול את שארית חיי על מעשי . תבין פאץ', מלאכים נעשים בצורה שונה, ואתה נעשת מלאך מכך שהתאהבת בה, היא פרסה את כנפייך, ואם היא תבגוד בך, או שתתאהב באחד אחר .. אתה תמות "
פאץ' נראה חיוור " והפעם איזה מין הוכחות יש לך ? " הוא נעשה להישאר יציב אבל הוא כל הזמן התנדנד מצד לצד ולבסוף נפל על הכסא שהיה שם והשתעל .
" לא הייתי בא ואומר לך את זה סתם . כמלאך בכיר אני רוצה לתקן את כל הטעויות שאני יכול עדיין לתקן, ואני לא רוצה לאבד עוד מישהו אז פאץ' – "
" לא רגע שאני אבין – אתה מצפה ממני שאפרד ממנה ? אתרחק ממנה ?! אני לא יכול להיות מלאך בגלל כל המעשים שעשיתי – "
ואז אביו הוריד את חולצתו ופרס את כנפיו הגדולות, פאץ' הביט בו המום .
" אתה מאמין לי עכשיו בן ? "

הורדתי את אצבעותיי מגבו וביטני התהפכה, פאץ' באמת יעשה את זה ? הוא יאמין שאבגוד בו ?
הוא הסתובב אליי והבטנו אחד בשני במשך כמה שניות בלי דיבורים .
" אתה לא באמת מאמין לזה נכון ? "
" למלאכים בכירים יש יכולות של לראות עתיד ו – "
" ואם הם משקרים ?! ואם העתיד שהם רואים לא נכון ?! "
" אוור הם לא – "
" אני אוהבת אותך ורק אותך ! " נסוגתי לאחור וניסיתי לעצור את הדמעות שעלו בעיניי .
פאץ' הביט בי אבל לא הצלחתי לפענח את המבט על פניו " אוור .. " הוא צעד לעברי אבל אני המשכתי להתרחק .
" אני לא מאמין לו, בבקשה תעצרי "
עצרתי במקומי והוא המשיך להתקרב אליי " אני אוהב אותך " ואז הוא רכן ונישק אותי, אבל הפעם בתשוקה, בלי שום היסוסים . כנפיו עטפו אותי וצבעי הנוצות שלו הפכו מאפור ללבן .
" למה הנוצות שלך שינו צבע ? "
" לא שמת לב לזה אבל אחריי הנשיקה הראשונה הם השתנו .. "
דמעות התחילו לזלוג מעיניי " אוי מלאכים למה את בוכה ? "
ניגבתי כמה דמעות ומלמלתי " אני .. אני לא יודעת "
הוא חיבק אותי " אני משתגע מאהבה כלפייך, בבקשה אל תבכי "
חייכתי חיוך קטן ומאושר ואז פאץ' התנתק ממני במבט כועס וצעק לי " אוור רוצי ! "


תגובות (4)

תמשיכיייייי

16/08/2013 03:19

המשך, עכשיו, ברגע זה.

16/08/2013 04:00

:) :) :)
תמשיכי…
(אני עדיין מלאה בקומדיות רומנטיות אז עכשיו אני מעופפת, מאהבה, ומהסיפור, ומהחיים, ומהכל!!)

16/08/2013 07:36

מושלםםםםםם תמשיכיייייי

15/10/2013 10:18
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך