סיפורונת
היי ♥
איבדתי טעם בסיפור השני שאני כותבת " השכן שלי הוא החבר שלי ?! " אז רוב הסיכויים שאתחיל סיפור חדש והרבה יותר מעניין :)
פרק קצר אני יודעת אבל אני אפצה על כך בפרק הבא D:

כנפיים – עונה 2 פרק 4

סיפורונת 19/08/2013 1300 צפיות 2 תגובות
היי ♥
איבדתי טעם בסיפור השני שאני כותבת " השכן שלי הוא החבר שלי ?! " אז רוב הסיכויים שאתחיל סיפור חדש והרבה יותר מעניין :)
פרק קצר אני יודעת אבל אני אפצה על כך בפרק הבא D:

מהפרק הקודם :
——————–
הוא הוריד את החולצה שלו והמשיך לנשק אותי, ואז ידעתי לאן זה מוביל וניסיתי לעצור אותו מלנשק אותי אבל לא הצלחתי . הוא התחיל להוריד מחולצתי ולא נתתי לו אבל הוא המשיך להתעקש .
ואז שמעתי ניפוץ חלון והתנתקתי מפאץ' ושנינו הפננו את מבטנו אל המקום שממנו נשמע הרעש .

פרק 4 :
————-
" מה זה היה ?! " צרחתי ופאץ' השתיק אותי, הוא היה עדיין בלי חולצה ומזה היה ברור שאם אין אף אחד שם בחוץ שמנסה להיכנס, הוא ימשיך במה שעצר . הוא התקרב לחלון והציץ החוצה, ואז התנפל עליו משהו והפיל אותו לאחור .
" האנה ! " פאץ' צעק וזיכרוני היה מעורפל – האם אני מכירה מישהי בשם האנה ?
הבן אדם שהתנפל על פאץ' הוריד את מסכתו השחורה ונראו פני נערה מוכרות .
" אוי פאץ' אתה לא תכעס עליי על החלון נכון ? " היא ציחקקה וליטפה את חזהו, נעצתי בה מבטים והחלטתי להתערב, גיחכתי בגרוני ושניהם הפנו את מבטיהם אליי .
" הו שלום לך אוור, מצטערת על זה שהפרעתי " אמרה בתמימות וקמה מפאץ' וניערה את ידיה .
" מה את רוצה ? " שאל פאץ' והאנה נכנס למטבח וראיתי אותה שותה מבקבוק הקולה שפאץ' מיהר לחטוף ממנה " צאי מהבית שלי, עכשיו " .
האנה נראתה מאוכזבת " אתה לא רציני " וראיתי את פאץ' אוחז בידה וגורר אותה ליציאה .
היא נעצרה בכניסה והסתובבה אליו " נעשית גברי יותר פאץ' .. חתיך יותר .. " היא בחנה אותו וחייכה חיוך קטן, אבל פאץ' גלגל עיניים ופתח את הדלת " תצאי " הורה לה והיא הנידה בראשה .
ואז פאץ' תפס בידה והוציא אותה החוצה וסגר מיד את הדלת .
" מה זה היה ? " שאלתי ופאץ' התקרב אליי ומשך אותי אליו .
" בטח אבא שלי שלח אותה, הוא תמיד העדיף את האנה " פאץ' נאנח והניף את ידו לעבר החלון וכמו קסם החלון חזר להיות כפי שהיה .
השפלתי מבט לשפתיו וחיכיתי לרגע שבו הוא ימשיך את מה שעשה .
" אפשר להמשיך איפה שעצרנו ? " פאץ' חייך אליי ובלי לחכות לתשובה חזר לנשק אותי .
התנתקתי ממנו " אני עייפה, אפשר ללכת לחדר ? "
פאץ' קרן מאושר, הוא ניסה להחביא את האושר שלו ממה שאמרתי הרגע ורק הנהן וליווה אותי לחדר וראיתי שעל המיטה הייתה מונחת הכותונת שלי . חייכתי חיוך מבויש ומלמלתי " מיד חוזרת " ולפניי שהלכתי ראיתי רק את חיוכו המקסים והמושך .
כשחזרתי הוא ישב על המיטה והפנה את מבטו לבחון אותי וכשסיים משך אותי עליו והפיל את עצמו לאחור . " את כל כך יפה אוור שזה כואב " לחש ואני השפלתי את מבטיי וחייכתי חיוך קטן .
פניו התקרבו לפניי ושפתיו נחו על שפתיי, היה רגע של היסוס ואז הוא התנפל עליי בנשיקה והתגלגלנו על המיטה והוא היה מעליי, ידיו עברו בשעריי והחלו לרדת לכיוון חולצתי ושם נעצרו .
הוא החל להוריד את חולצתי והפעם – הרשתי לו .

כשפקחתי את עיניי הייתי מחובקת בזרועותיו של פאץ' וקרובה לחזהו והוא עדיין ישן, והוא נראה כל כך חמוד כשהוא ישן .
נשקתי למצחו ותקעתי מבטים בתקרה וחיכיתי שהוא יתעורר .
שמעתי אותו נאנח והפנתי אליו את מבטו, הוא הצמיד את ראשו לצווארי ופקח את עיניו ובלי לומר מילה נשק לצווארי וחייך אליי .
" הפעם אני התעוררתי ראשונה " חייכתי אליו בחזרה והוא הנהן .
" אתה נהנה מלחבק אותי מתוך שינה ? " שאלתי וציפיתי לשמוע את קולו בפעם הראשונה היום .
" לגמריי " ענה והתנתקתי מחיבוקו והוא החליט להתיישב ועשיתי כמוהו .
" אז מה אנחנו עושים היום ? "
" אני חושב להתאמן על היכולות שלי, אבל .. "
" אבל מה ? "
" אבל חלק גדול בתוכי לא יכול להפסיק לחשוב עלייך "
גלגלתי עיניים " אבל אם לא תתאמן אז לא תוכל להגן עליי "
" גם נכון "
הוא קם ממקומו ואני זחלתי אל קצה המיטה, שם הוא תפס אותי והרים אותי על זרועותיו וככה הוא לקח אותי למטבח .


תגובות (2)

תמשיכי
ואני מזה רוצה פרק 5 מהשכן שלי הוא החבר שלי

19/08/2013 10:32

פרק מטריד OO
(שהוא הוריד לה את החולצה)

19/08/2013 10:45
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך