כנפיים – פרק 14 ( פרק ארוך שכתבתי הרבה זמן, תכנסו לקרוא ! ) ♥

סיפורונת 24/07/2013 724 צפיות 2 תגובות

מהפרק הקודם :
——————-
" מי זה היה ? "
" ידיד מהכיתה "
" והוא רק ידיד ? " הוא הרים גבה ותקע בי מבט שואל .
" אממ ידיד קרוב "
" מאיזה בחינה ? "
" אנחנו מתנשקים, אבל אנחנו לא זוג "
הוא מצמץ המום " אז טכנית את עדיין רווקה "
" כן אני כן "
" אני .. אה .. חושב שאלך .. אבל שתדעי שההצעה לארוחת ערב מחר עדיין בתוקף " הוא קרץ לי והתחיל ללכת ואז צעקתי לו " היי חכה רגע ! "
ואז הוא הסתובב וחייך " כן ? "
" יש מצב לארוחת צהריים ? "
הוא לא היה מרוצה אבל הוא הסכים .
שתיי ארוחות ? ביום אחד ? תהרגו אותי כבר .

פרק 14 :
—————
" אווררר ! "
" הו, היי אלינור, איך עם ברנדון ? "
" זה לא משנה, מה קרה בינך לבין דרק ?! ואיפה היית יומיים שלמים ?! חיפשנו אותך ! ודרק ממש ממש דאג לך "
ליכנסתי את מבטיי אל דרק שנשען על הלוקרים בקצה המסדרון והביט בי ובאלינור, על פניו נלבשה לה הבעת דאגה ואכפתיות, הו דרק, לי אתה לא תמכור תמשחקים שלך .
" העיקר שעכשיו אני בסדר " סיננתי ופתחתי את הלוקר שלי בתנופה, מזל שאלינור עמדה מאחוריי ולא מצדדי . " מה קרה לך אוור ? למה כל היד שלך – " היא תפסה בידי המומה ואני שיחררתי אותה באותה דקה מהאחיזה של אלינור ונעצתי בה מבט נוהם .
בבקשה שתפסיק לשאול שאלות, בבקשה, בבקשה בבקשה .
" תוכלי בבקשה לעבור לעניין שלך ושל ברנדון ? "
" הא כן, אם את רוצה . אנחנו יוצאים כזוג "
" הממ, מזל טוב "
" תודה ! אני כל כך מתרגשת ! " ואז היא קפצה עליי בחיבוק ואני רק הנהנתי " כן כן, ברור מה שתגידי "
" מה עובר עלייך אוור ? זאת לא אותה אוור שהכרתי, את יודעת לפניי כמה ימים היית שונה לגמריי "
כמה ימים . עוד יומיים ליום הגורלי, ואפילו לא ראיתי עדיין את פאץ' וכבר עברו שניי שיעורים, הוא מבריז?
" ראית את פאץ' ? " העברתי נושא והתחלתי לחפש אותו במבטיי .
היא הנידה בראשה " הוא לא כזה מעניין . הוא ממש מוזר, אבל הוא בוהה בך כמו כלבלב מאוהב "
גלגלתי עיניים והיא המשיכה " אוי אלוהים, אל תגידי לי שאת אוהבת אותו עכשיו, דרק יתחרפן מקנאה, את לא אוהבת אותו נכון אוור ? "
החלטתי לשקר " לא, ברור שלא "
היא חייכה ונשמה לרווחה " וואו פתאום נבהלתי, אז אולי נצא לדאבל דייט היום ? "
" לא, את יודעת שזה לא הקטע שלי " עוד שקר . היא עיקמה את מבטה ונאנחה " אוף, היה יכול להיות לנו כל כך כיף ביחד, רציני את לא יוצאת כבר איזה 4 שנים "
עכשיו היא נשמעה כמו אבא שלי, נזכרתי בנייל .
" אווקי אז אני ארבע שנים לא יוצאת ? את רוצה להרוג אותי ? "
" תתני לדרק צ'אנס, באמת הוא בחור ממש חמוד והכל ואני חושבת ש – "
" שמה ? שהוא צריך לאנוס אותי בבית שלי ?! "
מבטה הפך ממתחנן להמום " מה ?! הוא אנס אותך ?! "
" כמעט "
" אוי אלוהים, עכשיו אני מבינה למה את כל כך עצבנית . מצטערת, היית צריכה לומר קודם "
טוב לפחות בזה לא שיקרתי . נאנחתי בהקלה וראיתי איך אלינור רותחת מזעם " חכי חכי מה יהיה לו " היא החטיפה לו מבטים כעוסים ואני נגעתי בכתפה " היי, תירגעי זה לא יעזור לנו "
" טוב רק שתדעי שברנדון ממש לא כזה "
" מאיפה לך לדעת ? בנים הם בנים " אבל את זה אמרתי רק בלב .

בשיעור השלישי שלחתי לפאץ' הודעה : " איפה אתה ? "
" אין לי בגדים יפים להיום בערב, לא יצאתי הרבה זמן כבר "
" ומאז גדלת ? "
" ( סמיילי צוחק ) כן ממש מצחיק אוור, אני רוצה להפתיע אותך, וכל הבגדים שלי, סליחה רובם ( אני בודק תוך כדי ) הם בייסיק, דרך אגב, הגיעה תשובה מתחנת הבדיקה ? "
חייכתי אל המסך ואפילו ציחקקתי מעט " כן, יש מצב "
" יש מצב שאת יוצאת איתי היום ? "
" לא, כן, זאת אומרת לא התכוונתי לזה "
" כן הבנתי למה התכוונת "
לקחתי נשימה עמוקה ורשמתי " בסדר אני אלך איתך היום "
" וגם תתני לי הסבר על אתמול "
" וגם אתן לך הסבר על אתמול "
" לאסוף אותך מבית הספר ? "
" אני אשמח "
" אני מקווה שאחת החברות שלך לא תתקע מבטים באוטו שלי, אני שונא שעושים לי את זה "
" אתה יודע, שגם אני עשיתי את זה בהתחלה "
" אבל אותך אני לא שונא, טוב את מקרה חריג "
חייכתי וסגרתי את הנייד שלי וחזרתי להקשיב לשיעור .

נכנסתי לאוטו של פאץ' ( ובהחלט כמו שפאץ' שיער כולם תקעו מבטים ברכב שלו, והוא ממש התעצבן על זה ) והוא בירך אותי לשלום בנשיקה .
" התגעגעתי אלייך " הוא אמר והתחיל לנסוע .
" המממ כן אני מנחשת ככה "
הנייד שלי רטט, הודעה ממספר לא מוכר .
" היי אוור, אני לא יודע מתי את מסיימת את הלימודים אבל בכל מקרה שלחתי את ההודעה . ניפגש ב " ג'קס " בשלוש . – נייל "
פאץ' החטיף מבטים לנייד שלי " אבא שלך ? "
חייכתי " אה כן " שקר, שקר, ושקר .
" את משקרת " והוא השאיר את מבטו בכביש .
" הו כן אתה צודק . אי אפשר להסתיר ממך כלום, זה מאיזה מישהו שאבא שלי מנסה להצמיד לי "
" אני לא מרוצה מזה "
" כן גם אני לא "
" ואם הוא יתחיל לגעת בך ? אפילו לי לא נתת לגעת בך "
" כן נתתי "
" שקרנית "
משכתי בכתפיי " לא היית צריך להתאהב בשקרנית, בעיה שלך "
הוא דחף לי מרפק ואני דחפתי לו חזרה .
" מצטער, זה לא בשליטתי "
" מה לא בשליטתך ? "
" זה שאני אוהב אותך "
צחקתי ואז פאץ' דילג נושא " את תתני לי לגעת בך יותר ? "
" למה הכוונה ? "
" את יודעת למה הכוונה "
" אני לא יודעת " אבל אני רוצה בזה .
" את צודקת, שאלה מטומטמת, אנחנו אפילו לא זוג " וחבל שכך .
" כן זה נכון "
בהיתי בו וראיתי שהוא מחייך, מה שמשך להתקרב אליו עוד יותר ולהביט מקרוב יותר בחיוך שלו .
" אוור מה את עושה ? "
ליטפתי את החזה שלו וחייכתי גם, חיוכו נמחק, אוף מבאס .
" אוור אני בנהיגה "
" רע לך שמפנקים אותך בזמן הנהיגה ? "
" את מוזמנת לעשות את זה בזמנים אחרים אבל לא עכשיו "
נהמתי בכעס ופאץ' צחק ואז הוא עצר ליד הבית שלי " הגענו "
ואז הוא התרכז בי ולחשתי " אתה יכול לנשק אותי ? "
" רק כי ביקשת עכשיו לא "
" אין לי קורא מחשבות אבל אני חושבת שאתה רוצה בזה "
" אני אוהב את צורת החשיבה שלך "
" גם אני אוהבת אותה "
פאץ' צחק ואז כשנרגע אמר " רעה, את פשוט רעה "
ואז הוא נישק אותי וידיו ירדו מראשי וירדו להן מטה . עצרתי אותו והתנתקתי ממנו " לזה אתה עוד צריך לזכות ביושר "
הוא רגז וברגע מבטו התחלף במבט רגוע " אל תדאגי, אזכה ואף ביותר בזה "
קמתי והרגשתי נגיעה במכנס שלי ואז בעטתי בידו של פאץ' והוא צרח " אווקי בסדר בסדר ! "
שנינו צחקנו ואז הוא יצא מהאוטו וסגר אותו " אתה מלווה אותי ? " שאלתי מופתעת והוא חייך " רק אם את מרשה "
" אני אעביר את זה לבדיקה "
" תדלגי על השלב "
ואז הוא משך אותי אליו ושפתיי התנגשו בשפתיו, והוא ניצל את זה כדי לנשק אותי .
הוא התנתק ממני וליווה אותי בשקט עד הבית שלי, ואז נשען על פתח הבית וצפה בי פותחת את הדלת.
ואז הוא החטיף לי עוד נשיקה ולחש לאוזני " אני מחכה לך היום, אל תאכזבי אותי "
חייכתי ואז שמעתי רטט של הודעה בנייד שלי, וזה קרה אחריי שפאץ' התרחק ונכנס לאוטו ונסע .
" היה קשה לבחור בגדים, נאלצתי לדפדף במגזינים שלך "
זה היה מפאץ', נעצתי מבטים במכוניתו המתרחקת ושמעתי בראשי את צחוקו המתגלגל .

חצי שעה לפניי שלוש קיבלתי הודעה מנייל : " אני יבוא לאסוף אותך בשלוש "
" אין בעיה " החזרתי לו כשתשובה והוא החזיר לי סמיילי שמח .
הייתי כבר מוכנה לגמריי בעשרה לשלוש .
שמלה בצבע תכלת, נעלי עקב, בושם, סדרתי את השיער בגולגול ואספתי אותו בצמה ונעזרתי במדריך באינטרנט, שמתי שרשרת תואמת וחיכיתי בסלון .
בשלוש בדיוק הפעמון בדלת צלצל, זה בטח נייל .
פתחתי וראיתי את נייל בבגדים ממש יפים, והוא גם עשה משהו בשיער, הוא נראה מושך מהפעם הקודמת שנפגשנו .
" היי " הוא מלמל ואני החזרתי ב " היי "
" שנלך ? "
" כן " חייכתי אליו ושמעתי התראת הודעה מהנייד שלי " רק רגע "
סגרתי את הדלת והרגשתי את ידו של נייל עוטפת את מותניי, הזזתי אותה בחזרה אליו ומלמלתי " מצטערת, אני לא כל כך אוהבת שנוגעים בי "
ההודעה הייתה מפאץ' : " אמרתי לך, אני לא אוהב שנוגעים בבחורה שלי "
בחנתי במהירות את המקום סביבי וקיוויתי לראות איפושהוא את פאץ', אבל הוא לא נראה בשום מקום .
" מה ? איך אתה .. ? " שלחתי לו כתשובה .
מיד הופיעה לי הודעה על המסך : " אני יודע הכל, יש לי יכולות "
חייכתי לנייל שהלך לידי והוא חייך אליי בחזרה, הבנתי שכל הזמן הזה שדיברתי עם פאץ' בהודעות, הוא בהה בי .
כשהגענו למקום מלצר נחמד הראה לנו את המקום שלנו, זה היה ליד החלונות שלהם, שעוטרו בווילונות .
המקום היה באווירה של יוקרה, הטפט של הקירות היה במין צבע יוקרתי כזה יחד עם איזה ציור יוקרתי, מה שהוסיף לאווירה . מיששתי את בד המפה שלנו ( מצטערת, זה לא מנומס במיוחד אך אני אוהבת לעשות את זה ) והבד היה נעים במיוחד, כלומר שהוא עלה הרבה, וזה עוד משהו שמוסיף לאווירת היוקרה פה .
שלחתי לאבא שלי הודעה : " מה בעניין של אמא ? "
המלצר ניגש אלינו והניח בעדינות את התפריטים מולנו .
נייל חייך אליי בנימוס ופתח את התפריטים והחל לעיין בו " תרצי מנה זוגית ? "
" שנאכל ממנה ביחד ? "
" כן, ממש כמו בסרטים "
" לא אני לא בקטע הזה " חייכתי במבוכה והוא נראה מאוכזב " טוב אז תבחרי את "
קראתי במהירות את התפריט ואמרתי שאשמח לקבל סלט ופרגיות, זה מה שהזמנתי ברוב המסעדות אליהן הלכתי .
נייל חיפש במבטו את המנות אותן קראתי עכשיו בקול והוא חיפש במבטו אותן וכשמצא חייך ואמר " גם אני אקח אותן "
" מעולה, אז אני חושבת שאפשר לקרוא למלצר "
" אנחנו לא ממהרים לשום מקום, הוא יגיע "
אתה לא ממהר, אני כן .
נשמעה התראת הודעה מהנייד שלי וחייכתי בהתנצלות וראיתי שזה מאבא .
" לא, היא לא עונה . ממש מוזר, היא הגיעה ? היא בבית ? דרך אגב איך הלך עם נייל ? "
מיד עניתי : " לא היא לא חזרה . אני ממש דואגת אבא מה נעשה ?
בנוגע לנייל – אני איתו עכשיו בארוחת צהריים "
המלצר עדיין לא התקרב אלינו, הוא היה עסוק בלקוחות אחרים, התחלתי לרטוח מכעס .
התראת הודעה, מפאץ' .
" את כל כך חמודה שאת כועסת "
החזרתי לו הודעה : " אתה כל כך חמוד כשאתה מנשק אותי "
אבא שלי ענה לי : " אני כל כך שמח בשבילכם ! ידעתי שזה יצליח, ובאמת אוור אל תאכזבי אותי, הוא הבן של הבוס שלי, הוא אחלה גבר "
רק בבקשה אבא אל תגיד לי שבתוכנית " לא לאכזב את הבוס " נכללת המילה " חתונה " .


תגובות (2)

תמשיכי!!!!

24/07/2013 07:55

מהמםםםםם תמשיכייייייי

24/07/2013 12:09
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך