סיפורונת
מצטערת על העיכוב ♥

כנפיים – פרק 19

סיפורונת 01/08/2013 918 צפיות 4 תגובות
מצטערת על העיכוב ♥

מהפרק הקודם :
——————
" זה אומר שאתה יכול לבקש להיות מלאך ? "
" אני ? לא ממש לא . אחריי כל הפשעים שלי עמדתי אפילו מספר פעמים במשפט על כך שיכולים לקחת את היכולות שיש לי "
" אז למה הם השאירו לך אותם ? "
" את האמת ? אין לי מושג "
" ואם אבקש מהם לעשות זאת ? כלומר .. אין לי מלאך שומר "
פאץ' שתק " זה לא יקרה " הוא הפנה את מבטו הצידה והבנתי שקצת פגעתי בו .
לקחתי נשימה עמוקה " אני אלך .. מתי תחזור ? "
" הכי מאוחר שמונה בערב, תחכי לי ? "
יצאתי מהאוטו ולפניי שסגרתי את הדלת חייכתי אליו ועניתי לו " לגמריי "
ואז הוא משך אותי אליו והחטיף לי נשיקה מהירה וכשסיים התרחקתי ממנו ונתתי לו לנסוע לדרכו .

פרק 19 :
—————
שכבתי על המיטה של פאץ' בגעגועים אליו .
עברה שעה מאז שראיתי אותו וזה הרגיש כמו נצח . בזמן ששכבתי חשבתי על מה ששאלתי אותו " מי המלאך שלי ? " מי שומר עליי ? האם יש לי מישהו כזה ? בגלל זה אולי פאץ' לא רצה לומר לי ? יכול להיות שאסור להם לגלות את זהותם ?
קמתי וניגשתי לחלון, הזזתי את הוילונות הצידה וציפיתי לראות את הרכב של פאץ' עומד בחנייה, אבל החנייה הייתה ריקה, התאכזבתי וחזרתי לשכב במקומי .
' אוור ' שמעתי קול נשי בראשי, ובדרך כלל שמעתי רק את הקול שלי כשאני מדברת עם עצמי, או את הקול של פאץ' .
התעלמתי והמשכתי לשכב שם בשקט, מלאת מחשבות .
' אוור, אני יכולה לענות לך על כל השאלות, תצאי מהבית '
עכשיו זה נעשה רציני " מי זאת ? מה את רוצה ממני ? "
' אני מלאכית, כמעט כמו פאץ' . הגעתי הנה כדי לענות לך על השאלות, כי אני חושבת שזה מגיע לך, אז בבקשה .. '
" ואיך אני אדע שאת מלאכית ? ולא מישהי שמנסה לעבוד עליי ? "
' רק מלאכים יכולים לתקשר עם בני אדם ככה, עכשיו את מאמינה לי ? '
נשמע לי מספיק אמין, אז ירדתי קומה ויצאתי מהבית, שם חיכתה לי נערה שנראתה בגילי .
" היי " היא חייכה אליי ואני חייכתי בחזרה " תרצי להיכנס ? " שאלתי אותה והיא הנידה בראשה " אסור למלאכים להיכנס לבתים של מלאכים אחרים "
הנהנתי " אני מבינה .. אז למה החלטת לבוא הנה .. ודווקא את ? "
" אמרו לי להגיע הנה, כמה מהמלאכים הבכירים .. הגעתי כדי לענות לך על שאלות שאולי פאץ' לא יידע לענות לך עליהן "
הנהנתי " אוקי, אבל לא נראה לי שזה המקום .. שנלך למקום אחר ? "
היא חייכה " אין בעיה "
הובלתי אותה לגלידרייה בקניון ושם ישבנו על יד השולחנות ודברנו .
" אז מה היית רוצה לדעת ? אני יודעת שיש לך הרבה שאלות "
" קודם כל, פאץ' סיפר לי שלכל אחד ואחת יש מלאך שומר .. אז מי שלי ? "
" שלך מתה "
" מה זאת אומרת מתה ? "
היא לקחה נשימה עמוקה והמשיכה " המלאכית השומרת שלך הייתה אמא של פאץ', היא שמרה עלייך עד שמתה "
הייתי המומה " ברצינות ?! "
היא הנהנה ואז מבטה הפך מרגוע להמום " אוי ! טיפשה שכמוני ! לא הצגתי את עצמי ! קוראים לי האנה "
חייכתי " אוקי, נעים להכיר האנה "
" אז בקיצור, אמא של פאץ' מתה כשהיה בן 10, זה אומר שכשאת היית בגיל 7 . מאז המלאכים הבכירים לא הצליחו למצוא לך מישהו אבל שמעו על פאץ', הוא היה ילד טוב בשנים הראשונות לאחר מותו של אימו אבל אז הוא התנהג בצורה אכזרית כל כך . בטח שמעת שהוא הועמד הרבה פעמים למשפט אבל היכולות שלו לא נלקחו ממנו, את יודעת למה ? "
הנדתי בראשי ואכלתי קצת מהגלידה .
" המלאכים הבכירים חשבו על כל שבגלל שהוא נולד רק עם יכולות וגם שהוא קיבל את הכנפיים מאימו, הוא יכול להיות מלאך . אבל הוא צריך להוכיח את עצמו .. "
" זה אומר שהמלאכים הבכירים חושבים שהוא יכול להחליף את אמא שלו ? "
היא הנהנה והפעם היה תורה לאכול מעט מהגלידה שלה .
" אז מה הוא צריך לעשות ? "
" רגע ולפניי שאני עונה לך, שמתי לב שמשהו קורה בינך לבין פאץ .. אז רק שתדעי שברגע שהוא יהיה המלאך שלך, אם הוא יהיה, יהיה לו אסור לנהל רומן איתך "
המחשבה על זה שפאץ' יצטרך לקחת מרחק ממני, בלי נשיקות, חיבוקים, דברים טובים שהוא אומר לי .. לא רציתי בזה בכלל, אבל חשבתי על זה שפאץ' היה רוצה להפסיק עם מה שהוא עושה ולהפוך למשהו טוב יותר .
" ואין שום אפשרות שהוא יהיה המלאך שלי וגם ינהל איתי רומן ? "
היא צחקה " זה אומר שאת מודה שאתם מנהלים רומן "
" קוראים לזה בימנו, אנחנו זוג . וכן אני מודה "
האנה התרווחה בכסא שלה וחייכה " גם לי יש חבר, זה לא כל כך מביך "
" והוא מלאך ? "
" כן לגמריי "
" אז איך אתם יוצאים ? "
" יש גם מלאכים שנועדו להיות יחד את מבינה ? ואני והוא נועדו לזה .. ההורים של שנינו רצו שכבר מגיל קטן נתחתן ומאז אנחנו גם החברים הכי טובים, ועכשיו אנחנו יוצאים בגלל ההורים שלנו .. ואוהבים בגלל ההורים שלנו .. "
" זה אומר שאתם מאוהבים בגלל שזה מה שההורים שלך אמרו לכם לעשות ? "
" כן " היא משכה בכתפייה ואכלה עוד מהגלידה שלה .
" זה לא נשמע כיף כל כך .. "
" למה ? אנחנו מכירים, אנחנו מאוהבים וזה מה שחשוב "
" אבל לא נתנו לך לבחור את מי שאת באמת אוהבת .. לא שדחפו לך מאז גיל קטן .. "
" את לא מבינה " היא סיימה את הגלידה שלה וקמה לזרוק אותה לפח .
כן, יכול להיות שאני באמת לא מבינה אבל לולא ההורים שלי היו דוחפים לי איזה ילד להתאהב בו מגיל קטן, הייתי מורדת נגדם .
כשהיא חזרה היא שאלה " אז יש עוד שאלות ? "
" את חושבת שהמלאכים הבכירים רוצים שפאץ' יהיה מלאך ? "
" לגמריי . הם אפילו מצאו לו מישהי שם " היא תקעה בי מבטים וניסתה לראות אם זה משפיע עליי .
היא אמרה את זה כדי שאני אקנא ? כדי שאני אחשוב שיש מישהי יותר טובה בשביל פאץ' ?
" למה אמרת את זה ? "
" כדי שתראי שלכל מלאך ומלאך יש ייעוד . הוא צריך להתחתן עם מי שיגידו לו, להתאהב במי שיגידו לו ולשמור על מי שיגידו לו . מבינה ? זה אומר שהרומן הנחמד הזה שלך ושל פאץ' לא יתנהל עוד הרבה זמן "
" ולמה זה כל כך אכפת לך ליידע אותי בזה ? "
היא משכה שוב בכתפייה " סתם "
" את יכולה לדעת בדרך כלשהיא אם פאץ' בסדר ? "
" אני אנסה " היא עצמה את עיניה ואז פקחה אותן " אני לא מצליחה לתקשר איתו . אומרים שבגלל שפאץ' הוא גם חצי בן אדם קשה להיכנס אליו, בכוונה של לתקשר איתו או למצוא חן בעיניו " היא בחנה אותי ואז המשיכה " ובגלל זה אחריי הנישואים של אימו של פאץ' יחד עם בן אדם, המלאכים הבכירים החליטו על חוק שמלאך מתחתן עם מלאך, ומלאך שמפר את החוקים – נענש בעונש מוות "
קמתי " נראה לי שלא הייתי צריכה לדעת על כל זה, אני לא רוצה לדעת על זה שפאץ' יילקח ממני ובגלל זה את נשלחת לפה כדי להסביר לי על זה "
" זה לא נכון .. "
נעצתי בה מבט " אני יודעת שזה כן, ואני חוזרת, אולי פאץ' חזר "
ואז פשוט הסתובבתי ורצתי משם .

כשהייתי ברחוב של הבית של פאץ' ראיתי דמות עומדת ליד הבית, אבל אף רכב לא חנה על יד .
כשהתקרבתי יותר ויותר הדמות נעשתה יותר ויותר ברורה, ואז עצרתי, הסתובבתי ופתחתי בריצה משם ואז שמעתי את קולו של דרק " אוור ! חכי ! "


תגובות (4)

המשכהמשכהמשך!

01/08/2013 08:35

המשךךךך

01/08/2013 08:53

מהמםםם תמשיכייי

01/08/2013 09:18

תמשיכי

01/08/2013 12:22
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך