כנפיים – פרק 21

סיפורונת 04/08/2013 762 צפיות 6 תגובות

מהפרק הקודם :
——————–
המשכתי לצעוד ועברתי כבר כמה רחובות .
ואז ראיתי דמות נשענת על פנס הרחובות ועליה נשכבה עוד דמות, נדמה לי שהם התנשקו וכשהבחינו בי הם הפנו את מבטיהם אליי, וכשהתקרבתי יותר ויותר לא יכולתי להאמין למראה עיניי .
" אבא ? "

פרק 21 :
———–
אבא שלי הפנה את מבטו אליי . לא ידעתי אם להיות מאוכזבת, כועסת או מופתעת .
" מי את ?! " התנפלתי על האישה שהייתה לידו, וכשהיא פתחה את פיה לענות לי אבא שלי עמד ביננו .
" אוור, כדי שתלכי הבייתה, עכשיו "
הוא שם את ידו על כתפיי ובאותו רגע גם הזזתי אותה, הסתובבתי אליו ונעצתי בו את המבט הכי תוקפני שיכולתי " כל הזמן הזה בגדת באמא ? בגלל זה התגרשתם ? אתה לא יכול לעשות לי את זה, אני הבת שלך ! "
החטפתי מבט לאישה והיא נראתה מופתעת " הנרי, יש לך בת ? "
היא בחנה אותי ואבא שלי החטיף לה מבט " כן יש לי " הוא לקח נשימה עמוקה ואז הציג אותי בחיוך מזויף לגמריי " קוראים לה אוור, היא בת 17 "
האישה נעצה בי מבטים והנהנה " נעים להכיר, קוראים לי אשלי "
כן ממש נעים להכיר .
" אני צריכה ללכת " מלמלתי והשתחררתי מאחיזתו של אבא שלי ופניתי ללכת אבל אז שמעתי את קולו פונה אליי " לאן את חושבת שאת הולכת ? תחזרי הבייתה ! "
" לא ! אתה חשב שאתה יכול להשתלט ככה על החיים שלי ?! בגדת באמא שלי, אתה מתנשק על עמוד עם אישה שבחיים לא ראיתי, ויקטור מת ! אני לגמריי לבד ! אמא שלי אין לי מושג איפה ולך אפילו בכלל לא אכפת ! "
ואז רצתי משם, הכי מהר שיכולתי .
צלצלתי לפאץ' והוא ענה .
" פאץ' ! אני כל כך דואגת לך ! איפה אתה ?! "
ואז נשמע קול אחר " מצטער להרוס לך לך קטנטונת, אבל התוכניות שלנו השתנו "
קטנטונת . אף אחד לא קרא לי קטנטונת חוץ מאבא שלי .
" מי אתה ? איפה פאץ' ? "
" את רוצה אותו ? בואי תחליפי אותו "
" מה עשיתם לו ?! "
" בואי ותבררי את "
" עם מי אני מדברת ? "
" הארי, את זוכרת אותי קטנטונת ? אני לא מבין למה את צריכה את הזקן הזה "
" זקן ? "
" הוא גדול ממך בכמה שנים טובות לפחות "
" הוא לא .. ? "
" הוא פושע, עבריין נמלט . אני בסך הכל מנסה לעזור לו, את יודעת כמה בחורות כבר היו לו ? את בסך הכל עוד אחת שמתאהבת בו ואחריי כמה זמן הוא פשוט יזרוק אותך "
" איך אתה יודע ? "
" אבא שלו הוא אח שלי . את מגיעה קטנטונת או לא ? "
" בסדר אני אגיע, אבל לאן ? "
" אני אשלח שניי אנשים אלייך "
ואז השיחה נותקה ורכב שחור חנה על ידי ושניי גברים בשחור יצאו ממני .
" כנסי " אמר לי אחד האנשים ואני בהתחלה היססתי, יכול להיות שזה נכון מה שהארי הזה אמר ? יכול להיות שפאץ' ינטוש אותי בסופו של דבר ? ואם הארי לא יודע הכל על פאץ' והוא אומר את זה כדי שאבוא לשם ?
נזכרתי בבחורה ההיא שראיתי כנשגעתי בגבו של פאץ' והצטמררתי .
לבסוף הנהנתי ונכנסתי לאוטו .
לאחר נסיעה ארוכה נעצרנו ליד הבניין ההוא, הצטמררתי לראות אותו שוב אחריי הפעם האחרונה שהייתי פה .
יצאתי מהרכב ושניי הגברים ליוו אותי לכניסה, שם הם פתחו לי את הדלת ונכנסתי פנימה .
" שלום קטנטונת "
היה חשוך שם אבל זיהיתי את הקול, זה היה הארי .
" הנה הגעתי, עכשיו איפה פאץ' ? "
שמעתי אותו נאנח " את עדיין צריכה אותו ? את לא מבינה שמגיע לך טוב יותר "
ואז הרגשתי תפיסה חזקה בידי וניסיתי להשתחרר " איפה פאץ' ?! " צחרתי את זה כמה פעמיים בזמן שהידיים שתפסו אותי גברו עליי וקשרו אותי בחבל .
החבל היה מוהדק בחוזקה על ידי וצרחתי בכל כוחי, כל כך כאב לי .
שמעתי צעדים ואז התנשפות של מישהו עליי " נו אז מה את אומרת ? את מוכנה לשתף פעולה ? "
זיהיתי שזה עדיין הארי " מה אתה רוצה שאעשה ? "
" אני צריך שתגרמי לפאץ' להפעיל את הכנפיים שלו, וברגע שהן יפעלו את תהיי משוחררת "
" וגם פאץ' ? "
" על זה אני עוד צריך לחשוב "
ואז שמעתי צעדים מתרחקים ושוב זוג ידיים תפסו בי וגררו אותי לחדר כלשהוא, שם דחפו אותי והפילו אותי שם .
ייבבתי מכאבים ודמעות זלגו על לחיי, רציתי שהכל יחזור למה שהיה, אפילו העדפתי את דרק כבן הזוג שלי, ולא כעסתי יותר על אבא שלי .
רציתי עכשיו להיות בזרועותה של אמא שלי, ושהיא תחבק אותי ותאמר שהכל יהיה בסדר, כמו שהיא תמיד אומרת .
" אוור ? " שמעתי קול מוכר והרמתי את מבטיי אל המקום ששמעתי את הקול .
" אמא ? " ואז קמתי כולי רועדת וקפצתי עלייה מאושרת .
היא חיבקה אותי וניקה אותי במצחי " הכל יהיה בסדר חומד, הכל יהיה בסדר "


תגובות (6)

תמשיכייי

04/08/2013 04:10

תמשיכי!!!

04/08/2013 04:18

המשך!!

04/08/2013 04:39

תמשיכיי

04/08/2013 05:22

תמשיכי

04/08/2013 05:23

מהמםםם תמשיכיייי <3

04/08/2013 11:13
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך