Lorinush
אעאעאעאע סיפור חדש ! אני גאה בעצמי (:
הפרק הבא של גורל לא צפוי יעלה בקרוב... אני וליאן מתלבטות עם להכניס את הרעיון שעלה לה לסיפור הזה, או לסיפור הבא שיהיה על הילדים שלהם...
כן ! עומד להיות עונה שלישית על הילדים שלהם ! והרבה, אבל הרבה יותר מעניין מעונה 1 ו-2 !! וזה מובטח ! (:
תגובות בונות, דעות והערות התקבלו בברכה !
אוווווהבת ! ❤❤❤

כנראה שנועדנו להיות ביחד… או שלא ? – הקדמה ❤

Lorinush 21/08/2013 765 צפיות 7 תגובות
אעאעאעאע סיפור חדש ! אני גאה בעצמי (:
הפרק הבא של גורל לא צפוי יעלה בקרוב... אני וליאן מתלבטות עם להכניס את הרעיון שעלה לה לסיפור הזה, או לסיפור הבא שיהיה על הילדים שלהם...
כן ! עומד להיות עונה שלישית על הילדים שלהם ! והרבה, אבל הרבה יותר מעניין מעונה 1 ו-2 !! וזה מובטח ! (:
תגובות בונות, דעות והערות התקבלו בברכה !
אוווווהבת ! ❤❤❤

בוקר טוב D:
זוכרים שהבטחתי סיפור חדש ? הבאתם לי כבר דמויות והכל, אבל מחסום כתיבה עצר אותי מלכתוב אותו… ?
אז סופסוף המחסום עבר, וברוך השם הכתיבה זורמת (בלי עין הרע) יש לי עוד 5 פרקים מוכנים (:
*****
היום בבוקר אמא שלי נכנסה לבית עם חבילה כזאת ואני מסתכלת עליה כאילו היא נפלה מהירח, כי היה מרוח לה חיוך מאוזן לאוזן. ואז היא אומרת לי ״בשבילך״ ואז פתחתי את החבילה ותנחשו מה קיבלתי ? 20 צמידים של וואן די ! אעאעאעאעאע האיביי זה הדבר הכי טוב בעולם ! עכשיו אני אקנה עוד דברים שלהם ! פשוט רציתי לדעת אם זה אתר אמין ! D:

חחחח חפירות, חפירות, חפירות, קמתי על צד טוב היום (;
מקווה שתאהבו את הסיפור הזה, ההקדמה מעורפלת ובכוונה כתבתי זכר/נקבה.. כי אם הייתי כותבת את אחד מהמינים זה היה מגלה את כל הסיפור… חחחח חפרתי הא ?
תהנו ❤❤❤❤❤

הרגשתי את ראשי נחבט בשולחן ושמעתי במעומעם צעקות של אנשים. ראשי כאב כל כך…
הרגשתי איך אני נחבט/ת שוב, אך הפעם בתקרה. נפלתי על הריצפה הקשה כשדמעות כבר שוטפות את פניי מהכאב. פקחתי מעט את עיניי וראיתי אנשים מרצדים ורצים בתוך האש.
התהפכתי על ביטני וניסיתי לזחול לכיוון השני. רעש צעקות וריח של אש ושרוף עפף באוויר. בקושי יכלתי לנשום. שיעולים רבים יצאו מפי. ראשי קדח מרוב החום וחוסר החמצן ששרר במקום.
סיבבתי את מבטי אחורה וראיתי גופות. אנשים נשרפים בתוך האש, מנסים לרוץ אך נופלים וכושלים. ניערתי את ראשי וניסיתי לזחול שוב לצד השני של הרכבת.
הרגשתי איך דמי מבעבע בין ורידי. התמונה של אנשים נשרפים בתוך האש, לא עזבה את מחשבותיי. אנשים רבים כל כך רצו להיכן שאני מנסה לזחול. לא עוזרים לאחרים אפילו, רק מנסים להציל את חייהם.
בצידי מבטי ראיתי תינוק קטן, בוכה בתוך סלקל. רגלייו הקטנות דיממו. ידיו היו על ביטנו והוא לא היה קשור. הצמדתי את ידיי אל הכיסאות המלאים דם ואבק. קירבתי את רגליי אל גופי ומשכתי את התינוק מהסלקל שלו.
הרגשתי איך אני כושל/ת שוב ונחבטתי בריצפה החמה והקשה. גיצים מהאש המתלקדת נורו לכל עבר. הצמדתי את פרצופו השטוף דמעות לחזי והרגשתי איך מחשבותיי מתערפלות. דמי כבר הפסיק לנזול והרגשתי איך גופי מאבד מכוחותיו.


תגובות (7)

יפה

21/08/2013 01:00

מושלםםםם

21/08/2013 01:57
LOL LOL

מהממםםםם

21/08/2013 02:20

תודה (:

21/08/2013 03:27

מושלםםםםםםם❤❤❤ המשךךך אבל תעשי סוף טובב !!

21/08/2013 03:52

מחכה להמשך ♥

21/08/2013 06:31

אהבתי מאוד מוששלםםם!!
תממשיכוו! ♥♥♥♥♥

21/08/2013 12:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך