כסף זה לא הכול… פרק 1

09/08/2013 905 צפיות תגובה אחת

״נו… לילך קומי את תאחרי בסוף״
״נו… ריטה אין לי כוח עוד 5 דקות״
״יאללה קומי יש לי הפתעה בשבילך״
״הפתעה?! איזו הפתעה?״
״אני יראה לך אותה רק אחרי שתתארגני ותרדי ללמטה״
״טוב נו… אני קמה״ אמרתי בלי חשק.
טוב אז כמו שאתם יודעים קוראים לי לילך ואני עולה היום לכיתה י׳, והיום זה היום הראשון ללימודים.
ואם אתם שואלים את עצמכם מי זאת ריטה אז היא העוזרת שלי היא מכירה אותי מגיל 0, היא זו שבעצם גידלה אותי והייתה כמו אמא בשבילי כי ההורים שלי הול היום עשוקים בעבודה.
קמתי מהמיטה והלכתי לצחצח שיניים, סיימתי והלכתי לבחור בגדים ואז היה לי צילצול מהאייפון שלי וזה הראה לי שיש לי שיחת ווידאו עם נועה וליאור ״היי יפות מה קורה?״ שאלתי אותן הן אמרו שהכול בסדר ושהן מתות ליראות אותי כבר כי לא נפגשנו שבוע כי ליאור טסה ללונדון לפגוש את המשפחה שלה ונועה טסה לתאילנד לחופשה, קבענו להפגש בשער בית הספר וניתקתי את השיחה.
ניכנסתי למקלחת ועשיתי מקלחת קצרה ואז הלכתי להתלבש ושמתי גופיית ספגטי במבע טורקיז עם שורט לבן עם טיפה קרעים כפכפים בצבע טורקיז קצת צמיגים חמודים שרשרת שמתי בושם יתאפרתי טיפה סירקתי את השער שלי והשארתי אותו פזור לקחתי איתי תיק צד עם כסף ועוד כל מיני דברים וירדתי ללמטה.
״ריטה ירדתי, עכשיו איפה ההפתעה?״
״הינה״ אמרה ריטה והיציבה לכיוון הסלון, ושם ראיתי את אמא ואבא שלי
״אמא אבא״ צעקתי
~פוס~
אמא- קוראים לה ורד ויש לה שער שחור פחם חלק וארוך, עיניים בצבע חום אגוז כמו שלי, גבוהה רזה ומטופחת היא עובדת עם אבא שלי בחברת מכוניות מאוד נחשבת בעולם ובגלל זה אני מעדיפה לא לומר את שם המשפחה שלי כי אז ישר מזהים אותי ומנסים להמרח עלי.
אבא- קוראים לו רון יש לו שער חום קצוץ, עיניים בצבע חום, אבא שלי הוא בן אדם מאוד מטופח כי הוא כל הזמן בנסיעות עסקים והוא גבוה, והוא עובד עם אמא שלי בחברה.
~המשך~
״מה אתם עושים פה?״ שאלתי
״מה חשבת שאנחנו נפספס את היום הראשון שלך בכיתה י׳ ״ אמרו ביחד
חייכתי ונתתי להם חיבוק גדול ונשיקה.
״טוב לילך עם את לא רוצה כדי לך לצאת כבר״ אמרה ריטה
״כן, ריטה צודקת יש לך עוד 10 דקות בערך, ובערב נלך כולנו למסעדה כדי לחגוג את זה״ אמרה אמא
״יש תודה אמא, את ואבא יכולים לקחת אותי לבית ספר?״ שאלתי
״כן ברור מותק״ אמא אבא
נכנסנו שלושתינו למכונית שחורה ויוקרתית, אני לא אהבתי את זה כול כך אבל לא רציתי לומר כלום.
הגענו לבית ספר ונפרדתי מההורים שלי, וכמו שחשבתי כולם ישתכללו עלי ולא הרגשתי נעים אז הלכתי מעשן מהר לכיוון הכניסה של בית הספר ושם ראיתי את…


תגובות (1)

תתחיל

10/08/2013 11:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך