sabriel123
נו, מדעתכן? נוני, תרמזי בשיט על מה שיקרה בפרקים הבאים ואת- מחוסלת!!! :)

כשאהבה ותיעוב נפגשו לראשונה פרק -3

sabriel123 01/05/2012 1167 צפיות 67 תגובות
נו, מדעתכן? נוני, תרמזי בשיט על מה שיקרה בפרקים הבאים ואת- מחוסלת!!! :)

טוב, אז בגל שאני בן אדם כזה מקסים, ומאד חולה, עם 39.1 מעלות חום (לקחתי תרופה וירד החום אבלאני לא מאמינה שזה יחזיק לעוד הרבה זמן..)
החלטתי לתת לכן שתי פרקים, תהנו!! החלטתי לעשות את שתי הפרקים ביחד כדי שיהיה קל לכן יותר להגיב…

פרק -3-

זה הייתה שעת ערב, וסופי ישבה בחדרה מכינה את הסיכום בשיקוי השטן של פרופסור אוגוסטוס תוך כדי האזנה למוזיקה בנגן שלה, כשלפתע זיכרון ילדות ישן הבזיק בזיכרונותיה.
זה הייתה שעת בין הערביים, ודניאל וסופי שיחקו בגן הסמוך לביתה של סופי.
"הי, סופיה, תראי מה מצאתי!" צעק דניאל בהתלהבות.
הכעס שלה על שימושו בשמה המלא התנדף והיא רצה לעברו. דניאל החזיק בידו חתלתולה קטנה ומפוחדת.
"וואו," אמרה סופי בהתפעלות. "אני יכולה להחזיק אותה?"
"כן," אמר דניאל בהתרגשות והגיש לה את החתולה בידיים רועדות. "בשבילך, ממני."
היא הסתכלה עליו בעניים קרועות לרווחה. "באמת?"
הוא הנהן לאות חיוב.
"תודה! בוא נלך להראות לאימא שלי." והיא רצה לעבר ביתה.
"אימא, תראי!" צעקה סופי כשנכנסה הביתה. אימא של ליז יצאה מהמטבח ושאלה, "כן, מתוקה?"
"תראי מה דניאל מצא," אמרה, והיא וליז נפנו להביט בדניאל הנבוך.
סופי הראתה לאימא את החתלתולה ושאלה בעניים מתחננות, "אני יכולה לשמור את החתולה אצלי, בבקשה?"
אימא הסתכלה עליה במשך מספר דקות ואז הנהנה לאות חיוב.
"תודה, אימא," צעקה סופי וחיבקה את אימא, נזהרת שלא למחוץ את החתלתולה הקטנה.
"תביאי לי, אני אטפל בה ואז תוכלי את ודניאל לבחור לה שם ולטפל בה," אמרה ליז, והיא צעדה לעבר חדר האמבטיה.
"דניאל," שמעו הילדים את אימו של דניאל קוראת.
"אני צריך ללכת," אמר ורץ לעבר הדלת.
"חכה," אמרה סופי ורצה אחריו לעבר הדלת.
הוא הסתכל עליה ושאל, "מה קרה?"
היא נשקה את לחיו ואמרה בשקט, "תודה."
פניו של דניאל התלהטו והוא אמר בקול חלוש, "על לא דבר."
"את יודע מה אמרתי לאימא שלי?" שאלה סופי בעניים נוצצות.
הוא הסתכל עליה, פניו ואוזניו עדיין אדומות.
"אמרתי לאימא שלי שכשאני אגדל אני אתחתן איתך, מה אתה אומר?"
הוא הסתכל עליה בחיוך ואמר, "אני מקווה שלא תשכחי."
"לעולם. ועד אז נהיה החברים הכי טובים." אמרה.
דניאל הנהן בראשו ורץ לעבר ביתו.
"סופי…סופיה…סופיה…!" שמעה סופי קולות.
"סופי, קומי," היא שמעה את ג'ניפר קוראת לה ומנערת אותה. היא פקחה את עיניה והתרומה מהשולחן.
"מה קרה?" שאלה בעייפות.
"אני לא יודעת, התחלת למלמל מתוך שינה משהו על חתונה ועל זה שלעולם לא תשכחי את זה?" אמרה ג'ניפר, מסתכלת עליה בבלבול.
פנייה של סופי התלהטו והיא אמרה במבוכה, "באמת?"
"כן, אבל זה לא חשוב. מה שחשוב זה מה הולך בינך לבין דניאל. מה זה היה הקטע של הדייט?" שאלה והסתכלה על סופי שהייתה סמוקה עוד מקודם.
ג'ניפר פתחה זוג עניים גדולות והסתכלה עליה בשאלה, "הסכמת להצעה שלו? את יוצאת איתו לדייט?"
סופי הסתכלה עלייה ואמרה במהירות, "לא. עם דניאל אני לא אצא גם אם הוא יהיה הגבר האחרון בעולם."
"כן, אז למה את אדומה?" שאלה בזדוניות.
"כי קמתי משינה, זוכרת?"
ג'ניפר נאנחה ואמרה לאחר כמה דקות, "מה הולך באמת, בינך לבין דניאל. מהשנה השלישית שלכם אתם לא מפסיקים לריב, כמו זוג נשוי."
"אמרתי לך, הוא מעצבן, והוא בכוונה מרגיז אותי."
ג'ניפר התחילה לצחוק וסופי זרקה לעברה כרית שהזדמנה לידה.
"תהיי כנה, אין יום אחד שאתם לא רבים. תגידי, מה דעתך שתעשי יום אחד שבו את לא רבה איתו?"
היא הסתכלה על ג'ניפר למשך מספר שניות, נאנחה ואמרה, "בסדר." ונשכבה על המיטה. "אבל אם זה ייוודע לדניאל הוא לא יפסיק לעצבן אותי."
"הוא לא ידע," אמרה ג'ניפר בשקט וחייכה חיוך זדוני.

פרק -4-

סופי נכנסה בעייפות לעבר האולם הגדול והתיישב בפינה שקטה. היא הסתכלה על השעון שלה. השעה הייתה שמונה ורבע. היא הסתכלה סביב; כמעט אף אחד לא היה ליד השולחנות הגדולים. אפילו מספר מורים לא נראו.
"מי בכלל נמצא בשעה כזאת?" מלמלה בשקט ולקחה טוסט מהשולחן.
"אני," שמעה קול מאחוריה. היא קפצה בבהלה והסתובבה לראות מי הדובר. דניאל עמד מחייך חיוך רחב.
היא כבר רצתה לענות לו תשובה שנזכרה במה שג'ניפר אמרה לה ובמקום חייכה לעברו חיוך רחב ואמרה, "בוקר טוב, דניאל."
הוא הסתכל עלייה בבלבול, לוקח טוסט מהמגש ושאל, "הכנת שעורי בית בכשפומטיקה?"
היא הנהנה לאות חיוב אמרה, "כן."
"אז את נותנת לי להעתיק?" והסתכל עלייה בזוג עיניים מתחננות.
היא כבר התכוונה להטיף לו אך לבסוף אמרה, "קח," והוציאה מתיקה את שעורי הבית.
הוא הסתכל עלייה בהלם ושאל, "את על בירצפת או משהו?"
היא הסתכלה עליו במבט של תהיה-רציני.
"לא, אני רציני, לקחת משהו? כי אני אוהב את זה, תמשיכי ככה." הוא נעמד, לקח את הדף והטוסט ויצא מהאולם.
סופי תפסה את הכיסא בזעם עד שפרקי אצבעותיה הלבינו וחשבה, 'זה הולך להיות יום ארוך.'
במהלך היום דניאל לא חדל לעצבן את סופי, והיה נראה כאילו הוא עושה עוד יותר תעלולים רק בשביל להרגיז אותה, אך הדבר ששבר את גב הגמל היה בתחילת שיעור שינוי צורה. פרופסור מקגונגל עוד לא הגיעה וסופי התיישבה בכיתה מתכוננת לשיעור. היא לא שמה לב לתלמידים הנכנסים ולכן גם לא שמה לב שדניאל נכנס אף הוא. הוא התקרב לעברה בלי שתשים לב. כשהיה במרחק סנטימטרים ספורים הוא נשף בעורפה. סופי צרחה והסתובבה בבהלה.
"עבדתי עלייך," אמר לקול צחקוקים שבקע מהכיתה.
"זהו, עלית לי עד כאן," אמרה וכוונה על צווארה.
"בוא הנה," צעקה בזעם. דניאל שידע מה עומד לקרות התחיל לברוח. "תחזור לכאן," צרחה והתחילה לרדוף אחריה בדיוק כשראתה את מקגונגל נכנסת לכיתה.
"לאן את חושבת-
"זה לא הזמן, אני אסביר אחר כך," צעקה סופי קוטעת את דבריה של מקגונגל והמשיכה לרוץ אחרי דניאל. לבסוף מצאה אותו מסתתר באחד הכיתות.
"אני יודעת שאתה כאן, דניאל," אמרה, מחזיקה את השרביט בידה. היא הסתובבה בכיתה בודקת מאחורי השולחנות. לבסוף התייאשה והסתובבה לצאת שראתה אותו עומד מולה.
"מחפשת אותי?" שאל בחיוך
"אתה." אמרה בכעס ובלי היכולת לשלוט בעצמה הפילה אותו על הרצפה כדי להרביץ לו.
"מספיק," צעק.
היא נעצרה מספר שניות לפני שהחטיפה לו את האגרוף המתבקש. "מה?" שאלה בחשדנות.
הוא הסתכל עליה מספר שניות בוחן את תווי פניה הנאות. היה לה שיער תלתלים בצבע ג'ינג'י בהיר. עינייה ירוקות בהירות, שתמיד אמר שהן מזכירות עיניי חתולה ושפתיים מלאות ואדומות.
"אני מצטער," אמר בשקט.
היא הסתכלה עליו במשך מספר שניות, בוחנת את תווי פניו היפות. היה לו שיער שחור, מבולגן, שתמיד, בתור ילדה קטנה הייתה מעבירה יד בשביל לסדר אך ללא הצלחה. עיניים בצבע חום דבש, ושפתיים דקות ואדומות.
"למה שאני אאמין לך?" שאלה, ידה עדיין מאוגרפת.
"כי," אמר ולהפתעה חייך, "אם לא–" הם התגלגלו והוא עכשיו היה מעלייה.
"את לא תקומי."
היא נשפה בזעם וניסתה להשתחרר מאחיזתו אך ללא הצלחה. הוא קירב את פניו לפניה וחייך ברשעות.
"תן לי לקום," סיננה מבין שיניה.
"רק אם את מאמינה לי."
היא ניסתה עוד כמה ניסיונות להשתחרר אבל לא הצליחה ולבסוף התייאשה. היא הסתכלה למצב שאליו נכנסה ולפתע החלה להאדים. דניאל שראה את הבעת פנייה חייך בהנאה ואמר, "על מה חושבת, מיס הארטלנד?"
הם היו ככה עוד כמה שניות ואז נעמד דניאל. הוא הגיש לה את ידו והיא לקחה את ידו ונעמדה.
"את רוצה לחזור לשיעור, לחטוף צרחות ולקבל עונש כבד לפני כל הכיתה או להישאר בחוץ ולחכות לגזר הדין במשרדה של מקגונגל?"
היא הסתכלה עליו ושאלה, "אז לאן נלך?"
הוא חייך חיוך רחב, לקח את ידה ואמר, "בואי." והוא התחיל לרוץ לעבר המדשאה של בית הספר. הוא התקרב לעבר פינה מוצלת ומוסתרת לכל והתיישב על המדשאה.
סופי התיישבה לידו ואמרה בחיוך, "גיליתי את מקום המסתור שלך. אין לך יותר לאן להתחבא." היא צחקקה בזדוניות.
דניאל חייך ואמר, "השיער שלך מלוכלך."
היא נגעה בשיערה ואז פיזרה אותה. שיערה המתולתל נפל ברכות על כתפייה.
"מתאים לך ככה, השיער," אמר דניאל במבוכה.
היא חייכה ואספה חזרה את השיער שלה לקוקו רפוי. הם ישבו ככה בשתיקה במשך כמה דקות עד שבסוף סופי פתחה את פייה ואמרה, "מה קרה לחברות שלנו, דניאל?"
"מה קרה לה?" שאל בזהירות.
"אני מתכוונת, פעם היינו חברים כל כך טובים, לא היינו רבים כמו עכשיו."
"אני מניח שהתבגרנו והשתנינו."
"למה?" שאלה בשקט.
הוא הסתכל עלייה ואז חייך חיוך עדין ואמר, "אני לא יודע."
"למה? למה אנחנו לא יכולים לחזור להיות החברים טובים כמו בגן?"
הוא התקרב אליה ולחש, "ואז תלחשי לי שאת רוצה שנתחתן?"
פנייה התלהטו והיא אמרה במבוכה, "אתה זוכר?"
"כל פרט ופרט."
הם ישבו עוד כמה דקות במבוכה, ציוץ הציפורים מפר את הדממה. היא חשבה על הפעם האחרונה שהיא ממש דיברה איתו. זה הייתה השנה שלישית והיא צרחה עליו בזעם במהלך השיחה בניהם שהיא לעולם לא תתחתן איתו ומה שהיה פעם היה.
היא ראתה את דניאל נעמד והסתכלה עליו, בוחנת את גופו השרירי והחטוב.
"לאן?" שאלה ונעמדה אף היא.
"צריך להיות צלצול שמודיע על ההפסקה, ואז נוכל ללכת למקגוגל, לרצות את העונש שלנו."
סופי נאנקה והתחילה ללכת לעבר בית הספר. דניאל הסתכל עלייה פוסעת לכיוון בית הספר ופסע בעקבותיה


תגובות (67)

וואי אהבתי !!!! (;
תודה על הבונוס חחחחחח (:
אגב, האורך של הפרקים יחד זה אורך שאני אוהבת!
התפתחות מעניינת, כתיבה מדהימה כמו תמיד. אני כבר סופרת את השניות לפרק הבא אז תמשיכי! (:
ושתיהיה רפואה שלמה! (:

01/05/2012 07:48

איזה מתוקים הם!
זוג מהמם =)
אוקיי… סבריאללל עכשיו אני יכולה לומר לך בוודאות שאני מ א ו ה ב ת הסיפור הזה…
ואיזה כיף לנוווו!!
2 פרקים ביחדדדד!!!!!!!!!!! יאייייייייייייייייייייייייייי =))))
מתה עלייך סבריאללל!

01/05/2012 07:54

תרגישייי טובבב !!!!
אהבתי מאוד את הפרק !!!!!
תמשיכיייי ^ _ ^

01/05/2012 08:03

חחח… כשפומטיקה?? אהבתי!!!
ו.. אני בשוק שבאמת כתבת 2 פרקים בחום כזה!!!
( מי יודע, אולי כתבת מתוך הזיות חום..חח..)
מדהים מדהים!
ומפדח מוות לסופי..חי..חי..חי..

01/05/2012 08:03

מהמם!
אחד הבונוסים הטובים!!!!
תמשכי!!

01/05/2012 08:08

2 פרקים אבל באורך של פרק אחד!!! ~מבטכועס~
סתם, סתם. פרק יפה! סיפור יפה! זוג יפה!
הכול יפה!:)
ו…תרגישי טוב..=))

01/05/2012 08:33

אהבתי!!!
תעלי עוד פרק כבר!!!
תמשיכי!!
אבל רק אם את מרכישה טוב.. בעצם… לא . תמשיכי גם את את לא מרגישה טוב!! חחח סתם סתם אבל תמשיכיי!!!!!!!!!!!! חיחי :))

01/05/2012 11:27

שיואו אני מתתתתתתתהעל הסיפור הזה! מתה!
את ממשיכה מחר עם חום או בלי!

01/05/2012 11:40

חחחח איזה חמודים יאללה!!!!
ונוני!!! פססססטטט
תגלי תגלי!!!!
מעניין איך יזרום העלילה פה..
ומה יהיה העונש שלהם חחח
בטח משהו שהם יעשו ביחד…על בטוח!!!
פרק מושלם!!
ורפואה שלמה לך!! :)

01/05/2012 12:02

טלי..הנה אני מגלה לך, אני בספק אם הם יירצו את העונש ביחד..

01/05/2012 12:05

וואו עכשיו גיליתי את הסיפור, ממש מדהים.
אני מתה על הארי פוטר!!!! (רואים בתמונה:)
את כותבת ממש יפה, יש לך כתיבה מיוחדת ויחודית.
את חייבת להמשיך דחוף…
רפואה שלמה:)

01/05/2012 12:12

תרגישי טוב מתוקתי!
הסיפור שלך מרתק ומקסים והכתיבה ממש טובה:)
אני כבר לא יכולה לחכות להמשך…
איזה חמודה…שהעלת 2 פרקים ברצף!(תמשיכי כך?)
נועה,תגלי לנו מה עם ההמשך!!!אני מסכימה לך!!!חחחחח…
סבריאל תמשיכי כבר!
אוהבת:)

01/05/2012 12:12

מושלם!!!!! תמשיכי!!!

01/05/2012 12:48

איזה זיכרון ילדות חמוד
טוב איילת חן מקסימה שכמותך
ת-מ-ש-י-כ-י-!-!-!-!-!-!-!-!
חאחאחא איזה כיף שני פרקים
אני מתה על היום הזה !
מממ באמת 39 נקודה משהו?…
טוב עם תשמי מגבת קרה על הראש אולי זה יעזור..
אבל קודם תשאלי את ההורים שלך
כי מגבת רטובה זה ממש מסריח

01/05/2012 14:16

איזה זיכרון ילדות חמוד
טוב איילת חן מקסימה שכמותך
ת-מ-ש-י-כ-י-!-!-!-!-!-!-!-!
חאחאחא איזה כיף שני פרקים
אני מתה על היום הזה !
מממ באמת 39 נקודה משהו?…
טוב עם תשמי מגבת קרה על הראש אולי זה יעזור..
אבל קודם תשאלי את ההורים שלך
כי מגבת רטובה זה ממש מסריח

01/05/2012 14:16

מקסים ♥

02/05/2012 04:01

פשוט מ-ד-ה-י-ם-!
אני ממש אוהבת שאת עושה סיפורים על הוגוורטס!!!
סיפור פשוט אדיר!
איזה מתוקיים הם יווואאאווו!!!!
ו…התכוונת רק לנוני או שגם לי אסור לרמוז??

02/05/2012 07:39

חסויה, ברור שאסור לך לרמוז..רגע גם את מכירה את הסיפור??! אז למה אני בכלל טורחת להעלות אם כולם מכירים את הסיפור???

02/05/2012 07:52

מי זה כולם בדיוק?!?!
חחחח מה אני עז?! (או יותר נכון עדר עיזים חחחח)
תעלי, יש כאלה שלא יודעים ואני בטוחה שאלה שיודעים ירצו לקרוא שוב – עובדה (:

02/05/2012 08:03

מה פתאום עדידי, את לא עז, את כבשה..עכשיו תעשי מהההה… חיחיחי
טעב..שמחה לשמוע שגם אנשים שקראו פעם אחת את הסיפור נהנים לקרוא אותו שוב…
עדידי, תעשי מהההה….עשית???

02/05/2012 08:28

עשיתי עשיתי, מרוב שעשיתי אני חוששת שאעשה מתוך שינה XDDD
את מעלה היום פרק נכון? (; (לא שאלה בכלל חחח)

02/05/2012 08:33

כן..כבר בשעה שלוש וחצי העלאתי פרק…

02/05/2012 08:41

פשששש איזה כיף (;

02/05/2012 08:58

יייייאאאאאאאא….
אני מתה!!!!!!!!!!!עכשיו גם אני יודעת ….אבל תמשיכי לעלותת…(אני בפרק 11)
זה כזה מדהים!!!אני מאוהבת ב ד נ י א ל !!!!אז תמשיכי כבר!

02/05/2012 09:29

כשפומטיקה!!
חחחחח איזה גדולה!!
ואיזה מאמי דניאל…אהההה…
סברי, תודה תודה תודה תודה תודה תודה רבה (!!) על שני הפרקים שהעלת ביחד!
נכון שהעלת היום עוד שני פרקים?
נכון? נכון? נכון?
פליזי?
אוחחח אין מצב…
זה חלום יותר מידי גדול…
בקיצי, אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב עכשיו…
מחכה לפרק(ים?) שיעלו היום!
לוב יו סברי;)

02/05/2012 09:33

לילוש איך את בפרק 11? מאיפה יש לך את הסיפור??
אם נוני נתנה לך תסיפור אני נשבעת לך שאני אהרוג אותה…

02/05/2012 10:21

אם את לא ממשיכה
אני נשבעת לך
לא כדאיי לך
להתעסק איתי !!
מתה על הסיפורים
שלך ! תמשיכי (:

02/05/2012 10:33

חחחחחחח…נוני נתנה לי ת'סיפור…
חחחחח…
סתאםםםםם…
שנגיד מאיפה?(מהאתר של ת_ _ _ _)
אני מתה להמשך!!!

02/05/2012 10:40

לילוש, אבל איך הצלחת להכנס לאתר?? חשבתי שהוא סוג של נסגר זמנית?!
לילוש שלא תעיזי להמשיך,.לילוש אני מזהירה אותך!! את מעלה לי את החום!!

02/05/2012 11:05

היי היי היי!
רק רגע…
את רוצה להגיד לי שיש אתר מסוים שבו כתוב 11 פרקים של הסיפור שלך?!
אעאעא!!!
לילוש, תגידי לי מהר תגידי לי מהר!!
לא איכפת לי אם זה מעלה לך את החום, סברי. אני חייבת לקרוא!!
פליזז…??

02/05/2012 11:08

אוקי, תגלו…ואני אדע לסיפור החדש לא לעלות…
בי קרפול גריילס!! Be carefull girls

02/05/2012 11:23

מה?…………….. אני לא מאמינה!!!
סבריאל!!!
זה מה שהסתרת מאיתנו??
ואני חשבתי שאת חברה.. פפככככככ!!
נווו…. תגלייייי ~פאפי פייס~

02/05/2012 11:27

היי, שלא תעזי סברי…
בסדר, אני נכנעת, אני אמתין בסבלנות כל יום ויום לפרק שתעלי…
~גלגולעיניים~
אני עוד אתנקם בך סברי…
מוחעחעחע!

02/05/2012 11:28

חחחחחחחחח…מצטערת שאני מעלה לך את החום…
אני לא אגלה,
ואני רק בפרק 11 ואין המשך,
אז ככה שגם אני אמתין יום יום בסבלנות(משהו שאין לי) לפרק שתעלי…

02/05/2012 11:42

יפה אתן לומדות מהר…כי הסיפור הבא….אוי…חברות שלי מאוהבות בבחור….

02/05/2012 11:46

סבריאל!!!!!!!!!!!
מצאתי את האתר!!!!
חה חה תאכלי תחת!!!
מצאתי את זה לבד!!
ולעזאזל!! הוא לא נפתח לי!!!
אוהוהוהוהוהו אני עוד אצליח!!!

02/05/2012 11:47

היי, עכשיו את סתם מתגרה בנו…!
לא פייר!

02/05/2012 11:47

נפתח!!!!!!!!!!!!!!
ווהוווו!!!
זהו!!
אני הולכת לקרוא את זה שמה!!!

02/05/2012 11:49

טלי תגלי תגלי!!!!!!
איפה?? שלחי לי בגימייל!!

02/05/2012 11:52

היייייייייי טלי!!!!
תגלי לייייי!
יאלה, לא איכפת לי מה סברי מאיימת עלינו, את חייבת לגלות לי!
נוווו…בבקשה?
אני לא אגיד לסבריאל שאת זו שגלית לי…
חחחח
יודעות מה?
גם אני יודעת לחפש בגוגל…
חכו חכו… אני עוד אמצא את האתר הארור הזה…

02/05/2012 11:52

סורי!!!
לא מגלה!!
וסבריאל אני ארצח אותך!!!!
מי זה אר—???????

02/05/2012 11:53

בכיף. תקראו…אני פרשתי…מסתבר שמי שיקרה את הסיפור החדש לא תהינה אתן…

02/05/2012 11:55

נו סבריאל!
למה את מונעת מכולם ? :/

02/05/2012 11:58

האמת שאני לא קוראת את הסיפור הזה באתר השני…
חחח אפילו שנטלי ומרים פה כמעט רוצחות אותי שאני אגלהנ להן…
זה הגיע לי לאתר לפרק 11!!!
פאקינג 11!!!!
ואני קראתי אותו!!!!!
אווווווווווו לעזאזל!!!!!!!
טוב זהו!!!
אני יוצאת מהאתר ההוא!!! אני אקרא את זה רק כאן!!
אבל חסר לך שאת לא מעלה כל יום!!

02/05/2012 11:58

טלללללללללללללללללללללללללללייייייייייייייייייייי!
איזה אתר זה????????????????
מרים ונטלי,מי בא לרצוח איתי את טלי?

02/05/2012 12:01

לא..אני פרשתי! יש דבר כזה שקוראים לו, סבלנות! אתן לא עמדתן בו…אני אסיים עם העלאת הסיפור הזה לאתר אבל בעזה בלי נדר רק בתחילת הקיץ ב-22 ביולי אני אעלה את הסיפור החדש.
עד אז..ת-ח-כ-ו!!!..

02/05/2012 12:03

רגע רגע רגע!!!!
מה את אומרת???
שכשאת מסיימת את הסיפור הזה את לא מעלה את החדש שלך???
זה מה שאת אומרת???

02/05/2012 12:05

בדיוק טלי…אולי זה ילמד אתכן את המושג סבלנות..

02/05/2012 12:07

למההההההההההההההההההה???
למה את אוהבת כול כך להתעלל בנו???
אוף! תמותי!!! =\

02/05/2012 12:07

אבל היי!!!!!!
אני אמרתי לך שאני לא אקרא את זה שמה!!!
נו בבקשה!!!!!
מה את רוצה!!
את כותבת משגע איך אפשר לא להתאפק???
עולם אכזר!!
נו תעשי חנינה!! באמא שלך חחחחח
בבקשה? פליז?

02/05/2012 12:09

נו בבקשה בבקשה בבקשה!!
אנחנו סתומות!! חסרות סלנות!!!
למדנו לקח!!
רק אל תעשי את זה לנו!!!!!
חח הכל באשמתי הא?

02/05/2012 12:11

לא…אני לא חוזרת בי..
מריים תבקשי אני אמות ואני לא אוכל להעאלות פרקים?
וטלי מחמאות לא ישנו את דעתי..סורי גייס זוהי אשמתכן הבלעדית…

02/05/2012 12:12

סברי!!
הנה, אני נשבעת שאני לא הולכת לבקש מטלי את האתר…
נשבעת!
עם יד על הלב!
ודמעות בעיניים!
ואני אחראית שטלי לא תקרא את זה…
שומעת טלי?
אז סברי, אל תתעצבני עלינו, אנחנו לא אשמות שהסיפור שלך כזה מדהים!
יש לך בעיה חמודה!
בעיה גדולה!
זהו.
זה אמור להחמיא לך…
אז…אמממ…אההה…אחממ…מממ..טחח…אהה…
את סולחת לנו?
אפשר חנינה?
פליזי?
אנחנו אוהבות אותך?
אנחנו אוהבות אותך!
כן!
נו…
טלי המפגרת חחח (הייתי חייבת להגיד את זה:)

02/05/2012 12:12

סססססססססססוורי סבריאל!
אני עם טלי אפילו שאני רוצה לחנוק אותה!
את באמת באמת כותבת משגע!
אז אני יודעת שזה לא ישנה את דעתך אבל:
פליזזזזז תמשיכי מחר!

02/05/2012 12:13

אני אפילו עשיתי איקס על האתר המזויין הזה בשביל לא לקרוא!!
ולא אני לא מצטערת על המילה מזויין!!!
אין מה לעשות!!
אווווווווווווווו
גם כן… אני והפה הגדול שלי!!
חבר'ה? מתי זה יולי?

02/05/2012 12:15

אני כבר העלתי שתי פרקים היום הפתעה..אבל נהרסה לי הפתעה בגלל כולכן..חבל גייס..נמשיך להעאלות פרקים כל יום ועד 22 ביולי לא יהיו סיפורים..סורי..
דרך אגב אני כל כך שמחה שאתן לא לומדות איתי..פיווו..

02/05/2012 12:17

לפני אוגוסט ואחרי יוני

02/05/2012 12:19

איזה הפתעה נהרסה לך????????
איך הרסנו לך??
לייתר דיוק איך הרסתי לך?

02/05/2012 12:19

זהו.
את רשמית הילדה הכי רעה אחרי טלי שאני מכירה…
מה *אני* אשמה?!
תענישי את טלי, לא אותנו!
כאילו… רק בגלל כמה בנות שקראו את הסיפור שלך באתר אחר את מענישה את כולנו?!
יופי.
העולם הזה פשוט מלא בצדק…

02/05/2012 12:21

אופסי???
אבל היי!!!
אני לא קראתי שמה את הסיפור!!!!
אני התאפקתי!!
אפילו את פרק בקושי קראתי!!!
עצרתי את עצמי!!!!!
רק בשביל לכבר את סבריאל!!
הצדק פשוט מרחף פה!!

02/05/2012 12:22

התכוונתי לפרק 11
והתכוונתי בשורה הלפני האחרונה שרק רציתי לכבד אותך בזה שבקושי קראתי..
צודקת..
לי מגיע העונש…
גם כן סקרנות מטומטמת..

02/05/2012 12:33

לא..טלי תהני..תמשיכי לקרוא…אני כבר הכרזתי על התפטרותי מהמערכת…אוי חבל…

02/05/2012 12:41

נראה לך!!!!
אני! לא! קוראת!
זהו!
נקודה!
אוף עכשיו יהרגו אותי פה!
את יודעת מה???
לא אכפת לי!
די סבריאל נו…
בחייאת ראבק!
אבל אני לא קראתי ולא אקרא! ואני לא עושה את זה בשבילך!!
אני עושה את זה גם בשבילי!
את אמרת שאני לא אהנה אחר כך… אז אני לא אקרא!
אבל נו!!
חחח אל תעשי ששאר הבנות לא יקראו!
את בכלל ראית איך משפיע עלינו הכתיבה שלך?? הא??
הבנות רצו לקרוא את השאר כי הן אהבו את זה!!
את לא גאה בזה?
את לא גאה בזה שהן אהבו את זה?
אז אולי באמת אני טועה פה במשהו!!
לפחות תגידי לי את זה!! אני שוברת את הראש!!
אם זה קושר לאתר השני תגידי…
רק לעזאזל!! אל תעשי לנו את זה!!
אין התפטרות!! שכחי מזה!!

02/05/2012 12:46

סבריאל, קיבלת החלטה ואני מכבדת ומבינה!
אבל את רואה כמה בנות כאן מתנצלות ומצטערות ואמרו שהן למדו להבא, אז אל תבאסע אותן שוב, סך-הכול הן עשו את זה כי הן אוהבות אותך! ולא משום דבר רע (כמובן שאת יודעת את זה..)
אני ממש מבינה שזה מבאס ומעצבן שמנסים לדעת מה יקרה לפני שאת מעלה (מניסיון!) אבל.. אין עוד משהו שהן יכולות לעשות כרגע חוץ מלהתנצל ולא לעשות את זה להבא. (והן הבטיחו והתנצלו [; )

02/05/2012 12:56

אבל טלי, המושג סבלנות!! מה אני לא מעלה כמעט כל יום?למה לא יכולתן לחכות יום אחד בקביל פרק?
זה לא הקטע של אוהבים לא אוהבים, גם אם הייתן שונאות את הסיפור..ציפיתי שתחכו בסבלנות כדי שיהיה לכן למה לחכות אבל לא..אף אחת מאתכן לא יכלה לעשות את זה לכן אמרתי, אני אסיים עם העלאת הפרקים לסדרה וזהו..אתן תחכו עד יולי..

02/05/2012 12:57

אבל אני לא אמרתי כלום!!
אני רק אמרתי שמצאתי את האתר חחחח
אז אני לא קשורה לעונש???

02/05/2012 13:05

טלי בלי התחכמויות..
את משגעת את החיידק בגרון שלי ולי יש לגמור ללמוד באזרחות לפחות 3 פרקים…
אני מתה עליכן בנות..
אולי זה ילמד אתכן לפעם הבאה להיות סבלניות…

02/05/2012 13:10
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך