sabriel123
הפרקים הראשונים שלי תמיד קצרים, אז לא להתעצבן!
אני אשמח לתגובות כי אני חולה כאן והיה לי היום מתכונת במתמטיקה ולמרות זאת באתי כשאני עם חום וסחרחורות לעשת את המתכונת ואז אחרי שיצאתי מהמבחן וישבתי עם גיסי על תשובות גיליתי טעות מפגת שתוריד לי את כל הסעיף, 11 ורבע נקודות!! אתן קולטות, זה ממש לא פייר, אז אני מתכוונת ללכת למורה ולבקש ממנה שתתן לי איזה תרגיל נוסף או משהו!!! כי יכולתי לקבל 100!! ועכשיו אני אקבל 88!!!

כשאהבה ותיעוב נפגשו לראשונה פרק -1-

sabriel123 29/04/2012 1300 צפיות 17 תגובות
הפרקים הראשונים שלי תמיד קצרים, אז לא להתעצבן!
אני אשמח לתגובות כי אני חולה כאן והיה לי היום מתכונת במתמטיקה ולמרות זאת באתי כשאני עם חום וסחרחורות לעשת את המתכונת ואז אחרי שיצאתי מהמבחן וישבתי עם גיסי על תשובות גיליתי טעות מפגת שתוריד לי את כל הסעיף, 11 ורבע נקודות!! אתן קולטות, זה ממש לא פייר, אז אני מתכוונת ללכת למורה ולבקש ממנה שתתן לי איזה תרגיל נוסף או משהו!!! כי יכולתי לקבל 100!! ועכשיו אני אקבל 88!!!

זהו הסיפור החדש שלי.. הוא גם נמצא בהגוורוטס אבל הפעם לא יהיה מלחמות סודות אפלים ותככים..טוב, אולי קצת.. חיחיחי
אני מקווה שתהנו מנו.. (רק שתדעו העאלתי את פרק 21 של סיפור אהבה בסיפור אימה אז למי שלא קראה.. שתקרא. חבל שהפרק האחרון יהיה כשהוא..ובכן, אתן יודעות…)

פרק -1-

היא ישבה בכיתה, מסכמת במרץ את דבריו של פרופסור בינס. כעבור כמה דקות היא עצרה מלכתוב והסתכלה סביב. מספר תלמידות ישנו, כולל ג'ניפר, חברתה הטובה. חלק סיכמו, כמוה. השאר השתעממו עד מוות.
הא שמעה קולות מהוסים מאחוריה והסתובבה בזעם. דניאל וחברו הטוב דון צחקקו בזדוניות.
"סתמו, אני מנסה לסכם," אמרה סופי בכעס.
"תשחררי, סופיה, אל תהיי כזאת סגורה," אמר דניאל וחיך חיוך רחב.
היא הסתכלה עליו בכעס ואמרה, "אני אפתח כשאתה תפסיק עם המשחקים המטומטמים שלך. אוה, ותגיד לחברה שלך שתפסיק להזיל ריר כשאתה מדבר," ובמילים אלה הסתובבה והמשיכה לסכם.
היא שמעה את דון אומר לדניאל בשקט, "אני אהרוג אותה, אני אהרוג אותה." ואת דניאל מנסה להרגיע אותו.
הצלצול נשמע. התלמידים קמו ואספו את חפציהם מתכוננים לשיעור הבא, שיקויים.
"קומי, ג'יי," אמרה סופי, מטלטלת את ג'ניפר הרדומה.
ג'ניפר הרימה את ראשה מהשולחן בנמנום והסתכלה סביב. "השיעור נגמר?" שאלה והתמתחה.
סופי חייכה והנהנה בראשה.
"טוב, אני עולה לחדר, רוצה שאני אביא לך משהו?" שאלה ג'ניפר ונעמדה.
"את הנגן" אמרה סופי והתחילה לצאת מהכיתה.
"אני עדיין לא מבינה איך מקגונגל נתנה לך אישור להביא חפץ מוגלגי לבית ספר,"
מלמלה ג'ניפר בחיוך ומיהרה לעבר מגורי הבנות.
סופי נשענה על הקיר, מחכה לג'ניפר שתבוא. היא ראתה את דניאל יוצא מהכיתה והתכוונה לברוח כששמעה אותו קורא לה.
"הי, סופיה," אמר דניאל והתקרב אליה בחיוך רחב. סופיה ראתה את דון מסתכל עליה במבט אחרון של זעם ואז מסתלק לעבר השיעור הבא.
"אמרתי לך אלף פעמים, זה סופי. סו-פי!!! כל כך קשה לך לזכור שם כזה פשוט או גם את זה המוח שלך לא יכול להכיל?"
הוא הסתכל עליה בחיוך ואמר, "הוא מכיל כל כך הרבה תכנונים ליום שבו תצאי איתי שהוא לא מסוגל לקלוט את השם שלך. את לא חושבת, סופיה?"
היא הסתכלה עליו, מחייכת בלגלוג. "היום שבוא אני אצא איתך זה היום שבוא אני אראה את מקגונגל קוראת לך למשרד בשביל להעניש אותך על עוד תעלול דבילי שעשית."
באותו רגע הם שמעו את קולה של מקגונוגל קורא, "דניאל וויליאמס, למשרד שלי. עכשיו." וכעבור רגע הם ראו אותה בראש המדרגות מסתכלת על דניאל בסבר פנים חמור.
חיוכה של סופי נמחק. דניאל חייך באושר ושאל, "עכשיו תצאי איתי?"
"אני… אתה.. ארג!" אמרה בכעס. היא ראתה את ג'ניפר מתקרבת והחלה להתקדם לעברה.
"אבל מה עם הדייט?" היא שמעה אותו צועק.
היא הסתובבה, החוותה לעברו אצבע משולשת, ונכנסה לתוך הכיתה.


תגובות (17)

וואי אהבתי חחחח הדמות הראשית נשמעת קולית XD
יפה מאוד, הכתיבה מפחלצת כמו תמיד, מצליחה לספר כל-כך הרבה גם בפרק כזה קצר!
תמשיכי סבריאל! D:

29/04/2012 11:04

נשמע ממש נחמד(:
מחכה להמשך…

29/04/2012 11:04

הסיפור נשמע חמוד!!:)
הדמות הראשית נשמעת חמוד'לה כזאת…;)
תמשיכי! עכשיו!

29/04/2012 11:16

יוווווווו!! היא פלפלית כזאת!!!
אני אוהבת את זהההההההההההההההההההה!
אני מודיעה לך מעכשיו!!
אני הולכת לעקוב אחרי הסיפור כולללללללללל יום!!!! מוחעחעחעחעחע!
חחח……. סוף סוףףףףף!! סיפור חדשדש!!!
תודה סבריאל =)♥

29/04/2012 11:25

מרים, פלפלית?? פלפלית?? בואנה קשה לי לצחןק כי הגרון שלי הורג אותי אבל במקום אני מחייכת כמו אהבלה..תודה בננות על התגובות..המשך אולי מחר אולי ביום שלישי..נראה כבר..

29/04/2012 11:31

עאעאעאע מדהים מדהים מדהים תמשיכי!!!!!!

29/04/2012 11:47

אוקע זה נשמע מאוד מעניין ,תמשיכייי ^ _ ^

29/04/2012 12:11

וווהוווווווו
עוד סיפור עוד סיפור ייאיייי
איזה כיף אהבתי מעוד תמשיכי מהר

29/04/2012 12:18

יאאא , הארי פווטר 3>
חחחחח ממש נהנתי לקרוא את הסיפור, תמשיכי !!! (:

29/04/2012 12:56

עאעאעאעא!!!!!!! סבריאל!!! איזה קטע גם לי כואב הגרון!!
ואני באבל!!!
אוףףףףףף!!!!!!!!! אני שונאת כאב גרון!!!
זה כזה מעצבן כזה באמצע החיים…….. =\
ואני עוד יותר שונאת את המורה שלנוווווווווווווווו!!!
שתחנק משלוק!!! א-אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!! חחחח =)
עאעאעא !!!!! עפתי לראות דמדומים 2!!! למי שיש yas שיראה!!!!!!!!!!!!!!!!
לוב יו סבריאל ! שנחלים במהרה♥♥

29/04/2012 12:59

אויי חחח
נראה מעניין!
איך לא????
אצבע משולשת לשלטון!!!!!
פרק מעולה ובטח יהיה משהו הקשור לדניאל.. איך לא???
צריך קצת הומור, לא?
בקיצור זה נראה מעניין כמו סיפורייך הקודמים ומקווה להמשך בקרוב!!
הסגנון כתיבה שלך טיפה השתנה או שזאת רק אני?

29/04/2012 14:05

אוי איזו חרא אני..
שכחתי לכתוב לך שתרגישי טוב ושמקווה שיצא לך ציון טוב במבחן!!!
חחח זהו!
מצפון נקי!!
או שכחתי עוד משהו???

29/04/2012 14:09

טלי, מאיזה בחינה סגנון הכתיבה שלי השתנה?
תודה…

29/04/2012 14:19

אני לא יודעת בדיוק…
אבל משהו היה שונה שמה…
חחח זה כלום כנראה…

29/04/2012 14:20

סבריאל יקירתי מתה עלייך מקווה את בריאה וההצלחה במבחן הייתה מעל ומעבר למצופה ולגהי הסיפור מושלם מקסים אהבתי ממני בקי ♥♥♥

30/04/2012 03:08

ממש אהבתי!
הכתיבה שלך מקסימה:)
איך הכנסת כ"כ הרבה בפרק כזה קצרצר?!את ממש מוכשרת.
אה…עכשיו תעשי פרקים ארוכים!
תמשיכי,ובהצלחה במתמטיקה(רק מלחשוב על זה יש לי צמרמורת!):)

30/04/2012 08:10

חמוד!! תמשיכי

01/05/2012 05:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך