sabriel123
פרק קצר..יש למה לחכות בפרק הבא..הייתן מאמינות שבפרק 22 זה נגמר?! ואז..זהו!!
אין לי מה להעאלות יותר!!

כשאהבה ותיעוב נפגשו לראשונה פרק -15-

sabriel123 10/05/2012 1118 צפיות 22 תגובות
פרק קצר..יש למה לחכות בפרק הבא..הייתן מאמינות שבפרק 22 זה נגמר?! ואז..זהו!!
אין לי מה להעאלות יותר!!

תהנו.. הפרק הבא ביום ראשון..

פרק -15

סופי פתחה את דלת חדר האמבטיה ולפתע התחילה לצרוח בבהלה. מספר שלדים עמדו מחוץ לחדר והתחילו לשיר איזה שיר מוגלגי שסופי הכירה.
במשך כמה שניות היא אחזה בליבה, משכנעת את עצמה לנשום עמוק ואז היא הסתכלה בכעס על השלדים המרקדים. היא לקחה את שרביטה ובהינף יד העלימה אותם.
היא ישבה על המיטה מספר רגעים ואז אמרה לעצמה בשקט, "דניאל!"
היא יצאה מהחדר בכעס, לא שמה לב שהיא עטופה במגבת לעבר מועדון גריפנדור. אף אחד לא היה שם ולכן היא עלתה במהירות לעבר חדרו של דניאל. היא פתחה את הדלת בסערה רואה את דניאל מציע את מיטתו לשינה. הוא הסתובב במהירות וראה את סופי מסתכלת עליו בזעם.
"דניאל, הגזמת! אתה חצית את הקו האדום! אתה נורמאלי? מה עבר עלייך בראש? אתה-"
אבל היא הפסיקה לדבר כי היא שמה לב שדניאל בכלל לא מסתכל עליה אלא על גופה, ואז התחוור לתודעתה שהיא במגבת והיא התחילה להסמיק. היא הסתובבה לצאת אבל מספר פרצופים סקרניים הביטו בהם.
היא טרקה את הדלת ואמרה במבוכה, "אתה יכול להלוות לי חולצה ומכנסיים?"
הוא הנהן, עדיין לא גורע את מבטה מגופה. הוא הוציא מארונו סווטשירט ומכנסים אפורות והביא לה.
"תודה," אמרה ונכנסה לאמבטיה. היא החליפה את הבגדים בזריזות והסתכלה על עצמה במראה. הסווטשירט היה גדול ממנה בכמה מידות וכך גם המכנסיים אבל זה חימם אותה וזה הספיק לה.
היא יצאה מהאמבטיה, דניאל ישב על המיטה. הוא הרים את מבטו והסתכל עליה בחיוך עקום.
היא התקרבה לעברו והחטיפה לו סטירה. "זה על שאתה חרא של בן אדם." ובמילים אלו היא יצאה מהחדר.
דניאל ישב על המיטה בהלם ואז נגע קלות בלחיו. הוא פשט את בגדיו, נכנס למיטה ונשכב לישון.
למחרת בבוקר סופי התעוררה בהרגשה רעה. היא זכרה מה קרה בינה לבין דניאל ולא היה לה כוח להתעמת איתו גם היום. היא יצאה מהמיטה והתארגנה בזריזות, כעבור רבע שעה היא הייתה מוכנה. היא התכוונה להעיר את ג'ניפר אבל היא ראתה שהמיטה שלה ריקה ופתק מונח על הכר. היא הרימה את הכר וקראה את הכתוב:
"סופי!
ירדתי לאכול ארוחת בוקר, לא רציתי להעיר אותך כי נראית כל כך שלווה ועייפה.
מחכה לשמוע את כל הפרטים!!
ג'ניפר."
סופי חייכה, לקחה את חפציה וירדה לעבר האולם הגדול. כבר מרחוק היא ראתה את דניאל, ג'ניפר ודון מפטפטים בעליזות. היא נאנחה והתקרבה לעברם.
"בוקר טוב," אמרה סופי והתיישבה ליד ג'ניפר.
"בוקר," אמרה ג'ניפר בחיוך רחב. "בייקון?"
סופי הנהנה ושמה בצלחתה בייקון וביצה. סופי ראתה את דניאל מסתכל עליה אך היא התעלמה ממבטו.
"דון, אתה יכול להביא לי את המלח?" שאלה סופי במתיקות.
דון הסתכל עליה מופתע והתכוון להגיש לה את המלח אבל דניאל תפס אותו והגיש לה. היא העלמה ממנו ואמרה, "ג'ניפר, הסלט בבקשה."
ג'ניפר לקחה את הסלט והתכוונה לתת אותו לסופי אבל דניאל תפס את הסלט והגיש לסופי את הסלט.
סופי נעצה בו מבט זועם ואמרה, "ג'ניפר, הלחם בבקשה."
דניאל הוריד את הצלחות על השולחן, לקח את הכיכר לחם מיידה של ג'ניפר והגיש לסופי.
"אוקי, מה הבעיות שלכם?" שאלה ג'ניפר, מעט כועסת.
דניאל וסופי התעלמו ממנה נועצים אחד בשנייה מבטים. "דון, הלחם."
דון התכוון לקחת את הלחם מידו של דניאל אבל הוא עצר אותו בהינף יד.
"מה הבעיות שלכם?" שאלה ג'ניפר בכעס.
"את זה תשאלי את דניאל!" אמרה בכעס, לוקחת את הסלט מהשולחן, ושמה בצלחתה.
ג'ניפר הסתכלה על דניאל שעדיין נעץ מבטים בסופי ואז אמר, "סופי נבהלה כי הצלחתי להגניב לה שלד רוקד מחוץ לחדר האמבטיה."
ג'ניפר הסתכלה על דניאל, מופתעת. ואז התחילה לחייך.
"זה לא מצחיק!" אמרה סופי בכעס.
"את רואה אפילו החברה שלך לא מבינה למה את מתעצבנת," אמר דניאל והתקרב לעבר סופי. הם עמדו פנים מול פנים נועצים מבטים זועמים ואז סופי לא יכלה לשלוט בעצמה היא לקחה את עוגת שוקולד שהייתה על השולחן ואמרה, "אתה רוצה מצחיק, הנה." והיא תקעה את העוגה בפרצופו של דניאל.
דניאל נסוג אחורה בבהלה וכמעט נפל על הרצפה. שאר העוגה נפלה על השולחן, מתיזה שוקולד לכל עבר.
סופי נעמדה ואמרה, "אתה רוצה משחק, אז הנה, המשחק מתחיל." והיא הסתובבה משאירה את דניאל המלוכלך ואת ג'ניפר ודון ההמומים.


תגובות (22)

חחחחח יווו איזה מגניבה סופי הזאת!
אהבתי חח
ואת רצינית?!
בפרק 22 זה נגמר??
זהו?!
די, באמת?
ורגע… את תעלי עוד סיפור או שאנחנו עדיין בעונש?
נו טוב, תמשיכי!

10/05/2012 09:40

יפה מאוד. תמשיכי, מצפה להמשך :)

10/05/2012 10:16

חחחחחח…..
עוגת שוקולד?? זה ע-ס-י-ס-י!!

10/05/2012 10:25

חחח….. סבריאל את גדולה!!!
הפרק יצא מדהים!
וכול כך הלך על דניאל… מסכן =(
את יודעת מכול המסקנות שעשיתי על ארתור, אני מאוד חושדת בו..
הוא ממש ממש מוזר! אני ישים עליו עין.. (מוחעחחעחעעחעח)
ולמה זה נגמר כול כך מהר??
אוף! טוב קדימה אני מחכה בקוצר חור למה שסופי תעולל לדניאל =)

10/05/2012 10:39

אעאעאעאעעאעאעאע
תמשיכי !!

10/05/2012 10:45

פרק מעולה, סבריאל!!
קצר אבל מעולה!!!
אוף!!
הם כאלה חמודים ביחד!!
חחחח מעניין מתי הוא יצעק עליה כבר…
שיצעק עליה שהיא לא מבינה!!!!! אעאעאעאעאעע
חחחחח פרק מושלם ברמות!!
אוף באסה שההמשך רק ביום ראשון…

10/05/2012 11:18

טלי קראת נכון?! פשוט תודי שקראת!! אני לא מאמינה עלייך!!!!
ואני עוד הרגשתי רע עליכן!! ארררררגגגגג!!!!

10/05/2012 11:44

הלו הלו!!!!
מה את מתפלאת!!!!!????
חוצפנית!! פכככככ
וכן!! את סתם התעצבנת עלינו!!
חה!! המצפון שלך יחגוג היום!!

10/05/2012 11:49

תודה טלי שעשית את זה יותר קל בשבילי! את מקסימה…
תהנו…

10/05/2012 11:54

חח פרק חמוד =] תמשיכי… וכן, ידעתי שזה יקרה ;)

10/05/2012 11:57

בכיף!!
רק מה עשיתי בדיוק??

10/05/2012 12:04

עאעאעאעא תמשיכי!!!

10/05/2012 12:21

הסרת מעלי את ההחלטה מתי לעלות..ובגלל שאני עוד מתלבטת אם לעלות סיפור ..אוף! לא הסרת שום החלטה!! אין לי מושג אם להעאלות!!
זה כל כך קשה!!!

10/05/2012 12:25

את מתכוונת לזה שיש לך עוד סיפור מוכן בשרוול אבל אין לך מושג אם להעלות או לא?
למה?
למה לעשות כזאת היסטריה?
זה לא קשה ולא נעליים…
כמו שאת אמרת..
את לא רצית להעלות כי לא מגיע לנו..
ועכשיו?
מגיע או לא?
את לא רעה, סבריאל… הספקתי להכיר אותך גם מתוך הסיפורים וגם מתוך התגובות שלך…
אולי את קשוחה.. אבל רעה?? נעעע
את תעשי בחירה נכונה..
אני בטוחה:)
זה לא קשה…

10/05/2012 12:41

טלי..התחלתי סיפור לא מזמן אבל הוא סיפור דתי ולכן אני מתלבטת ועכשיו התחלתי עוד סיפור ואני מפחדת..אני לא חושבת שהוא טוב(אני לא אומרת כדי שתחלקי לי מחמאות) אני באמת מפחדת עליו…

10/05/2012 12:55

חח לא חשבתי על לחלק מחמאות אפילו..
את מחמיאה לעצמך יותר מידי, סבריאל חחחחח
בקיצור…
סיפור דתי?? וואי מעולה!! מתה על דברים כאלו!!
ואם התחלת סיפור חדש תעשי כמוני..
כתבי פרק ניסיון..
תראי אם אוהבים…
ותמשיכי!!
זה לא כזה קשה…
זה דבילי שתפחדי!!
לא יודעים אם לא מנסים.. לא ככה?
ובקשר לדתי…
וואי בא לי!!!!!!!!!!!!!!!
קיצר הבנת מה אמרתי?

10/05/2012 12:59

חחחחח XD
תמשיכייי את מוכשרתתת !!!

10/05/2012 14:50

מה?!
בפרק 22 זה *נגמר* ??!?!?
אבל… אבל… אבל… אבל למה?!
אז תעלי את הסיפור הדתי שאמת שהתחלת לכתוב!!!!
מזה משנה אם זה דתי?! (זה לא!!)
חחח ואהבתי את הסטירה+העוגה על הפרצוף של דניאל , שסופי עשתה…!! זה כזה יפהה!!!
כל הפרק!
כל הסיפור!
כל העו- טוב לא משנה… חחח
תמשיכיי!!

11/05/2012 04:35

סבריאל!!!! ראיתי שהפורטל עלה?! איזה אושר =]
את יודעת מה זה אומר, נכון..? עפתי לקרוא.. ;)

11/05/2012 08:17

סבריאל יקירתי הכתיבה שלך מושלמת זה לא חדש בשבילך נכון ???? תמשיכי לכתוב ולשמח אותי כי בפירוש כייף לקרוא את הסיפורים שלך ♥♥
לצערי אני לא מבינה מה שנוני כתבה לך כי הפורטל עלה אך לעניות דעתי כל דבר שעולה אפילו במניות חחחחחחח ההרגשה עילאית.

שבת שלום ומבורך ממני בקי ♥♥♥

11/05/2012 08:28

מסכן דניאל
מסכן מסכן מסכן מסכן
אוי אלוהים אני מתה עלייך
איזה פרק מושלמי
אני מצפה לראות את המשחק אפשר כרטיסים בכמה את מוכרת???
טוב תמשיכי מהר מהר מהר מהר מהר מהר מהר
אוי נחשי איזה סרט אני רואה-0–
סרט חדש של טיילור לאונטר…..
החטיפה סרט מעולהההה
טוב כמו שאמרתי תמשיכי תמשיכי תמשיכי!!!

11/05/2012 13:13

תמשיכי! :) ומה זאת אומרת סיפור דתי??

12/05/2012 22:12
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך