sabriel123
מרימוש..הצחקת אותי עם סופי פלפלית!! חחח...

כשאהבה ותיעוב נפגשו לראשונה פרק -2-

sabriel123 30/04/2012 1250 צפיות 32 תגובות
מרימוש..הצחקת אותי עם סופי פלפלית!! חחח...

פרק 2.אני לא יודעת אם הוא ארוך..תהנו!!

פרק -2-

דניאל הסתכל על סופי בבלבול כשנבלעה באחת הכתות ואז הסתובב וראה את מקגונגל מסתכלת עליו בסבר פנים חמור. הוא חייך את החיוך הכי מתוק שלו ואמר, "הי, פרופסור."
"אתה. למשרדי. עכשיו." אמרה, ובמילים אלו התחילה לצעוד לעבר חדר המנהל.
הם נכנסו בשתיקה. מקגונגל התיישבה על כיסא המנהל והורתה לדניאל להתיישב. כעבור כמה שניות של שתיקה פתחה מקגונגל את פיה. "אדון וויליאס, מה שעשית היה מאד חמור. אתה כמעט גרמת לפרופסור נוויל להתקף לב."
"בסך הכול שמתי זקוק דינור," אמר בתמימות.
"הוא אצל מאדאם פומפרי," אמרה בחומרה. "עכשיו, תקשיב לי, אדון וויליאמס, פעם הבאה שאני אתפוס אותך עושה תעלול כזה או אחר התוצאות תהיינה חמורות."
הוא הנהן בכובד ראש, לקח את פתק האיחור מידיה של מקגונגל ורץ לעבר הכיתה. הוא נכנס פנימה, הגיש את הפתק לפרופסור אוגוסטוס שהסתכל עליו בחשדנות ואז התיישב ליד דון, שהיה באמצע לחתוך את הבצל.
"מה עושים?" שאל בשקט והוציא את ספרו מתוך התיק.
"עמוד שלוש מאות חמישים, שיקוי השטן."
"נשמע מעניין," אמר דניאל ופתח את ספר בעמוד המתבקש. הוא עיין כמה דקות ברשימת המרכיבים ואמר, "נשמע נחמד."
דון הסתכל עליו בהרמת גבה ואמר, "כן, מאד נחמד אם מה שאמור לצאת לך זה תרופת נוגדן נגד נשיכת ערפד, ואם השיקוי לא יוצא, יהיה פה פיצוץ שישרוף את הפרצוף שלך, זה מה שאגוסטוס אמר."
דניאל הנהן והתחיל להכין את המרכיבים לפי הסדר הראוי.
"אז מה רצתה אשת הדרקון?" שאל דון, מכניס את הבצל הקצוץ לתוך הקדרה.
"להודיע לי שאם היא תתפוס אותך," והסתכל על דון בזעם מעושה, "עושה תעלול כזה או אחר, 'התוצאות תהינה חמורות'."
דון ודניאל הסתכלו אחד על השני ופרצו בצחוק חרישי. לפתע דניאל ראה את מבטו הזועם של אוגוסטוס. הוא מרפק את דון באזהרה וכול השיעור הם עבדו בשתיקה תחת מבטו הנוקב של פרופסור אוגוסטוס.
"שעורי בית, תלמידים," אמר אוגוסטוס בסוף השיעור. "כתבו לי סיכום על שיקוי השטן. את המבחנות להגיש לי עכשיו."
התלמידים הכניסו את השיקויים שלהם לתוך המבחנות, הגישו לפרופסור ויצאו לשיעור הבא.
דניאל עמד הפתח הדלת, מחכה לדון.
"אפשר לעבור?" שמע את קולה של סופי.
הוא הסתובב וראה את ג'ניפר ואת סופי עומדות וממתינות שחיתן להן לעבור. "הי, סופיה," אמר דניאל. "מתי הדייט שלנו?"
הוא ראה את ג'ניפר מסתכלת על סופי בהלם ואת התשובה המהירה שלה, "מה עם 'אף פעם', וויליאמס?"
"קדימה, הארטלנד, מה עם להיפתח קצת, פעם לא היית כזאת," אמר בצחקוק קל.
היא התקרבה אליו בזעם, דוחפת אותו לקיר כך שהמרחק ביניהם היה סנטימטרים ספורים.
"אתה תהיה הגבר האחרון שאני אצא איתו, גם אם זה יהיה הקרפד ואתה בעולם."
הם עמדו ככה מספר שניות, סופי נועצת בו מבטים זועמים ודניאל מחייך בהנאה.
"אוה, את תצאי איתי, את זה אני מבטיח לך," לחש.
היא התרחקה ממנו בגועל, הסתובבה, לקחה את ידה של ג'ניפר ורצה לעבר השיעור הבא, שינוי צורה.
דון ודניאל צעדו בשתיקה לעבר השיעור, דניאל הסתכל על דון וראה אותו נאבק על משהו. "מה?" שאל.
דון הסתכל עליו ואמר לפני שנכנסו לכיתה. "אני לא מבין אותך בכלל."
דניאל הסתכל עליו מעט מבולבל.
"אתה הבן אדם היחיד שמצליח להרגיז את סופי. איך אתה מצפה שהיא תצא איתך אם אתה מעלה לה את העצבים?"
דניאל שתק ולא ענה והם נכנסו לתוך הכיתה.


תגובות (32)

אעהאע יפה !! (;
אבל עדיין קצר חחח
כתיבה מאוד מאוד יפה, באמת שזה מדהים.
אני מחכה להמשך הסיפור בקוצר רוח! (:

30/04/2012 08:09

נכון!!
שאלה טובה!!
איך הוא רוצה שהיא תצא איתו אם הוא כל שניה מעלה לה את העצבים!! הא הא???
פרק טואוב!!
קצר או לא!!! אבל עדיין זה קצר חחח
פרק מעולה ומקסים :)

30/04/2012 08:25

אוי, טלי, טלי, את כל כך תמימה שזה מתוק!!
אל תדאגי כל התשובות לשאלותייך יענו בפרקים הבאים..והפרק הבא כל כך חמוד!! מילה של אחותי הבכורה שישבה לתקן לי טעויות קלות…
פרק הבא שלישי..וויצ' מין טומורו!!

30/04/2012 08:28

אעעעעאעאע…
זה כ"כ טוב!
הכתיבה מושלמת!
דניאל הזה!!!אני מתחילה להתאהב וזה לא טוב…!
תמשיכי דחוף!ותעשי פרק ארוך,פליז?
נ.ב יש לי בקשה קטנטנה!בסך הכל מדובר על שתי אותיות שאני…(ה-נה הזה בסוף!
אהמ' אהמ' …תהיינה!)
איך להגיד בעדינות…
מתעבת אותן!חחחחחחחח…
הסיפור שלך מדהים וממש נהנתי לקרוא אותו!
אז תמשיכיייי…
אוהבת:)

30/04/2012 08:30

יווווווווו!!!
נראה לי בפרקים הבאים היא הולכת לרצוח אותו בטעות…… או משוו כזה…
חחח =)
ס ב ר י א ל ל ל ל ! ! !
זה מדהיםםםםםםםםםםם!
אני מתחילה להתאהב בזה…. זה יגיעעעע! מתישהוווו…. אבל זה יגיע =))
המשךךךךךךךךךךךךךךךך……..

30/04/2012 08:33

לילוש מתוקתי..איזה מילה את לא אוהבת?
ואני שמחה שאת מתאהבת..גם אני התאהבתי..וזה דמות שאני יצרתי..חחחחח! 

30/04/2012 08:35

חחחחחחחחח…אז אני לא 'האחת ויחידה' שהתאהבה בו?
ו…ז"א,
כל המילים עם ה-נה בסוף…תדאגנה,תהיינה,כנסנה(בעעע)….
חחחחח…ותמשיכי!!!

30/04/2012 08:39

עאעאעאעאעאע תמשיכי!!!

30/04/2012 08:42

האמתי ששלושתרבעי מהכיתה שלי קראה את הסיפור וגם בנות באתר אחר.. אז סורי פופי לנפץ לך ת'בועה..
רגע היו המון מילים שנגמרו בנה? אני אשתדל לסיפור הבא שלי..זה פשוט שאותו כבר סיימתי ואין לי כוח לעבור עליו.עד אז אני מקווה שתסרדי..מוחחחחה

30/04/2012 08:43

מי תמימה?????
חחח אני מכירה את זה בעל פה!!
בטח הוא יעשה משהו ואז היא תעשה משהו ואז בלה בלה בלה אחד גדול!!
כרגיל!!
תמימה או לא????

30/04/2012 08:45

ואוווו פרק חזק !
סיפור נדיר יש לך !!!
חחחח איך הוא באמת חושב !?
תמשיכייי ^ _ ^

30/04/2012 09:16

אומייגד! אני כל כך אוהבת את הסיפור הזה!!!! כבר קראתי אותו בפורטל והוא אדיר!
זה בין הסיפורים האהובים עלי =]
תמשיכי לעלות!!!

30/04/2012 09:36

ששש..נוני אל תספרי להן..הן לא יודעות את זה..
תגידי זה רק אני או שכבר אא להכנס לאתר?
אז את כבר יודעת מה יקרה? וקראת גם את שתי הסיפורים האחרים גם בפורטל?

30/04/2012 09:47

מדהים, רוצה פרק:)

30/04/2012 10:04

אעאעאעאעאעא איזה סיפור מהממם!!!!
את פשוט מוכשרת וכותבת בצורה מעניינת :)
מחכה להמשך :)

30/04/2012 10:12

גם לך זה קורה?! אני משתגעת מזה שאי אפשר להיכנס! וכן, קראתי גם את "איך זה קרה" ואהבתי מאוד =] והסיפורים שלך הם בין האהובים עלי בפורטל! כשעוד היה אפשר להיכנס הייתי קוראת את הסיפור הזה כמה וכמה פעמים וגם את "איך זה קרה" – מקווה שאני לא טועה בשם >< בכל אופן, הסיפורים האלו מדהימים! ואני ממש אוהבת אותם! הם כל פעם עושים לי צמרמורות מחדש, וכמו שאמרתי לנטלי זה קורה לי רק בסיפורים טובים =] אז תמשיכי מהר, אני מתה שתגיעי כבר לפרק 19 או 20.. לא זוכרת כבר איזה פרק זה היה בדיוק, אבל הוא מצמרר אותי כל פעם מחדש! וסורי אם חשפתי יותר מידי, אני אשתדל לשמור על זכות השתיקה >< אז קבענו שאת ממשיכה מהר, אם לא הבנת..

30/04/2012 11:02

נוני אני אהרוג אותך, ששששששש! מה את משוגעת? את רוצה שיתלו אותי בגללך?
כן זה ממש מרגיז, רציתי להיכנס לסיפור שלי..הזה ולקרוא אותו שוב..אבל לא הצלחתי להיכנס..ממש מתסכל!!
האמתי איך זה קרה היה סיפור דיבילי לטעמי..הוא היה הסיפור השני שכתבתי… הסיפור הראשון מעולם לא הועלה לאתר הזה או לפורטל..אני מחכה לגמור אותו. (טכנית אני משחזרת את הסיפור שכתבתי בגיל 13..זא הרעיון היה נחמד אבל הכתיבה הייתה פשוט מזעזעת!!!, אז עכשיו אני משחזרת…) ואז להעלאות..ועד אז נוני, יש לך את הזכות לשמור על שתיקה כי אם אני נופלת את נופלת איתי ביחד ..(תמיד רציתי להגיד את המשפט הזה!!)

30/04/2012 11:23

אה… אופסי? חיחי, אני אשתוק, אני אשתוק =]
אבל באמת! תעלי עודד!!! במיוחד כשעכשיו הפורטל לא עולה ואני לא יכולה לקרוא את זה משם!!! ואת צודקת! ממש מרגיז! גם אני רציתי להיכנס לסיפור שלי.. באסה =[
וכן, תעלי את הסיפור שלך אחרי שאת משחזרת אותו! ותעלי עוד פרקים של הסיפור הזה, כי נראה לי שהפורטל לא יפתח עדו הרבה זמן ואני לא אעמוד במתח של הסיפור >< סתם, אני יודעת מה קורה..
אז לכל המשועממים שקוראים את התגובה הזו – זה סיפור מדהים, ושווה קריאה ;)

30/04/2012 11:28

נוני את רומזת משו במשפט, "לכל המשועממים שקוראים את התגובה.."
רגע את רוצה לספר לי שכל הסיפור שכתבת של מיועדת נמצא בפורטל?! מוחחחה..טוב אני די מקווה בשבילם ובשבילי שיפתחו שוב…
רז זוכרת במדויק מה קרה או שאת זוכרת בערך בגלל פרק 18?

30/04/2012 11:34

חחחח כמה דברים –
אחד, לא, "מודעת" מופיע בפורטל עד לפרק 4, אבל את יכולה לנסות ><
שתיים, בדרך כלל כולם קוראים את התגובות של כולם, לא? או שרק אני ככה? פדיחה, אם כן..
ושלוש, אני זוכרת די במדויק בגלל כל כמות הפעמים שקראתי את זה >< כמו ש.. אוף, באסה, הבטחתי לשמור על זכות השתיקה >< נו, פרק 17 – 18 לא זוכרת איזה בדיוק, אבל אני זוכרת שזה פרק טוב =] וגם את שאר הסיפור… סיפור טוב מאוד, אם לא הבנת, וכן, אני זוכרת במדויק מה קרה >

30/04/2012 11:38

דיי נוני את מותחת אותי *~*
אחרי מה שהיא אמרה סבריאל תצטרכי להעלות חמישה פרקים ביום, אני לא אעמוד במתח! (:

30/04/2012 11:46

יופי..נוני כי אם תעיזי לגלות אפילו ברמזון מה יקרה אני נשבעת לך שאני אחפש אוותך ולא אשקוט עד שאני אמצא אותך ואז אני אאמלל אותך כל כך שתבכי ותתחנני לרחמים..(גם משפט שרציתי להגיד…)
אני בהזיות, (בגלל החום והכאבי גרון המטורפים) אז יש לי שאלה…אם הייתי כותבת סיפור על ממלכות וגינונים ונשפים וכולי וכולי..היית קוראת, או שזה לא סגנון הכתיבה שלי וזה לא יתאים?

30/04/2012 11:47

זה לפי דעתי לא קשור לסגנון כתיבה, אלא לרעיון טוב. לי אישית הרעיון נשמע ממש מגניב, ממש ממש מגניב.. אני די אוהבת דברים כאלה ועם סגנון הכתיבה שלך זה בטח
יהיה אדיר =] אז כן, הייתי קוראת, ועכשיו אני מצפה שתעלי פרק של זה!
וטוב, בסדר, שתקתי >< לא צריך להרוג אותי בגלל זה.. ושמחה שיוצא לך ליישם את כל המשפטים שרצית להגיד עלי, רק חבל שהם לא כל כך חביבים במיוחד ;)
ותרגישי טוב! =]

30/04/2012 11:53

נוני,תסלחי לי אני חולה ולא מרגישה טוב וכל מה שאני אומרת לא באים ממני אלא מהמחשבות ההזויות שלי..
אני הייתי מעלה, אבל אני לא בקרבת אינטקנט..(אני שוכבת במיטה ומתכתבת בפלאפון) אז הפרק ועלה רק מחר…אולי אני אהיה נחמדה ואעלה שתי פרקים אבל כולם צריכות להבטיח להגיב בשתי הפרקים…

30/04/2012 12:04

הוגוורטס??? זה מוזר…
אבל יודעת מה,
בכל זאת אהבתי!!!
זה דיי מזכיר גם את ההורים של הארי..חח..
גם הם בהתחלה כל הזמן עיצבנו אחד את השני אבל להזכירכם-
הם *ההורים* של הארי.חח..
מחכה להמשך!!

30/04/2012 12:05

זה בסדר, סבריאל, הכול מתקבל בהבנה וברוח טובה >< וכן, את יכולה להיות בטוחה שאני אגיב בשני הפרקים האלו =]

30/04/2012 12:15

יווו סברי, זה נשמע מגניב!
חחח סופי הזאת חתיכת קשוחה…
ודניאל… קודם כל אני מתה על השם הזה. דבר שני, הוא כזה חמוד:)
חחח אהבתי כל מילה שכתובה כאן…
את כותבת כ"כ יפה!!
ומילה שלי, עם יד על הלב, אני מבטיחה להגיב בשני הפרקים שתעלי מחר… ז"א, אם תעלי מחר שני פרקים… ז"א, כאילו… את אמרת שנבטיח לך ואז אולי תעלי שני פרקים אז… כאילו, הבנת? אני כאילו יגיב שניהם…
אממ… הבנת?
אממ… טוב. אז תמשיכי מהר!!
ז"א, אני לא צריכה אפילו להתחנן אלייך כי מחר את מעלה שני פרקים!
יהואוו! מתה עלייך סברי:)
ועוד משהו בשביל לילוש…
נה נה בננה!
את כזאתי חמודנה קטנטנהנה שמבקשנה לא לכתובנה "נה"…
חחחחחחח לא משנה… עברה לי השעה…
אהה! ורפואה שלמה סברי:)

30/04/2012 15:33

ואני כמובן, כותבת אחרונה…..
בקיצור….איזה סיפור יפה!!! :):)
הסיפור ממש ממש ממש ממש ממש יפה! מדהים! מקסים! מהמם!
וד"א- הפרק לא היה כלכך ארוך
(אני רומזת לזה שתעלי פרקים ארוכים יותר)
חחחחח:) אני חופרת לעצמי.
בקיצור- תמשיכ תמשיכי תמשיכי תמשיככיייי!!

01/05/2012 04:13

תמשיכייי..=)

01/05/2012 05:46

לייק לייק לייק!!
המשיכי דחוף זה מותח!!

01/05/2012 05:47

דרך אגב לי קוראים סופי!!

01/05/2012 05:48

אולי אני פיספסתי אבל אני לא צריכה לחקות לפרק הבה
מוחעחעחעחעחחעע

01/05/2012 13:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך